Yhtäkkiä tajusin

Anonyymi-ap

Minähän rakastan sitä naista. Ehkä se helpottaa kun asian itselleen myöntää

46

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minäkin sitä miestä ja myönsin sen jo.
      Asiat ei vaan ole yksinkertaisia.
      Kamala ikävä häntä. 😢

      • Anonyymi

        Voimia ❤️❤️


    • Anonyymi

      Se voi olla että se helpottaa! Tai sitten ei. Elämä on arvaamaton! Suhteet ovat arvaamattomia. Ihmiset ovat arvaamattomia. Mikään ei ole ikuista.

      • Anonyymi

        Uskon että se helpottaa. Oikeastaan sama mitä tapahtuu kun sehän on vaan tunne. Mutta aivan selkeä


    • Anonyymi

      Miten äkkiä tajusit että siitäkin pitää tehdä aloitus tai kenties useampikin ?

    • Anonyymi

      Minkäs sitä tunteilleen voi?

      • Anonyymi

        Sehän se kun ei voi mitään sille niin olkoon sitten niin


    • Anonyymi

      Minäkin olen todennut rakastavani erästä naista. Siitä tulee helpottava ja hyväkin olo, mutta myös sellainen pakottava tarve kertoa se hänelle. Se onkin sit hankalampi juttu!

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta


      • Anonyymi

        Miksi et voi sitä kertoa?


      • Anonyymi

        Miten hankala? Otat yhteyttä rohkeasti


    • Anonyymi

      Ettekö ole tekemisissä? Eikö sitä naistakin voisi valaista asiasta?

      • Anonyymi

        Kai sä nyt oot paaaaljon aikaisemmin tajunnu sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä nyt oot paaaaljon aikaisemmin tajunnu sen

        Mä kyllä luulen ettei mua kukaan rakasta...


    • Anonyymi

      Kaunis viesti!! Jos on kauan ihastunut naiseen, tajuaa joku kaunis päivä rakastavansa häntä ja kaipaavansa elämänsä osaksi. Mutta elämässä rakkausosio on haasteellisin, eikä aina haaveet toteudu eikä se kaikki hyvä minkä on ajatellut toteutuvaksi, tule koskaan toteutumaan. Jokainen ihminen kokee elämässään rakkauden tuskaa, se on yksi toivottomuuden muoto. Ainut lohtu on että mikään tunne ei kestä ikuisesti. Toisinaan mies saa kaipaamansa naisen, vaikka ei naista ansaitsikaan, tai osaisi kohdella naista tavalla josta jokainen nainen haaveilee. Harvoin toteutuu se kaunein rakkaudenmuoto, mies ja nainen rakastuu samanaikaisesti, tietäen olevan toiselle sopiva, ikuisesti. Joskus kannattaa myöntää itsellensä pitävänsä naisesta hyvin paljon, ja osoittaa se myös teoin ja sanoin.







      https://youtu.be/wE1B0o_4aCo

      • Anonyymi

        Joskus joku saa rakkaakseen jonkun jonka arvoinen ei edes kykene olemaan. Mutta tämä johtuu siitä, että emme ihmiset aina osaa tai uskalla valita meille parempaa.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Ihanaa rakkautta. :)

    • Anonyymi

      No onpa kiva jollekin. Kivaa vaihtelua tällaiset.

    • Anonyymi

      Voisitko kertoa sen myös hänelle?

    • Anonyymi

      Ensirakastuminen on aina ihanaa. Kunpa se tunne kestäisi vuosia.

      • Anonyymi

        Luin ensisairastuminen 😅 Mutta sitähän se on.


    • Anonyymi

      Ehkä pystyt sen kertomaan myös hänelle.

    • Anonyymi

      Kyllä se helpottaa kun tietää miksi se kenkä puristaa

      • Anonyymi

        Juuri näin se on


    • Anonyymi

      Kunhan et vai tajunnu liian myöhään kun ei enään mitään ole tehtävissä osaltasi

    • Anonyymi

      Rakastumisenhan tunnistaa kyllä, tuo on sitten astetta vakavampi tila.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä varattu nainen, vai voisiko asian kertoa myös naiselle itselleen? Voisi helpottua elämä vielä enemmän. 🤗

      • Anonyymi

        🤫 kaikki nukkuu vielä


    • Anonyymi

      Kulta soita mulle. Kotona tänään. Naiselta äskettäin nähdyltä

    • Anonyymi

      Jos tämä on minulle, olisi ihana kuulla se sinun suustasi❤.

    • Anonyymi

      Joo joo myönnetään, että ihastuin ihan pikkuisen 🤏
      Tuntu kyllä vapauttavalta💗

    • Anonyymi

      Ihanasti sanoit tuossa ylemmällä🙄

      • Anonyymi

        Kuka, häh, missä, kohti?


    • Anonyymi

      Joo no hyvä että täällä myönnät..Olet kuitenkin käytännössä niin itserakas pikku epeli ettei siihen oikeasti mahdu mitään rakkautta toista ihmistä kohtaan juurikaan mutta hyvä kun pystyt itseäsi noin vetämään kunnolla silmään..Se on siis kuitenkin hyvä että kuvittelet sitä rakkautta toista kohtaan!ehkä jos opettelet sitä toisen ihmisen huomioon ottamista niin vielä joku päivä pystyt ehkä rakastaa edes viidesosan verran toistakin ihmistä!uskon kyllä siihen kun yrität itseäsi muuttaa tuosta vielä paremmaksi ja toista huomioon ottavammaksi..Niin sillon sitten voisi onnistaaakin..

    • Anonyymi

      Minä tajusin etten halua olla missään tekemisissä sen miehen kanssa. Se on laittanut minut typeriin leikkeihin mukaan, kohdellut kun roskaa ja jatkaa vieläkin. En edes tunne koko ihmistä ja se tietää minusta. Olen edelleen järkyttynyt ja haluan unohtaa. Harmi niille jotka olisi ehkä halunnut lukea minun kirjoituksia.

    • Anonyymi

      Dementikko-wannabee-mies unelmoi...

    • Anonyymi

      Vanhus ja meri eiku vanhus ja nyrkkikyllikki.
      Pari vetoa.

    • Anonyymi

      Ketään ei saa hakata, maailmassa on jo aivan liian paljon vihaa, toivottavasti vuosien kuluttua on jo viimeinkin rakkauden, tieteen ja välittämisen aika, maailmassa jossa on aivan liian paljon vihaa,

    • Anonyymi

      Toivon, että kun maailman järjettömistä, ansiosta tulee joka vuosi, yhä uudestaan tähti, tieteellisiä summia, JOKA, ikinen vuosi, niin, uskomattoman iso potti, siitä menee kaikille maailman armeijoitten sotilaille, sankareille, ja, haavoittuneille, sillä, aivan liian kauan KOKO historian ajan, heidät on koko maailma ja historia, täysin unohtanut, vain, N 😇😇😇😇😇🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕😪😪😪

    • Anonyymi

      Niin, mikä helpottaa? Ikävä?

    • Anonyymi

      Helpottaa kyllä kun myöntää itselleen että on ihan yhtä ok olla rakastunut naisena naiseen kuin että olisi esim mieheen 😊😍

    • Anonyymi

      Kerro kerro...

    • Anonyymi

      Symppaan aloittajaa. Tiedän tuon tunteen kun yhtäkkiä ymmärtää omien tunteidensa olevankin oikeaa rakkautta ❤ Se on ihana oivallus se 😊. Minäkin tajusin joitakin aikoja sitten, että rakastan sinua mies. Se ajatus ja tunne oli kuin joku ois lyöny halolla päähän. Niin ihanan järisyttävä kokemus se oli.

    • Anonyymi

      Nimenomaan, niin se menee myös ohi jos niin haluaa. Minä tutkiskelee tunnetta, tarkastelen miestä, kuulostelen kojetta, hakkaako sisällä sydän ...Vai ei.

    • Anonyymi

      Tämä mies ihan kirjaimellisesti pot kii !
      Rakkaudesta kuin hevoinen.

      • Anonyymi

        Ihanko totta? Ehkä häntä pitää monottaa takaisin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe