niin et kummat on parempia jedit vai sithit/hyvät vai pahat.Mun mielestäni sithit(miten toi oikein lausutaan "sit" vai "sits") ne on niin kovia!!!
JEDIT VS SITHIT!!!!
9
1693
Vastaukset
- ukkeli
Kyl jedit aina nuo pimeän puolen pojat peittoaa
- Vattu
Sithit on niin paskoja, sen voi vääntää niiden nimestäkin Sith=Shit hehee
- zoos
Jedit.
Pystyvät pitämään näppinsä erossa Pimeästä puolesta, toisin kuin sithit. Eli Jedit ovat henkisesti vahvempia kuin sithit... ^^) - grievous
zoos kirjoitti:
Jedit.
Pystyvät pitämään näppinsä erossa Pimeästä puolesta, toisin kuin sithit. Eli Jedit ovat henkisesti vahvempia kuin sithit... ^^)mielestäni separatistit on kivoimpia.Mutta jedeistä ja sitheistä on sithit
- Friikki
En pidä tuon pohtimista kovin hedelmällisenä. Samaa voimaahan ne molemmat veljeskunnat käyttävät.
- Jawbreaker
Anakin... Coming to the Dark side. Dark SIde on vahvempi mutta tuhoaa sielun, mikäli oikein muistan.Sanokaa jos olen väärässä.
"Luke, I'm your father"
- sjfsoaif
Riippuu tietysti kumpia on enemmän. 1000 sithiä vastaan 3 jediä = Sithien voitonjuhla ja taas toisinpäin.
- JoopaJoo
Sehän on ihan selvä eli otetaampa pari esimerkkiä:
-Star Wars episodi 1 Pimeä Uhka-
Kuten kaikki muistavat Darth Maul taistelee 2 jediä vastaan saman aikaisesti. Vaikka hänellä onkin kaksipäinen valomiekka se ei ole mikään selitys.
-Star Wars episodi 2 Kloonisota-
Dooku vetää 2 jediä vastaan samanaikaisesti ja voittaa kuten muistamme Obi-Wanin ja Anakinin.
Siinä oli vasta pari esimerkkiä.- Jawbreaker
Että dooku oli ollut ennen jedi ja huomattavasti vanhempi kuin Obi-Wan ja Anakin. Lisäksi ikää hänellä oli tuolloin 79. Lisäksi hän oli siirtynyt pimeälle puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691