Mänttiläiset haluavat matkailuvalttinsa isosti sen verran huonosti menee meillä että tarvitaan piriristysruiske ja uusia turisteja vaikka keskellä talvea
Mäntykarjuun Kake Randelinin patsas / aukio / tie?
25
713
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähä Kake tunneettu on mutta onko tehnyt kuntaa tunnetuksi?
- Anonyymi
Varmaan yrittäny häivyttää tietoa että on mänttilästä?
- Anonyymi
Hei, en tuosta Kakesta osaa sanoa mitään. Mutta kyllä täältä löytyy tyylikäs taiteilija, joka kulkee pystyssä päin mäntyharjulaisena. Siitä hänelle suuri kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, en tuosta Kakesta osaa sanoa mitään. Mutta kyllä täältä löytyy tyylikäs taiteilija, joka kulkee pystyssä päin mäntyharjulaisena. Siitä hänelle suuri kiitos.
🙄 niin turha vanhus joka spämmää ja leuhkii materialla ja jollain piripää hokkereilla 😖
- Anonyymi
Kunta on tullut varsin tunnetuksi rakkauden pitäjänä. Asialla tekijät ja näkijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄 niin turha vanhus joka spämmää ja leuhkii materialla ja jollain piripää hokkereilla 😖
Aloittajan viestistä on rivin välistä luettavista, että itsellä spämmerillä menee huonosti ja joutuu laulamaan tyhjille riveille vaikka koittaa vanhus spämmätä täällä keikkojaan. Löisi jo pillit pussiin! Ainut patsas minkä aikoinaan saat on se halvin hautakivi. On nääs kunnon taiteilijoitakin olemassa m-harjulla, joille patsas varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunta on tullut varsin tunnetuksi rakkauden pitäjänä. Asialla tekijät ja näkijät.
Kyllähän se kake nuorena ja uransa alussa muistetaan Ristiinassakin rakkauden tekijänä..🤫🤭🤭
- Anonyymi
Kake on King nro 1 .Kaljupää munanheiluttaja Evvk.
Terveisin Toimiston Tytöt - Anonyymi
Kannatan, Kakelle pitäisi antaa kylällä kunnianosoitus, ja näkyvä. Kunnon festivaali vielä tuon tien, -aukion, tai patsaan julkistamistilaisuudessa kesän parhaaseen aikaan. Kakae esiintyisi pari kertaa, sitten vaikka pari cover bandia tai samankaltaista musiikkia, ja kovaa menoa keskustassa. Rallisprint kaken toisen harrastuksen tyyliin. Teillä on tällainen valtti, hitto vie kannattaisi käyttää! Meitä nuorempiakin kake-faneja on tosi paljon täällä lähikunnissa. Toi oikeasti toimisi, ei minään ylisiistinä tapahtumana, mutta energiaa toisi kylään.
- Anonyymi
Mä mä vaan haluan nähdä pyroshown ja sä sä vaan haluat mainostaa tylsiä lavatanssejasi, tuntuu että olis jo seniori tekohampaat suussa toinen jalka haudassa, jos tää on hauskanpitoo niin nyt jumalauta! Anna mä meen ostaa liput pyroshowhun jo valmiiks, mua ei kiinnosta lavatanssit vaan pyroshow jumalallinen, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke joo anna mä meen varaa lippuja pyroshowhun, tiedän että oon hullu mut heitän stringit laval mul on parikybää tilil ja laitan ne uuteen filmiin palaa jumalauta ihmisen tulee saada olla vapaa, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke
- Anonyymi
Tee samat asiat - se anta kyvyn arvioida.
- Anonyymi
Ei ole juuri niitäkään, jotka olisivat tehneet kuntaa tunnetuksi kielteisessä mielessä
Entä jos tehdään muistomerkki niille, joista on tehty laulu Mäntyharjun pojat lähti reissulle - Anonyymi
Aikaisempi patsashanke lienee jo kuivunut kokoon. Ei löytyisi tarpeeksi rahoitusta.
Niinpä on turvauduttava jonkinlaiseen korko- syvennyskuvaan.. Siinä esitettäisiin Mäntyharjun poikia odottamassa junaa Mäntyharjun asemalla.. Kuvassa näkyisi myös lähestyvä juna..
Niin ihmisten asut kuin juna edustaisivat 1860-lukua.- Anonyymi
Nuo patsaat on niiiiin boooring juttuja😖😖😖ei tuota kakea jaksa katella jossain Mävin paraatipaikalla ees patsaana..ukkoa kun näkee muutenkin raitilla tarpeeksi🙄🙄😏😏
- Anonyymi
Paitsi reissaavista Mjun pojista muistomerkki muistuttaisi myös Savon radan valmistumisesta sekä sen merkityksestä kunnalle.
- Anonyymi
Kyllä kai patsas pitäisi pystyttää niille, jotka ovat lisänneet kunnan vetovoimaa, eikä niinkään poismuuttajille. Eli sen patsaan ansaitsisi Kake tai tämä Mister, joka tuntuu vetävän hameväkeä puoleensa jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Mäntyharjua on tehnyt tunnetuksi jokunen rikokseen syyllistynyt kuntalainen.
Tuskin se patsasta ansaitsee.
Muutama vuosi sitten vahvana patsasehdokkaana oli entisaikojen yunnettu paikallinen kansanpelimanni Pietari K. Tästä hankkeesta lienee luovuttu.
Miksei ehdokkaana voisi olla joku, joka on merkittävästi kehittänyt kuntaa tekemãttã sitā liiemmãlti tunnetuksi? Onko sellaista? - Anonyymi
Siltä näyttää. etttä yhteiskunnan varoilla täällä ei pystytetä kuvapatsaita.
Varojen keräyskään tuskin onnistuu.
Jokainen voi itse kustantaa oman patsaansa. - Anonyymi
Mikä tulidi katsoa keskeiseksi ansioksi patsaan kuvaamaa henkilöä valittarsss?
Että
- henkilö olisi toiminut näkyvällä tavalla zavalla kuntalaisten hyväksi Mäntyharjulla, vai
- henkilö olisi tehnyt Mäntyharjua näkyvällä tavalla tumnetuilsi kunnan ulkopuolella - Anonyymi
Ruokolahdella on ison tien varressa pystyssä kolmessa risteyksessä leijonapatsas. Johan on kumma, jos ei tänne saada edes yhtä patsasta pystytettyä.
- Anonyymi
Joo..muuta Ruokolahdelle jos jotain typeriä patsaita haluat. Tosin nuo leijonat on komeempia kuin tuo 150 senttinen pipo päässä onnettomalla naukuäänellä ihmisten korvia kiusaava kake.
- Anonyymi
OLEN KÄYNYT MÄNTYHARJULLA JOSKUS 80-LUVULLA IHAN NAPPULANA JA SENKIN JÄLKEEN NIIN EIKÖ SINNE HYVIN SOPISI ESIM JOKU TYYLIIN KAKE RANDELININ AUKIO TAI VASTAAVA TAIKKA JOKU KAKE PÄIVÄT JA SINNE KEIKALLE VAIKKA ITSE EINI. KAKE RANDELIN. FREDERIK. MATTI JA TEPPO.. NUORISOTAPAHTUMA KYLKEEN JOSSA OLISI MIRELLAA. SEXMANEA. TMS
- Anonyymi
Onhan Kake paljon rahasta laulanut.
Tuskinpa sillä patsasta ansaitaan..
Kuka tänne rupeaisi patsaita kustantamaan.
Kansa ei kevennä kukkaroaan
Lopetetaan patsaspuheet.bpatsashankkeisiin. - Anonyymi
Eipä tää)ä ole henkilöille nimettyjä teitä.
Jos perustettaisiin, ninn ensimmäisenä tulisi mieleen pappi Jaakko Pietarinpoika, joka yritteliäisyydellään sai aikaa seurakunnan perustamisen..- Anonyymi
Ei taida Jaakko Pietarinpojasta olla kuvaa.
Juuri hän ansaitsisi tänne patsaan.
On kaikkien aukojen yritteliäin mjulainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346