Oikein hyvää huomenta

Ja hyvää työpäivää. 🤗☕

78

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenata vaan työläisille ☕🐔

    • Anonyymi

      Huomenta 🥱😛

      • Huomenta 🥱💤😴☕


    • Anonyymi

      Kylläpäs nukuttaa🥱

      • Olisi nukuttanut kyllä... Mutta nyt sorvin ääressä. ☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olisi nukuttanut kyllä... Mutta nyt sorvin ääressä. ☕

        Minkälainen sorvi?🥱


      • Anonyymi

        Soitan pomolle, että en jaksa lähteä varmaan kipeenä🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitan pomolle, että en jaksa lähteä varmaan kipeenä🥱

        En soita. En halua huijata. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen sorvi?🥱

        En voi tässä kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitan pomolle, että en jaksa lähteä varmaan kipeenä🥱

        Soitin pomolle pittää lähteä Tk: hon kylille kun piä on ihan kuumana🥵🥱🤠


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En voi tässä kertoa.

        Mulla on metabon pora🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on metabon pora🥱

        Ja kärcherin painepesuri😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitan pomolle, että en jaksa lähteä varmaan kipeenä🥱

        Josko voi sen vert udella et onko teillä käytössä töissä se käytäntö.jot voi olla saikul kolme päivää omalla ilmoituksella


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En soita. En halua huijata. 😅

        Tuo ei ole huijaamista vaan valhe jos ei pidä paikkaansa mu silloin kun työntekijällä ja työnantajalla on hyvät välit ja luotto pelaa molempiin suuntiin yhdessähän pystyy sopimaan lähestulkoon mistä tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitan pomolle, että en jaksa lähteä varmaan kipeenä🥱

        No niin nyt on sitten korona 🥶kotitesti näytti positiivista 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt on sitten korona 🥶kotitesti näytti positiivista 😳

        Oi voi... Nyt sitten kunnolla lepoa. Toivottavasti on lievää ja menee ohi nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt on sitten korona 🥶kotitesti näytti positiivista 😳

        Lisään tähän, että nyt ei auta kuin levätä katsella vaikka Netflixiä hyvää päivänjatkoa 🤧🥱


    • Anonyymi

      Kissasta näin unta 🐈🥱

      • Kissat onkin kivoja 😄


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kissat onkin kivoja 😄

        Minäkin näin mirristä unta. 😊


    • Anonyymi

      Huomenta huomenta. Päätä särkee heti aamusta, vaikka kuvittelin nukkuneeni ihan ok yöunet. Ei kiva!!!

      • Huomenta. No tuo ei ole kivaa varmasti. Ota särkylääkettä. 😊☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta. No tuo ei ole kivaa varmasti. Ota särkylääkettä. 😊☕

        Otin jo, ensimmäisenä kun nousin ylös. Nyt oottelen, että se vaikuttais.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otin jo, ensimmäisenä kun nousin ylös. Nyt oottelen, että se vaikuttais.

        Ok. Kyllä se varmaan kohta. Toivottavasti olosi paranee. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Kyllä se varmaan kohta. Toivottavasti olosi paranee. 😊

        Toivottavasti. Täytyy varmaan keitää kahvitkin. Sekin voisi auttaa.

        En tiedä johtuuko tämä hunosta nukkumisasennosta vai mistä. Vai voiskohan eilenillalla tekemäni kasvojumppa vaikuttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti. Täytyy varmaan keitää kahvitkin. Sekin voisi auttaa.

        En tiedä johtuuko tämä hunosta nukkumisasennosta vai mistä. Vai voiskohan eilenillalla tekemäni kasvojumppa vaikuttaa?

        Kahvi voi auttaa myös. Tuollainen pääkipu voi johtua niin monesta syystä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kahvi voi auttaa myös. Tuollainen pääkipu voi johtua niin monesta syystä.

        Niin, voihan se johtua monesta. Onneksi alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Mä vaan jotenkin yhdistän itse sitä nyt noihin kasvoihin, kun tuntuu muutoinkin hieman "hassulta".

