Kieltäkää SOS-lapsikylä!

Soslapsikylä on vihamielinen vanhempia vastaan, mutta ei siksi, että vanhemmilla on huolia vaan siksi, että heidät jätetään ulos.

SOS-lapsikylä ei ole pelkkä ammattiliitto vaan jokin ihmeen neuvoa hallitukselle antava valtaryhmä. Heillä on pelottavan dynaaminen virasto, jossa uusi naama astuu eteesi, pahoinpitelee sinut ja sitten sitä ei käsitellä.

"60-vuotisjuhlaseminaarimme huipentui Maaret Kallio - Lujasti lempeä ja Waltteri Torikka Official tunteikkaaseen esitykseen toivosta.
Loppusanoissa valtiovarainministeri Annika Saarikko sanoi, että hänen tavoitteenaan on Suomi, jossa yksikään lapsi ei joudu kantamaan aikuisten huolia..

Sosiaalityöntekijät valehtelevat vanhemman huolet ja sitten vievät lapset pois siksi, vanhemmalla näyttää olevan huolia

" Nyt maassamme on yli 100 000 lasta, jotka ovat lastensuojelutoimenpiteiden alaisina.
Saarikko totesi, että digipalvelut nousevat yhä tärkeämmiksi avun saamisen ja hakemisen tavoiksi lapsille ja nuorille, ja siinä järjestöillä on oleellinen rooli esim. chattien ylläpitäjinä. "Emme me ministeriössä voi edes laskea näiden arvoa".

#soslapsikylä60vuotta #lastensuojelunjuhlaa #osallisuus" https://www.facebook.com/search/top?q=sos-lapsikyl%C3%A4

On naivia haukkua sosiaalityöntekijöitä. SOS-lapsikylä on lastensuojelun etujärjestö. Se on ylistetty, huippurahoitettu, eliitin tukema sosiaalityöntekijöiden projekti, joka on vihamielinen vanhempia kohtaan ja pyrkii syrjimään meitä.

Kieltäkää SOS-Lapsikylä

40

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtiovarainministeri Annika Saarikko (SDP) "Lapsilla ei ole mitään aikuisten huolia"

      Tämä vihjaa, ettei sosiaalityöntekijöillä tai tukihenkilöillä ole mitään aikuisten huolia otetun lapsen elämässä. He ovat täydellisiä ja oikeat vanhemmat eivät. Ministeri Saarikko vihjaa, että perhe voidaan rikkoa siksi, että vanhemmilla on huolia. Lastensuojelu ei siis suojele lapsia vaaroilta vaan jahtaa huolia. Huolen käsite on mahdollinen vaara, mutta se ole sitä nyt.

      • Sos-lapsikylä ei ole puolueeton, jos ministerit käyvät siellä virkamiesten seurassa.


    • Sehän on täysin mielisairasta, jos vanhemmilla ei olisi mitään huolia tässä maailmassa. Maailma on huolia täynnä ja vanhempien tehtävänä on juuri huolehtia niistä. Kaikki työtätekevät vanhemmat SOS-lapsikylä sulkee pois vanhemmuudesta, koska työelämä on todella stressaavaa nykypäivänä. Järkipuhe ei auta, SOS-lapsikylää ei saa pois tästä maasta mitenkään. Itkettää.

      • Se on rasistinen järjestö ja täydessä vauhdissa. Meidän täytyy nyt toimia tasa-arvon puolesta


      • Lastensuojelu valehtelee käyttämällä ristiriitoja (oxymoron), tautologioita (tunnetta herättävä sama sana, joka sulkee pois kaiken muun), essentialismeja (näin se nyt vaan on).

        Koko kylä kasvattaa tarkoittaa koko kylä juoruaa, sitä paitsi läheiset kasvattavat, jotta lapselle muodostuu yhteisö ja sosiaalinen kyky.

        Lapsen etu poissulkee vanhemmat

        Huoli on valehtelua ja sillä perusteellaan äärimmäiset eristystoimenpiteet, vaikka huoli on mahdollinen ongelma, ei todistettu ongelma.

        He pakottavat huolen seurantaan, joka ei ole ammattimaista todisteellista hoitoa ja sitten kun se jatkuu, vanhemmat eristetään lapsestaan.

        Lapsen menetys omasta suvustaan kaunistellaan ja vastarintaan ryhtyvää lasta rankaistaan yltiökuritoimenpiteillä.

        Kaikki erimielisyys leimataan välittömästi mielenterveysongelmaksi.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lastensuojelu valehtelee käyttämällä ristiriitoja (oxymoron), tautologioita (tunnetta herättävä sama sana, joka sulkee pois kaiken muun), essentialismeja (näin se nyt vaan on).

        Koko kylä kasvattaa tarkoittaa koko kylä juoruaa, sitä paitsi läheiset kasvattavat, jotta lapselle muodostuu yhteisö ja sosiaalinen kyky.

        Lapsen etu poissulkee vanhemmat

        Huoli on valehtelua ja sillä perusteellaan äärimmäiset eristystoimenpiteet, vaikka huoli on mahdollinen ongelma, ei todistettu ongelma.

        He pakottavat huolen seurantaan, joka ei ole ammattimaista todisteellista hoitoa ja sitten kun se jatkuu, vanhemmat eristetään lapsestaan.

        Lapsen menetys omasta suvustaan kaunistellaan ja vastarintaan ryhtyvää lasta rankaistaan yltiökuritoimenpiteillä.

        Kaikki erimielisyys leimataan välittömästi mielenterveysongelmaksi.

        Väite lastensuojelun valehtelusta on tautologia. He eivät valehtele vain sen takia että joku väittää heidän valehtelevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väite lastensuojelun valehtelusta on tautologia. He eivät valehtele vain sen takia että joku väittää heidän valehtelevan.

        Kas, huostaanotto ei ole tarpeen vain siksi, että virkamies väittää niin. Hallinto-oikeus taas ei käy läpi todisteita tai vetoaa vanhemman "katkeruuteen" ilman perusteita. Kun hallintooikeus lopettaa huostaanoton, lastensuojelu tekee rajoittamispäätöksen perusteettomasti, joka pidentää sijoitusta seuraavaan käsittelyyn asti. Laki huostaanotosta vaihdetaan perhetyölaiksi ja laitoshoidoksi yhdessä vanhempien kanssa, niin tämä kidutus lapsille ja vanhemmille loppuu


    • SOS-lapsikylän passiivis-aggressiivinen elekieli

      Punaisessa mekossa finanssialan toimitusjohtaja, oikeustiet. kandi, Kokoomus, Piia-Noora Kauppi

      Mustassa mekossa Suomen valtiovarainministeri Annika Saarikko, Keskustan puheenjohtaja

      He pitävät puhetta avokämmenet pöydällä ja suu hymyssä, mutta silmät eivät hymyile. Niille ei ole ketään vastakumppania. Ne katsovat suoraan eteen.

      Lavan puitteet ovat 60-vuotisjuhlasta. Se on värikäs ja iloinen.

      Aiheena on lasten pakottaminen elämään erillään vanhemmistaan. Lapsien takia sen pitää näyttää iloiselta.

      Kaikki muut lavalla olleet katsovat seinille. He eivät katso toisiinsa. Heidän naamansa on vakava. Suupielet yhdessä viittaa valtaan, mutta pieni suu viittaa puolustukseen.

      Edes pianisti ja laulaja eivät käyttäydy iloisesti vaan vakavasti ja tekevät ammattinsa.

      Miksi täällä puhuu vain finanssi, oikeus, valtionvarainministeri, Keskusta ja Kokoomus? Ne ovat oikeistoa. Poliittinen oikeisto määritellään turvallisuutta tai vapautta kannattavana tasa-arvon kustannuksella.

      He ovat vakavia siksi, että he tietävät, etteivät he tee oikeudenmukaisesti. Se ei johdu vanhempien huolista, koska ne tekaistaan tahallaan.

      https://www.facebook.com/groups/1034944333895475/permalink/1155852821804625/

      • Anonyymi

        Teemu!!!!!
        Et sä voi tehdä viittä viestiä omaan ketjuusi ilman että kukaan on edes kommentoinut sitä. Jos haluat yksinpuhelua kirjoita kirja.


    • Anonyymi

      SOS lapsikylä toteuttaa niitä oikeuksia, mitä lapsella on. Jos vanhemmat, loukkaavat näitä lapsen oikeuksia, on näitä tapauksia varten luotu järjestelmä, jossa lapsen oikeudet toteutuu.

      • Essentialismia. Tällainen järjestelmä ei ole itsestäänselvä. Sosiaalityöntekijät tekaisevat lapsen oikeuksien rikkomisen jostain muusta syystä, kuten tarpeettoman avohuollon estämisestä. He väittävät lapsesta jotain, vaikka ongelma on vanhemman ja virkamiehen välillä. Sitä ennen ei lapsessa eikä vanhemmassa nähdä lapsen oikeuksia rikkovaa teemaa. Samoin lastensuojelu vääristää lapsen ongelmat vanhempien syyksi ja huostaa lapsen sairauden takia. Johtuuko se teoriasta, jossa sairaus johtuu pitkäjänteisestä vanhemman ongelmasta ja sitten oletetaan, että pitkäjänteinen uusi ympäristö oikaisee lapsen sairauden? Lisäksi hoitoa ei anneta vaan kuria, sopeutumista ja lääkkeitä. Vanhemmille ei anneta mitään. Lisäksi perhelaitoksessa samaan päästään aiheuttamatta rinnakkaisvahinkoa syrjimällä vanhemmat ja poistamalla lapselta perhe. Perheen rikkominen pitää välttää ja perhe kuuluu yhteen sekä hyvässä että pahassa. Perhelaitos estää vähimmillään perheen rikkomisen valheilla ja lapsen pahoinpitelyn ja enimmillään korjaa todelliset ongelmat vanhempien ja lapsen elämässä.

        Sana "oikeudet toteutuu" on tautologia. Analysoimalla tapaukset huomaat, ettei siellä mikään toteudu, eikä mitään tarvittu.


    • Anonyymi

      Muistan kun olin kerran yliopiston kuntosalilla.
      Jostain alkoi kuulua häiritsevää viidakkohousea. Kun lähdin etsimään melusaasteen lähdettä, löysin ketjun aloittajan. Hän oli tuonut iPod-telakan salille ja hän tykitti paskaa musiikkia siitä. Kun huomautin että hän voisi ottaa toisetkin huomioon, hän uhriutui ja alkoi selittämään miten häntä "aina kiusataan". Sama uhrimentaliteetti tuntuu toistuvan koko ajan.

      • Minulla oli 16 vuotta sitten Rovaniemellä Soundmatters-pikkukaiutin ja muovinen kuulapistooli. Sitä ei voi tykittää. Tanssimusiikki luo hyvän tunnelman ja yliopistolaiset arvostavat taiteellisuutta ja musikaalista ilmaisua. Kuntosali oli hiirenhiljainen.

        Ei ole minun syyni, että sinä pelkäät ihmiset pilkkaavan sinua. Jos olisin jättänyt kaiuttimen kotiin ja puhunut kaikille hymyillen ja yrittänyt saada vastauksia, olisit silti kääntänyt minulle selän ja antanut minun ymmärtää passiivis-aggressivisesti, ettei kukaan uskalla puhua siellä.

        Kyse oli siitä, että halusit minun olevan maskuliininen, ilme vakava, etäinen, kädet suoraan vartalon sivuilla ja valuvan ytmisti kuntolaitteelta toiselle treenaten kroppaa. Minä halusin sinun jakavan seurani.

        Kerroin sinulle, että valituksesi on typerää. Se on viidakkohousea, hyvää musiikkia. Sinä olit iso mies ja yliopistossa. Sinun pitää sietää erilaisuutta opiskelijapiireissä. Kyse ei ollut metelistä vaan erilaisuuden sietämisestä. Tässä tapauksessa kieltäydyin tottelemasta sinua, mutta se oli yksi ainoa kerta, kun etsin seuraa siltä kuntosalilta.

        Nyt siten vääristät sen siksi, etten


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Minulla oli 16 vuotta sitten Rovaniemellä Soundmatters-pikkukaiutin ja muovinen kuulapistooli. Sitä ei voi tykittää. Tanssimusiikki luo hyvän tunnelman ja yliopistolaiset arvostavat taiteellisuutta ja musikaalista ilmaisua. Kuntosali oli hiirenhiljainen.

        Ei ole minun syyni, että sinä pelkäät ihmiset pilkkaavan sinua. Jos olisin jättänyt kaiuttimen kotiin ja puhunut kaikille hymyillen ja yrittänyt saada vastauksia, olisit silti kääntänyt minulle selän ja antanut minun ymmärtää passiivis-aggressivisesti, ettei kukaan uskalla puhua siellä.

        Kyse oli siitä, että halusit minun olevan maskuliininen, ilme vakava, etäinen, kädet suoraan vartalon sivuilla ja valuvan ytmisti kuntolaitteelta toiselle treenaten kroppaa. Minä halusin sinun jakavan seurani.

        Kerroin sinulle, että valituksesi on typerää. Se on viidakkohousea, hyvää musiikkia. Sinä olit iso mies ja yliopistossa. Sinun pitää sietää erilaisuutta opiskelijapiireissä. Kyse ei ollut metelistä vaan erilaisuuden sietämisestä. Tässä tapauksessa kieltäydyin tottelemasta sinua, mutta se oli yksi ainoa kerta, kun etsin seuraa siltä kuntosalilta.

        Nyt siten vääristät sen siksi, etten

        saa arvostella huostaanottoja, koska en hyväksy sosiaalista komentohierarkiaa. Ei huostaanotossa ole kyse komentohierarkian hyväksymisestä vaan lapsen oikeuksista.

        Minä pakotin lastensuojelun tekemään sen vääristä syistä js heidänkin naamaltaan näkyy pahoillaan olo. Olemalla itsenäinen todistin, että lastensuojelun perusteet eivät ole todellisia vaan niitä voidaan tekaista muista syistä.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        saa arvostella huostaanottoja, koska en hyväksy sosiaalista komentohierarkiaa. Ei huostaanotossa ole kyse komentohierarkian hyväksymisestä vaan lapsen oikeuksista.

        Minä pakotin lastensuojelun tekemään sen vääristä syistä js heidänkin naamaltaan näkyy pahoillaan olo. Olemalla itsenäinen todistin, että lastensuojelun perusteet eivät ole todellisia vaan niitä voidaan tekaista muista syistä.

        Kuulapistooli oli minun puoleltani sama asia, mutta eri asia heidän puoleltaan, koska toisin kuim kuntosalin kaiuttimen vastustaja, he eivät kertoneet kokevansa sen häiritsevänä. Kaksi ystävääni, joihin luotin, ja vitsailin joidenkin opiskelijoiden jäykästä asenteesta. Mitä joku sanoisi, jos näyttäisin tämän väärässä porukassa. No, toinen oli humoristinen "siis mä tiedän mikä toi on, mut ei ehkä kannattais näyttää sitä täällä". Lelu ei osoittanut ketään vaan oli kaverin vieressä näytillä. Kaveri hankki minut putkaan viikonlopuksi, yliopistosta jäädytetyksi, laittoman uhkauksen tuomion. Oikeudessa sanoin painokkaasti "se ei ole totta" ja ystäväni katsoi pahoillaan. Hän varmaan ajatteli, että minä halusin kertoa hänelle, että ammun hänet kohta, ja että vaikka en olisi tarkoittanut sitä, nyt viranomaiset päättävät mitä minulle tehdään. Ikävää, mutta hän ei voi sille mitään. Pidän sitä asennetta pettymyksenä. Totuus pitäisi aina sanoa ääneen.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Kuulapistooli oli minun puoleltani sama asia, mutta eri asia heidän puoleltaan, koska toisin kuim kuntosalin kaiuttimen vastustaja, he eivät kertoneet kokevansa sen häiritsevänä. Kaksi ystävääni, joihin luotin, ja vitsailin joidenkin opiskelijoiden jäykästä asenteesta. Mitä joku sanoisi, jos näyttäisin tämän väärässä porukassa. No, toinen oli humoristinen "siis mä tiedän mikä toi on, mut ei ehkä kannattais näyttää sitä täällä". Lelu ei osoittanut ketään vaan oli kaverin vieressä näytillä. Kaveri hankki minut putkaan viikonlopuksi, yliopistosta jäädytetyksi, laittoman uhkauksen tuomion. Oikeudessa sanoin painokkaasti "se ei ole totta" ja ystäväni katsoi pahoillaan. Hän varmaan ajatteli, että minä halusin kertoa hänelle, että ammun hänet kohta, ja että vaikka en olisi tarkoittanut sitä, nyt viranomaiset päättävät mitä minulle tehdään. Ikävää, mutta hän ei voi sille mitään. Pidän sitä asennetta pettymyksenä. Totuus pitäisi aina sanoa ääneen.

        Viidakkohouse oli tosi kovalla ja ongelma oli siinä, että muut saattoivat haluta kuunnella jotain muuta musiikkia - tai olla yksinkertaisesti hiljaisuudessa. Sinä kuitenkin päätit itse koko kuntosalin ilmapiirin. Se ei ollut demokraattinen päätös.

