Etkä ole vaan ru ma, olet muutenkin vastenmielinen? Miltä se tuntuu olla tuollainen?
Miksi rumana miehenä kuvittelet?
108
603
Vastaukset
- Anonyymi
Masokismia!
- Anonyymi
Tavallaan. Harvemmin toivoo fataalia jollekin.. ..
Tuntuu ihan pskalta.
- Anonyymi
Varmasti aika vaikeaa elämää, ikinä ei saa mit haluaa. Hyh.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat kokea tämän seuraavassa elämässäsi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Elämä tämänkin elämän hyvin niin tuo ei toteudu. Söre
Anonyymi kirjoitti:
Elämä tämänkin elämän hyvin niin tuo ei toteudu. Söre
Onko toisen haukkuminen rumaksi ja vastenmieliseksi hyvää elämää? Olet ruma sisältä. Tuollaista en välittäisi tunteakaan. Sori.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko toisen haukkuminen rumaksi ja vastenmieliseksi hyvää elämää? Olet ruma sisältä. Tuollaista en välittäisi tunteakaan. Sori.
Et tiedäkään. Ja olen vasta alussa.
- Anonyymi
Olisin kannustava ja empaattinen jos ansaitsisis sen.
- Anonyymi
No tunnet kuitenkin jotain mistäkö tuntuu paska vai joko menee täysin paskan puolelle joko olet montakin tuttua vasikoinu poliisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi saada mitä haluaa eikö olisi parempi olo kun saa mitä kaipaa tai himoitsee niin voi kokea täyttymyksen paremmin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No oman uskomukseni mukaan meillä ei ole kuin tämä yksi mahdollisuus tehdä itsellemme paras mahdollinen seuraavat sukupolvet si taas ehkä osaavat katsoa itselleen ja lapsilleen parhaan kaltaisen elämän
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ehkä olet kyseistä ihmistä itse haukkunut ei pitäisi toista haukkua jos ei itse kestä edes kritiikkiä takaisin ei haukku haavaa tee eikä haukkuva koira pure jos ei ole niin hölmö että menee tätä kiusaamaan tai lyömään
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet kyseistä ihmistä itse haukkunut ei pitäisi toista haukkua jos ei itse kestä edes kritiikkiä takaisin ei haukku haavaa tee eikä haukkuva koira pure jos ei ole niin hölmö että menee tätä kiusaamaan tai lyömään
Minä en ole haukkunut täällä ketään. Vähiten ihmistä jota olen kaipaillut. Mutta tiedostan kyllä että olen liian alhaisella tasolla, että kannata hänestä haaveilla ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedäkään. Ja olen vasta alussa.
Alussa ollaan silloin kun synnytään mä näi lähempänä Keski ikää alan jo oleen puolessa välissä mu si taas jos oman tavoitteen mukaan katson ni vasta on kolmannes elettyä elämää takana ja työikääkin jäljellä vielä reilu kakskyt vuotta ois tähä ikää aika vittumaista jäädä 730:n brutto eläkkeellä eläkkeelle vois tulla vielä eläkkeellä ikävä äitiä monesti kun ei rahat riittää edes omaan elämään tai sen ylläpitoon
- Anonyymi
Pystyisinkö edes kun niin vitun kauan olet sitä täällä uhonnut sen verran aikaa siitä kun se talo on saneerattu että kyllä ne naapurit osaa huoltomiehelle soittaa kun paskan haju rappuun asti menee jos et oleroskia vienyt tai kun mahdollinen ruumis alkaa mätänemään sama remontti edessä joka tapauksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kannustava ja empaattinen jos ansaitsisis sen.
Minkä sen lapsen vai mahdollisesti onnellisen elämän yhdessä itse mieluiten valitsisin jälkimmäisen siitä kun luultavammin seuraa usein lopputulemana se lapsikin jota kasvattaa yhdessä
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisinkö edes kun niin vitun kauan olet sitä täällä uhonnut sen verran aikaa siitä kun se talo on saneerattu että kyllä ne naapurit osaa huoltomiehelle soittaa kun paskan haju rappuun asti menee jos et oleroskia vienyt tai kun mahdollinen ruumis alkaa mätänemään sama remontti edessä joka tapauksessa
Se ei ole minun murhe. On siinä talossa mädännyt moni muukin jo ennen minua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Seuraavaa elämää ei ole. On vain kela jota kelailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alussa ollaan silloin kun synnytään mä näi lähempänä Keski ikää alan jo oleen puolessa välissä mu si taas jos oman tavoitteen mukaan katson ni vasta on kolmannes elettyä elämää takana ja työikääkin jäljellä vielä reilu kakskyt vuotta ois tähä ikää aika vittumaista jäädä 730:n brutto eläkkeellä eläkkeelle vois tulla vielä eläkkeellä ikävä äitiä monesti kun ei rahat riittää edes omaan elämään tai sen ylläpitoon
Jos elää eläkeikään saakka.
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Tämä on vain sinun mielipiteesi.
Kaikki ei ole yhtä täydellisiä kuin sinä. Yritä elää asian kanssa.- Anonyymi
Kollektiivinen rumuus on monen mielipide
- Anonyymi
Eihän kukaan meistä ole täydellinen mutta voimme aina yrittää olla parempia kuin mitä olimme eilen esimerkiksi tai varsinkin mitä olimme reilu kaksikymmentä vuotta sitten täydellisyyden tavoittelu on jo si turhaa kun siinä tulee lopulta seinä vastaan voisiko koskaan olla riittävän hyvä edes kaikille maailman ihmisille esimerkiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kollektiivinen rumuus on monen mielipide
Mielipiteillä on se yhteistä persreijän kanssa että jokainen omistaa omansa mutta ne sammakot ja muut mistä suustaan ulos päästää on jokaisen oma valinta kun sit taas persreijästä ei tule ulos kun jätettä sitä materiaalia mille keholla ei ole mitään käyttöä
- Anonyymi
Haiskahtaa meikkipossulta🤔
- Anonyymi
Saat laittaa meikkiä koska haluat. Siksi olet ätmi
- Anonyymi
Mies vai naispuoliselta nainen kun monasti meikkaa kaunistuakseen ja toisille vain tulee itselle parempi mieli kun katsoo peiliin ja sieltä näkee oman peilikuvansa joka on sievä/kaunis
- Anonyymi
Haiskahtaa ennemmin yhdeltä noita-akalta, joka ei käytä meikkiä.
- Anonyymi
Hmm.Onni asustaa kuitenkin säästöpossussa.Mikä taas on välttämättömyys talous-suhteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.Onni asustaa kuitenkin säästöpossussa.Mikä taas on välttämättömyys talous-suhteissa.
Mieluummin onni, kuin olla onneton.
- Anonyymi
odottelen että joku naisten lehti tekee rumista miehistä trendikkäitä panna. eli odottelua vaan kyllä tää tästä vielä sairaammaksi muuttuu😅
- Anonyymi
Niin muuttuu.
- Anonyymi
Ei pitäisi takertua tuohon ulkonäköön.
Jos miehellä on sydämen sivistystä , se on tärkeää. - Anonyymi
Johan se on muodikasta. Katso vaikka Jannea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuttuu.
Sairaammaksi tai paremmaksi Eipä kai suuntia lopulta ole kui kaksi jos ei muita ilmansuuntia tunne kuin etelä tai pohjoinen
- Anonyymi
Tuskin on ulkonäöstä kiinni. Kelaa että jollekin Jannelle lohkeaa, niin ei hirveästi voi olla enää tekosyitä juuri kellään.
- Anonyymi
Tottakai on ulkonäöstä kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on ulkonäöstä kiinni
Jos näin on, miten selität ton Jannen?
- Anonyymi
Hyvältä. Se on hyvä suoja ja puolustautumiskeino sinun kaltaisiltasi henkilöiltä.
- Anonyymi
Ei aloituksen kaltaisilta ihmisiltä edes tarvitse suojautua, oletko tosissasi. Noin typerää sisältöä
- Anonyymi
Tekee katkeraksi kuitenkin. Luonteella saisi paljon korjattua mutta kun sekin on oksettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee katkeraksi kuitenkin. Luonteella saisi paljon korjattua mutta kun sekin on oksettava
Piikkisialla on piikit ja haisunäädällä haju itseään puolustaakseen. Jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikkisialla on piikit ja haisunäädällä haju itseään puolustaakseen. Jokainen tyylillään.
**ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja leijona on taas peto ei tarvi edes puollustautua mutta nälkäänsä metsästää
- Anonyymi
Olen hyväkäytöksinen ja siedettävän näköinen. Ei se aina riitä tietenkään.
- Anonyymi
Monastikin riittää jo siihen että voi kehtaa lähestyä tutustuakseen toiseen
- Anonyymi
Oikeastaan ihan hyvältä
- Anonyymi
Miten kukaan voi puhua näin? 😂
- Anonyymi
Törkeästi? Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeästi? Niinpä
Saattaa olla katkera syystä tai toisesta tai sitte hyvinkin kontrolloiva ihminen kyseessä
- Anonyymi
Taidat rakastaa minua hahaa. Muuten et edes ajattelisi minua.❤️niin minäkin sinua
- Anonyymi
Kaikkea muuta valitettavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin tännekkin piti kirjoittaa ja vastata hihii❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan koska haluan ****** sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan koska haluan ****** sinut.
Naida?❤️hahaa
- Anonyymi
Minkä sitä tunteilleen voi joskus vain vaikea unohtaa vaikka tunteensa pystyisikin vaientaa niin ettei itse itseään ainakaan satuta mulla ny vai sattuu olemaan paljon tunteita moniakin kohtaamiani naisia kohtaan monet niistä on vain ihastuksia koska ei ole ollut edes mahdollisuutta sen paremmin tutustua kun silloi kun itse seurustelen mä keskityn pääsääntöisesti häneen kenen kanssa olen parisuhteessa mutta ei se rajoita sitä etteikö muiden ihmisten kanssa voi keskustella tai moikata ohimennen mu kuka si taas on mustasukkainen mistäkin osin siksi että on kykenevä itse pettämään tai sitten on itse tullut petetyksi asioita joista toinen ei voi tietää jos keskusteluyhteys parisuhteessa ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos sua hieman sieltä kutittelisi koiihottuisitko kuinka kovin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naida?❤️hahaa
Kirkossa puistossa torilla auton takapenkillä rantsussa ni sitä joutuu orottaan kevääseen asti sovituskopissa lääkärin vastaanotolla hieronnassa.... vielä riittäisi vaihtoehtoja tuohon vaikka ja kuinka mu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei kuitenkin vain olisi porautunut mieleesi? Taitaa olla siellä 24/7 😉
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla koko ky.län kunt.opyörä? Tautipe.säke?
- Anonyymi
No misogyyninen näpäytyksesi toki liittyy jotenkin
huo rin tekemiseen, mutta kun sekään ei mene maaliin. Miltä tuntuu olla hylkiö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No misogyyninen näpäytyksesi toki liittyy jotenkin
huo rin tekemiseen, mutta kun sekään ei mene maaliin. Miltä tuntuu olla hylkiö?Ahaa ukkohan sie oot 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa ukkohan sie oot 🤣🤣🤣
Ei tee sinusta yhtään ei-rumempaa, miltä tuntuu kun ei saa pi llua edes pubiruusuilta
- Anonyymi
En tunne tiedä tältä kylältä niin paljon naisia ettäkö voisin tietää kuka tällä kylällä on se Village bike mu sekin titteli on yleensä useammalla naisella kui yhdellä riittää tuohon titteliin että on edes viettänyt aikaa sen sortin miehen kanssa joka tykkää kehuskella sillä panomiehen maineella vaikka ei olisi kuin kerran eläissään edes saanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee sinusta yhtään ei-rumempaa, miltä tuntuu kun ei saa pi llua edes pubiruusuilta
Itse bubiaakin keskittyisin niihin niinsa nottuihin seinä ruusuihin sen verran sivussa ettei heti ovesta tullessa silmään pistä mu sillai näkyvillä kuitee että on pubin puhutuin neito vaikka kukaan ei ole rohjennut edes jutulla hänen kanssaan käydä
- Anonyymi
Mutta mistä kumpuaa viha toisen rumuutta kohtaan?
- Anonyymi
Niinpä jollain voi olla sairaus esim syöpä
- Anonyymi
Ei se ole vihaa. Halveksuntaa kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole vihaa. Halveksuntaa kyllä
Ethän sä muuhun pystykään. Siihen sun taidot ja kyvyt vaan riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ja täällä varjonyrkkeilyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halua tietää mihin pystyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halua tietää mihin pystyn
Tätä mä just tarkoitinkin. Eli ei mihinkään hyvään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ja täällä varjonyrkkeilyyn.
Just näin siihen se jää tai sitten vielä vaan pahempaan.
- Anonyymi
Vuodesta toiseen oot jo haukkunut kannattasko käyttää se oma aika jotenkin hyödyllisemmin vai alkaako oma kulissi elämä repeilemään jo liitoksistaan ja pian muillekin paljastuu sun todellinen luonne. Katsos, joillain meillä ei oo enää mitään menetettävää niin pistähä pelle parastas ;)
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla ruma?
- Anonyymi
Mulla ei ennen tytärtäni ole elämässäni ollutkaan sillai mitään menetettävä että oli pakko väkisin keksiä syy olemassa olleen ennen kuin ensimmäisen lapseni sain ja tytärtäni niin kuin poikaani puollustan vaikka viimeiseen hengenvetoon asti
Aloittaja itse joku supermalli? On varaa muita arvostella.
- Anonyymi
Motonetistä saa kivoja köysiä vaikka puutarhaan
Anonyymi kirjoitti:
Sinut voisikin sitoa puun oksaan roikkumaan varisten nokittavaksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mene jo, hyvässä tarjouksessa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä en hypi sinun pillin mukaan.
Hyvä tarjous, mene jo
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä en hypi sinun pillin mukaan.
Se olisikin huvittavan näköistä 🤣
- Anonyymi
Niin hän se tuntuu olevan sullakin oletko itse joku saatanan adonis vai surkuhupaisan kuuluisa rantaleijona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden käyttöäkin voi soveltaa mu hänellä taitaa olla motonettiin matkaa noin kolmekilsaa yhteen suuntaan riippuu vähä mitä kautta menee
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän se tuntuu olevan sullakin oletko itse joku saatanan adonis vai surkuhupaisan kuuluisa rantaleijona
Olen ihan ok kroppainen ja treenattu soturi, joten ei minun mikään kaunis tarvitse ollakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niiden käyttöäkin voi soveltaa mu hänellä taitaa olla motonettiin matkaa noin kolmekilsaa yhteen suuntaan riippuu vähä mitä kautta menee
Kenestä puhut?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllähän sä voit tulla yrittään jos haluat osaat varmaan tähä väre areenan lähelle tulla vai onko liian pitkä matka kävellä puu tosin joudutaan lähtä etsiin yhdessä helpoiten päästään kun heitietään naru oksan yli sidotaan kaulan ympäri sä toisen pää ja mä toisen pään samalla nähdään kumpiko painaa enemmin voi katso käyttää vaakana ja samalla nähdään myös se kumman niskat kestää paremmin eiks näi olisi hyvä ni ei tartti miettiä kumpa uskaltaa ja kumpi ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisikin huvittavan näköistä 🤣
Ei tartti pilliä noil pistää vieterit ni pomppii ihan ilman vihellystä
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sä voit tulla yrittään jos haluat osaat varmaan tähä väre areenan lähelle tulla vai onko liian pitkä matka kävellä puu tosin joudutaan lähtä etsiin yhdessä helpoiten päästään kun heitietään naru oksan yli sidotaan kaulan ympäri sä toisen pää ja mä toisen pään samalla nähdään kumpiko painaa enemmin voi katso käyttää vaakana ja samalla nähdään myös se kumman niskat kestää paremmin eiks näi olisi hyvä ni ei tartti miettiä kumpa uskaltaa ja kumpi ei
Sinne on sellainen 149 km matkaa. Ihan hyvä idea. Voin tuosta viereisestä Motonetista käydä ostamassa köyden töistä päästyäni.
- Anonyymi
On kuitenkin paljon helpompi olla ruma mies kuin ruma nainen.
Lisäksi kun pankkitilillä on täytettä, ei miehen naamavärkillä ole paljon väliä.- Anonyymi
Köyhänä ja rumana voit vain unelmoida
- Anonyymi
Kuinka niin? Onhan se rumana naisena helpompi elää ilman sukupuolitauteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ollakkin .niin juuri. Sinä puttepossu hihii❤️
- Anonyymi
Ite pitäsin tuloni poissa niistä deitti-ilmoista jos ny sattuisi edes tuloja oleen mu kuka etsii mitäkin mu mitä suuremmat tulot ni sen suurempi voi olla kun tähän muista mikä se oli se lapsen osan nimi elatusmaksut joutuu joka tapauksessa maksaan jos ei pysty keskinäisesti sopimaan osin mulle jopa helpompi muistan varmemmin joka kulaausi sen maksaa oliko se elatustuki mikä on niihin lasten lapsen harrastustoimintaan ja vastaavaan nii kui se isän osuus tavallaan mu pieni palkkaisella ei monasti ole varaa sitä edes maksaa siksi olisi helpompaa se se keskinäinen sopiminen niiltä osin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmista voi joskus tulla Kauniita haaveita haaveista voi jo toisinaan saada aikaankin jotain kaunista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ollakkin .niin juuri. Sinä puttepossu hihii❤️
Sika on sievä pienenä mu mahdoton syömään vanhana
Ei tarvitse ihmetellä miksi on olemassa jornoa. Rumatkin saa seksiä edes virtuaalisesti.
- Anonyymi
Jörnitkö vielä parparaa vai jo parpapapaa
- Anonyymi
Voi edes kahtua kuinka sen pitäisi mennä sisään kun saa sen edes heijariin ja osaa liukkaria käyttä jos onnistuit kohtalaista jornoa löytää
- Anonyymi
Omasta mielestäni helvetin hyvältä kun on ruma ni ei kaiken maailman elatusmaksut vonkaajat lähesty voi huoletta itse ainakin ottaa itselleen tiedostetun riskin ainoa mikä si jää selvitettäväksi jonkin vuoden lapsen syntymän jälkeen kuinka lapsen asioista tämän äidin kanssa pääsee sopuun se kun on lapsen etu saada viettää aikaa kummankin vanhempansa kanssa itse suosin siinäkin lapsenehtoisesti kun on vaiheita lapsellakin milloin on äiti tärkeämpi kuin isä ja milloin taas isä on tärkeämpi kuin äiti eri kasvuvaiheista johtuen kai olettaisin vaikka toki on myös vanhemman oikeus nähdä vanhempaansa aina silloin kun mahdollisuuksien mukaan vanhempi pystyy kun aina ei ne aikataulut vain passaa yksiin syystä tai toisesta ja siltikin tulisi lasta kuunnella kun lapsi ei aina välttis jaksa tai vain yksinkertaisesti halua nekin on asioita mille ei sillai mahda mitään kun lapsellakin on oikeus omaan mielipiteeseensä
- Anonyymi
Moimoimoi ;) miten menee?
- Anonyymi
Siis miten joku voi sanoa näin jollekin 😳 tai yleisesti kiusaten mihinkään???? Häpeä.
T.s- Anonyymi
😳😳😳
- Anonyymi
Tämä on tapani, sanoa kiitos
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2022/a/8aa42010-6f81-46f9-bea6-e20562795c89
Sanoa tai .....- Anonyymi
Kuka kirjoittaa tällaisia viestejä?!
- Anonyymi
Aloittaja voi aloittaa katsomalla peiliin, itsekritiikki on hyvästä, jota suosittelen aplle. Rumuus on yleensä sisälle verhottua ulkoista kauneutta. Pinnallisuus on pahe.
- Anonyymi
Niinhän mie olen ruma, vastenmielinen ja limainen. Oon jo kyllä tottunut olemaan tällainen, joten ei se nyt niin ongelma ole.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573