Pettymys mutta minkä näille voi.
Suudeltiin mutta ei tuntunut miltään
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän niin hyvin.
- Anonyymi
Entä miltä tämä aloituksen tekeminen tuntui, tuliko kiksit ??
- Anonyymi
Harmittaa jos muuten synkkaa. Voi muuttua ajan kuluessa tai sitten ei.
- Anonyymi
Kaikilla kokemusta, väitän.
- Anonyymi
en ole koskaan suudellut ja tämä just pelottaa jos toinen on kokenut ja tietää miltä eri kerrat toisten kanssa tuntuu. Ja pelottaa jos hän ei tunne mitään mua suudellessa.
Miksi heti jos on kokematon niin hylkäättekö kaiken sitten heti jos tunne suudellessa ei olekaan hyvä? mistäköhän se sitten johtuu et ei tunne mitään jos kerta ensin synkkaa? kysyn koska en tiedä ja koska en ole koskaan suudellut.🙄- Anonyymi
Liittyy yleensä tunteisiin. Jos teillä on rakkauden tunteita toisianne kohtaan, varmasti hän kokee suutelemisen hyvänä.
- Anonyymi
Voi olla tilanteestakin kiinni. Ehkei ollut vielä oikea hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508783Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603396Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301405
- 341395
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091251- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää68985