        Mitä tohon airsoft-pyssyyn tulee: Sinä sanoit "mä meen kohta patikkaretkelle, siks mulla on se mukana". Tämä oli ilmeisesti jokin viihdytysyritys, mutta se oli vaikea käsittää sellaiseksi. Kukaan ei hymyillyt, mutta et osannut tulkita vaivautunutta tunnelmaa. Laitoit pyssyn pöydälle ja sanoit "mitä jos mä juoksisin toi ase kädessä sisälle koulun pääovesta ja karjuisin? testataan ihmisten rationaalisuutta". Tämä oli pelottavasti ja uhkaavasti sanottu ja virnuilit sanoessasi sen. On totta, ettet ilmeisesti tarkoittanut mitään pahaa, mutta et osannut lukea tunnelmaa. Sinulle jopa sanottiin "nyt pidät suus kiinni", mistä pitäisi päätellä että tilanne on jo kärjistynyt ja pitää perääntyä. Olet jo maksanut tästä virheestä, mutta toivoisin että ymmärrät mistä se johtui. Tilanteen tulkitseminen, yritä opetella tätä taitoa Teemu.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Kuulapistooli oli minun puoleltani sama asia, mutta eri asia heidän puoleltaan, koska toisin kuim kuntosalin kaiuttimen vastustaja, he eivät kertoneet kokevansa sen häiritsevänä. Kaksi ystävääni, joihin luotin, ja vitsailin joidenkin opiskelijoiden jäykästä asenteesta. Mitä joku sanoisi, jos näyttäisin tämän väärässä porukassa. No, toinen oli humoristinen "siis mä tiedän mikä toi on, mut ei ehkä kannattais näyttää sitä täällä". Lelu ei osoittanut ketään vaan oli kaverin vieressä näytillä. Kaveri hankki minut putkaan viikonlopuksi, yliopistosta jäädytetyksi, laittoman uhkauksen tuomion. Oikeudessa sanoin painokkaasti "se ei ole totta" ja ystäväni katsoi pahoillaan. Hän varmaan ajatteli, että minä halusin kertoa hänelle, että ammun hänet kohta, ja että vaikka en olisi tarkoittanut sitä, nyt viranomaiset päättävät mitä minulle tehdään. Ikävää, mutta hän ei voi sille mitään. Pidän sitä asennetta pettymyksenä. Totuus pitäisi aina sanoa ääneen.

        Oikeuden olisi pitänyt antaa huomautus minulle siitä, että toiset voivat käsittää sen ampumisuhkauksena, niin mahdotonta kuin se onkin. Se oli lelu eikä tarkoittamismotiivia ole. Se ei ole uhkaus vaan oikeus vääristi asian uhkaukseksi voidakseen käyttää pakkokeinoa.

        Lastensuojelu tekaisee lapsen oikeuksien rikkomisen siksi, että kieltäydyin lastensuojelusta saadakseen käyttää huostaanottoa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Minulla oli 16 vuotta sitten Rovaniemellä Soundmatters-pikkukaiutin ja muovinen kuulapistooli. Sitä ei voi tykittää. Tanssimusiikki luo hyvän tunnelman ja yliopistolaiset arvostavat taiteellisuutta ja musikaalista ilmaisua. Kuntosali oli hiirenhiljainen.

        Ei ole minun syyni, että sinä pelkäät ihmiset pilkkaavan sinua. Jos olisin jättänyt kaiuttimen kotiin ja puhunut kaikille hymyillen ja yrittänyt saada vastauksia, olisit silti kääntänyt minulle selän ja antanut minun ymmärtää passiivis-aggressivisesti, ettei kukaan uskalla puhua siellä.

        Kyse oli siitä, että halusit minun olevan maskuliininen, ilme vakava, etäinen, kädet suoraan vartalon sivuilla ja valuvan ytmisti kuntolaitteelta toiselle treenaten kroppaa. Minä halusin sinun jakavan seurani.

        Kerroin sinulle, että valituksesi on typerää. Se on viidakkohousea, hyvää musiikkia. Sinä olit iso mies ja yliopistossa. Sinun pitää sietää erilaisuutta opiskelijapiireissä. Kyse ei ollut metelistä vaan erilaisuuden sietämisestä. Tässä tapauksessa kieltäydyin tottelemasta sinua, mutta se oli yksi ainoa kerta, kun etsin seuraa siltä kuntosalilta.

        Nyt siten vääristät sen siksi, etten

        "yliopistolaiset arvostavat taiteellisuutta ja musikaalista ilmaisua."

        Miksi muiden tunteet olisivat samoja kuin sinun tunteesi? Minä olen fysiikan opiskelija enkä arvosta taidetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "yliopistolaiset arvostavat taiteellisuutta ja musikaalista ilmaisua."

        Miksi muiden tunteet olisivat samoja kuin sinun tunteesi? Minä olen fysiikan opiskelija enkä arvosta taidetta.

        Miksi minun tunteeni ja ajatukseni olisivat samoja kuin sinun tunteesi ja ajatuksesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viidakkohouse oli tosi kovalla ja ongelma oli siinä, että muut saattoivat haluta kuunnella jotain muuta musiikkia - tai olla yksinkertaisesti hiljaisuudessa. Sinä kuitenkin päätit itse koko kuntosalin ilmapiirin. Se ei ollut demokraattinen päätös.

        Mitä tohon airsoft-pyssyyn tulee: Sinä sanoit "mä meen kohta patikkaretkelle, siks mulla on se mukana". Tämä oli ilmeisesti jokin viihdytysyritys, mutta se oli vaikea käsittää sellaiseksi. Kukaan ei hymyillyt, mutta et osannut tulkita vaivautunutta tunnelmaa. Laitoit pyssyn pöydälle ja sanoit "mitä jos mä juoksisin toi ase kädessä sisälle koulun pääovesta ja karjuisin? testataan ihmisten rationaalisuutta". Tämä oli pelottavasti ja uhkaavasti sanottu ja virnuilit sanoessasi sen. On totta, ettet ilmeisesti tarkoittanut mitään pahaa, mutta et osannut lukea tunnelmaa. Sinulle jopa sanottiin "nyt pidät suus kiinni", mistä pitäisi päätellä että tilanne on jo kärjistynyt ja pitää perääntyä. Olet jo maksanut tästä virheestä, mutta toivoisin että ymmärrät mistä se johtui. Tilanteen tulkitseminen, yritä opetella tätä taitoa Teemu.

        Koulun ovi ei ole sen luokan ovi, jossa tämän kuullut ystävä istui. Pelottava on sinun oma tulkintasi. Samoin hymyilyn kääntäminen virnuiluksi. Ehkä koska Rovaniemellä ei hymyillä, oli se virnuilua?

        Se oli viihdytystä, mutta myös oman taiteellisuuteni realisoimista. Nyt kun pääsin yliopistoon, jossa ihmiset ovat samaistumiskykyisiä, ja olen aina joutunut olemaan kiusaajien seurassa, niin todennan identiteettini.

        Tilannetajun puute ei ole laiton uhkaus. Myönsit sen itsekin. Koska he olivat ystäviäni, ainakin etelässä se jo luo sopivan tilanteen tälle vitsille. Olin äärimmäinen, joka taas lisää väärinkäsityksen todennäköistä. Oli aika hankala veikkaus, mutta oletin hyvää vastausta.

        Demokraatiaa ei tarvita aloitteen tekemiseen, ja vastauksesi kuntosalilla oli töykeä.

        Et halua minun tottelevan perusteltua komennusta vaan tottelevan kyselemättä. Kenenkään ei täydy totella toisia kyselemättä. Se on poliittisen pääoman omimista eli fasismia. Auktoriteetti on se, joka osaa ja sitä vaihdellaan perustellusti keskustelussa. Sitä demokratia tarkoittaa.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Oikeuden olisi pitänyt antaa huomautus minulle siitä, että toiset voivat käsittää sen ampumisuhkauksena, niin mahdotonta kuin se onkin. Se oli lelu eikä tarkoittamismotiivia ole. Se ei ole uhkaus vaan oikeus vääristi asian uhkaukseksi voidakseen käyttää pakkokeinoa.

        Lastensuojelu tekaisee lapsen oikeuksien rikkomisen siksi, että kieltäydyin lastensuojelusta saadakseen käyttää huostaanottoa.

        Lastensuojelun pitäisi pyrkiä soittamaan ja kehottamaan palaamaan avohuoltoon, käydä vaikka ovella poliisin kanssa tai pistettävä meidän perheemme takaisin perhekuntoutukseen. Lapseni ei tarvitse eristämistä minusta eikä äidistä.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Koulun ovi ei ole sen luokan ovi, jossa tämän kuullut ystävä istui. Pelottava on sinun oma tulkintasi. Samoin hymyilyn kääntäminen virnuiluksi. Ehkä koska Rovaniemellä ei hymyillä, oli se virnuilua?

        Se oli viihdytystä, mutta myös oman taiteellisuuteni realisoimista. Nyt kun pääsin yliopistoon, jossa ihmiset ovat samaistumiskykyisiä, ja olen aina joutunut olemaan kiusaajien seurassa, niin todennan identiteettini.

        Tilannetajun puute ei ole laiton uhkaus. Myönsit sen itsekin. Koska he olivat ystäviäni, ainakin etelässä se jo luo sopivan tilanteen tälle vitsille. Olin äärimmäinen, joka taas lisää väärinkäsityksen todennäköistä. Oli aika hankala veikkaus, mutta oletin hyvää vastausta.

        Demokraatiaa ei tarvita aloitteen tekemiseen, ja vastauksesi kuntosalilla oli töykeä.

        Et halua minun tottelevan perusteltua komennusta vaan tottelevan kyselemättä. Kenenkään ei täydy totella toisia kyselemättä. Se on poliittisen pääoman omimista eli fasismia. Auktoriteetti on se, joka osaa ja sitä vaihdellaan perustellusti keskustelussa. Sitä demokratia tarkoittaa.

        Miksi laivasähköjen asennus päättyi vuonna 2017 kurinpitopalaveriin? Otitko sielläkin erivapauksia vedoten kiusaamiseen ja kuviteltuun fasismiin?


      • Lapseni huostattiin, koska en noudattanut avohuollon sääntöjä. Minun olisi pitänyt suostua siihen, mutta pidin hyvää huolta pojastani ja halusin eroon heistä. He keksivät tekosyitä sen takia. SOS-lapsikylä on vihamielinen minua kohtaan, koska he jättävät minut ulos lapseni elämästä siksi, etten tottele. Sinä taas yrität puolustaa SOS-lapsikylää siksi, etten totellut sinua.


      • ajatuksetovatilmaisia
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi laivasähköjen asennus päättyi vuonna 2017 kurinpitopalaveriin? Otitko sielläkin erivapauksia vedoten kiusaamiseen ja kuviteltuun fasismiin?

        Oletko varma, että eri sääntöjen rikkomisesimerkit todistavat lastensuojelun olevan tarpeen? Tein kovasti ja tunnollisesti käytävän katon radiokaapelikoukkuja. Siellä käynyt esimies puhutteli minua ehdottomalla käskyllä ja sellaisella "harjoittelija tekee niin kuin käsketään sävyllä". Intellektuellina olin tasa-arvoinen ja haastoin käskytyksen. Se oli itsestäänselvää ja hyödytöntä ja tarvitsin aidon neuvon kulmien pyöristämiseen. Hän sanoi jotain teet vain niin kuin käsketään. Kysyin tomerasti uudelleen.. Hän ei tykännyt sävystäni, soitti selän takana kouluun, koulu kutsui minut kurinpitopalaveriin ja käytti samaa ehdotonta asennetta. En enää vastannut siihen haastavasti, koska olen aikuinen, en ollut ansainnut komentohierarkiaa kovan työn ja rehellisen aiheesta kysymisen jälkeen ja kävelin pois laivasähkökoulusta. Se hierarkiasta. Työnteko, fiksujen tasavertaisen kysymysten esittäminen maistuu minulle aina. Lapsensuojelussa on sama ongelma. He rankaisevat viatonta ja tervettä pikkulasta laittomasti siitä, etten noudata avohuoltoa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Oletko varma, että eri sääntöjen rikkomisesimerkit todistavat lastensuojelun olevan tarpeen? Tein kovasti ja tunnollisesti käytävän katon radiokaapelikoukkuja. Siellä käynyt esimies puhutteli minua ehdottomalla käskyllä ja sellaisella "harjoittelija tekee niin kuin käsketään sävyllä". Intellektuellina olin tasa-arvoinen ja haastoin käskytyksen. Se oli itsestäänselvää ja hyödytöntä ja tarvitsin aidon neuvon kulmien pyöristämiseen. Hän sanoi jotain teet vain niin kuin käsketään. Kysyin tomerasti uudelleen.. Hän ei tykännyt sävystäni, soitti selän takana kouluun, koulu kutsui minut kurinpitopalaveriin ja käytti samaa ehdotonta asennetta. En enää vastannut siihen haastavasti, koska olen aikuinen, en ollut ansainnut komentohierarkiaa kovan työn ja rehellisen aiheesta kysymisen jälkeen ja kävelin pois laivasähkökoulusta. Se hierarkiasta. Työnteko, fiksujen tasavertaisen kysymysten esittäminen maistuu minulle aina. Lapsensuojelussa on sama ongelma. He rankaisevat viatonta ja tervettä pikkulasta laittomasti siitä, etten noudata avohuoltoa.

        Siis teitkö ne koukut jotenkin väärin tai eri tavalla vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis teitkö ne koukut jotenkin väärin tai eri tavalla vai?

        Mies hyväksyi työn ja käveli pois. Kun kyseenalaistin hänen käskyhenkisyytensä, hän erotti minut.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Mies hyväksyi työn ja käveli pois. Kun kyseenalaistin hänen käskyhenkisyytensä, hän erotti minut.

        No, hän oli auktoriteettisi.
        Työharjoittelu palkatta on silti kyllä aikamoista aikuisten hyväksikäyttöä. Se on tarkoitettu alunperin teineille mutta amiksessa oleva aikuinenkin joutuu siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, hän oli auktoriteettisi.
        Työharjoittelu palkatta on silti kyllä aikamoista aikuisten hyväksikäyttöä. Se on tarkoitettu alunperin teineille mutta amiksessa oleva aikuinenkin joutuu siihen.

        hän oli opettaja harjoittelussa, joka ei ollut paikalla eikä kuunnellut kysymyksiä. Hän vetosi auktoriteettiin, jota ei ollut ja siksi minä olen oikean opetuksen auktoriteetti ja oikean perhetyön auktoriteetti maassa, jossa ei sitä ole.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        hän oli opettaja harjoittelussa, joka ei ollut paikalla eikä kuunnellut kysymyksiä. Hän vetosi auktoriteettiin, jota ei ollut ja siksi minä olen oikean opetuksen auktoriteetti ja oikean perhetyön auktoriteetti maassa, jossa ei sitä ole.

        Miten niin olit laivasähköalan auktoriteetti? Sinulla ei ole tutkintoa alalta tai pysyvää asemaa ko. alalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin olit laivasähköalan auktoriteetti? Sinulla ei ole tutkintoa alalta tai pysyvää asemaa ko. alalla.

        Olet käsittänyt väärin. Teemu on kaikkien alojen auktoriteetti. Mihin tahansa Teemu meneekin, muiden tulee kuunnella häntä ja tehdä kaikki asiat kuten hän tahtoo. Maailma nimittäin pyörii Teemun ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käsittänyt väärin. Teemu on kaikkien alojen auktoriteetti. Mihin tahansa Teemu meneekin, muiden tulee kuunnella häntä ja tehdä kaikki asiat kuten hän tahtoo. Maailma nimittäin pyörii Teemun ympärillä.

        Hyvä postaus. Teemulla on narsistinen persoonallisuushäiriö.


    • Anonyymi
      • Haluan muuttaa Suomen siten, että mielivalta johtamisessa loppuu ja ne vanhemmat, jotka ovat päihtyneitä, eivät ota huomioon lapsenymmärryskykyä ja tunnerehellisyyttä, hoidetaan järkevällä, tasavertaisella perhelaitoksella sellaiksi, että he kykenevät siihen. Te ette voi pysäyttää edistystä vetoamalla siihen, että uhmaan auktoriteettia, joka on väärässä.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Haluan muuttaa Suomen siten, että mielivalta johtamisessa loppuu ja ne vanhemmat, jotka ovat päihtyneitä, eivät ota huomioon lapsenymmärryskykyä ja tunnerehellisyyttä, hoidetaan järkevällä, tasavertaisella perhelaitoksella sellaiksi, että he kykenevät siihen. Te ette voi pysäyttää edistystä vetoamalla siihen, että uhmaan auktoriteettia, joka on väärässä.

        Tämä on demokraattinen aloite. SOS-lapsikylä on demokratian vastainen liike, joka syrjii ihmisryhmää siksi, että heillä on ongelma. He puolustavat omaa itsevaltaansa tekaisemalla syitä vanhempien syrjintään siitä hyvästä, että vanhemmat eivät tee mitä heidän käsketään tekevän. Jotkut ovat ongelmaisia, jotkut haluavat itsenäisyyttä. Lastensuojelu haluaa tuhota ihmiset itsensä tottelemisen hyväksi ja tehdä lapsista jonkinlaisia epämääräisiä esimerkkejä siitä, miten ilman omaa perhettä voi kasvaa tottelevaiseksi

        anteeksi nimittely poistin sanan.


    • Anonyymi

      SOS-Lapsikylät hoitavat ammattimaisesti ja kodinomaisesti lapsia, joilla ei ole mahdollisuutta asua vanhempiensa luona.

    • Anonyymi

      Kun vanhemmat eivät pysty kasvattamaan lapsiaan, on onni et Suomessa eivät lapse joudu irtolaisiksi kaduille vaan saavat kasvatusta ja koulutusta normaaliksi aikuiseksi.

    • Anonyymi

      Monet vanhemmat, jotka kritisoivat negatiivisesti lastensuojelua, voivat katsoa peiliinsä.
      Miksi lapset joutuvat lastensuojelulapsiksi ...

    • Anonyymi

      Lapsen etu on tärkein etu.

    • Anonyymi

      Mistä johtuu, että SOS-Lapsikylän rikollisesta toiminnasta vaijetaan?

    • Anonyymi

      Toimitusjohtaja ja hallitus välttelevät vastuuta. Heille kelpaa vain raha.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe