Onko nastarouskuilla kiva rouskutella asfalttia kun lämpötila yli 10 astertta PLUSSAA?
Järjetöntä puuhaa.
Nastarenkailla ajeleva, tunnetko itsesi fiksuksi??
11
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoissahan sitä pitää vaihtaa nastat alle ettei talvi vaan pääse yllättämään, mieluummin elokuussa jos on vähänkin pilvistä.
- Anonyymi
Vaihdoin jo kuusi viikkoa sitten nastat,olen omastakin mielestä tollo
- Anonyymi
Että tuollainen yksinpuhelu.
- Anonyymi
Haha, nastapelle ilmoittautui. Tunnetko suurtakin älykkyyttä ajaessasi 15 lämpötilassa nastarenkailla?
- Anonyymi
Minä tykkään tisseistä,ei liity aiheeseen mutta ajattelin sen kertoa teille
- Anonyymi
Tissit on ok !
- Anonyymi
Pitäiskö niitä rattaita alkaa vaihtamaan kelien mukaan?nyt kesärattailla ja ensviikolla talvirattailla,sitten taas kesärattailla.....Ei tuu mittään.
- Anonyymi
Tuo oli ilmeisesti lakimuutoksen tekijöiden ajatus, ettei tiet kulu ja pienhiukkaspäästöt pysyy kurissa. Eivät vaan ääliöt ymmärtäneet, ettei kukaan täysipäinen ryhdy moiseen rumbaan.
- Anonyymi
Mielipiteesi ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Aloittaja on ihan oikeassa. Minullakin nyt kesärenkaat alla. Mutta jokin aika sitten oli aamupakkasia ja tuli menoja niin vaihdoin silloin nastat alle siksi aamuksi varmuuden vuoksi. Eihän tuo nyt niin suuri homma ole vaihtaa renkaita säiden ja kelien mukaan.
- Anonyymi
Otsikkoa odotellessa. "Talvi yllätti autoilijat, kehä 3:lla liikennekaaos". Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289