        Taustaa siis sen vekkar, että mulla oli vuosi sitten kasvohermotulehdut, joka jätti tohon kasvijen toiselle puolelle pari pientä liikepuutosta. Pikkujuttuja, joita ei kukaan muu huomaa, mutta itse sen huomaa ja tuntee. Nyt sitten tässä parina viime päivänä siellä on sitten ektivoitunut jotain pieniä lihaksia uudestaan ja se tuottaa melkien sellesen pakkonomaisen tarpeen liikutella niitä. Outo tunne, jota ei oikein voi selittää. Ensiksi ne oli periaatteessa elohiiriä. Sitten huomasi, kun sulki vain to toisen silmän, että siellä osa lihaksista vapisee aivan hillittöminä ja pari muutakin sellaista liikettä, jossa tapahtuu sama juttu. Sitten sen jälkeen kun tollanen ilmeisesti kauan inaktiivisena ollut lihas on liikkunut niin siinä on sellanen kihemöivä tunne, joka ainakin mula tosiaan tekee sen, että sitä ihan huomaamattaankin koko ajan liikuttaa ja etsii, että hmm missä kohtaa just tuo aktivoituu. Hassua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voihan se johtua monesta. Onneksi alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Mä vaan jotenkin yhdistän itse sitä nyt noihin kasvoihin, kun tuntuu muutoinkin hieman "hassulta".

        Taustaa siis sen vekkar, että mulla oli vuosi sitten kasvohermotulehdut, joka jätti tohon kasvijen toiselle puolelle pari pientä liikepuutosta. Pikkujuttuja, joita ei kukaan muu huomaa, mutta itse sen huomaa ja tuntee. Nyt sitten tässä parina viime päivänä siellä on sitten ektivoitunut jotain pieniä lihaksia uudestaan ja se tuottaa melkien sellesen pakkonomaisen tarpeen liikutella niitä. Outo tunne, jota ei oikein voi selittää. Ensiksi ne oli periaatteessa elohiiriä. Sitten huomasi, kun sulki vain to toisen silmän, että siellä osa lihaksista vapisee aivan hillittöminä ja pari muutakin sellaista liikettä, jossa tapahtuu sama juttu. Sitten sen jälkeen kun tollanen ilmeisesti kauan inaktiivisena ollut lihas on liikkunut niin siinä on sellanen kihemöivä tunne, joka ainakin mula tosiaan tekee sen, että sitä ihan huomaamattaankin koko ajan liikuttaa ja etsii, että hmm missä kohtaa just tuo aktivoituu. Hassua.

        Onneksi olen etätöissä tai muuten työkaverit voisivat miettiä, että mikähän tota sen naamaa vaivaa, kun sitä pitää koko ajan väännellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voihan se johtua monesta. Onneksi alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Mä vaan jotenkin yhdistän itse sitä nyt noihin kasvoihin, kun tuntuu muutoinkin hieman "hassulta".

        Taustaa siis sen vekkar, että mulla oli vuosi sitten kasvohermotulehdut, joka jätti tohon kasvijen toiselle puolelle pari pientä liikepuutosta. Pikkujuttuja, joita ei kukaan muu huomaa, mutta itse sen huomaa ja tuntee. Nyt sitten tässä parina viime päivänä siellä on sitten ektivoitunut jotain pieniä lihaksia uudestaan ja se tuottaa melkien sellesen pakkonomaisen tarpeen liikutella niitä. Outo tunne, jota ei oikein voi selittää. Ensiksi ne oli periaatteessa elohiiriä. Sitten huomasi, kun sulki vain to toisen silmän, että siellä osa lihaksista vapisee aivan hillittöminä ja pari muutakin sellaista liikettä, jossa tapahtuu sama juttu. Sitten sen jälkeen kun tollanen ilmeisesti kauan inaktiivisena ollut lihas on liikkunut niin siinä on sellanen kihemöivä tunne, joka ainakin mula tosiaan tekee sen, että sitä ihan huomaamattaankin koko ajan liikuttaa ja etsii, että hmm missä kohtaa just tuo aktivoituu. Hassua.

        Voi hyvin olla syynä tuokin. Jänniä juttuja. Voi aiheuttaa jotain kireyttä jossain lihaksistossa, ja säteillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olen etätöissä tai muuten työkaverit voisivat miettiä, että mikähän tota sen naamaa vaivaa, kun sitä pitää koko ajan väännellä.

        Se saattaisi aiheuttaa hilpeyttä...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi hyvin olla syynä tuokin. Jänniä juttuja. Voi aiheuttaa jotain kireyttä jossain lihaksistossa, ja säteillä.

        Joo. Aina huomaa, että pitää oikein keskittyä olemaan tukematta muilla lihaksilla sitä liikettä. Pitää hartiat alhaalla ja keskittyä olemaan purematta hampaita yhteen ja olla siristämättä silmää jne. Yläättävän paljon noissa ihan vaan kasvojen liikkeissä ovat ihan muutkin lihasket mukana. Varsinkin kun on kuitenkin jo pitkän aikaa ilmeisesti kompensoinut jotain lihasta toisilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Aina huomaa, että pitää oikein keskittyä olemaan tukematta muilla lihaksilla sitä liikettä. Pitää hartiat alhaalla ja keskittyä olemaan purematta hampaita yhteen ja olla siristämättä silmää jne. Yläättävän paljon noissa ihan vaan kasvojen liikkeissä ovat ihan muutkin lihasket mukana. Varsinkin kun on kuitenkin jo pitkän aikaa ilmeisesti kompensoinut jotain lihasta toisilla.

        Jos hartiat jännityksessä, niin siitä se pääkipu johtuu todennäköisesti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos hartiat jännityksessä, niin siitä se pääkipu johtuu todennäköisesti.

        Ne nyt on olleet jatkuvassa jännityksessä varmaan teinistä saakka xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne nyt on olleet jatkuvassa jännityksessä varmaan teinistä saakka xD

        Nyt kannattaa opetella rentoutumaan. 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nyt kannattaa opetella rentoutumaan. 😅

        Ei se mitään auta, kun ne jumit on siellä olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään auta, kun ne jumit on siellä olemassa.

        Salitreeni voisi auttaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Salitreeni voisi auttaa.

        Ei, se vaan pahentaa. Kokeiltu on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se vaan pahentaa. Kokeiltu on.

        Se on harmillista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Kyllä se varmaan kohta. Toivottavasti olosi paranee. 😊

        Aamurakastelu ja läheisyys parantaisi tämäkin vaivan luulen minä🥱😺👱‍♀️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Salitreeni voisi auttaa.

        Kävin eilen illalla oli liikaa porukkaa sainkohan koronan tms?🤔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on harmillista.

        Ahkerampi venyttely auttais asiaa ja hieronta tietenkin. Mä vaan olen laiska ja en mä edes tiedä miltä hartiajumiton elämä tuntuisi. Joskun muutaman kerran kun on tullut oikein kunnon hieronnassa käyttyä, niin siitä seuraava päänsärky on jotain melkein infernaalista. Tuntuu, että tulee joku aivoinfarkti kohta. Ei sekään ole hyvä, jos veri alkaa liian noeasti liikaa virrata. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamurakastelu ja läheisyys parantaisi tämäkin vaivan luulen minä🥱😺👱‍♀️

        Saahan sitä luulla. Se puuha ei käy edes mielessä, kun päätä särkee niin, että näköä haitta ja etoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin eilen illalla oli liikaa porukkaa sainkohan koronan tms?🤔

        Se on ärsyttävää kun on liikaa porukkaa eikä mahdu tekemään mitään 😅. Toivottavasti et saanut tartuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamurakastelu ja läheisyys parantaisi tämäkin vaivan luulen minä🥱😺👱‍♀️

        Jooh...


    • Anonyymi

      Huomenta rinssi.. 💛
      Nukuitko hyvin..?

      • Huomenta pohjolaan. Nukuin paremmin nyt. Mutta univelkaa on ja väsyttää. 😄


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta pohjolaan. Nukuin paremmin nyt. Mutta univelkaa on ja väsyttää. 😄

        Täällä vapaapäivä.. 💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vapaapäivä.. 💛

        Hyvää vapaata sinne. Minulla on töitä sunnuntainakin. Putki päällä... Täytyykin jatkaa nyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää vapaata sinne. Minulla on töitä sunnuntainakin. Putki päällä... Täytyykin jatkaa nyt.

        Kiitos.. 💛 Koitahan jaksaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.. 💛 Koitahan jaksaa..

        Eiköhän tämä tästä. 😊


    • Anonyymi

      Kiitos samoin, vietän tänään poikkeuksellisen aikaisin lounastaukoa, ruokatunti ☕️

    • Anonyymi

      Huomenta t: eläkeläinen 🥺

    • Anonyymi

      Kiitoksia samoin ;)

      • Kiitos 😊


    • Anonyymi

      PalstaRinssille päivää. Tein äsken me naiset-testejä ja mummo-tuli ja asuinmaani Ruotsi. Näillä eväillä pakkaamaan. Onneksi rakastan rutbit-näckebrödiä, heh.
      Ja Joulunahan siellä syödään makkaraa ja lihapullia. Niin ja sitä hapansilakkaa. Sopii tällaiselle väsyneelle hapannaamalle vissiin. Torstaiterkut täältä kyä sä tiiät.

      • Päivää vaan. Vai että Ruotsiin? Ei nyt kauheasti kellojani kilkattele, mutta ei anneta sen haitata. Hyvää torjantaita kuitenkin. 😊


    • Anonyymi

      Syödä pitäis mutta ei maistu 🤧🤮hernekeittopäivä voisihan sitä kokkeilla.

      • Syö niin vahvistut. Ja muista juoda paljon.😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Syö niin vahvistut. Ja muista juoda paljon.😊

        Ei maistunut nyt juon kahvia☕mua palelee🥶


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Syö niin vahvistut. Ja muista juoda paljon.😊

        Kuumetta on🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei maistunut nyt juon kahvia☕mua palelee🥶

        Kuume nousee... 🫤


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuume nousee... 🫤

        Ota buranaa. Se laskee kuumetta ja käy nukkumaan. 🫤


    • Nyt suuntaan tien kotiin. Kohta taas harrastuksen pariin... Sinne ja tänne. ↖️↗️↘️↙️↔️

      • Anonyymi

        Tulikin pidempi lepo:( hyvää päivänjatkoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulikin pidempi lepo:( hyvää päivänjatkoa

        Paranemisiin. Hyvää illanjatkoa sinnekin. Minunkin pitää ottaa nokoset nyt.


    • Nokoset teki hyvää. Olihan se aikansa hauskaa haaveilla, että hän tykkäs sittenkin.

      • Anonyymi

        Niih😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niih😢

        Ei sellainen ihminen blokkaa toista somessa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sellainen ihminen blokkaa toista somessa.

        Eikä minua jaksa enää itkettää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sellainen ihminen blokkaa toista somessa.

        Olen joskus instassa blokannut pari kertaa väärän, kun alkoi tulemaan sexijuttuja jostain jenkeistä. Sitten kävin yhdessä chatissa jossa oli huippu-urheilijoita sanoin vai Hi niin kohta tuli 3 seuraamispyyntöä. Facessa en ole koskaan blokannut ketään. En vain ole vieraillut profiileissa kuten ennen👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus instassa blokannut pari kertaa väärän, kun alkoi tulemaan sexijuttuja jostain jenkeistä. Sitten kävin yhdessä chatissa jossa oli huippu-urheilijoita sanoin vai Hi niin kohta tuli 3 seuraamispyyntöä. Facessa en ole koskaan blokannut ketään. En vain ole vieraillut profiileissa kuten ennen👱‍♀️

        Joo, mutta minut hän blokkasi ihan siksi, ettei tykännyt. Olisin vain halunnut jutella...


    • Minkäs valtakunnan prinssi sää oot?

      • Unelmien ja rakkauden valtakunnan.


      • Anonyymi

        Erikoinen nimivalinta nicille. Mistä moinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen nimivalinta nicille. Mistä moinen?

        Niin kummalla?


      • Mistä lie tullu mieleen 😆


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe