Ollut nurin ilmeisesti pidemmän aikaa? Itse huomasin äskettäin. Tietääkö joku täällä tuosta enemmän?
MaritimeForum nurin
13
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Ollut nurin jo useita päiviä, itsekin olen miettinyt mitä on tapahtunut. Toivottavasti ei ole kokonaan loppunut, siellä on mielenkiintoisia kirjoituksia ja ensi käden tietoa merellä tapahtuneista asioista...
- Anonyymi
Hyvin toimii. sulla on kai väärä oorumi?
- Anonyymi
Oli muutaman päivän nurin. En tiedä syytä miksi. Mutta toimii taas.
- Anonyymi
Taitaa olla taas sama tilanne?
- Anonyymi
Juu, näköjään on taas nurin...
- Anonyymi
Vaan nyt on avautunut ihan uudella lookilla varustettuna ! Hieno on...
- Anonyymi
Heidän omasta mielestään ei kuitenkaan taida olla kovinkaan hieno...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän omasta mielestään ei kuitenkaan taida olla kovinkaan hieno...
Juu ei, oli näköjään ulkoasu muuttunut päivityksen yhteydessä vahingossa. Mikä tuossa nyt on vikana, komiahan se on...
- Anonyymi
En ole päässyt foorumille pariin päivään.
- Anonyymi
Taas toimii.
- Anonyymi
Ei mulla vaan toimi edelleenkään..
- Anonyymi
No nyt toimii todistetusti !
- Anonyymi
No niin tekee. Ja hyvä niin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029