Sinä tässä teit väärin

Anonyymi-ap

Minua kohtaan. Ei se siitä kääntelemällä ja vääntelemällä miksikään muutu. Totuus on mikä on.

173

2843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se sulle teki?

      • Anonyymi

        Anton joululahjaksi puntarin ja lenkkeily kengät


    • Anonyymi

      Pelkkää syyttelyä ja uhriutumista "naisilta" jotka saa pilkata ja maalittaa kyllä miehiä näillä palstoilla mutta kun saavat takaisinpäin niin esitetään täysin viatonta.

      • Anonyymi

        Totta


      • Anonyymi

        Oletko aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aloittaja?

        En ole vaan täysin sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vaan täysin sivullinen

        Jaa, no voimia ny


      • Anonyymi

        Surkuhupaisaa suhderiita somessa😀


      • Anonyymi

        Silloin kun se on aiheetonta niin se on asiatonta mu jos nainen on oikeasti kohdellut miestä huonosti asiattomasti aiheetta huonosti niin eikö silloin miehillä ole ihan yhtä laillinen oikeus purkaa tuntemuksiaan vähintäänkin kyseistä naista kohtaan mulla se vaan on vaikempaa henkilökohtaisesti häntä kohtaan purkaa kun ei puhe keskustelu yhteys toimi kasvotusten ainakaan ny just


      • Anonyymi

        Ei kukaan meistä ole syytön omaan käytökseensä ei miehet eikä naisetkaan ensisijaisesti on hyvä olla itse itsensä hallittavissa toisinaan mullakin on hetkiä kun on saatanan vaikea edes ajatuksiaan hallita mu se johtuu yleensä siitä että koen jot toinen kenen kanssa olen tekemisissä ei ole mulle rehellinen tai hänessä on jokin piirre josta en pidä taita si jokin joka saattaa luultavasti kuulua ammatin kuvaankin tapa joka vain mua nyppii silloi mun on usein vai parempi päästä pois tilanteesta joka sen aiheuttaa mulla alkaa kädet tärisemään usein pelosta koska mä pelkään sitäkin olenko itse itseni hallittavissa kun mua tarpeeksi ärsyttää ja tapellu en ole koskaan taas siksi että mua pelottaa millainen olen koska voi olla niin huono tuuri että nautin siitä kun sillä hakkaamisella ei tuota kipua vain sille ketä hakkaa vaan myös itselleen ja se fyysinen kipu on omalla tavallaan se mistä jopa nautin jollain sairaalla tapaa kun se muistuttaa että on elossa kun sattuu ja se on helposti hoidettavissa hyvällä hoidolla joskus haavoista tosin saattaa jäädä asia vaikka niitä kuinka hyvin hoitaisi omalla tavallaan myös pelkään sitä kipua mu se taas johtuu siitä että sattuuko se jokin kerralla niin paljon etten pysty mielessäni sitä kipua kestämään et joo omalla tavallani olen sairas mu se kai minulle suodaan kun en halua kuitenkaan muita tarkoituksella ainakaan satuttaa ja raksatyö on mulle se missä saan rääkätä itseäni niin paljon kuin sielu sietää siinä en ainakaansatuta ketään toista ja hyvin jos käy saa ihmisille rakennettua toimivia koteja ja se riittämättömyyteni tunne suurelta osin johtuu itsestäni koska vaadin itseitseltäni liikoja mutta se taas johtuu lapsuudestani koska en halua vahingossakaan olla samanlainen kuin isäni oli ja se mun vaatimustaso itselleni on millä olen varmistanut sen ettei musta vahingossakaan tulisi sellaista kuin isäni ja koska olen sen niiden vaatimuksieni itse itseäni kohtaan elänyt jo yli neljäkymmentä vuotta on niistä tullut mulle jotain sellaista josta en edes halua luopua niistä on niin sanotusti kasvanut osa mua Helsingissä en vain tykännyt siitä että työnantaja alkoi vaatimaan koska mielestäni mulla oli itselläni tuolloin jo riittävän korkeat vaatimukset itseäni kohtaan toki siitä huolimatta aina kokeilin pystynkö työnantajani haluamaan vaatimustasoon se olisi ehkä jopa saattanut muutoin olla mahdollista mutta aina uudella työmaalla oli vaatimus tasoa nostettu taas hieman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no voimia ny

        Kiitos samoin sinulle vaikka hieman lakonisesti totesikin vain mutta kyllä se siitä kun et toivosta luovu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkuhupaisaa suhderiita somessa😀

        Pääasia et on hauskaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan meistä ole syytön omaan käytökseensä ei miehet eikä naisetkaan ensisijaisesti on hyvä olla itse itsensä hallittavissa toisinaan mullakin on hetkiä kun on saatanan vaikea edes ajatuksiaan hallita mu se johtuu yleensä siitä että koen jot toinen kenen kanssa olen tekemisissä ei ole mulle rehellinen tai hänessä on jokin piirre josta en pidä taita si jokin joka saattaa luultavasti kuulua ammatin kuvaankin tapa joka vain mua nyppii silloi mun on usein vai parempi päästä pois tilanteesta joka sen aiheuttaa mulla alkaa kädet tärisemään usein pelosta koska mä pelkään sitäkin olenko itse itseni hallittavissa kun mua tarpeeksi ärsyttää ja tapellu en ole koskaan taas siksi että mua pelottaa millainen olen koska voi olla niin huono tuuri että nautin siitä kun sillä hakkaamisella ei tuota kipua vain sille ketä hakkaa vaan myös itselleen ja se fyysinen kipu on omalla tavallaan se mistä jopa nautin jollain sairaalla tapaa kun se muistuttaa että on elossa kun sattuu ja se on helposti hoidettavissa hyvällä hoidolla joskus haavoista tosin saattaa jäädä asia vaikka niitä kuinka hyvin hoitaisi omalla tavallaan myös pelkään sitä kipua mu se taas johtuu siitä että sattuuko se jokin kerralla niin paljon etten pysty mielessäni sitä kipua kestämään et joo omalla tavallani olen sairas mu se kai minulle suodaan kun en halua kuitenkaan muita tarkoituksella ainakaan satuttaa ja raksatyö on mulle se missä saan rääkätä itseäni niin paljon kuin sielu sietää siinä en ainakaansatuta ketään toista ja hyvin jos käy saa ihmisille rakennettua toimivia koteja ja se riittämättömyyteni tunne suurelta osin johtuu itsestäni koska vaadin itseitseltäni liikoja mutta se taas johtuu lapsuudestani koska en halua vahingossakaan olla samanlainen kuin isäni oli ja se mun vaatimustaso itselleni on millä olen varmistanut sen ettei musta vahingossakaan tulisi sellaista kuin isäni ja koska olen sen niiden vaatimuksieni itse itseäni kohtaan elänyt jo yli neljäkymmentä vuotta on niistä tullut mulle jotain sellaista josta en edes halua luopua niistä on niin sanotusti kasvanut osa mua Helsingissä en vain tykännyt siitä että työnantaja alkoi vaatimaan koska mielestäni mulla oli itselläni tuolloin jo riittävän korkeat vaatimukset itseäni kohtaan toki siitä huolimatta aina kokeilin pystynkö työnantajani haluamaan vaatimustasoon se olisi ehkä jopa saattanut muutoin olla mahdollista mutta aina uudella työmaalla oli vaatimus tasoa nostettu taas hieman

