Säästetään sähkössä

Anonyymi-ap

Miksi uuden ylä asteen joka ikinen lamppu ulkona syttyy jo klo 13? Voisiko ne sammuttaa ja illaksi sytyttää vain pienen ossn? Hautuumaallekin päin valolamput loistaa jo aamupäivästä. Voisiko tarkastella missä kohdin voisi säöstää. Samaa säästöä kaikkiin kunnan rakennuksiin ja kujien valaistukseen silloin, kun valaistus ei ole pakollista. Säästetään missä voidaan.

16

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi jo korkea aika toimia!
      Maksajat on vähissä.

• Anonyymi

Palaa yötä päivää!!!

• Anonyymi

Palaako valot tänäönkin? Ei ole köyhä kunta sitten?

• Anonyymi

Koululla palaa jatkuvaan. Hautausmaan risteyksessä palaa myös talossa päivälläki pihavalot jokapuolella! Kumma ku ei kallis sähkökään saa niitä sammuttamaan. Minä yritän säästää vaikka kela osan maksaaki kun olen pienituloinen

• Anonyymi

Kaupungin tulisi laittaa säästötoimet kaikkiin kouluihin ,halleihin ja virastoihinsa heti.
        Miten ihmeessä ei oteta tosiasipita huomioon, kun kaikki muut säästävät???

• Anonyymi

Kaupunki joutaa valonsa sammuttaa. Sinun eikä minun tarvihe huolta kantaa heijän polttamisistaan eikä laskuista. Maksavat rahalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunki joutaa valonsa sammuttaa. Sinun eikä minun tarvihe huolta kantaa heijän polttamisistaan eikä laskuista. Maksavat rahalla.

Maksavat veronmaksajilta kerätyillä varoilla niin kauan kuin rahaa ja maksukykyisiä asukkaita riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungin kassahan on tyhjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin aloittajan kommenttia talosta, jossa palaa pihavalot päivälläkin. Meiän ei tartte heiän laskuistaan välittää, kun tietää kenen suvun edustaja siinä asuu, ei lopu raha valojen polttamisella. Kertovat tepoililla kylpytynnyrinkin toimivan diisselillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin aloittajan kommenttia talosta, jossa palaa pihavalot päivälläkin. Meiän ei tartte heiän laskuistaan välittää, kun tietää kenen suvun edustaja siinä asuu, ei lopu raha valojen polttamisella. Kertovat tepoililla kylpytynnyrinkin toimivan diisselillä

Ei kaikkien tarvi välittää. Kun vain maksaa laskut

• Anonyymi

Niinhän nuo palaa... kaupunki tuhlaa prkl
        Ja joillakin näyttää olevan ylimäärästä rahaa

• Anonyymi

Valojen sammutus / sytytys varmaan ulkoistettu jollekkin välitysfirmalle, kytkemisiä hoitaa tietokoneet etelästä tai euroopasta. Ei sinne tieto täältä suomi 24 välity. Rahat kyllä kytkentäpalveluista kelpaa sähkön lisäksi. Ovat varmaan sähköyhtiöiden alafirmoja ja keräävät tuottoja omistajalleen. Näin ainakin eräässä kunnassa kerrottiin päivällä palavien valojen syyksi. Helpointa ois paikanpäällä kytkimiä käännellä sopivaan asentoon.

• Anonyymi

Pittäähän nyt noin upean ja uuven palatsin näkyä pimeällä ja päivällä valaistuna. Puutuu ettei ilotulitusta ole tasatunnein, siinä saa rehtorikin näkyvyyttä kyvykkyydestään.

• Anonyymi

valojen polttaminen vähentää hämärähenkilöiden toimintaa pimeän aikana,ja ei nuo ledit paljoa virtaa vie

• Anonyymi

Kysykää siltä kaupungin kiinteistöpäälliköltä, sehän on maailman viisain mies!

• Anonyymi

Toden totta, otittepa hyvän asian esille.
        Valaistuksessa kannattaa lopultakin pyrkiä kohtuuteen.
        Meillä yhteiskunnassa on moni asia päässyt ryöpsähtämään ääriasentoon.
        Korjausliikkeitä tarvitaan, esim.juuri tässä asiassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe