Sain halvalla tuollaisen ja autoilut on jäänyt vähiin,on se sen verran loistava menopeli.
Toimintamatkaksi on luvattu 50km mikä riittää minulla töihin, 25km, lataus siellä ja pääsee takaisin. Kaupat ja muut palvelut on 10 km päässä ja tällä hurauttaa sinne yhtä nopeasti kuin autolla. Työmatkalla saisi suurimman osan ajasta ajaa 80kmh mutta silti tällä menee vain 10 minuuttia kauemmin.
Kun lumet tulee niin en aio tällä ajaa töihin tien haastavuuden vuoksi. Olen aina pitänyt autoa idioottimaisena laitteena ja nyt se tuntuu vieläkin typerämmältä. Miksei osteta vain näitä kun kuitenkin 90% autoilijoista ajaa autoillaan yksin ilman matkustajaa? No jos matkat on hemmetin pitkiä niin eri asia. Enkä ole muuten seniori vaan 34 vuotias.
Katettu sähkömopo (40kmh) on loistava väline
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina pitänyt kaikenlaisia sähkömopoja idioottimaisina liikenteen hidastelijoina ja erittäin vaarallisina kulkupelinä kaiken ikäisille.
- Anonyymi
Jos on sallittu ajaa pyörätiellä/yhdistetyllä pyörätiellä ja jalkakäytävällä, niin eivät ainakaan siellä ajaessa silloin ajoradan liikennettä haittaa kovinkaan paljon. Haittaavatko sitten miten paljon pyöräilijöitä ja jalankulkijoita, niin se riippuu tuollaisen mopon kuskista.
- Anonyymi
Ne näkyy olevan pirun kallita!
- Anonyymi
Kyllä vaan ja harkinnut omaan liiikkumiseen tämmöistä sähkö koppia. Työmatkat alta 30km edestakas sahaamista 60kmh rajoitus joten täysin yhtä nopea kuin auto ja tuo matka ei ole edes jokapäivä vaan vähemmän. Polkupyörä ei ole nyt vaihtoehto kun joskus pikku tavaraa mukana. Osassa ei ole edes vakuutusta lusäkustannuksena. Mopoautoa en kuitenkaan vaan sähköaparaatin. Typerää ajella autolla pikkumatkoja. Eläkkeeseen vielä kymmenkuntavuotta . Vielä en ole edes versiota kattonut vaan sulatellut asiaa. On ne hintavia mutta maksavat pikkuhiljaa itseään takaisin jos kunnossa pysyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841