Yllätyin kuinka monella allalla Venjä meitä hyyssännyt ja edullisesti, kateus vain kiitoksena !?

Anonyymi-ap

On kuin lupa vain ihailla moniala terroristi Kaasuputki tuhoojaa Yhdysvaltoja, joka ohjaa nyt taloussotaamme ja Ukrinan hyökkäys itää teatteria !?
Suomessa Venäläis kateutta pienestäkin niin kauan kuin muista ja vasta nyt tajuan miten kattava apu sieltä saatu ja edullisesti ,jota kateellisena ja sotisena halutaan kostaa !?

15

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysypä fortumista kuinka "edulliseksi" tuli sijoittaa miljardeja ryssän rosvoamaan voimalatoimintaan?

    • Anonyymi

      Suomessa EI OLE KATEUTTA VENÄJÄÄ KOHTAAN, USKO NYT JO SE, SENKIN TROLLI!

    • Anonyymi

      venäjä ei ole hyysännyt Suomea missään, pikemminkin ryövännyt! Piste!

    • Anonyymi

      Sen minkä Suomi on Venjästä on Suomi tilittänyt Yhdysvaltain hyväksi dikidaatiolle ja aseiden ostoilla ja mukan sen sodissa omilla varoillaan !? Marin ja Sauli suojelu poliiseinenn kuin päbäkotiasteella ja Yhdysvaltain mieli hyväksikäyttö kohde !?

      • Anonyymi

        ...on siinä ristiriita ja probleema...selvinpäin ei ilkeä valehdella ja tarpeeksi juovuksissa ei osu sormi..


    • Anonyymi

      Mutta tuskin enää, kun vielä Suomen varat menee Yhdysvaltain hyökkäysten ja miehitysten tukemiseen miljardein ja ilman kansan mandaattia !?

      • Anonyymi

        Yhdysvallat ei ole se joka hyökkää, toisinkuin te venäläiset, niin yhdysvaltalaiset tykkää rauhasta!


    • Anonyymi

      Ollaan sitten lännen mukana kateus-ja vapaudenriisto sodassa Ukrainana ja kaupanpäälle Kaasuputki terrorissa Yhdysvaltain ja Tanskan kanssa !?

    • Anonyymi

      Putinin idioottitrolli ja sylikoira vauhdissa.

    • Anonyymi

      Täällä niitä riittää umpisokeitaYhdysvaltain ja Tanskan terrorin puolesta kuin heidät palkittais ja vielä Naiset etunenässä, vanhat parrat vain hiljaa ihmeissään !?

      • Anonyymi

        Pitäiskös venäläisiä palkita siitä että poksauttivat taas Istanbulissa? Mun mielestäni tollaset teot pitää tuomita ja syylliset vankilaan loppuiäkseen!


    • Anonyymi

      Hallitus ja olikarkki eliitti on vain tyytyväinen Yhdysvaltai ase avuista joiden syöminen on vain romukauppiaiden käsissä !?

    • Anonyymi

      Se on sellaista se kristillinen kateus, siitä puuttuu vapaus ilman sotia !?

      • Anonyymi

        PAINA SE KOVAAN KALLOOSI ETTÄ SUOMI EI OLE KATEELLINEN VENÄJÄLLE KOSKA EI OLE MITÄÄN SYYTÄ KADEHTIA SOTAHULLUA MAATA!


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017630859ns

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe