Mikä saa miehet epäröimään yhteyden

Anonyymi-ap

Ottamista naiseen, jota kaipaa?

194

4542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastakaiun puute.

      • Anonyymi

        Tiesin että olisin saanut vastakaikua, mutta pelkäsin, että homma menee kuitenkin pieleen. Nyt tuosta on kulunut pian 25 vuotta, ja olen katunut asiaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että olisin saanut vastakaikua, mutta pelkäsin, että homma menee kuitenkin pieleen. Nyt tuosta on kulunut pian 25 vuotta, ja olen katunut asiaa koko ajan.

        Teit silloin varmasti oikean päätöksen koska niin tapahtui. Jos teidät olisi tarkoitettu toisillenne niin olisitte yhdessä.


    • Anonyymi

      Pelko saada pataansa.

    • Anonyymi

      Lopputulos kumminkin kielteinen, miksi vaivautua?

    • Anonyymi

      Naisen vuoro, oon ottanu yhteyttä.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä sanoa. Epäilen usein että olet täällä, se tekee tästä sekavaa.. siis eikö vaan?


      • Anonyymi

        Noi ny on ihan turhia noi kenen vuoro on nainen saattaa jopa monasti olla ylpeä miehen ihaltelusta imartelusta että edes joku kokee hänet kauniiksi moni nainen ei välttis koe itse itseään kauniiksi ihan samoin kun moni mieskään ei koe itse itseään komeaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä sanoa. Epäilen usein että olet täällä, se tekee tästä sekavaa.. siis eikö vaan?

        Epäily herättää uteliaisuuden tutkia se kuinka tutkii ja osaako etsiä oikeista paikosta taas vaikuttaa tutkinnan lopputulokseen ja todisteet ei välttis ole riittävät tai ovat jopa mahdollisesti lavastetut pienempi todennäköisyys löytää oikeita todisteita jos tutkintaa tekee yksin


      • Anonyymi

        Näin se on minunkin osalta. Ilkka


    • Anonyymi

      Se kun ne ei aidosti kaipaa. Ei oikea mies pelkää ottaa naiseen yhteyttä.

      • Anonyymi

        Ei pelkää, mutta ei myöskään halua häpäistä itseään epävarmoilla yhteydenotoilla, eikä myöskään häiritä jotakuta naista, minkä fiiliksistä ei tiedä.
        Naisen pitää antaa ensin yhteystietonsa ja pyytää ottamaan yhteyttä ja siitäkään ei saa olla liian pitkää aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkää, mutta ei myöskään halua häpäistä itseään epävarmoilla yhteydenotoilla, eikä myöskään häiritä jotakuta naista, minkä fiiliksistä ei tiedä.
        Naisen pitää antaa ensin yhteystietonsa ja pyytää ottamaan yhteyttä ja siitäkään ei saa olla liian pitkää aikaa.

        Mikäs idea tuossakin muka on. Että naisen pitää pyytää ottamaan yhteyttä ja antaa yhteystiedot jos mies on se kaipaaja.


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä

        Joillekin on vaan helpompaa ajatella noin. Kuin myöntää rehellisesti itselleen. Se että hei en vaan välitä siitä ihmisestä sen vertaa että laittaisin tikkua ristiin. Se jos mikä pelkuruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs idea tuossakin muka on. Että naisen pitää pyytää ottamaan yhteyttä ja antaa yhteystiedot jos mies on se kaipaaja.

        Ihan selkeäsanaisesti edellä kerrottiin yleiset pelisäännöt perusteluineen. Ei niistä isommin kannata lipsua, muutoin joku aina ahdistuu, tai ainakin pahoittaa mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selkeäsanaisesti edellä kerrottiin yleiset pelisäännöt perusteluineen. Ei niistä isommin kannata lipsua, muutoin joku aina ahdistuu, tai ainakin pahoittaa mielensä.

        Jo on pelisäännöt. Onneksi kaiki miehet ei ole noin luusereita vaan tekee jotain jos haluavat naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on pelisäännöt. Onneksi kaiki miehet ei ole noin luusereita vaan tekee jotain jos haluavat naisen.

        Ne miehet jotka itseään alkavat tyrkyttämään, selvittämättä onko vastapuoli edes kiinnostunut, ovatkin sitten juuri niitä naisten inhokkeja, harvemmin edes mitään komistuksia, saati älykköjä. Näille naiset sitten hakevat lähestymiskieltoja, mutta hehän eivät ole "luusereita" ;D

        Nyt tuntuu siltä, että olet itse jostakin kiinnostunut, miksi et ITSE ota yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet jotka itseään alkavat tyrkyttämään, selvittämättä onko vastapuoli edes kiinnostunut, ovatkin sitten juuri niitä naisten inhokkeja, harvemmin edes mitään komistuksia, saati älykköjä. Näille naiset sitten hakevat lähestymiskieltoja, mutta hehän eivät ole "luusereita" ;D

        Nyt tuntuu siltä, että olet itse jostakin kiinnostunut, miksi et ITSE ota yhteyttä?

        Ei mun tarvitse. Mä uskon tietoihin asioihin elämässäni. Ja yksi niistä on se että kiinnostuneita mies kyllä toimii ja jos ei toimi ei ole kiinnostun. Ikinä en ole alkanu itseäni tyrkyttää. Kiinnostuneet löytyneet muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvitse. Mä uskon tietoihin asioihin elämässäni. Ja yksi niistä on se että kiinnostuneita mies kyllä toimii ja jos ei toimi ei ole kiinnostun. Ikinä en ole alkanu itseäni tyrkyttää. Kiinnostuneet löytyneet muutenkin.

        Tiettyihin siis*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet jotka itseään alkavat tyrkyttämään, selvittämättä onko vastapuoli edes kiinnostunut, ovatkin sitten juuri niitä naisten inhokkeja, harvemmin edes mitään komistuksia, saati älykköjä. Näille naiset sitten hakevat lähestymiskieltoja, mutta hehän eivät ole "luusereita" ;D

        Nyt tuntuu siltä, että olet itse jostakin kiinnostunut, miksi et ITSE ota yhteyttä?

        Sekä pitää olla jotenkin outo jos kokee sen että lähestyt toista ihmistä itsensä tyrkyttämisenä. Silloin jos on torjuttu ja selvästi ilmaistu ettei kiinnosta niin silti jatkaa. Silloin on ne lähestymiskielto sun muut oelissä. Mutta ei mikään normaali älykäs käytös ketään sellaiseen johda. Miksi ne miehet jotka todellakin tekee jotain ois rumia luusereita? Eiköhän ne eniten luota itseensä ja tietävät mitä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs idea tuossakin muka on. Että naisen pitää pyytää ottamaan yhteyttä ja antaa yhteystiedot jos mies on se kaipaaja.

        Mä en tiedä noista itse menisin sen mukaan että se kumpi luottaa paremmin toiseen antaa yhteystietonsa ja näin ollen se ottako toinen yhteyttä on hänen omaratkaisunsa josko alkaa vaatimaan ni itse en ainakaan silloin antaisi yhteystietojani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on pelisäännöt. Onneksi kaiki miehet ei ole noin luusereita vaan tekee jotain jos haluavat naisen.

        Mikäs nainen sit taas on jos ei ole valmis näkemään vaivaa saako naistakin sanoa silloin luuseriksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs nainen sit taas on jos ei ole valmis näkemään vaivaa saako naistakin sanoa silloin luuseriksi

        Kysymys olikin miehistä jotka kaipaavat. Eikä naisista. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että mies ei ole oikeasti kiinnostunut ja välitä naisesta jos ei mitään tee. Jos nainen kaipaa eikä ota yhteyttä sama juttu. Turha sitä on kaunistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvitse. Mä uskon tietoihin asioihin elämässäni. Ja yksi niistä on se että kiinnostuneita mies kyllä toimii ja jos ei toimi ei ole kiinnostun. Ikinä en ole alkanu itseäni tyrkyttää. Kiinnostuneet löytyneet muutenkin.

        Olet idiootti, kyllä se pitää olla näkyvillä selkeästi, että kiinnostus on molemminpuolista, ennen kuin ottaa yhteyttä.

        Kaikkein nolointa on, jos ollaan tuttuja työkuvioista, asutaan samalla kylällä, tai jotakin muita puolituttuja ja saakin vain hiljaisuuden vastaukseksi. Sitten kuitenkin törmätään sen jälkeen silloin tällöin sattumalta, naiset kun eivät osaa pitää suutaan kiinni, niin levittävät juttua ympäriinsä. Siitä saa mies helposti vuosikymmeniä kestävän kuumotuksen ja vtutuksen.
        Miettikää näitä, ennen kuin otatte yhteyttä.


      • Anonyymi

        Onko palstalla oikeitakin miehiä vai pelkkiä poikasia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet idiootti, kyllä se pitää olla näkyvillä selkeästi, että kiinnostus on molemminpuolista, ennen kuin ottaa yhteyttä.

        Kaikkein nolointa on, jos ollaan tuttuja työkuvioista, asutaan samalla kylällä, tai jotakin muita puolituttuja ja saakin vain hiljaisuuden vastaukseksi. Sitten kuitenkin törmätään sen jälkeen silloin tällöin sattumalta, naiset kun eivät osaa pitää suutaan kiinni, niin levittävät juttua ympäriinsä. Siitä saa mies helposti vuosikymmeniä kestävän kuumotuksen ja vtutuksen.
        Miettikää näitä, ennen kuin otatte yhteyttä.

        Itse olet. Ihminen joka pelkää nolostumista ei aidosti välitä. Ihminen joka ei laita itseään likoon rakkauden takia. Eli ole sen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet. Ihminen joka pelkää nolostumista ei aidosti välitä. Ihminen joka ei laita itseään likoon rakkauden takia. Eli ole sen arvoinen.

        Ihminen joka on täysin häpeämätön ja nolaa itsensä toistuvasti, on yleensä idiootti reppana, kuten myös sellainen, joka yllyttää tuollaiseen käytökseen.

        Jos mies on puoleensavetävä, ei tarvitse tuollaiseen sortua, seuraa saa muutenkin. Odottele sinä vaan säälittävien reppanoiden yhteydenottoja, et varmasti sillä konstilla saa ikinä sellaista miestä, mistä unelmoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka on täysin häpeämätön ja nolaa itsensä toistuvasti, on yleensä idiootti reppana, kuten myös sellainen, joka yllyttää tuollaiseen käytökseen.

        Jos mies on puoleensavetävä, ei tarvitse tuollaiseen sortua, seuraa saa muutenkin. Odottele sinä vaan säälittävien reppanoiden yhteydenottoja, et varmasti sillä konstilla saa ikinä sellaista miestä, mistä unelmoit.

        Euhön tömä linua koske. Minä tiedän ettei kukaan tule lähestymään . Ja minä nyt en muutenkaan saamaan sellaista miestä josta unelmoin. Tämä on vai keskustelu Kuinka niin toistuvasti? Jos kerralla menee nappiin niin siinä ei tarvitse enää uudestaan tehdä itsestään pelleä. Et taida vain osata lähestyä ihmisiä. Itseriittoisia äijiä maailma pullollaan. Niille oma kannattajakunta. Mulle merkkaan enemmän miehen luonne se että on lempeä ja sydämellinen ihminen. Minua on ihan tarpeeksi miehet paskasti kohdelleet Mieluummin kiltti luuseri vaikka kuin itseriittoinen idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euhön tömä linua koske. Minä tiedän ettei kukaan tule lähestymään . Ja minä nyt en muutenkaan saamaan sellaista miestä josta unelmoin. Tämä on vai keskustelu Kuinka niin toistuvasti? Jos kerralla menee nappiin niin siinä ei tarvitse enää uudestaan tehdä itsestään pelleä. Et taida vain osata lähestyä ihmisiä. Itseriittoisia äijiä maailma pullollaan. Niille oma kannattajakunta. Mulle merkkaan enemmän miehen luonne se että on lempeä ja sydämellinen ihminen. Minua on ihan tarpeeksi miehet paskasti kohdelleet Mieluummin kiltti luuseri vaikka kuin itseriittoinen idiootti.

        Sori nyt tuli paljon virheitä. Jaksa nyt keskittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka on täysin häpeämätön ja nolaa itsensä toistuvasti, on yleensä idiootti reppana, kuten myös sellainen, joka yllyttää tuollaiseen käytökseen.

        Jos mies on puoleensavetävä, ei tarvitse tuollaiseen sortua, seuraa saa muutenkin. Odottele sinä vaan säälittävien reppanoiden yhteydenottoja, et varmasti sillä konstilla saa ikinä sellaista miestä, mistä unelmoit.

        Sekä jos nyt minusta puhutaan. Olen aina pitänyt miehiä jotka kehuskelee kuinka paljon saavat naisia ym. Jotenkin vastenmielisenä. Itselläni on aina ollut tarkoitus vakaviin suhteisiin. Eikä pelimiehet ole kyseiseen ajatusmaailmaa sopivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori nyt tuli paljon virheitä. Jaksa nyt keskittyä.

        Olet todella sekaisin kaikesta päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä jos nyt minusta puhutaan. Olen aina pitänyt miehiä jotka kehuskelee kuinka paljon saavat naisia ym. Jotenkin vastenmielisenä. Itselläni on aina ollut tarkoitus vakaviin suhteisiin. Eikä pelimiehet ole kyseiseen ajatusmaailmaa sopivia.

        Minäkin pidän sinua vastenmielisenä. Et herneenkokoisilla hiirenaivoilla pysty ymmärtämään kirjoitettua tekstiä, edellä kerrottiin, että se koskee yleisesti kuvatunlaisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän sinua vastenmielisenä. Et herneenkokoisilla hiirenaivoilla pysty ymmärtämään kirjoitettua tekstiä, edellä kerrottiin, että se koskee yleisesti kuvatunlaisia miehiä.

        No sepä hyvä. Ei sinun tarvitse minusta pitää. Ei kenenkään tarvitse. En minä kaipaa enää elämääni yhtään lisää ihmisiä jotka polkevat minua alaspäin jotka kaivavat kuoppaa minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella sekaisin kaikesta päätellen.

        Kyllä joo. Olen todella väsynyt ja voin huonosti.
        Sori jos en nyt jaksa sun liipalaapa vastaukseen panostaa. Koska sillä ei ole elämässäni vitunkaa väliä. Mitä joku tampio ajattelee minun kirjoituksista ja kirjoitusvirheistä täällä. Vaikutatkin todella kypsältä ja aikuiselta mieheltä. Joka on tavoitellemisen arvoinen. Surkimus joka haukkuu netissä naisia. Varmaan unelma kumppani tosiaan. Niitä ottajia ihan jonokoksi asti. Kuka vaan kelpaa yhdeksi yöksi. Se on totta. Kaikille kun ei vittupäisyys ole viehättävää miehessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä hyvä. Ei sinun tarvitse minusta pitää. Ei kenenkään tarvitse. En minä kaipaa enää elämääni yhtään lisää ihmisiä jotka polkevat minua alaspäin jotka kaivavat kuoppaa minulle.

        Älä sinä välitä jonkun toisen sanoista kun tarkoitus on vaan lytätä joku.Kyllä näitä sanojia riittää..tekijät on erikseen.
        n


      • Anonyymi

        Eikö voi kysyä ja lähteä vaikka esim leffaan ilman sen kummempia virityksiä. Sitten näkee, miten jatko sujuu, kiinnostaako vielä ja onko se molemminpuolista.

        Vois perustaa sellasen öö: n, johon voi mennä ne jotka ei jostain syystä uskalla koettaa kepillä jäätä. Sieltä voi sitten löytää samanmoisen . Tiedä vaikka nytkähtäis. Tai sitten ei kun kumpikaan ei tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä välitä jonkun toisen sanoista kun tarkoitus on vaan lytätä joku.Kyllä näitä sanojia riittää..tekijät on erikseen.
        n

        Olen samaa mieltä. Ei minua kyllä haittaa kyseisen henkilön kommentti. Hänellä oikeus olla sitä mieltä mitä haluaa. Se on mulle ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs nainen sit taas on jos ei ole valmis näkemään vaivaa saako naistakin sanoa silloin luuseriksi

        Naista ei kiinnosta nähdä vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista ei kiinnosta nähdä vaivaa.

        On paljon helpompi haukkua miehiä luusereiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon helpompi haukkua miehiä luusereiksi.

        Niin kysymys oli miehistä. Mutta jokainen joka kaipaa Eikö ota yhteyttä on luuseri sukupuoleen katsomatta tai sysää vastuun toiselle. Eihän kukaan voi lykätä toisen hartaille omaa kaipaustaan. Toinen ei ole välttämättä edes tietoinen niistä tunteista. Se osoittaa ettei ihminen ole tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista ei kiinnosta nähdä vaivaa.

        Jos mies ei ole naisen mielestä vaivan arvoinen niin ei sille mitään voi. Jos ihminen oikeasti kiinnostaa niin kyllä silloin ollaan valmiita laittamaan itsensä likoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies ei ole naisen mielestä vaivan arvoinen niin ei sille mitään voi. Jos ihminen oikeasti kiinnostaa niin kyllä silloin ollaan valmiita laittamaan itsensä likoon.

        Ei pidä paikkaansa, harva uskaltaa laittaa itsensä "likoon". Sen todistaa tämä palstakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet jotka itseään alkavat tyrkyttämään, selvittämättä onko vastapuoli edes kiinnostunut, ovatkin sitten juuri niitä naisten inhokkeja, harvemmin edes mitään komistuksia, saati älykköjä. Näille naiset sitten hakevat lähestymiskieltoja, mutta hehän eivät ole "luusereita" ;D

        Nyt tuntuu siltä, että olet itse jostakin kiinnostunut, miksi et ITSE ota yhteyttä?

        Tämä on harvinaisen totta! Eipä ole linja enää auki ja kohta laulaa kukko kolmasti käräjillä. Varokaa näitä tyyppejä, ne ovat aluksi niin hurmaavia, oikein pelle-hurmanneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, harva uskaltaa laittaa itsensä "likoon". Sen todistaa tämä palstakin.

        Tämä palsta ei todista yhtään mitään. Jokainen joka on suhteessa on laittanut itsensä jotenkin "likoon " ei rakkaudessa ole mitään takuita tai satavarmoja sopimuksia. Joku tekee kuitenkin aina sen ensimmäisen liikkeen. Muuten ei mitään tapahdu. Niin se nyt vain ikävä kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on harvinaisen totta! Eipä ole linja enää auki ja kohta laulaa kukko kolmasti käräjillä. Varokaa näitä tyyppejä, ne ovat aluksi niin hurmaavia, oikein pelle-hurmanneja.

        Yhteiskunta ilmeisesti muuttunut. Kun aikoinaan riitti kun miehelle sanoi selvästi. Kiitos mutta ei kiitos. Jos ei kiinnostanut. Onhan tämä palstakin jossain mielessä ns " pakkomielteen" kehto. Täällä haaveillaan jostain saavuttomattomasta. Kyttöilään ja kyräillään Ennemmin kuin otetaan selvää oikeasti missä mennään.


    • Anonyymi

      Fixua jossain netissä huudella😂aika luuseri äijä jos ei muuhun pysty. Ei saa multa arvostusta

      • Anonyymi

        niinpä.. eiku only fans tulille vaan niin kunnioitusta alkaa sataan😆


      • Anonyymi

        Se ongelma saattaa olla se, että monesti Suomessa toimitaan aika rakasti eri lähtökohdista. Siitä voi saada erilaisia vaikutelmia ja siksikin voi tulla estoja ja erimielisyyksiä. Ei kai tosta kauan ole kun kisailuissa laitettiin naiset vastaan miehet. Viehän se yhteen hiileen puhaltamisesta pois jotain. Kärjistää ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ongelma saattaa olla se, että monesti Suomessa toimitaan aika rakasti eri lähtökohdista. Siitä voi saada erilaisia vaikutelmia ja siksikin voi tulla estoja ja erimielisyyksiä. Ei kai tosta kauan ole kun kisailuissa laitettiin naiset vastaan miehet. Viehän se yhteen hiileen puhaltamisesta pois jotain. Kärjistää ainakin.

        " rakasti" piti olla "raa'asti". Korjasi väärin . Nyt korjasi "rankasti ".


    • Niin, onko se kaipuuta, jos on ihastellut etäämpää toista ja lämmennyt? Vai edellyttääkö kaipuu, että on oltu yhteydessä aiemmin?

      • Anonyymi

        Voi olla silti kaipuuta tottakai.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla silti kaipuuta tottakai.

        ÖK.

        No siis yhteydenoton hankaluudet voivat johtua vaikka siitä, että suomalaisittain ei halua häiritä, kun ei tiedä toisen elämäntilannetta, eikä halua vahingossakaan härkkiä toisten ihmissuhteita, kun ei tiedä onko kaipuun kohde jo varattu.

        Ja sehän tuossa on paradoksaalista, että vain yhteyttä ottamalla voi selvittää sen toisen elämäntilanteen ja parisuhdestatuksen, kun eihän sitä omaa rakkauden kaipuutaan tarvitse heti toitottaa.


    • Anonyymi

      Kun ei se onnistu aina epäonnistunut lähestymisyrityset jostain syystä. Turhaa miettiä ja tehdä valmisteluja kun tietää että toinen torjuu.

      Olen luovuttanut hänen suhteen. Ois hänkin tähän mennessä ottanu yhteyttä jos olisi tunteita mutta ei ole ottanut yhteyttä. En voi ikuisesti vaan odottaa. Molemmat vähän sössi itse ehkä enemmän ja kumpikin kyllä yritti korjata tilannetta mutta aina toinen jänisti.

    • Anonyymi

      Se yksi nainen oli liian kuuma niin lukkiuduin oitis sen takia. Vastapuoli oli siis liian hyvännäköinen niin se oli esteenä minun tapauksessani ;(.

      • Anonyymi

        Saattaa käydä et molemmat lukkiutuu kun jännittää..Toisaalta pystyy lähestymään jotain mihin ei ole tunnelatausta mut ei sellaista suhdetta halua..


    • Anonyymi

      Epäonnistumisen pelko. Toivossa on parempi elää, et on joku mieleinen olemassa, johon voinut olla joskus pieni mahdollisuus (joku synnyttänyt myönteisiä tuntemuksia).

      • Anonyymi

        Et voi ikinä saavuttaa mitään, jos et uskalla epäonnistua. Riskit ja epäonnistumiset kuuluu elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi ikinä saavuttaa mitään, jos et uskalla epäonnistua. Riskit ja epäonnistumiset kuuluu elämään.

        Et kuitenkaan itse ole valmis ottamaan riskiä, niin tyypillistä naisen logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi ikinä saavuttaa mitään, jos et uskalla epäonnistua. Riskit ja epäonnistumiset kuuluu elämään.

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan itse ole valmis ottamaan riskiä, niin tyypillistä naisen logiikkaa.

        Omalla kohdallani ei ole kyse pelkästään riskin ottamisesta. Siinä on sellaista muuta, mikä on esteenä minkään syntymiselle. Jos asioihin tulee joskus muutosta, voi hän sitten ilmoittaa siitä. Ja tässä ei ole kyse mistään, että toinen olisi varattu tms. mitä täällä pyöritellään mielellään.


    • Anonyymi

      Naisen salainen numero ei tietoa kuinka ottaisin yhteyttä.

    • On sitä yhteyttä kerran yritetty ottaa, ja tuli kylmää vettä niskaan. Se on nyt toisen vuoro, jos kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!! Tilanteita ja tapauksia on monenlaisia, mutta epävarmuus ja toisen tunteiden tulkitseminen on usein vaikeaa eikä aikakaan tuo tilanteisiin helpotusta. Jos naiseen on luonnollinen suhde ja kanssakäymistä on ollut, yhteyden ottaminen on hyvin helppoa. Mutta jos kumpainenkin on hieman varuillaan, on lähestyminen hyvin hankalaa, silloin tilanteesta jää puuttumaan luonteva yhteydenotto. Tunteet toimivat joskus lamauttavasti, vaikka tietäisi että olisimme hyvät yhdessä, ja nauttisimme toistemme seurasta.
      https://youtu.be/5hwBgeer5EU

      • Anonyymi

        Tämä kommentti kiteytti hyvin sen mitä itsekin ajattelen, tosin naisen näkökulmasta katsottuna. Ja kuvastaa myös tämänhetkistä tilannettani.


    • Anonyymi

      Luultavasti naisen reaktio, jonka joko tietää epämukavaksi tai ettei naista kiinnosta. Ei silloin viitti ehdointahdoin pelleksi ryhtyä.

      Tai sitten muut sosiaaliset pelot ja epävarmuus olot.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Sanokaa miehet, miksi teidän on vaikea vaikka laittaa viestiä, että mitä kuuluu.
      Silloin naisen on helppo osoittaa kiinnostuksensa ja juttu etenee.

      • Anonyymi

        Mikä estää naista tekemästä samoin? Miksi miehen pitää olla se joka laittaa alun, kun yhtä hyvin naisenkin äly ja kyvyt siihen riittää?

        Henkistä laiskuutta olla passiivinen nainen ja kiinnostunut odotellen toisen liikettä.

        -Jasu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää naista tekemästä samoin? Miksi miehen pitää olla se joka laittaa alun, kun yhtä hyvin naisenkin äly ja kyvyt siihen riittää?

        Henkistä laiskuutta olla passiivinen nainen ja kiinnostunut odotellen toisen liikettä.

        -Jasu-

        Komppaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää naista tekemästä samoin? Miksi miehen pitää olla se joka laittaa alun, kun yhtä hyvin naisenkin äly ja kyvyt siihen riittää?

        Henkistä laiskuutta olla passiivinen nainen ja kiinnostunut odotellen toisen liikettä.

        -Jasu-

        Ei tarvii, kun nurkan takana on se tosimies, jolla on munaa tehdä aloite? Eipä tuolla eläinmaailmassakaan naaraat urosten perässä tahdo pahemmin juosta, vaan toisinpäin. Ei me niin pitkälle siitä olla kehitytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii, kun nurkan takana on se tosimies, jolla on munaa tehdä aloite? Eipä tuolla eläinmaailmassakaan naaraat urosten perässä tahdo pahemmin juosta, vaan toisinpäin. Ei me niin pitkälle siitä olla kehitytty.

        No en ole samaa mieltä. Sukupuoliroolitus josta joutais valheellisuuteen ja epätasa-arvoon vedoten luopumaan.

        Minä en pidä itseeni kenenkään perässäjuoksija, jos ilmaisen kiinnostukseni tai pyydän treffeille, olen vain ihmisestä kiinnostunut ihminen.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole samaa mieltä. Sukupuoliroolitus josta joutais valheellisuuteen ja epätasa-arvoon vedoten luopumaan.

        Minä en pidä itseeni kenenkään perässäjuoksija, jos ilmaisen kiinnostukseni tai pyydän treffeille, olen vain ihmisestä kiinnostunut ihminen.

        -Jasu-

        Perässäjuokseminen on taas epätoivoista pakeista piittaamatonta pakkojahtaamista. Ahdistelua jo suorastaan.

        Fiksu käytös ja mielenkiinnonilmaisu ei ole perässäjuoksemista. Kun ei väkisin itseään tyrkytä.

        -Jasu-


      • Anonyymi

        Koska tunnen sitä naista kohtaan liian paljon enemmän kuin hän minua kohtaan. Tunteiden hidas pakkokuolema satuttaa vähemmän kuin itsensä roikottaminen haaveissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tunnen sitä naista kohtaan liian paljon enemmän kuin hän minua kohtaan. Tunteiden hidas pakkokuolema satuttaa vähemmän kuin itsensä roikottaminen haaveissa.

        Ootko varma et on noin vai johtuu muusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole samaa mieltä. Sukupuoliroolitus josta joutais valheellisuuteen ja epätasa-arvoon vedoten luopumaan.

        Minä en pidä itseeni kenenkään perässäjuoksija, jos ilmaisen kiinnostukseni tai pyydän treffeille, olen vain ihmisestä kiinnostunut ihminen.

        -Jasu-

        Ihminen voi koittaa olla kuinka moderni tahansa, mutta ne aivojen primitiiviset osat, jotka mm. kontrolloi tunteita ja pitää huolen siitä että selvitään hengissä, taitaa laittaa hanttiin urakalla. Ihminen on hyvin alkeellinen, pitkälle edelleen vaistojensa varassa toimiva eläin. Ei evoluutio ole näin nopeaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Komppaan tätä.

        Eiks ne omat naishahmot ota yhteyttä, no voi harmi, on miehellä nyt hankalaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi koittaa olla kuinka moderni tahansa, mutta ne aivojen primitiiviset osat, jotka mm. kontrolloi tunteita ja pitää huolen siitä että selvitään hengissä, taitaa laittaa hanttiin urakalla. Ihminen on hyvin alkeellinen, pitkälle edelleen vaistojensa varassa toimiva eläin. Ei evoluutio ole näin nopeaa.

        Tämäkin pitää paikkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ne omat naishahmot ota yhteyttä, no voi harmi, on miehellä nyt hankalaa!

        Sinä se jaksat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma et on noin vai johtuu muusta...

        Olen varma, että noin, koska muuten olisimme yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi koittaa olla kuinka moderni tahansa, mutta ne aivojen primitiiviset osat, jotka mm. kontrolloi tunteita ja pitää huolen siitä että selvitään hengissä, taitaa laittaa hanttiin urakalla. Ihminen on hyvin alkeellinen, pitkälle edelleen vaistojensa varassa toimiva eläin. Ei evoluutio ole näin nopeaa.

        Jaa? Minä olen naiskehoon syntynyt hiukan epätavallinen jossain määrin sitten, kun en ole ikinä ajatellut muodin tms. modernin kautta asiaa, kun olen lähestynyt miestä johon tahtoisin tutustua paremmin. Ehkä jopa sen myötä kumppanin.

        Mulle on ihan yks lysti kumpi tekee aloitteen, ei sukupuoli mitään sanele, paskapuhetta. Vaan tuo on puolustuspuhe, että muka aivot. :D

        Naisellako on niin herneaivot, ettei ihmisiin osaa tutustua ja aloitetta tehdä?

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Minä olen naiskehoon syntynyt hiukan epätavallinen jossain määrin sitten, kun en ole ikinä ajatellut muodin tms. modernin kautta asiaa, kun olen lähestynyt miestä johon tahtoisin tutustua paremmin. Ehkä jopa sen myötä kumppanin.

        Mulle on ihan yks lysti kumpi tekee aloitteen, ei sukupuoli mitään sanele, paskapuhetta. Vaan tuo on puolustuspuhe, että muka aivot. :D

        Naisellako on niin herneaivot, ettei ihmisiin osaa tutustua ja aloitetta tehdä?

        -Jasu-

        Minä kun oon myös naisista kiinnostunut romanttisesti, niin kumpikos se kuuluu aloite tehdä, kun on 2 naista? Senkö joka käyttää miesten paitaa? :)

        Pois tuollaset piintyneet tapauskovauset ajatuskuviot. Ihminen kiinnostuu ihmisestä, tekee siirron, kiinnostaskos tutustua ja sillä selvä. Joko kiinnostaa tai ei. Ei oo vaikeampaa.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ne omat naishahmot ota yhteyttä, no voi harmi, on miehellä nyt hankalaa!

        Juuri näin, itsekin henkeä pidätellen odottanut, että koska joku näistä hehkeistä hullupiiseistä ym ottaa yhteyttä ja loppuu tämä tällainen kiltin miehen roikottaminen tyhjän päällä, ihme vosuja kyllä nämä, olen niin vihainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, itsekin henkeä pidätellen odottanut, että koska joku näistä hehkeistä hullupiiseistä ym ottaa yhteyttä ja loppuu tämä tällainen kiltin miehen roikottaminen tyhjän päällä, ihme vosuja kyllä nämä, olen niin vihainen

        Tai edes tämä tämä muuten aina niiin henkevä jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Minä olen naiskehoon syntynyt hiukan epätavallinen jossain määrin sitten, kun en ole ikinä ajatellut muodin tms. modernin kautta asiaa, kun olen lähestynyt miestä johon tahtoisin tutustua paremmin. Ehkä jopa sen myötä kumppanin.

        Mulle on ihan yks lysti kumpi tekee aloitteen, ei sukupuoli mitään sanele, paskapuhetta. Vaan tuo on puolustuspuhe, että muka aivot. :D

        Naisellako on niin herneaivot, ettei ihmisiin osaa tutustua ja aloitetta tehdä?

        -Jasu-

        ” Naisellako on niin herneaivot, ettei ihmisiin osaa tutustua ja aloitetta tehdä?” Onneksi osaat mies keksiä näitä reippaampia mielikuvituskavereita kaiken maailman vastahakoisten vallankäyttäjien ym sadistien tilalle, pitäköön tunkkinsa eikö se näin mene?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Minä olen naiskehoon syntynyt hiukan epätavallinen jossain määrin sitten, kun en ole ikinä ajatellut muodin tms. modernin kautta asiaa, kun olen lähestynyt miestä johon tahtoisin tutustua paremmin. Ehkä jopa sen myötä kumppanin.

        Mulle on ihan yks lysti kumpi tekee aloitteen, ei sukupuoli mitään sanele, paskapuhetta. Vaan tuo on puolustuspuhe, että muka aivot. :D

        Naisellako on niin herneaivot, ettei ihmisiin osaa tutustua ja aloitetta tehdä?

        -Jasu-

        Älä esitä tyhmää kun et ole. Sinänsä tuo on mielenkiintoinen pointti; ehkä katsot asiaa täysin eri näkökulmasta, koska olet myös itse naisena kiinnostunut naisista. Syy olisi todella mielenkiintoista tietää. Eihän sinulla esimerkiksi voisi olla naisia keskimäärin korkeammat testosteronitasot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä tyhmää kun et ole. Sinänsä tuo on mielenkiintoinen pointti; ehkä katsot asiaa täysin eri näkökulmasta, koska olet myös itse naisena kiinnostunut naisista. Syy olisi todella mielenkiintoista tietää. Eihän sinulla esimerkiksi voisi olla naisia keskimäärin korkeammat testosteronitasot?

        "Eihän sinulla esimerkiksi voisi olla naisia keskimäärin korkeammat testosteronitasot?"

        On ollut. En tiedä mitkä ne tasot nyt ovat. Luultavasti olen saanut kunnon testosteroni kylvyn jo äitini kohdussa, joka poti pcos:ta ja stressasi koko raskauden verisairautensa (ITP) vuoksi peläten keskenmenoa.

        Stressi nostaa testopitoisuuksia odottavalla äiteellä. Hän söi myös kortisoonia, mitä sekin on minuun vaikuttanut?

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän sinulla esimerkiksi voisi olla naisia keskimäärin korkeammat testosteronitasot?"

        On ollut. En tiedä mitkä ne tasot nyt ovat. Luultavasti olen saanut kunnon testosteroni kylvyn jo äitini kohdussa, joka poti pcos:ta ja stressasi koko raskauden verisairautensa (ITP) vuoksi peläten keskenmenoa.

        Stressi nostaa testopitoisuuksia odottavalla äiteellä. Hän söi myös kortisoonia, mitä sekin on minuun vaikuttanut?

        -Jasu-

        Niin ja minulla on itsellänikin pcos. Mikä nostaa androgeenien määrää kehossa. Onneksi ei parta kasva. :)

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma, että noin, koska muuten olisimme yhdessä.

        Kyse on tunteiden voimakkuudesta eli lähellä tapahtuu tämä salamointi tai energia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minulla on itsellänikin pcos. Mikä nostaa androgeenien määrää kehossa. Onneksi ei parta kasva. :)

        -Jasu-

        Ahaa! We might be onto something here! Androgeenihormoneista kun esimerkiksi tuo testosteroni ohjaa miehille tyypillistä käyttäytymistä usealla tavalla. Tekisikö siis ehkä sen vähäisyys naisilla yleisesti osaltaan naisista varovaisempia näissäkin asioissa? Ihmisen saattaapi olla hyvin haastavaa järjellä tapella biologiaansa vastaan.

        Näyttäisit kyllä hitsin hyvälle parran kanssa, aiemmin havaitun perusteella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii, kun nurkan takana on se tosimies, jolla on munaa tehdä aloite? Eipä tuolla eläinmaailmassakaan naaraat urosten perässä tahdo pahemmin juosta, vaan toisinpäin. Ei me niin pitkälle siitä olla kehitytty.

        Onko niin, ettei ole kilpailua, että on vara olla tekemättä mitään vaikka kiinnostais.
        Jos tänne tulis paljon ulkomaaneläviä, joilla ei epävarmuutta toimia, kuolisko suomalaiset sukupuuttoon.
        Pareittainhan ne menivät sinne arkkiin ennenmuinoin ja pelastuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi koittaa olla kuinka moderni tahansa, mutta ne aivojen primitiiviset osat, jotka mm. kontrolloi tunteita ja pitää huolen siitä että selvitään hengissä, taitaa laittaa hanttiin urakalla. Ihminen on hyvin alkeellinen, pitkälle edelleen vaistojensa varassa toimiva eläin. Ei evoluutio ole näin nopeaa.

        Ymmärrän, koska itsellä joskus ja erityisesti jos on ihastunut kovasti, joku alkeellinen pakoreaktio vie mennessään vauhdilla. Siinä ei ehdi ajatella sitä vain toimii. Jälkeenpäin tulee fiilis. Joko mä taas tein sen.

        Siinä auttaus vain sellainen kaappaaminen, jotta joutuu pysähtymään. Sitten voi itse valita sen suunnan. Ei voi valita, jos pakoreaktio päällä. Ehkä siihen tarvittaisiin miestä, joka sen osaa nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii, kun nurkan takana on se tosimies, jolla on munaa tehdä aloite? Eipä tuolla eläinmaailmassakaan naaraat urosten perässä tahdo pahemmin juosta, vaan toisinpäin. Ei me niin pitkälle siitä olla kehitytty.

        Oikeastaan tuosta tulee esiin naisen oletus tai odotus siitä, että jossain olisi olemassa jotain parempaa. Yhteyttä otettuakin ynseä suhtautuminen lopettaa kaiken oma- aloitteellisuuteen tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan tuosta tulee esiin naisen oletus tai odotus siitä, että jossain olisi olemassa jotain parempaa. Yhteyttä otettuakin ynseä suhtautuminen lopettaa kaiken oma- aloitteellisuuteen tehokkaasti.

        Ei sinänsä parempaa, mutta ehkä sellainen, joka käyttäytyy niin kuin miehen oletetaan perinteisesti käyttäytyvän: itsevarmasti, pelottomasti jne., jospa naiset on sellaiseen koodattu mieltymään. Ja ynseästä suhtautumisesta, oletko luontofilmeistä nähnyt kun naarasleijona vetelee lähentelevää urosleijonaa tassulla ympäri korvia? Jos ei huvita niin sit ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa! We might be onto something here! Androgeenihormoneista kun esimerkiksi tuo testosteroni ohjaa miehille tyypillistä käyttäytymistä usealla tavalla. Tekisikö siis ehkä sen vähäisyys naisilla yleisesti osaltaan naisista varovaisempia näissäkin asioissa? Ihmisen saattaapi olla hyvin haastavaa järjellä tapella biologiaansa vastaan.

        Näyttäisit kyllä hitsin hyvälle parran kanssa, aiemmin havaitun perusteella :)

        "Tekisikö siis ehkä sen vähäisyys naisilla yleisesti osaltaan naisista varovaisempia näissäkin asioissa?"

        -Enpä tiedä. Olen minäkin ollut aina ujo ja miettinyt mitä muut musta ajattelee, jos teen niin tai näin, mutta en ole kuitenkaan halvaantunut aloitteiden tekemiseen. Toisaalta mulle miessukupuolta lähestyminen on helppoa, kun olen pienestä asti ollut enemmän miesseurassa. En tiedä mitä niissä pitäis jännittää? Luulen, että olen vaan tottunut miesten seurassa käyttäytymään luontevasti ja tekemään myös tuttavuutta.

        "Ihmisen saattaapi olla hyvin haastavaa järjellä tapella biologiaansa vastaan."

        -Tai opittua.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa! We might be onto something here! Androgeenihormoneista kun esimerkiksi tuo testosteroni ohjaa miehille tyypillistä käyttäytymistä usealla tavalla. Tekisikö siis ehkä sen vähäisyys naisilla yleisesti osaltaan naisista varovaisempia näissäkin asioissa? Ihmisen saattaapi olla hyvin haastavaa järjellä tapella biologiaansa vastaan.

        Näyttäisit kyllä hitsin hyvälle parran kanssa, aiemmin havaitun perusteella :)

        "Näyttäisit kyllä hitsin hyvälle parran kanssa, aiemmin havaitun perusteella :)"

        -Parrakkaat naiset laitetaan sirkukseen. Vaikka tykkään heittäytyä välillä pelleksi, olisi friikkisirkus epämukavaa. Toisaalta enhän minä muitakaan karvojani ujostele. Kuten karvaiset sääret. :)

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekisikö siis ehkä sen vähäisyys naisilla yleisesti osaltaan naisista varovaisempia näissäkin asioissa?"

        -Enpä tiedä. Olen minäkin ollut aina ujo ja miettinyt mitä muut musta ajattelee, jos teen niin tai näin, mutta en ole kuitenkaan halvaantunut aloitteiden tekemiseen. Toisaalta mulle miessukupuolta lähestyminen on helppoa, kun olen pienestä asti ollut enemmän miesseurassa. En tiedä mitä niissä pitäis jännittää? Luulen, että olen vaan tottunut miesten seurassa käyttäytymään luontevasti ja tekemään myös tuttavuutta.

        "Ihmisen saattaapi olla hyvin haastavaa järjellä tapella biologiaansa vastaan."

        -Tai opittua.

        -Jasu-

        "Ihmisen saattaapi olla hyvin haastavaa järjellä tapella biologiaansa vastaan."

        -Tämä voi päteä kohdallani siihen, miksi tunnen vetoa vaikkapa enemmän oman sukupuoleni edustajiin, naisvartaloon, kuin miessukupuoleen ja miesvartaloon.

        Pääkuutti on ohjelmoitu tuntemaan viehätystä ja läähätystä naiskehon muotoja ja kaubeutta, haluttavuutta kohtaan. Sitä vastaan on vaikea taistella.

        Muttei aloitteen teko minusta liity kuin opittuun.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Toi salainen numero on ongelma miehillä ja naisilla.

    • Anonyymi

      Onpa tuota tullut yritettyä vaikka miten muttei tule vastausta. Olisi suotavaa ja sivistynyttä puhua asiat selviksi. Mutta minkäs mahtaa jos nainen niin juntti ettei voi edes keskustella.

      • Anonyymi

        Miten oot yrittänyt, mikä on epäselvää?


      • Anonyymi

        Mene kotiin kasvamaan.


    • Anonyymi

      No naisella saattaa olla saappaat jalassa jossain navetassa, että työrauhan häirintää ei viittis häiritä, sillä tuollainen naittaminen on suolen päästöjä muutenkin, hankkimassa apinalle, se on semmone nakkipaketti se, kyllä nyt ei nazaa, moro
      https://m.youtube.com/watch?v=ClB82rgffOE

    • Anonyymi

      Riittämättömyyden tunne, naiset...? Huonot kokemukset.

      • Anonyymi

        Oon joutunut miettimään vanhoja suhteita, että mitä hyvää niissä on ollut. Koska ne ovat osa minun elämääni, niin mukavia muistoja pitää vaalia.


    • Anonyymi

      Minua ainakin sellainen oma rikkinäisyyden tunne. Että olen enemmän vaivaksi kuin iloksi. Enkä halua levittää pahaa oloani. Pelottaa myös se mitä tuntee ja sen ilmaiseminen. Ehkä jonakin päivänä, ellei joku minua parempi tai huonompi häntä vie. Minkäs sille sitten voi jos hän rakastaa jotain toista, en minä mikään korvaamaton aarre kuitenkaan ole, ellei hän minua sellaisena pidä.

      • Anonyymi

        Toinen voi tehdä sinut ehjäksi. Tunteet on luotu elettäväksi ja jokainen ilmaisee ne omalla tavallaan. Sinulle tarkoitettu ihminen ymmärtää tunteesi jo eleistä, sanoja et välttämättä edes tarvitse. Aarteita on monenlaisia, sinäkin.


    • Anonyymi

      Miehet ei pysty keskustelemaan tunteista ja suhteesta, naiset tavallisesti haluaa jutella ja selvittää asiat.

      • Älä yleistä. Tunteista puhuvia miehiäkin on olemassa. Olen siitä elävä esimerkki.


    • Anonyymi

      En ymmärrä. Naiset ei ole sen kummempia kuin miehet yleensä. Jahtaavat kyllä, jos ovat kiinnostuneita. Ei kyllä kaikki. Ei se minusta ole mikään hyvä alku, jos joutuu jahtaamaan. Jos ne on oikeasti kiinnostuneita, kai ne jotain asian eteen tekee. Jos ei, antaa olla.

      • Anonyymi

        Jaha. No niin kai sitten. Mikä se sitten on? Naisen keskivakava humalatila? Se on hyvä syy. Mutta vielä parempi on se, ettei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Miehille selviää jo varhaisella iällä, että kaikki naisten flirttailut ja "selvät merkit" ovat pelkkää egon pönkitystä/markkina-arvonsa testailua, joten sellaisen perusteella ei ainakaan kannata laittaa tikkuakaan ristiin.

      • Anonyymi

        Voipi olla pelkkää huvinpitoa juu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla pelkkää huvinpitoa juu..

        Ei pidä todellakaan paikkaansa


      • Anonyymi

        Sittenhän sulla voi mennä ohi oikeasti tarkoitetut selvät merkit ja eihän kiinnostuksesta saa selvää muuta kuin kommunikoimalla suorempaa, pyydät tapaamista. Nyt pitää erottaa tutustumiskutsu-selvät merkit ja seksi-selvät merkit. Oletan että kuvittelet noita jälkimmäisiä ja jos näin niin et hirveästi ymmärrä naisia silloin. Kommunikaatiolla siis selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän sulla voi mennä ohi oikeasti tarkoitetut selvät merkit ja eihän kiinnostuksesta saa selvää muuta kuin kommunikoimalla suorempaa, pyydät tapaamista. Nyt pitää erottaa tutustumiskutsu-selvät merkit ja seksi-selvät merkit. Oletan että kuvittelet noita jälkimmäisiä ja jos näin niin et hirveästi ymmärrä naisia silloin. Kommunikaatiolla siis selviää.

        Voihan sitä lyhytsanaisesti kokeilla jutella mutta jos vaikuttaa vaikealta niin antaa olla. Nainen ottaa itse yhteyttä jos on kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän sulla voi mennä ohi oikeasti tarkoitetut selvät merkit ja eihän kiinnostuksesta saa selvää muuta kuin kommunikoimalla suorempaa, pyydät tapaamista. Nyt pitää erottaa tutustumiskutsu-selvät merkit ja seksi-selvät merkit. Oletan että kuvittelet noita jälkimmäisiä ja jos näin niin et hirveästi ymmärrä naisia silloin. Kommunikaatiolla siis selviää.

        Mitkä ovat suorat seksi merkit sitte...et osaa erottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla pelkkää huvinpitoa juu..

        Just kuka sellasta haluu varatut


    • Anonyymi

      Ehkä se ettei usko itseensä? No jos ihastuu ja arastellen laittaa viestiä vaikkei ees tiedä onko kyseessä sama henkilö ja vastausta ei kuulu niin poistaa sitten viestin ettei vaikuta häiriköltä kun naisille noitakin face-kaveripyyntöjä satelee paljonkin. Ehkä uskon siihen että nainenkin voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa tai jos nähdään uudelleen niin jatketaan siitä. Kerran olen naista jahdannut ja piirittänyt ja kun jo väsyin yrittämiseen ja luovutin niin tämä nainen ei antanut periksi vaan vuorostaan jatkoi tästä ja hänestä tuli silloinen vaimoni. Monenlaisia tapoja ottaa yhteyttä ja kaikki erilaisia.

    • Anonyymi

      Varmasti esim se, että luulee toisen olevan varattu tai on muuten epävarma.

    • Anonyymi

      Usein varmaan pelko siitä että ei olekkaan naiselle tarpeeksi hyvä tai edes riittävä

      • Anonyymi

        Tämä on se suurin pelko luulen ma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on se suurin pelko luulen ma

        No mitä jos se nainenkin tuntee näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä jos se nainenkin tuntee näin?

        Silloin lopputulos näkyy täällä, Ikävä-palstalla.


      • Anonyymi

        Minä en ole koskaan miehenä ajatellut noin. Tiedostan sen, että en varmastikaan saisi kaikkia naisia ensivaikutelman perusteella tai mihinkään lyhyeeseen suhteeseen. Se taas ei haittaa. Sen sijaan uskon olevani hyvä kumppani jos joku haluaa nähdä vaivaa tutustuakseen.


    • Anonyymi

      Toisinaan taas se ettei mieskään halua sen enempää vaikuttaa epätoivoiselta kuin nainenkaan mutta epätoivostakin voi toisinaan syntyä jotain kaunista ei voi tietää jos ei edes uskalla yrittää

    • Anonyymi

      En ole käynyt miehekästä sivaria, ja pelkään että nainen arvostelee. En osaa myöskään panna yhtä hyvin kuin Janne.

    • Anonyymi

      Tarpeeksi ei olla kiinostuneita sitte kumminkaan..

    • Anonyymi

      Toinen nainen

      • Anonyymi

        Joo pysy lapsesi äidin tykönä vaa


    • Anonyymi

      Onko joku teistä ILPO?

    • Anonyymi

      Nakerretut puut, joita ei ihan kamelinvarpain saa aikaiseksi. Aitan takana saattaa olla runsaammat majavatkin.

    • Anonyymi

      Media. Ohjelmat. Ihmiskuva. Vaatimukset. Porno. Nykymaailma.

      Ainakaan nykyään ei samalla tavalla mennä yhteen kuin ennen. Ei läheskään.

      Moni kertoo ettei nykypyörityksessä ole enää voimia.
      Ja iso osa naisista nimenomaan etsii kunnon sankaria kantamaan päivittäiset probleemat.

      Vaatimukset ovat ihan älyttömät nykymaailmassa ja pinnallinen ihmisen käyttö kulutustavarana jonka voi heittää käytön jälkeen pois.

      Miehillä ja naisilla on omat tapansa.

    • Anonyymi

      Tehköö naiset alotuksen jos on jtn hampaankolossa.

    • Anonyymi

      Olen muutamaan kertaan ottanut yhteyttä ilman vastakaikua, niin sitä alkaa epäröimään itseään

      • Anonyymi

        Eipä oo viestejä tullu, eli väärä hlö kyseessä. Jos nainen on oikeesti kiinnostunut,nii ottaa yhteyttä. Tosin tää kyseinen nainen härvää jokapuolella, lprää ja pyörittää jos vaikka ja mitä.


    • Anonyymi

      Kyseisen naisen sikamainen kohtelu itseäni kohtaan ainakin

      • Anonyymi

        Nii ja ei itsessä mitään vikaa


      • Anonyymi

        Ei edes kannata. Ei hänellä ole ymmärryskykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes kannata. Ei hänellä ole ymmärryskykyä.

        Tai sanotaanko näin, sadisti. Naiset jotka kannustaa tällaista miestä suhteeseen vallitsevissa olosuhteissa ovat niitä jotka joutuu oikeassa elämässä itse huijatuksi jne.


    • Anonyymi

      Ei se ole aina miehen homma ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Vastaus kuuluu, suomalainen mies ei suomalaista naista kaipaa, eikä siksi ota yhteyttäkään.
      Puhelintilaus pari kertaa kuussa ammattilaiselle hoitaa asian.

      • Anonyymi

        No tuo on kyllä huomattu.


    • Anonyymi

      Naisen toiminnasta voi tulkita, kannattaako yhteyttä oikeasti edes ottaa.

      Kiinnostunut nainen kyllä ottaa itse yhteyttä.
      Muuten menee vain turhaan aikaa kaikkiin epämääräisyyksiin.

      • Anonyymi

        Miehen ei ole hyvä tehdä tällaisia päätelmiä. Ette ole tarpeeksi älykkäitä.


    • Anonyymi

      Pyydät häntä spontaanisti panemaam sinua kaikissa asennoissa, joita hän on elokuvissa nähnyt ja joihin hän itse taipuu

    • Anonyymi

      Mies ei rohkene ottaa yhteyttä, koska illuusio hajoaa. Muutaman ajan kuluttua kuitenkin tulee se ensimmäinen riita, jossa asiat punnitaan ja prinsessa lähtee kävelemään jne. Tai sattuu olemaan se narsistinen idiootti, joka ei lähde kuin kirveellä. Tai jotain muuta...
      Anna haavekuvan olla särkymättä.
      Eräs haavekuva on nykyään mahdoton loso, joka ei osaa mitään. Ei kateeksi käy sitä joka sen jutteille meni.

    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti vain se, ettei mies tiedä, kaipaako nainen miestä vain ei.

      • Anonyymi

        Tuokin selviäisi ottamalla yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin selviäisi ottamalla yhteyttä.

        Aivan, puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Nainen on varattu. Naimisissa.

      • Anonyymi

        En ole naimisissa. - Nainen


    • Anonyymi

      pelkää joutuvansa ansaan,elinkautiseen?

    • Anonyymi

      Se että ainoa naiseuden muoto länsimaissa perustuu loisimiselle jossa miesten tunteita käytetään naisten eduksi.

      Terve mies kaihtaa kaikenlaista hyväksikäyttökuviota joten hän suhtautuu skeptisesti omiin tunteisiinsa; sitä kutsutaan järjeksi ja itsestään huolehtimiseksi.

      • Anonyymi

        kannattaa etsiä nainen,jonka kanssa arvot kohtaa ja sopia suhteen säännöistä.


    • Anonyymi

      Suomen surkein kuski hyvä auto-ohjelma joooh tulee peltoautoja monista kulkuelineistä autoista ja törmää toisiin

    • Anonyymi

      Se, että kaikki hänen olemuksessaan alleviivaa halua pitää suhde enintään toverillisena.

    • Anonyymi

      Minä olen niin passiivinen, että en ole vaan torjunut häntä ja on käynyt monta kertaa. Olen melkein tunnevaurio tapaus. Jos torjuu miehen silloin sellainen henkilö ei sovi suunnitelmiin ehkä...

    • Anonyymi

      Seksisuhteeseen ei ole helppo kysyä.

    • Anonyymi

      Joo se on kato naimisis ja paskas liitos sittenkin.

      Mutta on parasta ettei ulkopuolinen "pelasta" mene sekaan sähläämään, vaan tuon parin on itse purettava hölmö avioliittonsa laillisessa järjestyksessä, jos sellaiseen tarvetta on.

      Hyvää jatkoa vaan sinne Garille ja Opel.

    • Anonyymi

      Kun on itse naimisissa.

      • Anonyymi

        no saa sitä olla silti naispuolisia ystäviä :) ei saa olla niin rajoittunutta...mutta tämähän on vaan minun mielipiteeni


    • Anonyymi

      Varsinkin samassa työpaikassa työskentelevänä nolaa itsensä koko uran loppuajaksi, jos saa pakit.

    • Anonyymi

      Turhan lähellä ala-astetta ja päiväkotia asuu... Jokainen voi toki miettiä syitä, miksi niiden naapurissa asuu.

    • Anonyymi

      Kun pääsee yhdestä riesasta eroon niin ei mies halua enää elättää toista.

    • Anonyymi

      Olen ollut sukupuoliyhteydessä naisen kanssa tänään.
      t. Tero 46 v diplomi-insinööri Hämeenlinna

      • Anonyymi

        Voi naisparkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi naisparkaa

        Ei välttämättä parka kuitenkaan. Ehkä diplomi-insinööri teki lujuuslaskelmat ja ajoi tietokoneella läpi simulaatiot optimaalisen työntökulman ja tahdin löytämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä parka kuitenkaan. Ehkä diplomi-insinööri teki lujuuslaskelmat ja ajoi tietokoneella läpi simulaatiot optimaalisen työntökulman ja tahdin löytämiseksi.

        Tuskin sille naiselle ku ei inssit osaa ajatella kun itseään


    • Anonyymi

      Itse epäröin yhteyden ottoa jos en ole varma toisen kiinnostuksesta. Jokusen kerran kun saa niin sanotusti näpeilleen, niin sitä alkaa arkailemaan.

    • Anonyymi

      Ei ole helppoa

    • Anonyymi

      Vihreät ovat kieltäneet lähestymiset ahdisteluna.

    • Anonyymi

      #metoo estää.

    • Anonyymi

      Olen sanonut naiselle mitä ajattelen ja antanut pallon hänelle. Jos hän odottaa eikä tee mitään täytyy olla aika typerä jos jotain haluaa. Tajuatteko lainkaan miten vaikeaa nykyään on näiden herkkien loukkaantujien ja metoo kamppanjoiden aikaan saada naista? Ei voi sanoa mitään tai saa kenkää töistä sitten täytyy jutella jostain verhoista tms jonka vuoksi nainen suorastaan heittää kaveri lokeroon ja siellä pysytään ja vielä kuullaan miten on toisten miesten kanssa jatkuvasti jossain.

      • Anonyymi

        On se kovaa, kyllä miehiä sorretaan. Kivaa uhriutumista. Ei nainen halua mitään jos ei ota yhteyttä.

        Niin se pitää vaikeaa ollakin jos ei ole mitään käsityskykyä miten naista pitää kohdella. Semmoinen vinkki että jos ei suju niin ei se naisten vika ole. Et vaan kiinnosta mille et voi mitään tai olet tyrkky munamies. Jälkimmäistä lähestymistapaa voi kehittää jos pätkääkään kiinnostaa että sillä naissukupuoleen kuuluvallakin on hyvä olla kaikessa kanssakäymisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kovaa, kyllä miehiä sorretaan. Kivaa uhriutumista. Ei nainen halua mitään jos ei ota yhteyttä.

        Niin se pitää vaikeaa ollakin jos ei ole mitään käsityskykyä miten naista pitää kohdella. Semmoinen vinkki että jos ei suju niin ei se naisten vika ole. Et vaan kiinnosta mille et voi mitään tai olet tyrkky munamies. Jälkimmäistä lähestymistapaa voi kehittää jos pätkääkään kiinnostaa että sillä naissukupuoleen kuuluvallakin on hyvä olla kaikessa kanssakäymisessä.

        Höpö höpö. Jos olet mukava naisille olet kaveri lokerossa ja sieltä ei pois pääse. Naiset tykkää röyhkeästä käytöksestä joka on varmaa jossa heitä viedään eikä kysellä. Sillä on isot riskit nykyaikana kun paapotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Jos olet mukava naisille olet kaveri lokerossa ja sieltä ei pois pääse. Naiset tykkää röyhkeästä käytöksestä joka on varmaa jossa heitä viedään eikä kysellä. Sillä on isot riskit nykyaikana kun paapotaan.

        Mä oon täällä koska mua kohdeltiin röyhkeästi. En ikinä enää sekaannu siihen ihmiseen tai sellaiseen ihmiseen. Aivan kamalaa ja suoraan sanottuna rikkovaa. Sitä odotellessa että oon taas mä.

        Ei tainnut toimia sullakaan jos tänne oot eksynyt. Mutta siitä vaan jos jotain bimboseuraa haluaa. Ihmiset on erilaisia. Ei nää jutut oo mitään strategiapelejä, niin kuin joku joskus sanoi.

        Kannattaa vähän miettiä miten toisia kohtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon täällä koska mua kohdeltiin röyhkeästi. En ikinä enää sekaannu siihen ihmiseen tai sellaiseen ihmiseen. Aivan kamalaa ja suoraan sanottuna rikkovaa. Sitä odotellessa että oon taas mä.

        Ei tainnut toimia sullakaan jos tänne oot eksynyt. Mutta siitä vaan jos jotain bimboseuraa haluaa. Ihmiset on erilaisia. Ei nää jutut oo mitään strategiapelejä, niin kuin joku joskus sanoi.

        Kannattaa vähän miettiä miten toisia kohtelee.

        Kyllä näillä palstoilla kirjoittelee yhtä lailla varatut kuin sinkut. Jonkun asian toteaminen ei tarkoita että sinä olet itse tietynlainen. Ehkä se lähtee teistä naisista se muutos opetelkaa tykkäämään ja arvostamaan kohteliasta mukavaa miestä älkää heti laittako kaverilokeroon. Sitten haette jonkun mulkeron joka käsittelee teitä paskasti ja ihmettelette miksi näin ja samalla haaveilette että olisi mukava mies joka kohtelisi hyvin. En ymmärrä logiikkaa.
        Jotkut naiset hakee "haastetta" elämään eli haluavat väitellä kokoajan jostain omasta mielestäni ärsyttävää ja rasittavaa olisi tällainen elämä. Eikä miehen ole tarkoitus olla mikään isä naiselle joka estää häntä tekemästä typeriä asioita ja komentelee ja pitää ruodussa. Kyllä naisen pitää olla itse sen verran älykäs että tietää mikä on ok ja mikä ei. Omata hyvät käytöstavat ja olla uskollinen. Jokaisessa pidemmässä parisuhteessa joskus tuntee houkutusta muualle mutta siitä on vielä pitkä matka tehdä siirtoa sinneppäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näillä palstoilla kirjoittelee yhtä lailla varatut kuin sinkut. Jonkun asian toteaminen ei tarkoita että sinä olet itse tietynlainen. Ehkä se lähtee teistä naisista se muutos opetelkaa tykkäämään ja arvostamaan kohteliasta mukavaa miestä älkää heti laittako kaverilokeroon. Sitten haette jonkun mulkeron joka käsittelee teitä paskasti ja ihmettelette miksi näin ja samalla haaveilette että olisi mukava mies joka kohtelisi hyvin. En ymmärrä logiikkaa.
        Jotkut naiset hakee "haastetta" elämään eli haluavat väitellä kokoajan jostain omasta mielestäni ärsyttävää ja rasittavaa olisi tällainen elämä. Eikä miehen ole tarkoitus olla mikään isä naiselle joka estää häntä tekemästä typeriä asioita ja komentelee ja pitää ruodussa. Kyllä naisen pitää olla itse sen verran älykäs että tietää mikä on ok ja mikä ei. Omata hyvät käytöstavat ja olla uskollinen. Jokaisessa pidemmässä parisuhteessa joskus tuntee houkutusta muualle mutta siitä on vielä pitkä matka tehdä siirtoa sinneppäin.

        Älä sinä rannalle jäänyt ruikuttaja jaksa kaveriboksistas muita täällä ojentaa, varsinkaan naisia, ei sulla oo siihen mitään meriittiä, joten pidä ne mölyt vaan mahassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä rannalle jäänyt ruikuttaja jaksa kaveriboksistas muita täällä ojentaa, varsinkaan naisia, ei sulla oo siihen mitään meriittiä, joten pidä ne mölyt vaan mahassa!

        Mitä jos sinä vähä älyinen pitäisit pääsi kiinni ojentelen täällä niin paljon kuin haluan. Luetun ymmärtäminen voi olla myös haastavaa sinulle. Sanoinhan juuri että aiheesta VOI PUHUA EIKÄ SE TARKOITA ETTÄ SE ITSEÄ KOSKETTAISI. Kaltaistesi vajakkien takia palsta on mitä on. Minulla on ollut enemmän naisia kuin sinulla tulee koskaan olemaan runkkari.


    • Anonyymi

      Kyllähän tässä elämässä on saanut katua niin montaa asiaa. On tullu annettua pakit ihmiselle,ketä kaipaa lopun elämäänsä. Olen yrittänyt etsiä häntä jos vaikka mistäkautta. Mutta törmää vaa seinään. Näinkö tää sit menee. Olen nainen,mutta samat ongelmat.

    • Anonyymi

      Hei. Sanoisin vielä,että oletpa sitten mies tai nainen. Ikävöit esim.nuoruuden ihastustasi,rakastettuasi tai ihmistä ketä vaan et voi unohtaa. Etsi hänet,ota yhteyttä. Aina on olemassa jokin kanava,ihminen,joka voi auttaa. Tämä on yksi ainut elämä. Älkää antako tään mennä hukkaan. T. Mummi-58

    • Anonyymi

      KAIPAAN SINUA, mummi 58, rakas timosi, rakastaa ja kaipaa sinua, N

    • Entäs minä, rakastunut pojan vaimon siskoon. Näemme harvoin perhejuhlissa, asumme eri paikkakunnalla, mut aina jotain silmäpeliä. Tällähetkellä hän ei seurustele. Minulla on hänen puh. numero, mut en uskalla ottaa yhteyttä. Ja on meillä toki ikäeroa 30v ja olen myös vielä naimisissa jonkun aikaa...

      • Anonyymi

        Olehan varovainen. Silmäpelit voi olla ihan muuta kuin kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olehan varovainen. Silmäpelit voi olla ihan muuta kuin kuvittelet.

        30 vuotta vanhempi...Mieti uudestaan sitä liittoasi ja yritä tehdä sille jotain. Katsos naiset voi olla ystävällisiä ja leikkisiä haluamatta silti jotain pappaa sänkyynsä.


    • Anonyymi

      Ei hylkääminen merkitse ettei välitä. Asiat vaan joskus on vaikeita. Eikä se yhteyden otto ole todellakaan helppoa!

    • Anonyymi

      Mistä päättelet, että kaipaisi? Ehkä olisi ottanut jo yhteyttä, jos oikeasti kaipaisi.

    • Anonyymi

      Hillitön ujous ja sitoutumiskammo,miehille varsin yleisiä juttuja

    • Anonyymi

      On harjaannutettava sitä ikävän kaipaamista ikävöidäkseen kaipaamista ensin.

    • Anonyymi

      "Mikä saa miehet epäröimään yhteyden ottamista naiseen, jota kaipaa?"

      Tuossa oletetaan (luullaan) että mies kaipaisi naista.

      Mitä tarkoittaa ”ottaa yhteyttä”? Minulle se on kommunikaatiota etäältä, käyttäen jotain teknistä välinettä. Minä en koskaan ota kehenkään em. yhteyttä ilman että minulla on asiaa tai aihetta ottaa em. yhteyttä.

      En myöskään ota tyttöön kontaktia (en lähesty) ellei hän ole antanut minulle aihetta niin tehdä. Tämä ei ollenkaan ole epäröintiä, eikä ujoutta.

    • Anonyymi

      On syytäkin miehen epäroidä, jos on juoppo, uskoton ja väkivaltainen. Jännämies menettää tilaisuutensa suhteellisen nopeasti. Voipi napsahtaa lähestymiskielto ja syytekin.

    • Anonyymi

      Mikäli nainen ei tee aloitetta suhteen jatkamiseen , on se tuhoon tuomittu , joten silloin parempi antaa asian olla ja jatkaa eteenpäin . näin se vaan menee tosielämässä.

      • Anonyymi

        Mikä, minkälainen on tuo aloite joka naisen on tehtävä? Siis, jos mies ei tee mitään, ei yhtään mitään, niin harvempi nainen siihen putkahtaa kuin tyhjästä aloitetta tekemään.


    • Anonyymi

      Nössöys. Puhtaasti se vain sitä on.
      Testosteronin puutetta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe