ennen KV:n kokousta, kokouspaikan pihalla on erinomaisen hyvä tempaus (ehkä ) herättelemään kokousedustajia vähän miettimään asioiden tärkeysjärjestystä ja toimimistapaa Kokemäellä. On moniakin asioita mistä voitaisiin tinkiä ja säästää .
Yhden kuntalaisen mielenosoitus ...
4
306
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä että joku vähän herättelee näitä päättäjiä ajattelemaan itse, etteivät tee päätöksiä aina vaan sen mukaan mitä viranhaltijat heille syöttävät!
- Anonyymi
Ei mikään auta, Nieminen rakennuttaa akkutehtaalle katuja Peipohjassa, kaavoitukseenkin mennyt jo tiedä kuinka paljon? Kaikki mökkiläisten eurot tarvitaan. Jos ei raha riitä, painukaa hiiteen, mökkiläisparlamentit ynm on vain valkopesua kunnan todellisesta suhtautumisesta mökkiläisiin. Rahat pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään auta, Nieminen rakennuttaa akkutehtaalle katuja Peipohjassa, kaavoitukseenkin mennyt jo tiedä kuinka paljon? Kaikki mökkiläisten eurot tarvitaan. Jos ei raha riitä, painukaa hiiteen, mökkiläisparlamentit ynm on vain valkopesua kunnan todellisesta suhtautumisesta mökkiläisiin. Rahat pois!
Eikö kannattaisi ensin varmistaa sen akkutehtaan tulo oikein sopimuspaperilla eikä haihatella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi ensin varmistaa sen akkutehtaan tulo oikein sopimuspaperilla eikä haihatella?
Äläs ny, kummassa on Kokemäen tulevaisuus, lapsissa vai akkutehtaassa? Nieminen on valinnan tehnyt, meidän maksajien puolesta.
Akkutehdas hankkeelle tarvitaan tiedottaja, mutta mukulat saa vipektää päiväkodissa ilman johtajaa. Yks kysymys Niemiselle ja muille päättäjille,
Eikö teitä hävetä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984