Mikä on noista halvemmista vaihtoehdoista hyvä koodinlukija? BMW E46 Compact
Suositelkaa koodinlukijaa
6
4244
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako vikakoodien poistamiseen ostaa halpa bluetooth-adapteri ja ladata puhelimeen google playstä joku diagnostiikkaohjelma, vai ennemmin ostaa joku mononetin tai bilteman diagnostiikkalaite?
- Anonyymi
Kannattaa ainakin ladata läppärille INPA-ohjelmisto , joka kaivaa jos jonkinlaista tietoa ja siinä voi säädellä monta asetusta. ABS-jarrujenkin ilmaus onnistuu.
Siihen tarvitaan toki se OBD2-USB -adapteri.
Olen ollut siihen tosi tyytyväinen.
Netistä löytyy haulla Mike´s easy BMW tools ....- Anonyymi
Ohjelmahan on ilmainen ; sopivia adaptereita tuossa , itse tilasin tuosta ja pelannut on.
https://www.mmyynti.com/tuote-osasto/obd-testerit-ja-vikakoodinlukijat/bmw-autotarvikkeet/ - Anonyymi
Kiitos neuvosta, en vaan omista läppäriä ja pöytäkoneenikin pyörii Linuxilla. Android-kännykkä löytyy, eli pitäisikö siksi ostaa noiden sijasta sellainen bluetooth-adapteri? Haluan vain poistaa vikakoodit ja kokeilla palautuuko ne.
Sain jo vuosia sitten samaan autoon vikakoodeja etanolibensaa tankattuani ja ne koodit poistettiin huollossa eikä ne palautuneet. Sen jälkeen on tehty jo monet vuosikatsastukset ilman vikakoodeja. Nyt tuli taas tankattua vahingossa etanolibensaa ja katsastuksessa löytyi vikakoodeja joten haluan poistaa ne tällä kertaa itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvosta, en vaan omista läppäriä ja pöytäkoneenikin pyörii Linuxilla. Android-kännykkä löytyy, eli pitäisikö siksi ostaa noiden sijasta sellainen bluetooth-adapteri? Haluan vain poistaa vikakoodit ja kokeilla palautuuko ne.
Sain jo vuosia sitten samaan autoon vikakoodeja etanolibensaa tankattuani ja ne koodit poistettiin huollossa eikä ne palautuneet. Sen jälkeen on tehty jo monet vuosikatsastukset ilman vikakoodeja. Nyt tuli taas tankattua vahingossa etanolibensaa ja katsastuksessa löytyi vikakoodeja joten haluan poistaa ne tällä kertaa itse.Tämä on suositeltu eniten. https://www.mycarly.com/brands/bmw/
- Anonyymi
Mitäs tänne kuuluu, onko koodit selvinneet?
T: 520i inpan käyttäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818