Sä todella mies vihaat mua nyt vai kun kerran aina käännät selkäsi kun osun sun näkökenttään? 😯
En olis uskonut että noin käy.
Jotenkin odotin sulta enemmän.
Älä pelkää jätän sut rauhaan vaikka jotain mussa herätit.
VAU! En olis uskonut
16
93
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt sää huomasit mut. Tää on upeeta ,jos selän kääntäminen saa raivarit.
- Anonyymi
Valetta.
- Anonyymi
Anteeksi. Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi😥. Teidän naisten itseoikeus on poistua milloin huvittaa. Hyväksyn sen täysin. Tilanne vain ajautui siihen, että kävi näin, vaikka olisin halunnut sinun luoksesi.
- Anonyymi
Vätys. Piste.
- Anonyymi
Miehen epätoivoinen yritys tehdä naisesta epätoivoinen, kyl se siitä
- Anonyymi
Näin on, jäänyt vissiin pahasti hampaankoloon jotain
- Anonyymi
No minustapa ei tule epätoivoista! 😎
En ole nähnyt ketään.
- Anonyymi
Minullekin kävi näin, eräänä iltana vähän aikaa sitten. Minä en sitä niellyt, vaan kävelin perään ja koputin olkapäähän ja sitten hieman avauduin - kertaakaan en korottanut ääntäni.
Miehien ei vaan pidä antaa hyppiä silmille, se on jo liikaa, että he särkevät sydämen. Suosittelen sinuakin "avautumaan" hänelle. Sen jälkeen on paljon helpompi hengittää. Tsemppiä! - n - Anonyymi
Kuka heteronainen alkaisi olemaan tranun kanssa? Onko kukaan?
- Anonyymi
Mitä olet mennyt tekemään, että mies on alkanut vihaamaan sinua noin?
- Anonyymi
Maltoit oikein viisitoista minuuttia venata mitä seuraavaksi veistelet tähän provoon?😅 Mitä muuten meinaat oven taakse ilmestymisellä? Onen ymmärtänyt, ettei toisten kannata ilmestyä edes lähinurkille keso pystyssä. Syvennykset taitaa olla siellä päässä. Sivusta
- Anonyymi
Täällä oli kivasti keskustelu jatkanut kulkuaan sillä aikaa kun olin poissa. No nyt mä kuitenkin poistun pysyvästi.
En tule edes palstalle enään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551397- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 114585
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515