Päästä irti.

Anonyymi-ap

Kyllä sullekin vielä joku voi löytyä. Mutta ei se ketä haluat.

21

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle tämä kryptinen viesti.

• Anonyymi

Sua on huijattu 💕🤣

• Anonyymi

Ilkeä viesti.

• Anonyymi

Niin oli. Ei kannata omia.

• PalstaRinssi

Jos tämä oli minulle, niin toivoisin että se osoitettais suoraan minulle.

• Anonyymi

Aloitus on mieheltä naiselle

• Anonyymi

Älä ikinä puhu kenellekään näin.

• Anonyymi

Mikä jumala sä luulet olevas täh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän kuvittelet tietäväsi mitä joku haluaa ja vielä nimettömänä kehtaat sössöttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kylläkin tuo miestrolli itse, mutta hyvä kun jaksat ottaa kantaa ”kaikkeen”

• Anonyymi

Olet paha mies!

• Anonyymi

En liity tähän mitenkään. Mutta kukaan ei voi määrätä kenenkään toisen suhteista. Minut on pakotettu luopumaan lähes kaikesta vallantahtoisen ihmisen toimesta. Asia ei hänelle kuulu mitenkään ja hän on se, joka ei päästä irti. Sairautta on monenlaista.
      Jonain päivänä ehkä kaduttaa...

• Anonyymi

En mä sua halua!

• Anonyymi

🙄🙄🙄

• Anonyymi

Joo tiedetään. Kyllä minä menen, jonnekin muualle. En tiedä vielä minne. Olen aika lailla palasina nyt .

• Anonyymi

Tai no, yksi mies on jonossa, Ehkä hän sitten. To be continued....

• Anonyymi

Voimia. Älä omi ilkeitä viestejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia. Älä omi ilkeitä viestejä.

Ei täällä kukaan nainen tee niin, ei kannata aliarvioida kun on itse heikkoa tekoa ja myodostamass muista jotain fantasioita, jotka liittyy narsistiseen pelastajasyndroomaan. Olen pannut melko psykoottisen ajattelusi merkille sivusta

• Anonyymi

Vuosien myötä todennäköisesti haluaa useampiakin kuin ainoastaan yhtä. Tietenkään parisuhteeseen ryhtyy ainoastaan hänen kanssaan, jonka ja jota haluaa. On kuitenkin suht itsekeskeistä ajatella olevansa yksi ja ainoa, jonka perään haikaillaan vuosikausia vaikkeivat tunteet olisi kohdanneet.

• Anonyymi

Jos jotain olen oppinut niin sen ettei haikailu ja ripustautuminen ratkaise mitään. Silloin ainoastaan tuhlaa ainutkertaista elämää. Vuosien ja loppuelämänkin sitoutuminen parisuhteeseen ja puolisoon jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin, on täysin eri asia, kuin yksipuolisessa rakkaudessa roikkuminen tai etäihastuminen.

Enkä tarkoita ettenkö olisi itsekin ollut edellämainituissa epäonnisissa tilanteissa. Siinä säästää itsensä paljolta, kun pyrkii pääsemään eteenpäin tunteistaan ja on avoinna rakastumaan uudemman kerran.

• Anonyymi

Taasko te tappelette marketin kärryistä. En päästä irti omistani. Ja taklaan kanveesiin jos yrität etuilla kassalla. Äläkä hypistele hedelmiäni yhtään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe