Olen viime aikoina joskus ajatellut sitä, että miten käy ekstrovertin, jos hänet pakotetaan elämään eristäytynyttä elämää. Voiko hän sairastua henkisesti siitä, ettei hänen elämässään ole tarpeeksi tapahtumia ja ihmisiä?
(Älkää kysykö minulta miksi ekstrovertille kävisi niin, ettei hänellä olisi ihmissuhteita. Ehkä sellaisia tilanteita kuitenkin on.)
Ekstrovertti yksinäisenä?
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Osa näistä ”TV-puhujista” ovat täysin arvaamattomia ja heittäisivät kenet tahansa läheisensä silmääkään räpäyttämättä parvekkeelta pelastaakseen omat mainoksensa.
- Anonyymi
Juttelin kerran psykologin kanssa ohimennen ja sanoin että olen introvertti. Hän kysyi että mikä se oikein on, mitä se tarkoittaa?
Viihdyn sekä ihmisten kanssa että yksin. Olenkin ambivertti. Toisinaan ihmisten kanssa oleminen vie energiaa, toisinaan antaa sitä. - Anonyymi
Tässä aloittaja. Minä olen useimmiten käyttäytynyt kuin introvertti. Jos sukulaisiani katselee, voisin olla ekstroverttikin. Olen eläissäni kärsinyt hyvin paljon yksinäisyydestä. Ja ehkä myös jonkinlaisesta kiusaamisesta. Tällä hetkellä en kärsi , vaikka olenkin aika yksin. Saanko ehkä sittenkin energiaa ihmisten kanssa olemisesta? En oikein tiedä.
Minulla on diagnosoitu skitsofrenia. On tuntunut monesti, että ihmissuhteet ovat estäneet minua romahtamasta kokonaan. Tarkoitan niitä hyviä ihmisiä joita elämässäni on myös ollut. Skitsofrenia on sairaus, joka vaikuttaa ilmeisesti aivojen välittäjäaineisiin. Muistelen lukeneeni, että introvertti ja ekstroverttiys myös ovat yhteydessä välittäjäaineisiin. Voisinko siis olla liian matalasta kuormitustasosta kärsivä ekstrovertti ja että skitsofreniani johtuu siitä?
Kaikkea sitä tuleekin miettineeksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289