        Oletko siis rakennus alalta? Vai mitä kouluja oot käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkuhupaisaa suhderiita somessa😀

        Kyyläätkö sinä joidenkin tuntemiesi henkilöiden välisiä riitoja somessa, joita yhdistelet nettipalstan teksteihin? Tämä trollisaitti kun ei mikään some ole. Ei taida mennä kovin hyvin sinulla ja todellisuudentaju on kadonnut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun se on aiheetonta niin se on asiatonta mu jos nainen on oikeasti kohdellut miestä huonosti asiattomasti aiheetta huonosti niin eikö silloin miehillä ole ihan yhtä laillinen oikeus purkaa tuntemuksiaan vähintäänkin kyseistä naista kohtaan mulla se vaan on vaikempaa henkilökohtaisesti häntä kohtaan purkaa kun ei puhe keskustelu yhteys toimi kasvotusten ainakaan ny just

        Mitä tarkoitat tällä laillisuudella tässä tapauksessa ja entä sillä, että vähintään tälle naiselle jolle on luultavasti täysin olemattomasta syystä katkera? Miksi kukaan haluaisi puheyhteyttä ihmiseen, jolta olisi tulossa täyslaidallinen sontaa ja eikö se, ettei tällaista yhteyttä ole puhu sen puolesta, että ettei riittävästi tunneta ns edes riehumista ajatellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan meistä ole syytön omaan käytökseensä ei miehet eikä naisetkaan ensisijaisesti on hyvä olla itse itsensä hallittavissa toisinaan mullakin on hetkiä kun on saatanan vaikea edes ajatuksiaan hallita mu se johtuu yleensä siitä että koen jot toinen kenen kanssa olen tekemisissä ei ole mulle rehellinen tai hänessä on jokin piirre josta en pidä taita si jokin joka saattaa luultavasti kuulua ammatin kuvaankin tapa joka vain mua nyppii silloi mun on usein vai parempi päästä pois tilanteesta joka sen aiheuttaa mulla alkaa kädet tärisemään usein pelosta koska mä pelkään sitäkin olenko itse itseni hallittavissa kun mua tarpeeksi ärsyttää ja tapellu en ole koskaan taas siksi että mua pelottaa millainen olen koska voi olla niin huono tuuri että nautin siitä kun sillä hakkaamisella ei tuota kipua vain sille ketä hakkaa vaan myös itselleen ja se fyysinen kipu on omalla tavallaan se mistä jopa nautin jollain sairaalla tapaa kun se muistuttaa että on elossa kun sattuu ja se on helposti hoidettavissa hyvällä hoidolla joskus haavoista tosin saattaa jäädä asia vaikka niitä kuinka hyvin hoitaisi omalla tavallaan myös pelkään sitä kipua mu se taas johtuu siitä että sattuuko se jokin kerralla niin paljon etten pysty mielessäni sitä kipua kestämään et joo omalla tavallani olen sairas mu se kai minulle suodaan kun en halua kuitenkaan muita tarkoituksella ainakaan satuttaa ja raksatyö on mulle se missä saan rääkätä itseäni niin paljon kuin sielu sietää siinä en ainakaansatuta ketään toista ja hyvin jos käy saa ihmisille rakennettua toimivia koteja ja se riittämättömyyteni tunne suurelta osin johtuu itsestäni koska vaadin itseitseltäni liikoja mutta se taas johtuu lapsuudestani koska en halua vahingossakaan olla samanlainen kuin isäni oli ja se mun vaatimustaso itselleni on millä olen varmistanut sen ettei musta vahingossakaan tulisi sellaista kuin isäni ja koska olen sen niiden vaatimuksieni itse itseäni kohtaan elänyt jo yli neljäkymmentä vuotta on niistä tullut mulle jotain sellaista josta en edes halua luopua niistä on niin sanotusti kasvanut osa mua Helsingissä en vain tykännyt siitä että työnantaja alkoi vaatimaan koska mielestäni mulla oli itselläni tuolloin jo riittävän korkeat vaatimukset itseäni kohtaan toki siitä huolimatta aina kokeilin pystynkö työnantajani haluamaan vaatimustasoon se olisi ehkä jopa saattanut muutoin olla mahdollista mutta aina uudella työmaalla oli vaatimus tasoa nostettu taas hieman

        En jaksa lukea sepustustasi, kun kirjoitat kaiken yhteen pötköön. Oletko koskaan kuullut välimerkeistä?

        Opettele jäsentämään tekstisi lauseiksi. Se tekee tekstistäsi selkeämpää ja ymmärrettävämpää. Tiedoksi että lause aloitetaan isolla alkukirjaimella ja lopetetaan yleensä pisteeseen. Sen voi lopettaa myös huutomerlkiin ja kysymysmerkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan meistä ole syytön omaan käytökseensä ei miehet eikä naisetkaan ensisijaisesti on hyvä olla itse itsensä hallittavissa toisinaan mullakin on hetkiä kun on saatanan vaikea edes ajatuksiaan hallita mu se johtuu yleensä siitä että koen jot toinen kenen kanssa olen tekemisissä ei ole mulle rehellinen tai hänessä on jokin piirre josta en pidä taita si jokin joka saattaa luultavasti kuulua ammatin kuvaankin tapa joka vain mua nyppii silloi mun on usein vai parempi päästä pois tilanteesta joka sen aiheuttaa mulla alkaa kädet tärisemään usein pelosta koska mä pelkään sitäkin olenko itse itseni hallittavissa kun mua tarpeeksi ärsyttää ja tapellu en ole koskaan taas siksi että mua pelottaa millainen olen koska voi olla niin huono tuuri että nautin siitä kun sillä hakkaamisella ei tuota kipua vain sille ketä hakkaa vaan myös itselleen ja se fyysinen kipu on omalla tavallaan se mistä jopa nautin jollain sairaalla tapaa kun se muistuttaa että on elossa kun sattuu ja se on helposti hoidettavissa hyvällä hoidolla joskus haavoista tosin saattaa jäädä asia vaikka niitä kuinka hyvin hoitaisi omalla tavallaan myös pelkään sitä kipua mu se taas johtuu siitä että sattuuko se jokin kerralla niin paljon etten pysty mielessäni sitä kipua kestämään et joo omalla tavallani olen sairas mu se kai minulle suodaan kun en halua kuitenkaan muita tarkoituksella ainakaan satuttaa ja raksatyö on mulle se missä saan rääkätä itseäni niin paljon kuin sielu sietää siinä en ainakaansatuta ketään toista ja hyvin jos käy saa ihmisille rakennettua toimivia koteja ja se riittämättömyyteni tunne suurelta osin johtuu itsestäni koska vaadin itseitseltäni liikoja mutta se taas johtuu lapsuudestani koska en halua vahingossakaan olla samanlainen kuin isäni oli ja se mun vaatimustaso itselleni on millä olen varmistanut sen ettei musta vahingossakaan tulisi sellaista kuin isäni ja koska olen sen niiden vaatimuksieni itse itseäni kohtaan elänyt jo yli neljäkymmentä vuotta on niistä tullut mulle jotain sellaista josta en edes halua luopua niistä on niin sanotusti kasvanut osa mua Helsingissä en vain tykännyt siitä että työnantaja alkoi vaatimaan koska mielestäni mulla oli itselläni tuolloin jo riittävän korkeat vaatimukset itseäni kohtaan toki siitä huolimatta aina kokeilin pystynkö työnantajani haluamaan vaatimustasoon se olisi ehkä jopa saattanut muutoin olla mahdollista mutta aina uudella työmaalla oli vaatimus tasoa nostettu taas hieman

        Missä moisia työmaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa lukea sepustustasi, kun kirjoitat kaiken yhteen pötköön. Oletko koskaan kuullut välimerkeistä?

        Opettele jäsentämään tekstisi lauseiksi. Se tekee tekstistäsi selkeämpää ja ymmärrettävämpää. Tiedoksi että lause aloitetaan isolla alkukirjaimella ja lopetetaan yleensä pisteeseen. Sen voi lopettaa myös huutomerlkiin ja kysymysmerkkiin.

        Muuten olisin kyllä jaksanut lukea, mutta kun meni noin epäselväksi pitkäksi litaniaksi niin en todellakaan lukenut. Toivottavasti oppii jäsentämään, koska eivät hirveän monet varmasti sellaista halua edes lukea.


    • Anonyymi

      Voin myöntää tehneeni väärin ja pyytää anteeksi.

      • Anonyymi

        Sithän sun ei tarvi kuin osata ottaa yhteyttä jos oikeasti olet sitä mieltä asiasta pystyy kasvotusten puhumaan totuuden mukaisesti ja niin ettei jää mitään epäselvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sithän sun ei tarvi kuin osata ottaa yhteyttä jos oikeasti olet sitä mieltä asiasta pystyy kasvotusten puhumaan totuuden mukaisesti ja niin ettei jää mitään epäselvää

        Minä taas en myönnä tehneeni mitään väärin tilanteessa missä se mitä tein oli se ainoa oikea vaihtoehto, eikä ole yhtään mitään läpikäytävää, nyt tai enää koskaan.

        Elämä olisi ollut parempi ilman sinua ja vaikka en pysty kumota sitä, että jouduin tapaamaan sinut, voin korvata tapahtuneen vääryyden lopettamalla tämän ihmissuteen kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en myönnä tehneeni mitään väärin tilanteessa missä se mitä tein oli se ainoa oikea vaihtoehto, eikä ole yhtään mitään läpikäytävää, nyt tai enää koskaan.

        Elämä olisi ollut parempi ilman sinua ja vaikka en pysty kumota sitä, että jouduin tapaamaan sinut, voin korvata tapahtuneen vääryyden lopettamalla tämän ihmissuteen kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.

        Sen parempaa vastausta et saa vaikka kuinka pomppisit päälläsi tai kuinka pyytäisit, sillä vain näin on parempi kaiken kannalta loppujen lopuksi.


    • Anonyymi

      Panokone hyytyi.

      • Anonyymi

        Sinussa on kyllä jotain pahasti vialla, tarkoitan todella todella pahasti. Sivusta toivon, että saat pääsi järjestykseen joku päivä ja muodostat terveitä suhteita, sidoksia ja käsityksiä vastakkaiseen sukupuoleen projisoimisen sijaan


      • Anonyymi

        Loppuiko patterit vai paloiko sulake kun oli liian kovalla käytöllä kun vai muistit liukkaria käyttää ettei tullu palovammoja tai hankausruhjeita ettei kirvele kun kastuu märäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on kyllä jotain pahasti vialla, tarkoitan todella todella pahasti. Sivusta toivon, että saat pääsi järjestykseen joku päivä ja muodostat terveitä suhteita, sidoksia ja käsityksiä vastakkaiseen sukupuoleen projisoimisen sijaan

        Lue tuolta edeltä ni ehkä ymmärrät mitä mussa on vialla lukemaansa kun tulisi ymmärtääkin mu ongelma on yleensä siinä kuinka hyvin tuntee tietää kirjoittajan että tietää mitä tämä kirjoituksillaan tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuolta edeltä ni ehkä ymmärrät mitä mussa on vialla lukemaansa kun tulisi ymmärtääkin mu ongelma on yleensä siinä kuinka hyvin tuntee tietää kirjoittajan että tietää mitä tämä kirjoituksillaan tarkoittaa

        Niin en tiedä mihin tai keneen aloitus viittaa, enemmän huomiota herättää tämä trollaajien ynnä muiden kokijoiden ryntääminen paikalle mitä negatiivisempi aloituksen on aihe ja mahdollisuus draamailuun, niin sen varmempi kansanvaellus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuiko patterit vai paloiko sulake kun oli liian kovalla käytöllä kun vai muistit liukkaria käyttää ettei tullu palovammoja tai hankausruhjeita ettei kirvele kun kastuu märäksi

        Valehtelusta joutuu jonnekin, minkä ei edes tunnista olevan olemassa/ Sivusta


    • Anonyymi

      Anteeksi😪

      • Anonyymi

        En usko että sulla on ainakaan ollu mitään syytä pyytää multa anteeksi mu kiitos anteeksi pyynnöstäsi ja pahoitteluni jos olen sua jotenkin loukannut sitä kun on vaikea ellei jopa mahdoton hallita mitä suustaan päästä kun pinna alkaa kiristää liikaa vannekin menee solmuun kun pinnaa liikaa kiristää sitä voi kysyä vaikka joltakulta pyöräkorjaajalta


    • Anonyymi

      Älä tule syyttelemään. Itse olit vastuussa oleva ammattihenkilö.

      • Anonyymi

        Asentajana en pääasiassa ole vastuussa kuin omasta työnjäljestäni omalle työnantajalleni mu monasti huolehdin liikaakin siitä että työmaa hoituu sujuvasti koska minunkin palkanmaksuni on siitä kiinn että työmaa menee vähintäänkin plus miinus nolla jos työmaat menee tappiolle voi työnantajallani olla vaikeuksia maksaa edes omaa palkkaansa saatikka minun palkkaani tai edes työkaverieni ja jos työmaat si taas ei tuota työnantajalle kuinka vitussa työnantajalla voisi olla varaa korottaa palkkoja vaikka haluaisikin joitain vaikeita yhtälöitä joita voi olla mahdoton ymmärtää mitä niillä tarkoitetaan jos on kykenemätön ajattelemaan muita kuin itseään


    • Anonyymi

      Sellaisia ne heikot miehet ovat, tekevät itse vääryyttä ja yrittävät muuttaa koko tarinaa aivan muuksi. Harmi vain ettei totuus pala tulessakaan.

      • Anonyymi

        Jep, kyllä juuri näin. Lisäksi aina tuntuu löytyvän joku mokeltaja joka mielestään tietää miten asiat on menneet ja kilttinä juoksupoikana kailottaa näitä salassapidettäviksi katsottuja asioita niin että tantereet tömisee ja täräjää.


      • Anonyymi

        Ei pala ei jos ei ole paperilla jonka voisi polttaa si kun se on tietokoneen kovalevyllä ni en tiedä kuinka huonokuntoiselta osaava tekijä voi tiedot jo tänäpäivänä saada kai melkohelpostikin kaivettua esiin et mitäkö tietoja koneelle kannattaa tallettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kyllä juuri näin. Lisäksi aina tuntuu löytyvän joku mokeltaja joka mielestään tietää miten asiat on menneet ja kilttinä juoksupoikana kailottaa näitä salassapidettäviksi katsottuja asioita niin että tantereet tömisee ja täräjää.

        Mitähän salassa pidettävää yksityishenkilöllä mahtanee olla jos on rehellinen yleensä valheita salataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän salassa pidettävää yksityishenkilöllä mahtanee olla jos on rehellinen yleensä valheita salataan

        No kuuleppa, yksityishenkilön ei tarvitse tehdä tiliä omista asioistaan joka kyläntietäjälle ja toisekseen viittasin sellaisiin salassapidettäviksi katsottaviksi asioihin joita ei tarvitsi levitellä esimerkiksi jo juttujen levittäjän edun nimissä. Olet kyllä taitava väääntämään ja kääntämään muiden tekstejä ihan päin sanonko mitä, enkä ymmärrä motiiviasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pala ei jos ei ole paperilla jonka voisi polttaa si kun se on tietokoneen kovalevyllä ni en tiedä kuinka huonokuntoiselta osaava tekijä voi tiedot jo tänäpäivänä saada kai melkohelpostikin kaivettua esiin et mitäkö tietoja koneelle kannattaa tallettaa

        Niinpä juuri näin, että ei esim silppuri tai nuotio ole välttämättä mikään patenttiratkaisu pidemmän päälle nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän salassa pidettävää yksityishenkilöllä mahtanee olla jos on rehellinen yleensä valheita salataan

        Taidat olla lievästi sanoen sairas tai ainakin sairaalloisen utelias ja vallanhimoinen suhteessa muiden elämään. Olen pahoillani puolestasi, jos olet kasvanut tungettelevassa pienyhteisössä tai auditointien ym parissa, mutta ei se kyllä mitenkään normaalia ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla lievästi sanoen sairas tai ainakin sairaalloisen utelias ja vallanhimoinen suhteessa muiden elämään. Olen pahoillani puolestasi, jos olet kasvanut tungettelevassa pienyhteisössä tai auditointien ym parissa, mutta ei se kyllä mitenkään normaalia ole

        Sairaalta narsistilta se minusta kuulostaa ja varmaan löytäisi tarkat tuntomerkkinsä tältä Tommy Hellsten -instituutin videolta.

        Narsismi | Ihminen tavattavissa
        https://youtu.be/7nVaaf8UDXo


    • Anonyymi

      Molemmat tehtiin nähdään ja jutellaan?

      • Anonyymi

        Niin ^):)


      • Anonyymi

        Puhelimella saat yhteyden


      • Anonyymi

        Ihan koska vain passaa itellä ny ei ole kpk:n käyntiä kummempaa tiedossa sillai mitä on jo sovittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimella saat yhteyden

        Soita tai viestitä jooko


    • Tuskin nyt olen tehnyt väärin taikka oikein yhtään mitään pitkään aikaan.

      • Mulle voi myös puhua☺️


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Mulle voi myös puhua☺️

        Hei. Sehän kiva 😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hei. Sehän kiva 😊

        Mitä kuuluu?


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Mitä kuuluu?

        Ihan hyvää. Tulin juuri töistä kotiin ja nyt ajattelin ottaa nokoset. Nukuin yöllä vain 4,5 tuntia. 😄


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihan hyvää. Tulin juuri töistä kotiin ja nyt ajattelin ottaa nokoset. Nukuin yöllä vain 4,5 tuntia. 😄

        Miten jaksat noin vähillä unilla?


      • Anonyymi

        Oikein et varmaan ole tehnyt vuosiin sitä mitä olet tänäänkin jo kerenny tehdä vääriin voi olla että siitäkin se vastuu virkavalle on olemassa vähintäänkin


      • Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

        Mulle voi myös puhua☺️

        Voiko mistäs sä haluaisit suloinen jutskata vähän niitä näitä vai jotain sellaista kivan kutkuttavaa vähän navan alta menevää kuitenkin kö vai eiks


      • Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

        Mitä kuuluu?

        Hyvää kiitos kysymästä Kuinkas sulla on päivä sujunna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää kiitos kysymästä Kuinkas sulla on päivä sujunna

        Käytiin isänpäivää viettämässä ravintolassa. Kävittekö te puolison vanhemmilla?


      • Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

        Käytiin isänpäivää viettämässä ravintolassa. Kävittekö te puolison vanhemmilla?

        Kotona yksin ja kohta haen pizzaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko mistäs sä haluaisit suloinen jutskata vähän niitä näitä vai jotain sellaista kivan kutkuttavaa vähän navan alta menevää kuitenkin kö vai eiks

        No minä taidan ihan vaan nätisti käyttäytyä, enkä mene navan alapuolisiin jutskiin. ☺️ Kävitkö tänään ulkoilemassa? Ihana ilma🌞🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotona yksin ja kohta haen pizzaa.

        Mitä muut persoonat tekee?


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Miten jaksat noin vähillä unilla?

        Hyvin jaksoin. Kun pysyy välillä liikkeessä. Nyt sain vähän nukuttua. Jaksaa illan. Täytyy koittaa käydä salilla vähän myöhemmin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvin jaksoin. Kun pysyy välillä liikkeessä. Nyt sain vähän nukuttua. Jaksaa illan. Täytyy koittaa käydä salilla vähän myöhemmin.

        Minäkin käyn salilla. Toki nyt en tällä viikolla ole ehtinyt. Mutta menen taas kunhan ”ehdin”☺️ Tai en ole kipeänä..


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Minäkin käyn salilla. Toki nyt en tällä viikolla ole ehtinyt. Mutta menen taas kunhan ”ehdin”☺️ Tai en ole kipeänä..

        Joo tuo ehtiminen on ongelma itsellenikin välillä. Työt haittaa harrastuksia. Mielellään kävisin kolmesti viikossa ja siihen päälle vielä taisteluharkoissa. 😊


      • Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

        Mitä muut persoonat tekee?

        Olin yksin eilen ja petyin itseeni. Ei muita nyt ollut tässä.


      • Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

        Minäkin käyn salilla. Toki nyt en tällä viikolla ole ehtinyt. Mutta menen taas kunhan ”ehdin”☺️ Tai en ole kipeänä..

        Kiva kun käyt pidät itsestäsi huolta😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun käyt pidät itsestäsi huolta😌

        Kyllä. Tykkään pysyä ja olla hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä. Tykkään pysyä ja olla hyvässä kunnossa.

        Hidastaa solujen vanhenemista sitten kun siihen saa hyvät unet😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hidastaa solujen vanhenemista sitten kun siihen saa hyvät unet😊

        Ja lihakset kasvaa. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja lihakset kasvaa. 😊

        Jäänyt itselle sellaiset ylläpito treenit vain, etten hae mitään kauheeta kehitystä. Aerobista kannattaa ottaa kanssa🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäänyt itselle sellaiset ylläpito treenit vain, etten hae mitään kauheeta kehitystä. Aerobista kannattaa ottaa kanssa🙂

        Se on totta. Töissä tulee liikuttua vähintään 10 000 askelta vuoron aikana. Tietysti olisi hyvä käydä lenkillä muutenkin. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on totta. Töissä tulee liikuttua vähintään 10 000 askelta vuoron aikana. Tietysti olisi hyvä käydä lenkillä muutenkin. 😊

        Siinähän sitä lenkkiä on se ratkaisee mitä laittaa suuhun😄ja syö oikeeseen aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitä lenkkiä on se ratkaisee mitä laittaa suuhun😄ja syö oikeeseen aikaan.

        Seuraan myös syömistäni. Onnistuin laihtumaan vuoden aikana melkein 20 kg. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitä lenkkiä on se ratkaisee mitä laittaa suuhun😄ja syö oikeeseen aikaan.

        Mut, joskus tekee mieli herkutella ei se vaarallista oo😄🍕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Seuraan myös syömistäni. Onnistuin laihtumaan vuoden aikana melkein 20 kg. 😊

        Se on paljon se syötkö paljon kasviksia muuten🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon se syötkö paljon kasviksia muuten🤔

        Kyllä toisinaan. Enemmänkin voisin. Pidän lihattomia päiviä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon se syötkö paljon kasviksia muuten🤔

        Huomasin vaan kun olin tuolla reissussa niin ruokakulttuuri on niin toisenlainen, että se 10 kg lähtisi varmaankin suht.nopeesti kun siitä jää viljoja pois, eikä muutenkaan tule silleen syötyä kuten täällä🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut, joskus tekee mieli herkutella ei se vaarallista oo😄🍕

        Ei herkuttelu ole kielletty. Just söin täytekakkua muuten. 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin vaan kun olin tuolla reissussa niin ruokakulttuuri on niin toisenlainen, että se 10 kg lähtisi varmaankin suht.nopeesti kun siitä jää viljoja pois, eikä muutenkaan tule silleen syötyä kuten täällä🙂

        Minunkin tulee syötyä leipää aika paljon. Pyrin kuitenkin pitämään päivittäisen kalorien saannin just sopivana. Nyt tosin painonlasku on pysähtynyt. Voi olla että salitreenin takia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei herkuttelu ole kielletty. Just söin täytekakkua muuten. 😋

        Oliko hyvä kakku? Viime viikolla olin synttäreillä niin kyllä oli huono😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä kakku? Viime viikolla olin synttäreillä niin kyllä oli huono😄

        Oli oikein makoisa. Paljon hedelmää ja marjoja sisällä. Rahkakermavaahto päällä. 😊😋


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minunkin tulee syötyä leipää aika paljon. Pyrin kuitenkin pitämään päivittäisen kalorien saannin just sopivana. Nyt tosin painonlasku on pysähtynyt. Voi olla että salitreenin takia.

        Salitreenistä paino tuppaa nousemaan..se onkin taitolaji jos on kova nälkä kun siitä tulee, että verensokerit pysyy ylhäällä, eikä ala kiukustuu😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salitreenistä paino tuppaa nousemaan..se onkin taitolaji jos on kova nälkä kun siitä tulee, että verensokerit pysyy ylhäällä, eikä ala kiukustuu😅

        Niinpä ja proteiinia täytyy tankata jatkuvasti. 😄


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oli oikein makoisa. Paljon hedelmää ja marjoja sisällä. Rahkakermavaahto päällä. 😊😋

        Pitäisi aina ottaa sellainen kakku, joka ei petä🙂🤔mene vähän pilalle koko ateria, kun kruunu pettää 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinpä ja proteiinia täytyy tankata jatkuvasti. 😄

        Niin täytyy..🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin täytyy..🙂

        Mitäs sinun iltaan kuuluu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi aina ottaa sellainen kakku, joka ei petä🙂🤔mene vähän pilalle koko ateria, kun kruunu pettää 😅

        Millainen kakku se sitten oli? Yleensä ne on aina hyviä. 😄


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitäs sinun iltaan kuuluu?

        Ei mitään kummempaa entäs sinne?🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kummempaa entäs sinne?🙂

        Vaihtuiko tässä keskustelija välissä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Millainen kakku se sitten oli? Yleensä ne on aina hyviä. 😄

        En muista nimeä jokun pikkufirman se oli🙂


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaihtuiko tässä keskustelija välissä?

        Ei vaihtunut:)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaihtuiko tässä keskustelija välissä?

        Illanjatkoo..😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaihtunut:)

        Tyyli muuttui vähän. Ei täälläkään just nyt ihmeitä. Isänpäivä kakkua syöty ja sinne salille seuraavaksi. Huomenna onkin vapaapäivä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Illanjatkoo..😌

        Sitä samaa. 😌


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Seuraan myös syömistäni. Onnistuin laihtumaan vuoden aikana melkein 20 kg. 😊

        Sehän on todella paljon! Hyvä juttu!😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo tuo ehtiminen on ongelma itsellenikin välillä. Työt haittaa harrastuksia. Mielellään kävisin kolmesti viikossa ja siihen päälle vielä taisteluharkoissa. 😊

        Kuulostaa hyvältä🙄 tsemppiä treeniin!


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Sehän on todella paljon! Hyvä juttu!😊

        Vielä haluaisin laihtua ainakin 5 kg. Ehkä kesään mennessä tällä treenitahdilla. Pyykkilautavatsa. 😄


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä🙄 tsemppiä treeniin!

        Kiitos. On kannustanut se kun on alkanut näkyä tuloksia.


      • Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

        Sehän on todella paljon! Hyvä juttu!😊

        Jotkut ne onnistuu👍tarvitaan sellaista tahdonvoimaa..joskus muistaakseni sen 10 kg lähti kun oli sellainen fiilis nuorempana. Sitten kerran sairastuin niin 16 kg putosi paino nopeesti, kun iski kriisi😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin yksin eilen ja petyin itseeni. Ei muita nyt ollut tässä.

        Mikä hätänä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo tuo ehtiminen on ongelma itsellenikin välillä. Työt haittaa harrastuksia. Mielellään kävisin kolmesti viikossa ja siihen päälle vielä taisteluharkoissa. 😊

        Mitä lajia harrastat? 😊


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Mitä lajia harrastat? 😊

        Miekkailua.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Miekkailua.

        Se sopiikin sun nimeen. Miekkailuprinssi😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Vielä haluaisin laihtua ainakin 5 kg. Ehkä kesään mennessä tällä treenitahdilla. Pyykkilautavatsa. 😄

        Oot kyllä ihan hyvä noinkin☺️ Mutta teet tietysti niin kun itsestä parhaalle tuntuu☺️


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Se sopiikin sun nimeen. Miekkailuprinssi😊

        Siitä osaltaan tuon prinssin keksinkin. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ne onnistuu👍tarvitaan sellaista tahdonvoimaa..joskus muistaakseni sen 10 kg lähti kun oli sellainen fiilis nuorempana. Sitten kerran sairastuin niin 16 kg putosi paino nopeesti, kun iski kriisi😬

        Minäkin olen kerran elämässäni ollut dieetillä (kurinalaisesti vedin sen 10viikkoa) painoa tippui joku 5kg. Siinä kyllä huomasi sen eron, mitä suuhunsa laittaa. Olen siis ollut aika kova liikkuja aina. Mutta syönyt sitten kumminkin epäterveellisesti. Vaikka luulin syöväni ”fiksusti”😊


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Minäkin olen kerran elämässäni ollut dieetillä (kurinalaisesti vedin sen 10viikkoa) painoa tippui joku 5kg. Siinä kyllä huomasi sen eron, mitä suuhunsa laittaa. Olen siis ollut aika kova liikkuja aina. Mutta syönyt sitten kumminkin epäterveellisesti. Vaikka luulin syöväni ”fiksusti”😊

        Niinpä, sillä syömisellä onkin paljon suurempi vaikutus siihen. Etenkin mitä vanhemmaksi tulee. Mässäileminen ei enää käy. Nyt olen lähdössä salille. 😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinpä, sillä syömisellä onkin paljon suurempi vaikutus siihen. Etenkin mitä vanhemmaksi tulee. Mässäileminen ei enää käy. Nyt olen lähdössä salille. 😊

        Hyvää treeniä☺️


      • NEONPINKKI kirjoitti:

        Hyvää treeniä☺️

        Kiitos! 😊


    • Anonyymi

      Näin se on, paskempi juttu. Siis, minulle tehtiin.

    • Anonyymi

      Terapeutitar nähdäänkö ja jutellaan?

      • Anonyymi

        Asioiden vääristelyä millä ei ole mitään tekemistä ao:ien kanssa tai mahdollisesti kenenkään kanssa


      • Anonyymi

        Jos ei ole asiakas suhdetta niin eipä tuossakaan mitään väärää ole hämeessä mulla oli keskustelu apuna kauniin seksikäs nais puolinen psykiatrian hoitaja hieman tuli tuhmia mietittyä siinä samalla kun hänen kanssaan kävi keskustelemassa kuinka ihanaa olisi ollut ottaa hänet kun hän olisi ollut etunojassa työpöytäänsä vasten oli meinaan hyvän näköinen pylly kauniin pyöreä ja leviät lanteet mmmm... kuinka ihanalta se olisi mahtanutkaan tuntua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole asiakas suhdetta niin eipä tuossakaan mitään väärää ole hämeessä mulla oli keskustelu apuna kauniin seksikäs nais puolinen psykiatrian hoitaja hieman tuli tuhmia mietittyä siinä samalla kun hänen kanssaan kävi keskustelemassa kuinka ihanaa olisi ollut ottaa hänet kun hän olisi ollut etunojassa työpöytäänsä vasten oli meinaan hyvän näköinen pylly kauniin pyöreä ja leviät lanteet mmmm... kuinka ihanalta se olisi mahtanutkaan tuntua

        No uffaffaa eipä esim tämä naurata uffaffaapösilöä


    • Anonyymi

      Sinä teit väärin minua kohtaan, hakkeroit, haukut,tirkistelet ja seuraat mun jokaista liikettä.

      • Anonyymi

        Hyh, tuollaiset tyypit on jäteliejua alempiarvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyh, tuollaiset tyypit on jäteliejua alempiarvoisia.

        Ameebaa alkeellisempia


      • Anonyymi

        En osaa hakkeroida ei ole tietotekniikka koskaan kiinnostanut tirkistelyä en ole koskaan harrastanut jos ovi ollut raollaan olen saattanut kurkata ensin etten keskeytä mitään tärkeää tai häiritse sopimattomalla hetkellä isäni ja äitini yllätin joskus kesken Antin sen jälkeen opin että ehkä ei kuitee ole hyvä mennä vanhempien huoneeseen jos ovi on kiinni ainakaan koputtamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyh, tuollaiset tyypit on jäteliejua alempiarvoisia.

        Hyvä osaat myöntää mutta tunnistitko oman kirjoituksesi vai luulitko kaverisi kirjoittamaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ameebaa alkeellisempia

        Torakka taitaa olla osuvin kuvaus ja mahdollisesti jopa yksisoluinen tuholainen


      • Anonyymi

        Jättebra🥰


    • Anonyymi

      Voi rauhassa olla tuota mieltä. Tiedän, mitä kuulin ja näin. En jää katsomaan pidemmäksi aikaa.

      • Anonyymi

        Mitäs näit sitten ja kuulit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs näit sitten ja kuulit?

        Kerron kyllä jos irl kysytään. Muuten en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron kyllä jos irl kysytään. Muuten en.

        Taisi olla jotain peruuttamatonta sekä anteeksiantamatonta? Olin oikeessa kun pitää silmiä auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla jotain peruuttamatonta sekä anteeksiantamatonta? Olin oikeessa kun pitää silmiä auki.

        Kyllä se oli. Avasi silmät lopullisesti.


      • Anonyymi

        Koskaan ei ole pakko jäädä jos ei halua mutta ihan ei aina kannata lähteä ovet paukkuen ilman avaimia ainakaan pääsee vielä sisään jos toinen ei vielä olekkaan rauhoittunut niin että asiasta voisi keskustella sovussa yhdessä


      • Anonyymi

        Jos meinaan on edes tarkoitus palata takaisin mu jos ei ole niin onko niin väliä onko asia edes sovittu selvitetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs näit sitten ja kuulit?

        Kuulla han voi aina vaikka ja kuinka paljon ja mitä tahansa ihan kaikkea ei aina ole välttis hyvä nähdä ettei jää traumoja liittyi asia si mihin tahansa ihminen kuulee näkemättä ni siitäkin saa aivot monasti virikettä sen mielikuvituksen käyttöön jo nuorella iällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron kyllä jos irl kysytään. Muuten en.

        Mikä vittu on irl irk gallerian muinais historiasta tiedän ja muistan tuli sitäkin joskus kahtottua et mikä vittu se edes on vähä niin kui vanhanajan face tavallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla jotain peruuttamatonta sekä anteeksiantamatonta? Olin oikeessa kun pitää silmiä auki.

        Mikä on peruuttamatonta jos on rehellinen toista kohtaan niin eikö asiat ole silloin helpoiten sovittavissa mä vain en koe että mä olen se jonka tarvii pitäisi tai edes kuuluisi pyytää anteeksi edes käytöstään tai edes pahoitella muuta kuin niitä mitä olen pikaistuksissani sanonut kun ne jonkun tunteita saattanut loukatakkin joten pahoittelut siitä kaikilta yhteisesti joita olen vahingossakaan edes saattanut loukannut jollain tapaa vähäisimmässäkään määrin


    • Anonyymi

      Miten muka? Minähän en halunnut että saisit tietää että sinua täällä kaipailin. En tiennyt että jos kirjoitan tänne niin se on sama asia kuin olisin sen suoraan sulle sanonut. Siinä totuus.

      • Anonyymi

        En tiennyt, että minua täällä kaivattu. Mistä sen olisin voinut tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt, että minua täällä kaivattu. Mistä sen olisin voinut tietää?

        Hyvä kysymys.


      • Anonyymi

        Pitäiskö sulla olla vähän tärkempää tekemistä vätys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sulla olla vähän tärkempää tekemistä vätys?

        Kerro toki mitä? Paistia paistan tässä samalla paistinpannulla.


      • Anonyymi

        Kyllä se sulle selviää josai kohti kun viitsit koittaa edes selvittää kuinka saat yhteyttä saatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt, että minua täällä kaivattu. Mistä sen olisin voinut tietää?

        Kirjoitusten sisällöstä voi helpostikin vähä saada suuntaa mitä kukakin kaipaa muistelee haluaa ja se kuinka hyvin ne taas sattuu omaan elämään ni riippu pitkälti kuinka hyvin muistaa niitä hetkiä joita toinen kuvailee silloin jos ei ohimennyttä hetkeä itse muista niin silloi se ei itselle merkinnyt mitään niin tärkeää etyäkö olisi jotain syytä nähnyt sen tallettamiselle muisti pankkiinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sulla olla vähän tärkempää tekemistä vätys?

        Laiskajaakko laiskiainen vähä kauniimpia nimityksiä samalle sanalle ei ehkä herkkä hipiäisempi välttis niin loukkaannu kun ei välttis ymmärrä mitä tarkoitetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki mitä? Paistia paistan tässä samalla paistinpannulla.

        Paisti ois varmaan helpoin tehdä uunissa lehtipihvi on melkein paksuin mitä itse paistinpannulla tekisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paisti ois varmaan helpoin tehdä uunissa lehtipihvi on melkein paksuin mitä itse paistinpannulla tekisin

        Lihan pinnat kannattaa paistaa/ruskistaa kevyesti ensin ennen uunin laittoa. Tein kyllä karjalanpaistia ruskistan senkin lihat ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskajaakko laiskiainen vähä kauniimpia nimityksiä samalle sanalle ei ehkä herkkä hipiäisempi välttis niin loukkaannu kun ei välttis ymmärrä mitä tarkoitetaan

        Niin nää on kyllä niin niin kivoja juttuja. Oikein uskoisi että ootte aikuisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihan pinnat kannattaa paistaa/ruskistaa kevyesti ensin ennen uunin laittoa. Tein kyllä karjalanpaistia ruskistan senkin lihat ensin.

        Tästä mä oon kyllä ihan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihan pinnat kannattaa paistaa/ruskistaa kevyesti ensin ennen uunin laittoa. Tein kyllä karjalanpaistia ruskistan senkin lihat ensin.

        Saa paljon makua sillä tapaa, joskus vaivaudun, riippuu mitä ja mistä teen, karjalanpaistia pidän valurautapadassa ilman kantta puolituntia kuumemmassa lämmössä, jolloin pinnalla olevat lihapalat ruskistuvat päältä, jonka jälkeen kansi päälle, pienennän lämpöä ja annan muhia kaikessa rauhassa kypsäksi.


    • Anonyymi

      Justiinsa!! Sä se osaat olla itseäsi täynnä. Kaikissa muissa vikaa paitsi sussa. Siihen perustuu tuo jatkuva eksiesi haukkuminen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Narsismia tuo on, ei mitään muuta!


      • Anonyymi

        Kuuleman mukaan mulla oli jo reilu parikymmentä vuotta si pää täynnä kusta ja paskakin teki jo patoa ni voiko se tuossa ajassa tilanne ainakaan paremmaksi muuttua jos ei tapojaan osaa tai halua muuttaa ja luonteeni on se mielee en tee mitään vaikka sitä kuka toivoisi mä osaan itse itseni kanssa tulla toimeen se on mulle tärkeintä ei kenenkään muun ole pakko mua edes hyväksyä jos ei halua


      • Anonyymi

        Millä perusteella väität, että aloittaja haukkuu eksäänsä tai että aloitus liittyy mihinkään sellaiseen suhdanteeseen? Tai että joku tekisi toistuvasti näin? Olisikohan kenties tullut pari provoa luettua liikaa ns😂 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Narsismia tuo on, ei mitään muuta!

        Ja sieltä löytyi taas säestämään tämä aina niin ihana maallikkodiagnostikko joka päiväiseen liturgiaansa sopivaa saarnaa . Niin läpinäkyvää, että naurattaa. Mikä tahansa teksti tuntuu sopivan pirtaasi, jotta pääset mälväämään jonkun oletetun henkilön vikoja.


    • Anonyymi

      Nii mitä tein!?

    • Anonyymi

      Jos olet mies voi että teinkin väärin sua kohtaan mu miettimään itse kuinka olet toiminut sitä naista kohtaan kenestä olen vähäisimmässäkään määrin kiinnostunut missään muodossa tai mistään syystä mulla kun on myös ollut työkavereina mulle luotettavia naisia montakin eräs vanhempi nainen aikanaan Kauniaisissa opetti mulle että kun ikkunoiden tiivistys aineena käytetään uretaania on hyvä käyttää sään kestävää sikaa kittinä molemmin puolin ikkunaa tiivisteenä eikä siksi ettäkö se sieltä ajan kuluessa minneen häviäisi vaan jos katsotte sitä uretaani kun sitä pursotuksen jälkeen leikannut ni se ei ole samanlaista tiivis puristeuretaani levy yhtä kaunista maalari naista autoin minkä osasin maalaustöissä Kaisaniemen kurvin hotelli työmaalla jolla oli lapsensa isän kanssa vääntöä elatysmaksuista ja tapaamisista kun isää ei kai kiinnostaneet kumpikaan jos mulla ei tuolloin olisi ollut tyttäreni äidin kanssa vääntöä samoista asioista kun hänellä lastensa isän kanssa olisin silloiselle naisystävälleni ilmoittanut tai omalla kohdallani kun olisin päässyt töistä kotiin sanonut ja asiasta olisi mahdollisesti käyty keskustelu ja erottu ehkä ystävinä ja olisin yrittänyt ainakin olisiko kyseinen nainen ollut musta sen verran kiinnostunu ettäkö meistä olisi voinut tulla jotain oli meinaan pirun sexikäs blondi vaalea verikkö verinen yksinhuoltajaksi kun monasti yksinhuoltaja äiti kun unohtaa pitää itsestään huolta kun se lapsenetu on tälle tärkeämpi kuin omakaan

      • Anonyymi

        Juuri näin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 🤣

        Että oli oikein riemastuttava provo? Aina nämä vajaat tuntuu löytävän joka aloitukseen provoineen sekä niiden tosissaan ottamisineen, kunhan sukupuolioletus on oikea😉 Tämä jälkimmäinen keu keu- ryhmä on yhtä järkeä vailla kuin provoilijat. Sivusta tämä ps katkeruus ei kaunista, eikä pidennä mittoja


    • Anonyymi

      Jos mietitään nyt tätä aluetasolla tai suhdetasolla niin suurin piirtein omavarasia ollahan siinäkin suhteessa jos toinen näyttäytyy yksinhuoltajan ominaisuudessa PIITTAAMATTA muiden tunteista vaan ja AINOASTAAN omasta EGOSTA!

    • Anonyymi

      Provo...? 🤔🧐

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa tästä, mutta jos tämä ei ole, niin aloittaja itse ei ole kommentoinut aihetta ymmärtääkseni ja tätä en ihmettele, kun ketjut tukkeutuu mitä ihmeellisimmistä hutuista. Itse asiassa se jopa voi puhua silloin sen puolesta, että aloitus on aito kun aloittaja ei kommentoi tai tyydytä myös hyvinkin häiriintyneiden ihmisten uteliaisuutta


      • Anonyymi

        Pikemminkin: Porno 🤔🧐


    • Anonyymi

      No mikäs se totuus sitten on

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää. Voit yrittää vaikka verta kivestä puristaa. Mikään ei liikuta minua enää.

    • Anonyymi

      Aina ei tule viimeisen päälle miettineeksi tekojaan, mutta sinullahan on nyt sitten oikeus vaatia hyvitystä tai jotain, että siinä mielessä olet nyt niskankin päällä.

    • Anonyymi

      Tein mitä tein. Se oli siihen tilanteeseen paras ratkaisu, mihin kykenin. Toisissa olosuhteissa olisin voinut päättää toisin. Sitä emme koskaan tule tietämään.

      • Anonyymi

        Puhut kuin jostain urheilusuorituksesta.


      • Anonyymi

        Itsepetosta ja tekosyitä, jotta sinun ei tarvitsisi kohdata vastuunkantamista siitä mitä olet toiselle aiheuttanut. Olet heikko.


    • Anonyymi

      Naiset valitettavasti nauttii, kun niitä kohtelee huonosti. Miellyttävät miehet jää nuolemaan näppejään. Ei se siitä kääntelemällä ja vääntelemällä miksikään muutu. Totuus on mikä on.

      • Anonyymi

        EIKÄ NAUTI


    • Anonyymi

      Tein kyllä tyhmästi. Olisit ollut edes kaverina tosi mukava. Olen yrittänyt korjata tilannetta, mutta ei sitä tietenkään tarvitse hyväksyä, jos siltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Voiko sen muka korjata?


    • Anonyymi

      Joo, mutta kerro ensin missä sinä teit joko ensin tai kostona väärin, koska vääryys on tarkoitettu vain poistamaan vääryys. "Ota malka silmästäsi ennen kuin alat summamutikassa muita -tässä tapauksessa ketä hyvänsä - se, olisi viisasta, mutta ei ole pakko olla viisas, koska voi olla hullukin" Oletko muka kuin suomalinen laulaja, joka kohdistaa surulliset sanansa kehen lystää, tai niihin jotka ymmärryksen puutteessa luulee olevansa LIIAN samassa tilanteessa.

    • Anonyymi

      2Älkää sanoko VÄÄRÄÄ todistusta lähimmäisestänne?" Kerro tapaus, mikä johti vääryyteen, vaikka se tuskin kiinnostaa muita kuin sinua ja kyseistä väärintekijää.
      Saiko jompikumpi kuitenkin jopa rahaa, tapauksen johdosta?

    • Anonyymi

      Vaikka LAKI kieltää kaikki rikokset, niin kaikki ovat rikollisia, mikäli Johannes on (se toinen- ei Sakariaksen poika) - kertoi totuuden Raamatussa.
      Jos olet valehtelija, sinusta voi tulla ties mikä taiteilija...
      Jos olet ateisti, sinusta tulee hyvä demokraatti tai rebuplikaanit vaikket siedäkään presidenttejä/kuninkaita.
      Jos tapat ja murhaat sinusta tulee hyvä sotilas.
      Jos varastat, sinusta tulee varas.
      Jos himoitset rahallasikin muiden omaisuudet itsellesi, olit alunperin pankkiirien/sutenöörien seksiorja... Noin kuvainnollisesti sanoen.
      Mutta: Jos annat VÄÄRÄN TODISTUKSEN lähimmäisestäsi, olet vain juoruämmä/juoru-ukko.
      Siksi ei ole hyvä syyttää ketään SINUA, ellet ole varma, että olet tunnukseltasi satanisti - syyttäjä.

      Mutta jos ette koskaan riko mitään helppoa lakia, pelastut nostamaan JOSKUS rimaa, niitä vaikeammissakin ongelmissa..
      Synnit saa poies? Kaikki eivät sitä usko, eivät he ole kristittyjä vielä... Jos joskus kyllästyt paholaisen valtaan, Jeesus havaitsee SINUT - ehkä ensimmäistä kertaa..
      Itse päätät, jääkö se heti viimeiseksikin...

      .

    • Anonyymi

      Totuus on se että itse teit huomattavasti enemmän väärin minua kohtaan, joten se mitä minä tein ei ollutkaan yhtään mitään sinun tekemisiisi verrattuna.

      Et vain osaa samaistua minuun ja lukuisiin tekemiisi vääryyksiisi minua kohtaan, senkin häiriintynyt narsisti.

      Se on hyvästi ja lopullisesti ja se oli sitäpaitsi ainoa oikea vaihtoehto siinä kohdassa minun näkökulmastani, ettäs tiedät.

      • Anonyymi

        Noo kuulija mitä teit sitten jos joet hänen tehneen enempi väärin?


    • Anonyymi

      Totuus on teille narsisteille pahin asia maailmassa, jota ette pysty katsomaan silmästä silmään, koska ette muuta teekään kuin valehtelette ja vääristelette asioita minkä kerkiättä kuin Putinin Venäjä konsanaan, mutta valheillanne on lyhyet jäljet ja totuus ei sen sijaan pala tulessakaan, joten ennemmin tai myöhemmin Universumi/Jumala panee teidät maksamaan joka vääryydestänne toisia/maailmaa kohtaan korkojen kera moninkertaisen hinnan, ei siksi, että se/hän nauttisi kenenkään kivuista ja kärsimyksistä, vaan jotta väärintekijät voisivat kasvaa ja kehittyä paremmiksi jjosa jättää pahan elämänsä taakseen, jos sitä todella viimein haluavat.

    • Anonyymi

      Ihan miten vain. Kaikki käy.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe