Hammashuolto

Olen siis alle 18-vuotias poika ja minulla olisi hammaslääkäri noin parin viikon päässä tiistaina ja suustahan löytyy yksi aika iso lohkeama (tyhmänä en ole uskaltanut sanoa) ja ehkä reikäkin mutta siis se lohjennut hammas ei kuitenkaa satu suuta. Niin se pelottaa että maksaako niitten huolto/korjaus kuinka paljon minun yksinhuoltaja äitille varsinkin nyt kun oon lukenut jotain hintoja netistä mitkä kuulostaa aika kalliilta.

0

307

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
        Maailman menoa
        472
        3505
      2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
        Maailman menoa
        20
        2856
      3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        138
        2695
      4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        86
        2168
      5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        177
        2009
      6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
        Maailman menoa
        12
        1911
      7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
        Ikävä
        151
        1871
      8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
        Ikävä
        95
        1664
      9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        49
        1529
      10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
        Euroviisut
        36
        1400
      Aihe