Sininen kukkii edelleen täysiään vaikka lehdet surkean näköiset, laikkuja ja osa kuivuu kokonaan. Punainen oli oikein rehevä, mutta kun vaihdoin isompaan ruukkuun, lehdet kuivuu jatkuvasti ja teki vain muutaman kukan koko kesänä. Missä vika?
Soilikki, vähintään 10 merkkiä
4
301
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan liikaa kastelua tai joskus silloin tällöin liikaa vettä
- Anonyymi
Pitäisi soilikitkin näköjään uusia lehdistä elleivät tee poikasia. Toisesta kuoli kaikki poikaset talvella ja emokin ruma, pitkän varren päässä muutama lehti.
- Anonyymi
Mutta kukkii jo, nuput toisessakin. Soilikeilla pitäisi olla varmaankin pieni ruukku, ei viitsisi vaihtaa takaisin pienempään. Viileässä talvehtisivat muistaakseni lehdettöminäkin, lämpimäsä pitää kastella hiukan ettei juuret kuivu, säilyy lehtiäkin kun on valoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kukkii jo, nuput toisessakin. Soilikeilla pitäisi olla varmaankin pieni ruukku, ei viitsisi vaihtaa takaisin pienempään. Viileässä talvehtisivat muistaakseni lehdettöminäkin, lämpimäsä pitää kastella hiukan ettei juuret kuivu, säilyy lehtiäkin kun on valoa.
Isompaan ruukkuun siirretty kuolla kupsahti, juuret mätäni vaikka multa ei edes näyttänyt märältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984