😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden jälkiruokakulhon. Kaikkien laitteiden laturitkin ovat löytyneet.
Neulominenkaan ei ole pelkkää neulomista. Sillä on paljon positiivisia vaikutuksia:" Neulomisen aikana tarkkaavaisuudesta ja suunnitelmallisuudesta vastaava otsalohko ja visuaalisen informaation käsittelyyn erikoistunut päälaenlohko aktivoituvat. Myös muistivarastona toimiva takaraivolohko sekä koordinaatiota ja tarkkuutta ohjaavat pikkuaivot aktivoituvat neuloessa. Neulominen myös stimuloi synapsien eli hermoliitosten toimintaa."
Mutta ei miesten tarvitse opetella neulomaan aivoja stimuloidakseen. Autolla ajaminen on yhtä hyvää aivojumppaa. Ja ikävöity voisi mielellään ajella useammin tännepäin törmäilymielessä.
Kun on nukkunut tatpeeksi
3
<50
Vastaukset
P.S. Unohdin mainita, että nyt on jo yhdet miesten sukat ja lapaset valmiina. Sekä yksi naisten lapanen 🧦🧤
- Anonyymi
Mikä kissa:)) sukkia ja lapasia tarvii aina.😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440