Brittiasiantuntija

Anonyymi-ap

Sota päättyy Ukrainan voittoon ensi kesän loppuun mennessä.

14

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se päättyy aikaisemmin ja Ryssän voittoon, kun Putler määrää ydinpommeja Ukrainainaan.

    • Anonyymi

      Venäjä vakiinnuttaa saavuttamansa uudet rajat ja hyökkää sen jälkeen keväällä Suomeen.

      • Anonyymi

        En usko ryssän haluavan käydä sotaa puolustusliitto Naton kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko ryssän haluavan käydä sotaa puolustusliitto Naton kanssa.

        Ei me keväällä Natossa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me keväällä Natossa olla

        Toivotaan ettei ikinä. Hannu ja Kerttu... Hups siis Suomi ja Ruotsi menossa natorkakkutaloon.


    • Anonyymi

      Eipä noista ennustajista ole ollut pulaa. Ainakaan venäjä ei voita ukrainassa.

      • Anonyymi

        Ukraina paskoo ihan itse omaan pesään. Himarsseilla padon kimppuun ja kohta tulvii. Onneksi Venäjä evakuoinut siviilit Njepdin toiselle puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina paskoo ihan itse omaan pesään. Himarsseilla padon kimppuun ja kohta tulvii. Onneksi Venäjä evakuoinut siviilit Njepdin toiselle puolelle.

        Luotettavaa venäläistä tiedottamista ja lämmintä humsnismia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina paskoo ihan itse omaan pesään. Himarsseilla padon kimppuun ja kohta tulvii. Onneksi Venäjä evakuoinut siviilit Njepdin toiselle puolelle.

        Luitko peräti raamatusta, vai ihan horoskoopista. Joka tapauksessa Jumala osti väärälle johtajalle ruoskan. Antikristukseksi tätä Putin pelleä uskikset kerkesivät jo kutsua, vai kuuluuko rukouksiin, herralla olevan tiettömät tiet kuten on Porissa kuoppaiset tiet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko peräti raamatusta, vai ihan horoskoopista. Joka tapauksessa Jumala osti väärälle johtajalle ruoskan. Antikristukseksi tätä Putin pelleä uskikset kerkesivät jo kutsua, vai kuuluuko rukouksiin, herralla olevan tiettömät tiet kuten on Porissa kuoppaiset tiet.

        Ja sinä apina se luotat koukkunokkien omistamaan mediaan Suomessa.Valheista kiinni jääty lukuisia kertoja mutta ei, sinä vakaasti uskot että olet supertärkeä yhteiskunnan tukipilari ja hallituskin ihailee sinua.

        Tajua tämä: Sinä olet lihanpala, läskiä, jonka käytettyään hallitus nakkaa menemään ja toivoo sinulle nopeaa kuolemaa ettei tarvi maksaa eläkkeitä.Olet olemassa vain palvellaksesi eliitin tarpeita.Kun et ole enää tarpeen, sinun halutaan kuolevan.

        Ukrainassa oli 30kpl BIO ASE LABORATORIOITA, joiden olemassaolosta kertoi VICTORIA NULAND, amerikan alivaltiosihteeri, JULKISESTI.

        Putin pisti ne paskaksi, koska niiden tuotoksia testailtiin ryssäväkeen joka siellä asui.

        Itse olin siinä uskossa että labroja oli 26, tämän tiedon sain Amerikan armeijassa toimivalta kaverilta.Victoria Nuland (koukkunokka) pa kertoi niitä olevan 30kpl


        Ihan tiedoksi sellainenkin asia, että Amerikalla on samanlaisia salaisia laboratorioita Afrikan eri maissa, sekä Taiwanissa.
        Omassa maassa noista joutuisi sotaoikeuteen heti, mutta ei sen niin väliä kun tehdään bio aseita (kuten covid piikkikin on..) muissa maissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina paskoo ihan itse omaan pesään. Himarsseilla padon kimppuun ja kohta tulvii. Onneksi Venäjä evakuoinut siviilit Njepdin toiselle puolelle.

        Mitäköhän varten venäläiset ovat muuttuneet näin humanitäärisiksi ukrainalaisia kohtaan, ihanko sitä varten, että pelkäävät ukrainalaisten pommittavan padon rikki. Epäuskottavaa siiviileihin muualla kohdistuneen kohtelun takia. Kyllä pommitukset patoon ovat venäläisten tekemiä, valehtelu on tämän sodankäynnin yksi keskeinen elementti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä apina se luotat koukkunokkien omistamaan mediaan Suomessa.Valheista kiinni jääty lukuisia kertoja mutta ei, sinä vakaasti uskot että olet supertärkeä yhteiskunnan tukipilari ja hallituskin ihailee sinua.

        Tajua tämä: Sinä olet lihanpala, läskiä, jonka käytettyään hallitus nakkaa menemään ja toivoo sinulle nopeaa kuolemaa ettei tarvi maksaa eläkkeitä.Olet olemassa vain palvellaksesi eliitin tarpeita.Kun et ole enää tarpeen, sinun halutaan kuolevan.

        Ukrainassa oli 30kpl BIO ASE LABORATORIOITA, joiden olemassaolosta kertoi VICTORIA NULAND, amerikan alivaltiosihteeri, JULKISESTI.

        Putin pisti ne paskaksi, koska niiden tuotoksia testailtiin ryssäväkeen joka siellä asui.

        Itse olin siinä uskossa että labroja oli 26, tämän tiedon sain Amerikan armeijassa toimivalta kaverilta.Victoria Nuland (koukkunokka) pa kertoi niitä olevan 30kpl


        Ihan tiedoksi sellainenkin asia, että Amerikalla on samanlaisia salaisia laboratorioita Afrikan eri maissa, sekä Taiwanissa.
        Omassa maassa noista joutuisi sotaoikeuteen heti, mutta ei sen niin väliä kun tehdään bio aseita (kuten covid piikkikin on..) muissa maissa..

        Kas kummaa, missä ryssän vastaavat bioaseet ja rokotteet tehdään. Sielläkö missä Kirgisialainen lääkäri, vai oliko se lihapalaksi tuleva vanha kansakoulun opettaja varmasti tietävänä on minulle suoraan kertonut.


    • Anonyymi

      Hehheh.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe