Leica-brändin historian toinen älypuhelin julki – Leitz Phone 2 on varustettu 1″-koon ja 47,2 megapikselin kameralla:
https://mobiili.fi/2022/11/10/leica-brandin-historian-toinen-alypuhelin-julki-leitz-phone-2-on-varustettu-1-koon-ja-472-megapikselin-kameralla/
Kameravalmistajatkin valuvat älypuhelinmarkkinoille
11
241
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on pakko todeta, että wanhan hywän filmi-Leican omistajan sydäntä lämmittää merkin edelläkäyvä lähestymistapa uuden sukupolven valokuvaamiseen. Oikea asenne!
- Anonyymi
onkohan tuossa tosiaan tuuman kenno. Mikali on se voi olla hyvä varakamera, joka olisi aina mukana. Sekään ei vielä korvaa järkkäriä. Tuumanen kennolla varustettulla saa jo muutakin kuin selfieitä.
- Anonyymi
Jos artikkelin vaivautuu lukemaan niin selviää että laitteessa ei ole muuta leicaa kuin logo ja hinta.
- Anonyymi
Eikös tuo uudelleenbrändäys päde nykyään lähes kaikkiin tuotteisiin? Huomionarvoista on pikemminkin se, että jos jokin laadusta tunnettu merkki (kuten vaikka Leica) on valmis käyttämään brändiään jonkun ulkopuolisen valmistajan valmistaman tuotteen yhteydessä, voi olettaa ettei tuote ole lähtökohtaisesti huono.
- Anonyymi
Nyt odotellaan kieli pitkällä...
- Anonyymi
Ostaisit ennemmin Leican valmistaman oikean kameran.
Vaan sellaiseen sinun köyhän keskenkasvuisen räkänokan vähäiset rahat eivät riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostaisit ennemmin Leican valmistaman oikean kameran.
Vaan sellaiseen sinun köyhän keskenkasvuisen räkänokan vähäiset rahat eivät riitä.Sellainen löytyy jo, sori siitä.
- Anonyymi
No sehän on selvä. Mikä kamera fabriikki viitsii investoida menneisyyteen? Totta kai nykykamerat ja tulevaisuuden kamerat ovat kännyköissä. Kymmenen vuoden kamerat ovat integroituna asusteissa ja sormuksissa ja ties missä.
- Anonyymi
Hasselblad H6D
- Anonyymi
Miksi eivät valuisi? Kuka teknologiayritys haluaa investoida johonkin menneisyyden innovaatioihin. Kännykät ja niiden huippukamerat ovat nykyaikaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423