Onko siellä mitää kuria sillä kakarat käyttäytyvät ainakin koulupäivän jälkeen ja viikonloppuisin huonosti. Huudellaan vanhoille mummoille ja poltetaan tupakkaa sekä jopa olut-tölkit kädessä kävellään kadulla.
Karvetin koulun kuri
11
254
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että he ovat Karvetin koulun oppilaita?
- Anonyymi
Pojilla keltaiset lippalakit missä lukee " Karvetti on kouluni".
- Anonyymi
Koulun säännöt ulottuvat koulun ulko-ovelle. Se mitä tapahtuu jossain ihan muualla ja esimerkiksi mainitsemasi viikonlopun aikana, ei kuulu koululle millään muotoa.
Etkö tosiaan tiennyt ??? - Anonyymi
Opetushallitus
"Kurinpitokeinot ja turvaamistoimenpiteet perusopetuksessa"
Kas tuossa: https://www.oph.fi/fi/koulutus-ja-tutkinnot/kurinpitokeinot-ja-turvaamistoimenpiteet-perusopetuksessa - Anonyymi
Koululaiset voivat maanantaisin pahoin. Näin on tutkittu, mutta mistähän moinen mahtaa johtua.
- Anonyymi
Perjantaisin useimmat lintsaavat sen olen huomannut,
- Anonyymi
myös koulaisella lentää lastit ja voi tulla raskaaksi
- Anonyymi
Tuskinpa ala-astelaiselta vielä lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa ala-astelaiselta vielä lentää.
Näyttää lentävän 5-6 luokkalaiset täydessä työntouhussa.
- Anonyymi
Toimiiko nää keskustelut lainkaan?
- Anonyymi
Iranilaismies juhli oman maansa tappiota – ammuttiin kuoliaaksi
Törkeästi ylireagoineet Iranin turvallisuusjoukot tappoivat miehen auton äänitorven käytön takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003