Kantikas vesikouru

Anonyymi-ap

Saako mistään Iisalmesta kantikasta vesiränniä/syöksytorvea?
Rautakaupassa vaan pyöreää.

17

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyppä esim. Rapakkojoen Kaupasta, Kiuruvedeltä, saatta olla jemmassa
      puretuista kohteista aivan käypäsiä rännejä, itse maalaamalla saa
      varmaan niistä laitettua vielä ihan toimivat pelit!"

      • Anonyymi

        En tarvitse muuta kun parin metrin pätkän syöksytorvea, ruskeaa. Kantikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse muuta kun parin metrin pätkän syöksytorvea, ruskeaa. Kantikas.

        Tuommosen pätkän saat helpommalla Wekmannin konepajalta Parkatilta.
        ota mitat, tekevät paikanpäällä odottaessasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommosen pätkän saat helpommalla Wekmannin konepajalta Parkatilta.
        ota mitat, tekevät paikanpäällä odottaessasi!

        Taitaa olla pelkästään tukkumyynti siellä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pitänee tilata verkkokaupasta kun ei Iisalmesta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee tilata verkkokaupasta kun ei Iisalmesta löydy.

        Etkö osaa Googlettaa kouruliikkeitä Iisalmesta, löytyy useitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa Googlettaa kouruliikkeitä Iisalmesta, löytyy useitakin.

        Osaan mutta täältä on helpompi kysyä ja antaa muiden googlettaa.
        Yleensä noilla kourupsjoilla niin kiire että kun käy paikan päällä niin saa tulla toisenkin kerran. En viitsi edestakaisin ajaa matkaa näillä polttoaineiden hinnalla. Siksi kyselin mistä löytää suoraan vaan hakemalla.
        Siksi hän nämä keskustelupalstat on..kaikkeen kyllä löytyy vastaus googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan mutta täältä on helpompi kysyä ja antaa muiden googlettaa.
        Yleensä noilla kourupsjoilla niin kiire että kun käy paikan päällä niin saa tulla toisenkin kerran. En viitsi edestakaisin ajaa matkaa näillä polttoaineiden hinnalla. Siksi kyselin mistä löytää suoraan vaan hakemalla.
        Siksi hän nämä keskustelupalstat on..kaikkeen kyllä löytyy vastaus googlesta.

        Oletpa tosiaan avuton, Iisalmesta meinasit tulla hakemaan pätkän. Itse ostin
        Weckmannilta puolen neliön pellinpalan, myyvät myös yksityiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa tosiaan avuton, Iisalmesta meinasit tulla hakemaan pätkän. Itse ostin
        Weckmannilta puolen neliön pellinpalan, myyvät myös yksityiselle.

        Kuinka niin avuton...helppo se on teillä kun olette koko ikänne täällä asuneet. En edes tiennyt että Weckman on Iisalmessa.
        Ajattelin vaan kysäistä täältä jos olisi ollut joku fiksu ja neuvonut. Googlettamalla ei sina kaikki selviä, muoto, väri ja onko heti saatavilla vai onko tilaustavaraa jne. Eikä aina tiedä onko näillä rännin tekijöillä myytävänä paikanpäällä tavaraa vai onko vain pelkkä peltipaja.
        Kokemusta on kun menin kerran teetättämän piipunhattua.."ei ehditä tekemään, menee viikko ainakin" .
        Tästä kaikesta yhteenvetona se tulos että tilaan verkkokaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin avuton...helppo se on teillä kun olette koko ikänne täällä asuneet. En edes tiennyt että Weckman on Iisalmessa.
        Ajattelin vaan kysäistä täältä jos olisi ollut joku fiksu ja neuvonut. Googlettamalla ei sina kaikki selviä, muoto, väri ja onko heti saatavilla vai onko tilaustavaraa jne. Eikä aina tiedä onko näillä rännin tekijöillä myytävänä paikanpäällä tavaraa vai onko vain pelkkä peltipaja.
        Kokemusta on kun menin kerran teetättämän piipunhattua.."ei ehditä tekemään, menee viikko ainakin" .
        Tästä kaikesta yhteenvetona se tulos että tilaan verkkokaupasta.

        Mi nä olin niin fiksu, että ehdotin heti Rapakkojoen kauppaa, tehneet pelti-
        hommia 50 v. jaWeckmannin pajaa, otitko niihin yhteyttä?
        Kysymällä asiat selviää, eihän tuollaisen pätkän tarve ole tunnin sisällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mi nä olin niin fiksu, että ehdotin heti Rapakkojoen kauppaa, tehneet pelti-
        hommia 50 v. jaWeckmannin pajaa, otitko niihin yhteyttä?
        Kysymällä asiat selviää, eihän tuollaisen pätkän tarve ole tunnin sisällä!

        Joo nutta ensin käy siellä mallikappaleen kanssa ja tekee tilauksen ja sitten ajaa sinne toisen kerran hakemaan, kun en asu aivan Iisalmessa niin matkaa tulee. Siksi kyselin jos löytyisi ihan vaan noutamalla valmiita putkia.


    • Anonyymi

      Weckman myy tilauksesta kanttiputkee.

    • Anonyymi

      Katso Googlella

    • Anonyymi

      Tiedoksi vaan että kantikas, tummanruskea syöksytorvi löytyi, tilasin netistä.

      • Anonyymi

        Niin minäkin tilasin jo netistä meillä on tietokone, mitäs asioita seuraavaksi netissä käsittelette mukava on.


    • Anonyymi

      OUUU OUUUUUU

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe