Katettu sähkömopo (40kmh) on loistava väline

Anonyymi-ap

Sain halvalla tuollaisen ja autoilut on jäänyt vähiin,on se sen verran loistava menopeli.
Toimintamatkaksi on luvattu 50km mikä riittää minulla töihin, 25km, lataus siellä ja pääsee takaisin. Kaupat ja muut palvelut on 10 km päässä ja tällä hurauttaa sinne yhtä nopeasti kuin autolla. Työmatkalla saisi suurimman osan ajasta ajaa 80kmh mutta silti tällä menee vain 10 minuuttia kauemmin.
Kun lumet tulee niin en aio tällä ajaa töihin tien haastavuuden vuoksi. Olen aina pitänyt autoa idioottimaisena laitteena ja nyt se tuntuu vieläkin typerämmältä. Miksei osteta vain näitä kun kuitenkin 90% autoilijoista ajaa autoillaan yksin ilman matkustajaa? No jos matkat on hemmetin pitkiä niin eri asia. Enkä ole muuten seniori vaan 34 vuotias.

4

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aina pitänyt kaikenlaisia sähkömopoja idioottimaisina liikenteen hidastelijoina ja erittäin vaarallisina kulkupelinä kaiken ikäisille.

• Anonyymi

Jos on sallittu ajaa pyörätiellä/yhdistetyllä pyörätiellä ja jalkakäytävällä, niin eivät ainakaan siellä ajaessa silloin ajoradan liikennettä haittaa kovinkaan paljon. Haittaavatko sitten miten paljon pyöräilijöitä ja jalankulkijoita, niin se riippuu tuollaisen mopon kuskista.

• Anonyymi

Ne näkyy olevan pirun kallita!

• Anonyymi

Kyllä vaan ja harkinnut omaan liiikkumiseen tämmöistä sähkö koppia. Työmatkat alta 30km edestakas sahaamista 60kmh rajoitus joten täysin yhtä nopea kuin auto ja tuo matka ei ole edes jokapäivä vaan vähemmän. Polkupyörä ei ole nyt vaihtoehto kun joskus pikku tavaraa mukana. Osassa ei ole edes vakuutusta lusäkustannuksena. Mopoautoa en kuitenkaan vaan sähköaparaatin. Typerää ajella autolla pikkumatkoja. Eläkkeeseen vielä kymmenkuntavuotta . Vielä en ole edes versiota kattonut vaan sulatellut asiaa. On ne hintavia mutta maksavat pikkuhiljaa itseään takaisin jos kunnossa pysyy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      334
      7232
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4428
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3185
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3017
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1962
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1846
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      215
      1784
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe