Pettymys mutta minkä näille voi.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tiedän niin hyvin.
- Anonyymi
Entä miltä tämä aloituksen tekeminen tuntui, tuliko kiksit ??
- Anonyymi
Harmittaa jos muuten synkkaa. Voi muuttua ajan kuluessa tai sitten ei.
- Anonyymi
Kaikilla kokemusta, väitän.
- Anonyymi
en ole koskaan suudellut ja tämä just pelottaa jos toinen on kokenut ja tietää miltä eri kerrat toisten kanssa tuntuu. Ja pelottaa jos hän ei tunne mitään mua suudellessa.
Miksi heti jos on kokematon niin hylkäättekö kaiken sitten heti jos tunne suudellessa ei olekaan hyvä? mistäköhän se sitten johtuu et ei tunne mitään jos kerta ensin synkkaa? kysyn koska en tiedä ja koska en ole koskaan suudellut.🙄- Anonyymi
Liittyy yleensä tunteisiin. Jos teillä on rakkauden tunteita toisianne kohtaan, varmasti hän kokee suutelemisen hyvänä.
- Anonyymi
Voi olla tilanteestakin kiinni. Ehkei ollut vielä oikea hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423