Hyvänhuomenenkirje miehellle

Anonyymi-ap

Se tunne ja vetovoima välillämme oli ihmeellistä. Suurta, kaunista ja herkkää.

Tiedän, ettei sellainen katoa. Sinunkin täytyy tietää se.

Olet elämäni rakkaus.

Vielä uudelleen me jossain kohdataan.. Kävelemme toisiamme vastaan. Tunnistat minut ja minä sinut. Jos olemme yksin, jäämme juttelemaan. Kysyn, mitä sinulle kuuluu, mutta sinä et vastaa siihen vieläkään, kuin että "sitä tavallista", mitä nyt aina.. katselemme toisiamme. Jotain liikahtaa. Kerron, että mulla on ollut ikävä, että olen miettinyt sinua.

Pitänyt hellästi sydämessäni. Aarrettani.

Sinisissä silmissäsi on yhä sama syvyys, lämpö ja läsnäolo.

Samoissa silmissä on ollut paljon kaikkea, monenlaista olen niissä nähnyt ja mitä sinä oletkaan niillä nähnyt..

Olin vain kerran nuori ja rakastunut, eikä elämä mennyt kuin saduissa.

Olen rakastunut sinuun yhä.

Toivottavasti joskus ymmärrät kuinka paljon.

35

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin kalsonkimies, sitten sinä heräsit ja vetovoimaa ei ollut edes housuissas.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta
      kaunista ja herkkää.

      • Anonyymi

        Kiitos 🙂🙂


    • Anonyymi

      Ihana aamusatu!

    • Anonyymi

      Rakastan H naista, yhtä sinua iänkaiken. Me ollaan tunteellisia molemmat. Lue tämä! Tv. K mies

      • Anonyymi

        Aloitukseni ei ole koolle 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitukseni ei ole koolle 🙂

        🙂 ; )


    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä onko se tunne vain omassa päässä..Monesti kuvittelee liikaa...

      • Anonyymi

        Tunteissaan saattaa joskus kuvitella hieman liikaa, mutta on myös asioita ja tapahtumia jotka tukevat ja kertovat yhteisestä ajatuksesta ja toisen kaipuusta.
        https://youtu.be/UiHmeHZAc0s


      • Anonyymi

        Eipä sevollut, ihan oli molemminpuoleista🙂

        Aloitt.


      • Anonyymi

        Sinä se jaksat tätä provomiestä neuvoskella🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat tätä provomiestä neuvoskella🤭

        Sinä se jaksat tuota sairauttasi jakaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat tuota sairauttasi jakaa..

        Miksi haluat uskoa, että joku nainen kirjoittelee falskisti miestä ylistävää sekä sekavaa tekstiä onko jotain muiden mitätöimistarpeita kenties tai hyvin vähän kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta, joten mikä tahansa menee läpi? Toivotko saavasi tällaista absurdia suitsutusta itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat uskoa, että joku nainen kirjoittelee falskisti miestä ylistävää sekä sekavaa tekstiä onko jotain muiden mitätöimistarpeita kenties tai hyvin vähän kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta, joten mikä tahansa menee läpi? Toivotko saavasi tällaista absurdia suitsutusta itse?

        Se kun ei ole uskon vaan tiedon asia. Olet sairas mieleltäsi ja sinulla on ongelmia tunteiden ymmärtämisessä!, hae itsellesi apua itsesi tähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kun ei ole uskon vaan tiedon asia. Olet sairas mieleltäsi ja sinulla on ongelmia tunteiden ymmärtämisessä!, hae itsellesi apua itsesi tähden.

        Niin no metakysymys oli oikeastaan suunnattu muualle kuin sinulle itsellesi riipaisevia kirjeitä kirjoittelevalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no metakysymys oli oikeastaan suunnattu muualle kuin sinulle itsellesi riipaisevia kirjeitä kirjoittelevalle

        Sairas oot luulojesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no metakysymys oli oikeastaan suunnattu muualle kuin sinulle itsellesi riipaisevia kirjeitä kirjoittelevalle

        Onhan se varmasti ihan käsittämätöntä ja täysin uskomatonta, että joku näin ilmaisee tunteitaan ja ikäväänsä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se varmasti ihan käsittämätöntä ja täysin uskomatonta, että joku näin ilmaisee tunteitaan ja ikäväänsä 🤣

        Niin, no mitään aitoutta tällaisessa miehen luomassa hyvin mekaanisessa ja staattisessa itkuvirsitekstissä ei kyllä ole, että sinänsä olet oikeilla jäljillä. Ei kenelläkään ole tässä nyt mitään kenenkään ”tunteita” (voi moroo) vastaan, vaan valheellisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no mitään aitoutta tällaisessa miehen luomassa hyvin mekaanisessa ja staattisessa itkuvirsitekstissä ei kyllä ole, että sinänsä olet oikeilla jäljillä. Ei kenelläkään ole tässä nyt mitään kenenkään ”tunteita” (voi moroo) vastaan, vaan valheellisuutta

        Tai ”tönteitä” tai ”tunteilua” eli ”tönteilyä” kuten mies itse usein naista leikkiessään ilmaisee. Puistatattavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no mitään aitoutta tällaisessa miehen luomassa hyvin mekaanisessa ja staattisessa itkuvirsitekstissä ei kyllä ole, että sinänsä olet oikeilla jäljillä. Ei kenelläkään ole tässä nyt mitään kenenkään ”tunteita” (voi moroo) vastaan, vaan valheellisuutta

        Ihan on omia tunteita miestä kohtaan.

        -aloittaja nainen


    • Anonyymi

      Minkäs ikäinen mies on kyseessä Ap?

      • Anonyymi

        Reilu kuusikymppinen❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu kuusikymppinen❤

        Ok :)


    • Anonyymi

      Satutäti vauhdissa, vähän ylimakea minusta. En kyllä itse kokisi koskaan noin, jos yritit lavastaa.

      • Anonyymi

        No olisihan se omituista tuntea syviä tunteita

        Eri


      • Anonyymi

        Ihan on omia tunteitani.

        -aloittaja


    • Anonyymi

      Hyvää päivänjatkoa ;

      • Anonyymi

        Kiitos samoin sinulle!

        -aloittaja


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta
      valoa marraskuuhun

    • Anonyymi

      Tähtitaivaan lostava hohde.

      • Anonyymi

        Tähdenlento on kaukainen ilon pilkahdus.


    • Anonyymi

      Hyvää homenta
      ilon pilkahdus

      • Anonyymi

        näppis vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näppis vika

        Et ole hän, jolle aloitukseni on 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän, jolle aloitukseni on 🙂

        Olen kuuhullu,mutta tähdet ottaa omakseen.👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7741
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3764
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe