🙄🏋️♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen koskee. Mutta mitäpä naisraukka ei tekisi näyttääkseen viehättävältä 😟
Päivän hupsuttelu
15
63
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun fantasioissa naiset ei muuta mies teekkään kun jumppaa ja läträä kosmetiikkaa. Sanamuodon käyttö ”hupsuttelu” kertoo miten yksipuolisena ja yksinkertaisena haluat maiset nähdä
Naisesta mieheksi muuttuminen olisi työläs operaatio hormonihoitoineen ja leikkauksineen. Se vaatisi enemmän kuin palstalla mieheksi nimittely.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Naisesta mieheksi muuttuminen olisi työläs operaatio hormonihoitoineen ja leikkauksineen. Se vaatisi enemmän kuin palstalla mieheksi nimittely.
En ole tiennytkään, että mies on haukkumasana
Anonyymi kirjoitti:
En ole tiennytkään, että mies on haukkumasana
Mistähän sinä päättelit, että mies on haukkumasana. Minä en ainakaan sanonut muuta kuin että nainen ei muutu mieheksi palstalla nimittelemällä.
Näillä kommenteillasi ei ole mitään tekemistä aloituksen aiheen eli kuntosalitoiminnan kanssa. Miesluulottelu ei nähdäkseni siihen kuulu.
- Anonyymi
Pahin virhe on kun on vasta aloittamassa saliharrastusta ja paikat on itsellä kunnossa. Sitten rehkii eri laitteiden kanssa niin 2-3 päivän päästä paikat ovat täysin jumissa. Olen huomannut liikunnan jälkeen kylmä vesi ehkäisee lihasten myöhempää kipua. Juoksuharrastus on sellainen että jos peruskunto on hieman vajavainen niin silloin pohkeet kipeytyvät helposti. Kylmä vesi auttaa siihen että suihkuttelee pohkeitaan suorituksen jälkeen jotta jalat eivät ole ainakaan niin kipeät pari päivää liikunnan jälkeen. Kipu ei ole pahimmillaan heti rasituksen jälkeisenä päivänä vaan juuri 2-3 päivää rasituksesta.
Lihasten lämmittely ennen suoritusta ja venyttely suorituksen jälkeen ehkäisee myös hyvin lihasten kipeytymistä. Olisi pitänyt tehdä, kun kerran tiesin 🙄
- Anonyymi
Kuntosaliharjoittelussa laatu on tärkeämpää kuin määrä. Lepo ja ravinto on suuri osa kokonaisuutta.
Kun kunto on huono niin kaikenlainen vähäkin liikkuminen on hyväksi. Nyt ei ole ämpäriliikuntaa niinkuin kesällä.
- Anonyymi
Koneet viettelee naisparkoja 😬
- Anonyymi
Kuntosalia vastenmielisempää paikkaa on kyllä vaikea keksiä. Oksettavia mestoja.
Miten on hammaslääkärin tuoli? Minusta se ei kovin mukava ole. Kuntosalilla on muutama vempain millä saa tehokkaasti monet lihakset vaivattua samalla kertaa eikä polveen satu.
- Anonyymi
Eilen kävin nyt on paikat vähän jumissa ja nälkä 🤬😄 on kokoajan. En nähnyt ketään tuttua liikaa oli ihmiä muutenkin.
Jotain proteiinipitoista kun syö niin ei nälätä niin paljon. Rahka edullisin tai kanamunat.
Vähän riippuu kellonajasta milloin on väkeä salilla enemmän.
- Anonyymi
Kuuma, kylmä vesi, yhdistelmä on kaikkein paras, eli kuumaa ja kylmää ja kuumaa ja kylmää ja lopuksi kylmää, tutkittu juttu, 🥳🥳🙂🙂😇😇 N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873735
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813310Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683142On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702770Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502332- 671913
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271839- 371834
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698