Koska sä kulta

Anonyymi-ap

palaat takaisin? 🥰

90

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänne vai minne.

      • Anonyymi

        Mun naapuriin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun naapuriin ;)

        Kati


      • Anonyymi

        Tjänare Jermut!


      • Anonyymi

        salakuvaaja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun naapuriin ;)

        Empä koskaan jos se musta on kiinni


    • Anonyymi

      Päätin juuri, että jäänkin tänne. Täällä on hyvä olla ja viihdyn täällä oikein hyvin. :)
      Eli miksi pitäisi palata?

      • Anonyymi

        eikait miksikään ellei itsestäsi siltä tunnu mutta mulle olet tärkeä ja kaipaan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikait miksikään ellei itsestäsi siltä tunnu mutta mulle olet tärkeä ja kaipaan sinua.

        Voi voi olisiko pitänyt miettiä omia toimia mä kai muutoinkin olin liian kärsivällinen olisi pitäny uskoa jo heti siitä kun juomisestasi valehtelit se kun on alkoholistin yleisin merkki tapa mu opimpa jotain kuitee siitäkin ja muistin elävästi sen lapsuudesta ehkä se tällä kertaa pysyy jopa lielessä sitä olen monasti kironnut mielessäni et vittu kun ei noista alkoholisteista pääse missään eroon mu siinäkin on juuri tietyn lainen ryhmä jota en siedä edes silmissäni ja lasteni ei minun osalta tarvitse joutua käymään läpi sitä samaa helvettiä kuin olen itse käynyt lapsena se kun sattuu poikaan varsinkin aivan vitusti kun joutuu katsomaan vierestä kun isä tulee kännissä kotiin ja hakkaa äidin ja vielä enemmän se sattuu siksi kun ei pieni lapsi edes mahda asialle mitään


    • Anonyymi

      Oliko joku hätä?;)

      • Anonyymi

        Ikävä vaan ja eilen oisit voinut pitää mulle seuraa kun ootin oven aukaisijaa, unohdin taas avaimet sisälle mutta päästin sit kuitenkin lopulta kävella siskolle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä vaan ja eilen oisit voinut pitää mulle seuraa kun ootin oven aukaisijaa, unohdin taas avaimet sisälle mutta päästin sit kuitenkin lopulta kävella siskolle ;)

        Joo näin sut. Ai se on sun siskosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin sut. Ai se on sun siskosi?

        Siskon kyydillä tulin kotiin, mutta mistä ihmeestä sä sen näit jos et itse ollut kotona? 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskon kyydillä tulin kotiin, mutta mistä ihmeestä sä sen näit jos et itse ollut kotona? 😃

        Siinä menit edestä. Ois pitänyt ottaa olkapäälle ja kantaa väkisin kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskon kyydillä tulin kotiin, mutta mistä ihmeestä sä sen näit jos et itse ollut kotona? 😃

        Sairasta valhetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta valhetta!

        Ja tätä sitten taas tuutin täydeltä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä vaan ja eilen oisit voinut pitää mulle seuraa kun ootin oven aukaisijaa, unohdin taas avaimet sisälle mutta päästin sit kuitenkin lopulta kävella siskolle ;)

        Sulle on sentään sisko lähellä mu onneksi mä voin soitella läheisilleni ja he aina välistä jopa soittelevat mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä menit edestä. Ois pitänyt ottaa olkapäälle ja kantaa väkisin kotiin.

        Et ole si kivikaudelta tullu nykyaikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta valhetta!

        Milläs todistat jos et ollu edes paikan päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin sut. Ai se on sun siskosi?

        siis kuka


    • Anonyymi

      Tulen töihin pian. Sitten taas nähdään.

      • Anonyymi

        Ei ole sinua siellä viime aikoina näkynyt.


    • Anonyymi

      ..yksinäisen miehen voi viedä marraskuu..

      • Kehveli, ehdit mua ennen 😂


    • Anonyymi

      Huh tämä ei ainakaan minulle

    • Anonyymi

      Pariston lakattua ..
      -pitkävirtanen-

      • Anonyymi

        Se oli joskus paukku baarissa siihen tuli kossua ja batterya Virtanen virallisesti en muista oliko pitkää Virtasta niiden sanottiin ottavan pumpun päälle liian monta juotuna


    • Anonyymi

      taisin olla kotona siinä ysin maissa jo..ei kai kaupassa käynti kauaa kestä😊

      • Anonyymi

        Jos jatkuvasti häiritään ja satutetaan, pitää kuolla nälkään! Sehän se on tarkoituskin tolla miehellä! Se vaa on niin kätevä noissa rikollisissa touhuissa.ammatti kiusaaja kun on, missähän lie ton koulun käyny, itämailla tietenkin. Kaupat pitäis kyllä olla häirintä vapaita, Suomen lakien mukaan, myös ajotiet! Tää sattui eilen! Edellinen tapaus pari viikkoo sitten!


    • Anonyymi

      Olen vain nälkäinen. Nälkäinen, nälkäinen...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuinka pitkästi meinasit juosta? ;) Auto ei ole kyllä paikallansa että sillä ajattelin sinun olevan sillä liikenteessä.


    • Anonyymi

      Minkä väriset karvat sillä katilla? Onko sillä kissalla vihreät silmät? Jos on ni on sitte meidän katti. Ollu hukassa jo kauan.

    • Anonyymi

      En koskaan

    • Anonyymi

      En ole kenenkään kulta, ja en palaa takaisin. Missään asiassa. Tässä ollaan, ja piipahdetaan välillä muualla.

    • Anonyymi

      Eikös tämä mennyt naapurille vai?

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä, naapureiden asiat ei teille kuulu. Jos tää ei lopu, pitää tehdä rikosilmoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, naapureiden asiat ei teille kuulu. Jos tää ei lopu, pitää tehdä rikosilmoitus!

        Kuinka montaa henkilöä puhuttelet täällä kerrallaan ja tähänkö tämä tuleva rikosilmoituksesi perustuu, että koet olevasi jonkun tai joidenkin puheenaihe anonyymilla palstalla? On se tietysti niinkin, että oma kokemus voi riittää tai sitten se ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, naapureiden asiat ei teille kuulu. Jos tää ei lopu, pitää tehdä rikosilmoitus!

        Mistä vitusta täällä tiedät ketä naapuria tarkoitetaan ja mistäpäin suomea ja naapurusto on isoalue ja kun tätä nykyä asutaan kerrostaloissa ni siinäpä selvitellään ketä naapuria ja mistäpäin suomea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vitusta täällä tiedät ketä naapuria tarkoitetaan ja mistäpäin suomea ja naapurusto on isoalue ja kun tätä nykyä asutaan kerrostaloissa ni siinäpä selvitellään ketä naapuria ja mistäpäin suomea

        Taitaa olla melko sekaisin hän


    • Anonyymi

      Tässä lepäilen ei kyllä mulle

    • Anonyymi

      Sama ongelma, saisi kaipaamani nainen jo tulla takaisin. Juuri lähti ja nyt jo käsittämätön ikävä.

      • Anonyymi

        No eikö se vaimo illaksi palaa, pullamössö.


    • Anonyymi

      Olis ihanaa kun olis tässä vieressä 🥰

      • Anonyymi

        Olis han se vois pitää hyvänä


    • Anonyymi

      Naapurin nainen?

      • Anonyymi

        Sivusta, mutta minulle kyllä. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, mutta minulle kyllä. 😉

        Ja olet noin hymyssä suin. Hyvä niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet noin hymyssä suin. Hyvä niin!

        Sivusta vieläkin, kyllä hymyssä suin. 😉 Kun tulet takaisin, niin näytän miten kova ikävä oli. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vieläkin, kyllä hymyssä suin. 😉 Kun tulet takaisin, niin näytän miten kova ikävä oli. 😉

        Moi🙂 tulin kotiin ja söin kohta keitän ☕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vieläkin, kyllä hymyssä suin. 😉 Kun tulet takaisin, niin näytän miten kova ikävä oli. 😉

        Sitä päivä saat odotella maailman tappiin asti


    • Anonyymi

      Juhla mokkaa vs presidenttii pari kuppii menee jos on hyvin keitetty berliinin munki

      • Anonyymi

        Juhla mokka mieluimmi mu Eipä se pitkälti ole kuin opettulus miten saa vähintään kohtuu makuista kahvia melkein kahvista kui kahvista


    • Anonyymi

      Ikävä on hyvä merkki. Niin täälläkin. Moi.

    • Anonyymi

      Just tulin kotiin töistä. Mut ei mun naapurin miestä näy. Kummatkin autot on poissa

    • Anonyymi

      Never.

    • Anonyymi

      SALAKUVAAJA

    • Anonyymi

      Enpä usko että nainen tahtoisit 💕

      • Anonyymi

        Kyllä tahdon... ja tää meni n-n 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tahdon... ja tää meni n-n 😍

        Ei ollut naiselta naiselle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut naiselta naiselle...

        Kyllä oli.


    • Anonyymi

      Nainen pitkässä takissa, kera ison koiran.

      • Anonyymi

        pini kora on minun makuuni enemman kuin iso


    • Anonyymi

      Kohta sä kyllä palaat takaisin toisinpäin.

      • Anonyymi

        Toisinpäin takaisin palaat kyllä sä kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinpäin takaisin palaat kyllä sä kohta

        Alepan puoli😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alepan puoli😘

        😁🥰nyt selkinee🙈voi eiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinpäin takaisin palaat kyllä sä kohta

        taalla min olen nyt mutta kohta menen taas kahville


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joko ehdit takaisin kotiin😔 entä huomenna?


    • Anonyymi

      Sorry bontso tyttö, mut mä löysin jo uuden kusetettavan joka on tiukempi kuin sä.

      • Anonyymi

        toivottavasti sulla ei enää seiso😁karma se on mikä puree 🤣🤣🤣🤣🤣
        ja aivan sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti sulla ei enää seiso😁karma se on mikä puree 🤣🤣🤣🤣🤣
        ja aivan sivusta tämä

        Tuo on selkeästi naisen tekstiä.


    • Anonyymi

      Olen tosiaan ollut hieman poissaoleva, aivan entiselleen en taida kyllä palata ja se ei ole välttämättä huono asia. Se oli nimittäin aika lailla elämäntilanteesta johtuvaa, ei minua itseäni, se käytös.

    • Anonyymi

      Täällä ollaan, kuulostat välillä tosi kusipäältä😔

    • Anonyymi

      uhden asian taon nyt paahasi tee vielä kerran sama niin sitten saat menna lopullisesti.

      • Anonyymi

        Olin metsässä

        Kannatti


      • Anonyymi

        okkoita sitten vaan parjata


    • Anonyymi

      Kun sä kulta mulle huudat, huuda ilosta
      Kun sä kulta päälle tulet, tule himosta

      • Anonyymi

        😊😉😚


    • Anonyymi

      kuule ensin minun pitaa obottaa etta saan tavarani sinne ja sitten laittaa niita paikalleen ennenkuin voin tulla luoksesi

    • Anonyymi

      Never

    • Anonyymi

      Olet ylipainoinen lehmä, joka ei osaa kirjoittaa edes runoa. Miksi kukaan haluaa kaukalosta syövää sikaa, jopa porsasta kotiinsa.

      • Anonyymi

        On kyllä. Fakta


      • Anonyymi

        Voi kultaseni, kukaan meistä ei ole täydellinen... tykkäsin kyllä mies pidellä kiinni sun pehmeistä jenkkakahvoistasi, pikku mahakin sulla oli. Taisi olla isompi kuin minun. Jäikö jotain hampaankoloon, kun tällainen "ylipainoinen" nainen ei kelpuuttanut sua jatkoon? Olit henkisesti niin epäkypsä ja epävarma, autokin siinä munanjatkeena pehmeän pyllys alla 😄


      • Anonyymi

        Aika moni on halunnu sellasen kotiin. Löytyy ihmis- ja eläinversiona.


      • Anonyymi

        Kohtalaisen sekavaa tekstiä, kun puhut ensin lehmästä ja sitten siasta ja vielä päälle sian poikasesta.


      • Anonyymi

        Kuka kehtaa omaa äitiisä haukkuu palstalla


    • Anonyymi

      mä tulin jo, työkaverin hameelle.

    • Anonyymi

      sulla oli mahdollisuus, ja tukeakin olisi ollut..
      mut et vain pystynyt ottaa apua vastaan ja annoit "ystäviesi" viedä.
      niinhän siinä kävi, että viina vei
      nyt sulla on pari metriä multaa päällä, joten vanha sanonta; "sitä saa, mitä tilaa"
      piti paikkansa.

      nyt on sun myöhästä vinkua ketään takaisin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe