Eikö suomalaisten hälytyskellot soi vieläkään?

Anonyymi-ap

21

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Energia- ja ruokakriisit ovat globalistien tarkoituksella luomia. Kun hallitsee energiaa ja ruokaa, niin hallitsee kansoja.
      Vain yksi osa noiden suunnittelemassa saatanallisessa uudessa maailmanjärjestyksessä, joka luodaan globalistien säännöillä ensin kuin vanhat rakenteet romautetaan.

    • Anonyymi

      Lääkkeet ottamatta.

      • Anonyymi

        Ota pikaisesti!


    • Anonyymi

      Ruotsissa kanssa just ydinvoimalassa turbiinivika, korjaukset menee tammikuun loppuun.

      Kummallinen sattuma?

      • Anonyymi

        Olisko lentänyt pelikaani turbiiniin


    • Rapsodia :D Tuon rinnalla MV-lehtikin on laatujulkaisu :)

      • Anonyymi

        Tuo ydinvoimaloitten laaja mystinen toimimattomuus voitaisiin uutisoida vaikka ylen uutisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ydinvoimaloitten laaja mystinen toimimattomuus voitaisiin uutisoida vaikka ylen uutisissa.

        """"Rapsodia :D Tuon rinnalla MV-lehtikin on laatujulkaisu :)""""

        Etkö sinä näe että jutut ovat valtamedian lehdistä? Etkö tunnista lehtiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """"Rapsodia :D Tuon rinnalla MV-lehtikin on laatujulkaisu :)""""

        Etkö sinä näe että jutut ovat valtamedian lehdistä? Etkö tunnista lehtiä?

        Aito kokoomuslaine ei valita vasn tuker
        Yrittäjää...


      • Anonyymi

        Olipa asiantunteva kommentti. Olet perehtynyt maailman poliittiseen tilanteeseen erittäin hyvin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ministeri Salolainen,
        ”Ukrainan kriisi lähti eskaloitumaan, kun Ukraina ei suostunut allekirjoittamaan
        EUn kanssa assosiaatiosopimusta (?)
        (Keskustelu vuonna 2014)

        Mikä tämä assosiaatiosopimus on?
        Kuulostaa TAAS NIIN SAKSALAISTEN TAKTIIKALTA.


      • Rapsodia :D


    • Anonyymi

      Tämä on WEF:n Great reset, jota meidän maanpetturihallitus toteuttaa. Marin ja Saarikko ovat WEF:läisiä, Klaus Schwabin oppilapsia.

    • Anonyymi

      Bisnesmaailma on niin erikoinen. Mitä vähemmän myyt, sen enempi tienaat.

      • Anonyymi

        Hyvät veljet ei ole ihan eilisen teeren poikia. Rahavirrat heille kaikissa olosuhteissa.

        KORRUPTIO


    • Anonyymi

      Tyttöhallituksen vaalikampanja-sähkötukialmut menettäisivät hohtonsa sähköntuotannon kasvaessa = hintojen alentuessa.

      • Anonyymi

        Pelkäänpä ettei sähkönhinnat tule enää laskemaan, vai oletteko joskus kuulleet firmasta joka ilmoittaa että: Hei, me haluamme tehdä vähemmän voittoa.


    • Anonyymi

      KUSETTATTAJAT VIE NYT PÖLKKYPÄITÄ KUIN PÄSSIA NARUSSA'

    • Anonyymi

      Tai korruptio, virheitä tehdään tahallaan että rakentajille juoksee palkka

    • Anonyymi

      Kavitaatiovauriot tulivat meille TÄYTENÄ YLLÄTYKSENÄ! 😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe