jos asianomaisille kerrottaisiin heistä koskevista kirjoituksista tällä keskustelupaikalla ?
Mitä voisi tapahtua
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata kertoa, Jambelle vois tulla vaan ikävyyksiä,,
- Anonyymi
joutus varmaan hoitoon ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa....,
- Anonyymi
pihlava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pihlava
oli suuri urheilun ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnaan joutuisi, sillä on niin paljon vanhoja kakkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii-in. Hoikkis maalittaa täällä lukuisia ihmisiä ja yrittää varastaa ihmisten identiteettejä. Hän esiintyy esim eväsvuotona ja ruikku ketelänä kun on päässy sotkemaan autot. Onneksi monet jaksavat puolustaa kelpo ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö äiti laila leivo pekka pojalleen uusia kakkuja,mutta eihän homo-ketelä
isänpäiväkakkuja tarviikkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö äiti laila leivo pekka pojalleen uusia kakkuja,mutta eihän homo-ketelä
isänpäiväkakkuja tarviikkaanLiiallinen makean syönti ei ole terveellistä. Elintasosairaudet, kuten diabetes, ovat suomessa kasvussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686