Miten ylläpidätte ikävän kohteen silmissä

Anonyymi-ap

Sellaista tyylikästä kuvaa itsestänne? :)

128

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap taitaa ainakin ylläpitää;)

      • Anonyymi

        Tai siis hän on tyylikäs mielestäni .🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis hän on tyylikäs mielestäni .🧡

        Kiitos :) 🖤
        (hups, tämä on hieman värivirheellinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) 🖤
        (hups, tämä on hieman värivirheellinen)

        Jokaisessa meistä on omat valmistus virheensä mä ainakin pidän omista valmistus virheistäni joku unohti vain kylkeen kirjoitta jot ravistettava ennen käyttöä 😘


    • Anonyymi

      Olemalla vain. Eipä olla nähty enkä haluaisi nähdä miestä.

      • Anonyymi

        Ja tyylikkäästi sähelsin ja juoksen karkuun. Viime vuonna. Tuijotin oudosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyylikkäästi sähelsin ja juoksen karkuun. Viime vuonna. Tuijotin oudosti.

        Heh :) sitä sattuu. Oudosti käyttäytyminen kuuluu tähän lukuun :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh :) sitä sattuu. Oudosti käyttäytyminen kuuluu tähän lukuun :D

        En tiedä voiko sitä tyyliksi kutsua. Varmaan aika omanlainen tyyli oli. :)


      • Anonyymi

        Johtuneeko siitä että olet mies itse vai siitä että olet miehiin kyllästynyt nainen jos ensimmäinen kun otat takaa päin käytä reilusti liukkaria sulje silmät ja ajattele että se on nainen Kaipa se kakkonen b-pappu anaali persereikä tuntuu samalta kuin naisella en pysty tekemään vertailua kun en ole kokeillut anaali seksiä miehen kanssa kuten eräät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh :) sitä sattuu. Oudosti käyttäytyminen kuuluu tähän lukuun :D

        Hanki tarpeeksi rahaa niin voit tehdä mitä vain voit lahjoa itsesi vapaaksi vaikka mistä näin joku joskus sanoi kuulteni olisiko ollut yhdeksänkymmentä luvulla eikö olisi helpompi noudattaa lakia ni ei tarttis miettiä koska jää kiinni ja joutuu mahdollisesti vankilaan tai jos töppää ni kärsiä seuraukset pikimmiten eikä vasta vuosien päästähenkirikos on sellainen mikä ei vanhene koskaan eikä tietääkseni ymmärtääkseni myöskään ne jutut jotka on jonkin oikeus asteen käsittelyssä niiden käsittely on vain keskeytetty siksi aikaa kunnes poliisi tavoittaa syytetyt saattaakseen heidät oikeuden eteen vastaamaan teoistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä voiko sitä tyyliksi kutsua. Varmaan aika omanlainen tyyli oli. :)

        Kun ny jotkut vaatteet on munasillaan jos juoksisin kaupungilla vois tähän aikaan vuodesta olla aika saatanan kylmä ja siksi toisekseen kuinka monet sakot poliisi kirjoittasi kyseisestä syystä ennen kuin toimittaisi mielentila tutkimuksiin


    • Anonyymi

      Ja tasan yhtään väliä mitä miettii. En ylläpidä mitään, tuntee jos tuntee j

      • Anonyymi

        ja jollei tunne , ihan sama mitä miettii


      • Anonyymi

        Miksi noin kiukkunen ei liukkarista ollut apua


      • Anonyymi

        Siskolle joskus tokaisin


    • Anonyymi

      Itse kullakin on siihen omat tavat sen enempää kertomatta.

      • Anonyymi

        Tämä on tyylikäs taito :)


      • Anonyymi

        Etkö uskalla kertoa mitä kaikkia tapoja olet harkinnut jotta voit päättää päiväsi mitä pelkäät jos ei kukaan välitä saatat jopa onnistua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tyylikäs taito :)

        Tolla ole tyylin kanssa mitään tekoa kyseessä taitaa pikemminkin olla raukka mies


    • Anonyymi

      Ei oikeasti kiinnosta. On tosi paljon muuta ja huomattavasti vakavampaa mietittävää.
      Kohtaaminen itsensä kanssa epäonnistunena kasvattajana. Kaikki seuraukset siitä. Pohjaton, loputon syyllisyys.

      • Anonyymi

        Tuossa tilanteessa niin on parasta, eikä sinun pidä syyttää siitä itseäsi. On asioita, joiden rinnalla tämäntyyppiset asiat ovat merkityksettömiä. Voimia!


      • Anonyymi

        Jos ei ole saanut mallia kuinka vanhempi lastaan kasvattaa mistä sen voi tietää mistäkö sitä omaa tyyliään kasvattaa lähtee muokkaamaan kirjasta kun näkee vain sen tekstin sen tekstin lisäksi pitäisi olla vähintäänkin kuva mitä sillä tarkoitetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa niin on parasta, eikä sinun pidä syyttää siitä itseäsi. On asioita, joiden rinnalla tämäntyyppiset asiat ovat merkityksettömiä. Voimia!

        Lapsen kasvatus koskaan ole merkityksetöntä laiska paska keski-ikäinen aikuinen mies se kaikkesta merkityksettöminä yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta on jos ny jotain tällaisia asioita halutaan alkaa kaiveleen kyseisen kaltaisesta miehestä ei juurikaan yhteiskunnalle ole muuta kuin ne kasvavat kulut siitää hyysäämisestä kun ei ole äiti enään paapomassa ja päätä silittämässä voi voi kun siu elämä on niin vaikeaa kukakohan siitä teki vaikeaa hmmm... mietitäänpä ehkä itse keksitte tällä kertaa katsoa siihi peiliin ja jopa syyn sille


    • Anonyymi

      Vttu mitä peIIejä kysymyksineen. Yritän olla ihan oma itseni ja sekin on vaikeaa ihastuksen edessä.

      • Anonyymi

        Tämäpä tämä (olen auttamaton sähläri ). Ei tahdo onnistua sitten millään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä tämä (olen auttamaton sähläri ). Ei tahdo onnistua sitten millään :)

        Naurattaa, mutta ihan omat juttuni.


      • Anonyymi

        Jännitys sen kai aiheuttaa mu sekin menee ohi kun tutustutte toisiinne sitä kun saattaa jännittää ihan vain sitäkin pettääkö toinen luottamuksen


    • Anonyymi

      Kyllä minä tiedän mitä tarkoitat kysymyksellä. Mitä sitä ei tekisi?:)

      • Anonyymi

        No ainakaan olla niin nolona :*)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakaan olla niin nolona :*)

        Ei tarvitse olla nolona yhtään, vastasin jo tuolla ylhäällä. Lähden nyt nukkumaan hyvät yöt:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla nolona yhtään, vastasin jo tuolla ylhäällä. Lähden nyt nukkumaan hyvät yöt:))

        Hyvää yötä. Nyt lähden minäkin :))


      • Anonyymi

        Riippuu tilanteesta ja hetkestä


    • Anonyymi

      Ainahan sitä toivoisi tekevänsä hyvän vaikutelman mutta näissä asioissa se taitaa mennä usein penkin alle, kun sitä ei aivan täysin enää ole oman itsensä herra.

    • Anonyymi

      Mitenhän se j mies menikään, vuoroin.... vieraissa😂...

      • Anonyymi

        Näin poikamiehenä kun ei voi edes käydä vieraissa ja onko se enää vieras silloin kun muistaa nimen kysyä tai ottaa selville


      • Anonyymi

        Sie on pahempi isältä ekstra elatusmaksua yrittää saada jos unohdit oikean nimen selvittää et saa kun sen kelanmaksaman 172,59 tammikuussa pitää tarkastaa kelan sivuilta uusi summa kun on pojasta elatusmaksut vielä seuraavat kolmetoista vuotta ainakin


      • Anonyymi

        Nii joo ku noihin virallisiin asiakirjoihin tarvitaan se henkilötunnus jotta henkilöllisyys voidaan varmentaa oikeaksi todistetaan se henkilökortilla jossa on nähtävillä henkilötunnus


    • Anonyymi

      Kaipasin täällä aikanaan toista miestä. Ja sitä ennenkin muita. Ja onko heistä kuulunut mitään? Ei. Nykyinen kaivattu on samaa luokkaa kuin nämä. Mutta en tiedä nähdäänkö enää ja vaikka näkisin niin mitä sitten.

      • Anonyymi

        Pidetään vaikka toisiamme hyvänä sen aikaa kun kohtaat sellaisen jota kaipaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetään vaikka toisiamme hyvänä sen aikaa kun kohtaat sellaisen jota kaipaat

        Kenelle sä puhut? Randomeille eli kaikille


    • Anonyymi

      En mitenkään. Olen oma itseni. En ole sitä tyyppiä, joka esittäisi jotain muuta kuin on. Hän käsittääkseni kuitenkin ihan pitää minusta omana itsenäni, eikä se siitä ihastuukseksi muutu, vaikka mitä tekisin.

      • Anonyymi

        Käsittääksesi on oma käsityksesi. Mutta sillä meidän on jokaisen mentävä. Ikäväpalstan perimmäinen tarkoitus on olla ylivuotokanava.
        Täällä on vaan helppo avohaavoin olevia kiusata. En oikeasti pidä kovinkaan paljon tästä paikasta.


      • Anonyymi

        Jos on edes kyvykäs rakastamaan toista rakastaa sellaisena kuin tämä on yrittämättä jatkuvasti tätä muuttaa joksikin muuksi kuin mitä toinen on itse olen sillai hankala josko multa alkaa vaatimaan vaadin toiselta varmasti enemmän kuin mihin tämä edes pystyy sitä ei aina voi tietää kuinka kauan toisella kestää tämä tajuta mu se taas ei ole minun murheeni liekö vika halussa yrittää todistaa pystyvänsä


    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään tarvetta esittää mitään roolia hänen edessään. Eiköhän hän ole lähes kaiken jo nähnyt tässä parinkymmenen vuoden aikana mitä ollaan tunnettu.

      • Anonyymi

        Kyllä. Mutta ei pitääkö se siltikään paikkaansa. Tulkitsee jo se toinen sitä koskaan edes samalla tavalla. Eikö se ole aina hieman arvoitus.


      • Anonyymi

        Mutta ei siltikään tunne sua vähääkään mu onnea yritykselle ehkä hyvällä tuurilla olet onnellinen kun tyydyt


    • Anonyymi

      Kaikkien silmissä olemalla oma itseni enkä filmaa.

      • Anonyymi

        Mitä filmaat snuffia vai jotain vähintäänkin yhtä rangaistavaa


      • Anonyymi

        Jos ei filmaa, niin voi olla että silti peittää?


    • Anonyymi

      Ei mulla ole taipumusta miettiä tyylikyyttä tai edes mielikuvaa moisesta. Mä oon vaan mä, mimmonen oon. Ihmiset miettii minusta mitä miettii, ikävöidyt ja muutkin. Kai he itse luovat mielikuvansa minusta oman päänsä mukaan, onko se totuudenmukainen mielikuva vai ei, niin 🤷🏼‍♂️..

      -Jasu-

      • Anonyymi

        No sitä ei voi tietää, miten mielikuvat ains vastaa :) Tyylipisteesi on ainakin kirjoitustaidon osalta moitteeton :)


      • Anonyymi

        Kaunis neito jos mahdat olla se jasu jonka mä tiedän pienempänä olit koulun suhteen vähä turhankin vaativa itseäsi kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis neito jos mahdat olla se jasu jonka mä tiedän pienempänä olit koulun suhteen vähä turhankin vaativa itseäsi kohtaan

        Ai sä oletkin Jasuliin ihastunut:) No niin minäkin, jos olisin sinä :) Se onkin aika herttaista, jollei olis väliin tunne, että sun suu pitää pestä päivittäin saippualla. Sen verran hulvaton tapaus olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä ei voi tietää, miten mielikuvat ains vastaa :) Tyylipisteesi on ainakin kirjoitustaidon osalta moitteeton :)

        Ei voi ei. :)

        Jostain syystä kuitenkin ajattelen, että ihmiset luovat jokatapauksessa omanlaisen mielikuvansa ihan sama mitä yrittää olla, niin turha edes yrittää olla muuta kun mitä on. Jotkut sitten tykkää mielikuvastaan ja toiset ei yhtään.

        Kaitpa he sitten osaa ilmaista itse, jos peräti seurastani sattuisivat pitämään ja pysyvät loitolla, kun eivät pidä. Selkeetä jättää pallo mielikuvien luojille ja tehköön itse ratkaisunsa. En pyri myötävaikuttamaan suuntaan en toiseen.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis neito jos mahdat olla se jasu jonka mä tiedän pienempänä olit koulun suhteen vähä turhankin vaativa itseäsi kohtaan

        Mä olen ollut aina vaativa itseäni kohtaan. Kaikessa likipitäen. Miksi itseäni enkä muita kohtaan, niin joku virhe ohjelmoinnissa, josta opetellaan nyt avustettuna ulos. Löytämään omat rajat ja rakkaus itseä kohtaan, armollisuuskin.

        Itsekkyys on niin helvetin vaikeeta.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Nalkuttamalla joka ketjussa että jokainen on mies.

      • Anonyymi

        Noh, ehkäpä joku ansaitsee sen? :) Enempi mukavampi, jos täällä edes joku mies


      • Anonyymi

        🍒💥☃️


      • Anonyymi

        No suurin osa täällä kaiketi on naiseksi tekeytyneitä miehiä joskus tuli mietittyä miltä se mahtaisi naista kaltoin kohtelevasta miehestä tuntua kun survasis metrin pätkän kakkosnelosta koikittain kyseisen kaltaisen miehen perseeseen mu siinä olisi aika vitusti ongelmia ettäkö sen edes pystyisi toteuttamaanmu ei se varmaan täysin mahdotonta olisi ku oikei yrittäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ehkäpä joku ansaitsee sen? :) Enempi mukavampi, jos täällä edes joku mies

        Mikä on tulkinta miehestä millainen mies sukupuolen edustajan tulisi olla että tätä voisi kutsua edes mieheksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tulkinta miehestä millainen mies sukupuolen edustajan tulisi olla että tätä voisi kutsua edes mieheksi

        Tulkinta on vain arvaus. Kaksi vaihtoehtoa, joko pakkomielteinen mies, haluaa pitää sen minkä tuntee omaksi, eikä käytännön syistä voi siitä luopua, - kun ei todellakaan pysty. Surullista hälle, mutta ei hän koe sitä niin, koska este on hänelle vain hidaste, eikä se ehkä koskaan tule loppumaan. Vai tuleeko?

        Toinen vaihtoehto on nainen. En osaa määritellä miksi joku nainen toimisi niin. Ehkä samasta syystä kuin mies. Jasu on jotenkin niin eläväinen ja avoin, että tuntuu liian hyvältä:)


    • Anonyymi

      Sekoilemalla ja nuolemalla jokaista hameenalusta joka heilahtaa lähelläkään

      • Anonyymi

        Tuota en ole vielä tehnyt! `':) Pois se minusta!


      • Anonyymi

        Mielummi mä sieltä naisen jalkojen välistä sen klitoriksen ehtisin mitä kielellä kiusaisin kun sitä hameen alusta nuolisin saattas jäädä nukkaa kieleen siitä hameen mahdollisesta vuoresta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummi mä sieltä naisen jalkojen välistä sen klitoriksen ehtisin mitä kielellä kiusaisin kun sitä hameen alusta nuolisin saattas jäädä nukkaa kieleen siitä hameen mahdollisesta vuoresta

        Kokemusasiantuntija? :)


    • Anonyymi

      En edes yritä, koska joskushan se totuus kuitenkin paljastuisi.

      • Anonyymi

        Tämä on totta, mutta sellainen hyvä ensivaikutelma olisi terää. Sellainen ammattitaitoinen moniosaaja, jollainen jotain osaa, ettei käy ahdistumaan, että toinen joutuu ajattelee, "Voi taivas!"🙈🙉🙊 :)


      • Anonyymi

        Valheesta jää aina kiinni enemmin tai myöhemmin mitä myöhemmin niin sitä haitallisemmat on yleensä seuraukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta, mutta sellainen hyvä ensivaikutelma olisi terää. Sellainen ammattitaitoinen moniosaaja, jollainen jotain osaa, ettei käy ahdistumaan, että toinen joutuu ajattelee, "Voi taivas!"🙈🙉🙊 :)

        Joskus menny jollekulle lupaamaan että mä en nolaa ketään ainakaan itse sitä tiedostaen tässä toki olisi varmaan minun pitäny enempi tai vähempi huomioida se että kun en itse osaa edes hävetä itse itseäni mu myöhästä katua kun on housusa niin sanotusti vertauskuvallisesti ainakin itseni kohdalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesta jää aina kiinni enemmin tai myöhemmin mitä myöhemmin niin sitä haitallisemmat on yleensä seuraukset

        Toivotaan näin että saatte tussua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan näin että saatte tussua.

        Ja ittelles et toivo mitään?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ittelles et toivo mitään?:)

        Mistä ja kenelle mahdat puhua?


    • Anonyymi

      Olemalla hiljaa.

      • Anonyymi

        Niin niin 🤭 mutta et tietäisi minusta sitten mitään


      • Anonyymi

        Mä olen noin nelkytä vuotta pitäny mölyt mahassa si kun sitä suunsa aukaisee niin sitä tekstiä saattaa riittää vähä vitusti eikä ole omasta mielestä hirveästi vielä päässy alkua pidemmälle kun on tuota elettyä elämää vasta neljäkymmentäkolme vuotta takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin 🤭 mutta et tietäisi minusta sitten mitään

        Mä en kenties susta tiedä muutoinkaan juurikaan mitään mu voidaan me tutustua josko tahdot


    • Anonyymi

      Olemalla oma itseni

      • Anonyymi

        Aidosti teennäisesti vai teatraalisesti


    • Anonyymi

      Miksi ylläpitää jotain sellaista mitä ei ole.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä? Miksei sulla ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä? Miksei sulla ole?

        Juttuni ovat tyylittömiä ja typeriä. Sekä kävin tänään ulkona paitulissa jossa oli kiroileva siili , kukkakumpparit jalassa ja pitkävillakangas takki auki huppu vedettynä päähän viemässä linnuille ruokaa . Että tarviiko sanoa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttuni ovat tyylittömiä ja typeriä. Sekä kävin tänään ulkona paitulissa jossa oli kiroileva siili , kukkakumpparit jalassa ja pitkävillakangas takki auki huppu vedettynä päähän viemässä linnuille ruokaa . Että tarviiko sanoa enempää.

        Minulla on myös kiroileva siili paituli ja bad hair day pipo :) mutta kumppanit on nokialaiset


      • Anonyymi

        Sanopa sinä se mä en ole ylläpitänyt mitään kulissien ylläpito kun on kaikkeista kallein tapa elää elämäänsä mitä olen itse sivusta seuranneena havainnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttuni ovat tyylittömiä ja typeriä. Sekä kävin tänään ulkona paitulissa jossa oli kiroileva siili , kukkakumpparit jalassa ja pitkävillakangas takki auki huppu vedettynä päähän viemässä linnuille ruokaa . Että tarviiko sanoa enempää.

        Niin. Entäs sitten?


    • Anonyymi

      En mitenkään jos en vähintään kelpaa sellaisena kuin olen ni turhavaivautua edes yrittää tutustua ja ennen kuin on tutustunut toiseen ei voi tietää onko toinen jotain sellaista jota voisi elämäänsä kaivata

      • Anonyymi

        Vaikutat aika jäykältä ja eleettömältä (et voi tehdä virheitä), ja totta että sellaisista tulee paljon rennompia kun heihin tutustuu :)


    • Anonyymi

      Mitähän mieltä olis koittaa miellyttää ikävänsä kohdetta? Eiköhän se henkilö oo päätöksensä jo tehny ja se päätös tuskin keimailemalla muuttuu. Muulla oo väliä, kunhan ei muistele pahalla. Tuntuis hyvältä, jos joskus sielläkin nousis hymy huulille muistellessa.

      • Anonyymi

        Löydät kaikki tekstit mitä olen tänne kirjoitellu ni ehkä jokin niistä sua osaa ohjata oikeaan suuntaan mä olen yllättävänkin paljon kerenny tänne kirjoittelee muutamankin tunnin aikana päivässä vaikka käytänkin pääasiassa vain yhden sormen taktiikkaa kun en ole kirjuri ammatiltani enkä edes aikoinaan tykänny kirjoituskoneella kirjoittaa tekstin syöttö ei vain ole mukautunut sillai Kaipa mä vaihtelen kirjoitus tyyliä liian tiuhaan ettei oikolukija pysy perässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät kaikki tekstit mitä olen tänne kirjoitellu ni ehkä jokin niistä sua osaa ohjata oikeaan suuntaan mä olen yllättävänkin paljon kerenny tänne kirjoittelee muutamankin tunnin aikana päivässä vaikka käytänkin pääasiassa vain yhden sormen taktiikkaa kun en ole kirjuri ammatiltani enkä edes aikoinaan tykänny kirjoituskoneella kirjoittaa tekstin syöttö ei vain ole mukautunut sillai Kaipa mä vaihtelen kirjoitus tyyliä liian tiuhaan ettei oikolukija pysy perässä

        Aha, pitää melkein nostaa hattua sulle. Ootkin melkoinen tulkitsija, jos tunnistat teksteistä. Pieni huomautus kuitenkin, oon kirjoittanu ehkä siinä 5 pätkää tänne 2 viikossa. Kannattaa siis vielä harjoitella tota tulkintaa.


    • Anonyymi

      Ylläpidän ihan päinvastaista kuvaa, koska parempi niin

      • Anonyymi

        Miksi se on parempi?


      • Anonyymi

        Saattaa olla ei ainakaan epätoivoset lähesty niin helposti jos ei itse ole valmis tyytymään mihin tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on parempi?

        Sanotaan vaikka niin, etten halua läheisyyteeni liian pinnallisia tai itseään muita parempana pitäviä ihmisiä. Enkä siksi halua antaa itsestäni myöskään tyylikkäämpää tai parempaa kuvaa kuin oikeasti olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan vaikka niin, etten halua läheisyyteeni liian pinnallisia tai itseään muita parempana pitäviä ihmisiä. Enkä siksi halua antaa itsestäni myöskään tyylikkäämpää tai parempaa kuvaa kuin oikeasti olen.

        Etkö halua muuttaa ihmisiä? Antaa opetusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua muuttaa ihmisiä? Antaa opetusta?

        Miksi haluaisin? Kuulostaa ylimieliseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisin? Kuulostaa ylimieliseltä

        No se tapahtuu ihan sillä että päästää tuollaisia ihmisiä lähelleen. Ilman manipulaatiota tai minkäänlaista kieroutta toki.


    • Anonyymi

      En mitenkään, kun en vaan osaa. Pahasti ihastuneena oon sitten taas liian haavoittuvainen, eikä todellakaan tule positiivista mielikuvaa.

      • Anonyymi

        No voih:) ei käsitellä tätä arkaa aihetta, kun molemmille voi käydä *tzup!* ja kadotaan näkymättömiin :)


      • Anonyymi

        Tapa jolla mitä luultavammin aiheutat itse itsellesi sen haavoittuvuuden jotta osaisin paremmin arvioida pitäisi hieman paremmin sut tuntea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voih:) ei käsitellä tätä arkaa aihetta, kun molemmille voi käydä *tzup!* ja kadotaan näkymättömiin :)

        Mistä mahdat puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voih:) ei käsitellä tätä arkaa aihetta, kun molemmille voi käydä *tzup!* ja kadotaan näkymättömiin :)

        Niin, ei täällä ainakaan välttämättä kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa jolla mitä luultavammin aiheutat itse itsellesi sen haavoittuvuuden jotta osaisin paremmin arvioida pitäisi hieman paremmin sut tuntea

        Huono tunteminen ja vajaiksi jäävät keskustelut eivät tosiaan auta, kun sitten jää vääriä käsityksiä asioista.


    • Aina yhtä elegantti ja hermostunut.

      • Anonyymi

        Kovin vaikutat pelokkaalta keittiöstä vettä hakiessasi kun ohi kävelin iltakävelyllä käydessäni oletko kalju siksi ettei hiukset enään kasva vai revitkö ne jossai kohti vahaliuskoilla irti


      • Anonyymi

        Et si uskaltanut poliisin pelossa kenties sinne 112:n soittaa vai


    • Anonyymi

      Ajatella, että ihmiset elävät tällaisessa maailmassa. Jossa ajattelevat tällaisia asioita.

      • Anonyymi

        Pitäähän sitä ajatella jos rakastaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sitä ajatella jos rakastaa🤣

        Täällä tapahtuu vakavampia asioita, jotka on tärkeämpiä kuin etuoikeutetut tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sitä ajatella jos rakastaa🤣

        Etkö kykene ymmärtämään sitä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sitä ajatella jos rakastaa🤣

        Et tiedä rakkaudesta mitää


      • Anonyymi

        Voi hurja kuvitella ihmiset osaavat ajatellakin oliko ihan uusi juttu sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kykene ymmärtämään sitä??

        Luulempa että sä olet ennemminkin se jolla on ymmärryksessä vähintäänkin hienoista ongelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä rakkaudesta mitää

        En mä muusta rakkaudesta tiedäkkään kun äidin rakkaudesta lastaan kohtaan koska äitini minut rakkaudella kasvatti ja koska olen itse isä tiedän kuinka isä rakastaa lastaan pyyteettömästi lastaan arvostaen ja isoäidin rakkauden lapsenlastaan kohtaan tiedän mutta mun mummi rakasti mua si taas liikaakin koska kai enempi tai vähempi koitti minun kautta hyvittää isälleni sitä että isäni kohdalla kai koki epäonnistuneen äitinä muusta rakkaudesta en voi sillai sanoa tietäväni mitään kun en ole muuta rakkautta niinkään saanu itse kokea pienen lapsen pyyteettömän rakkauden rakastavaa isää kohtaan tiedän niin tyttö kuin poika lapsen kohdalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hurja kuvitella ihmiset osaavat ajatellakin oliko ihan uusi juttu sulle

        Yksinkertaisten normaalin elämän tunteiden kokeminen ei ole ajattelua. Olet todiste siitä että ihmisten ymmärryskyky on pelottavalla tolalla.


    • Anonyymi

      Eipä se kohde minua nää usein. Ei tarvitse olla tyylikäs. Itseasiassa on tainnut nähdä minut vain työvaatteissa.

      • Anonyymi

        Ai sinä?:) No ei minuakaan työvaatteissa mistään tunnista, jos pidän suuni kiinni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä?:) No ei minuakaan työvaatteissa mistään tunnista, jos pidän suuni kiinni :)

        Mutta mä tunnistin hänetkin työvaatteissa. Jopa sen maskin takaa.


    • Anonyymi

      Sitä kuvaa muistelemalla aina toisinaan mikä minulle hänestä jäi noin kaksikymmentäkahdeksan vuotta sitten ollessani viidentoista vanha ainoa nainen jota olen koskaan ikävöinyt johtunee siitä että en koskaan saanut häneen tutustua tietääkseni hän ainakin oli serkkuni kaveri kirjoitin hänelle kirjeenkin tietämättä koskaan hänen osoitettaan en tiennyt hänestä muuta kuin nimen jonka perusteella hänelle kirjeen kirjoitin toivoen että hän kyseisen kirjeen joskus saa jos ei ole vielä tähänkään päivään mennessä saanut luulen että hänen täytyy kyseistä kirjettä kysellä vanhemmiltaan tietääkseni hän on Rovaniemeltä kotoisin erittäin kaunis pohjoisen neito sitä en tiedä oliko Rovaniemellä jopa kylän kaunein neito johtuen siitä en tiedä tunne siltä ajalta ketään muuta ja syy miksi aina välillä saatan häntä ikävöidä toisinaan vieläkin johtunee siitä että häneen rakastuin ihastuin syvästi vaikka emme muuta tehneet aikanaan kun pussailimme ja nukuimme vierekkäin niin johtunee siitä että häneen olisin halunnut tutustua mutta suhde tuolloin olisi kaatunut ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa pitkän välimatkan takia ja siksi että itse olin vasta viidentoista

      • Anonyymi

        Tämä oli tosi kaunis tarina:) se pysyy aina yhtä kauniina, siinä sen voima. Ihastuin eka kerran joku 13v , jos ei lasketa sitä 7v naapurin pulpetin "miestä " 7v :D


    • Anonyymi

      En ylläpidä yhtään mitään kuvaa missään. Olen minä ja tulen tällaisena pysymäänkin. Tyylikkyys tai tyylikkyyden puute on katsojan silmissä.

      • Anonyymi

        No nyt on näytön paikka. Niin? :)


      • Anonyymi

        Asia ei ole koskaan noin.


      • Anonyymi

        Näin se on. Paras olla oma itsensä eikä esittää mitään.


    • Anonyymi

      Saitko tussua?

      • Anonyymi

        Menehän jo töihin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän jo töihin ;)

        Mies joka alentaa naisen asemaa ei ole tavoittelemisen arvoinen


    • Anonyymi

      En muista koska viimeksi olisin kuullut tai lukenut yhtä typerän kysymyksen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe