Mäntykarjuun Kake Randelinin patsas / aukio / tie?

Anonyymi-ap

Mänttiläiset haluavat matkailuvalttinsa isosti sen verran huonosti menee meillä että tarvitaan piriristysruiske ja uusia turisteja vaikka keskellä talvea

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähä Kake tunneettu on mutta onko tehnyt kuntaa tunnetuksi?

      • Anonyymi

        Varmaan yrittäny häivyttää tietoa että on mänttilästä?


      • Anonyymi

        Hei, en tuosta Kakesta osaa sanoa mitään. Mutta kyllä täältä löytyy tyylikäs taiteilija, joka kulkee pystyssä päin mäntyharjulaisena. Siitä hänelle suuri kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, en tuosta Kakesta osaa sanoa mitään. Mutta kyllä täältä löytyy tyylikäs taiteilija, joka kulkee pystyssä päin mäntyharjulaisena. Siitä hänelle suuri kiitos.

        🙄 niin turha vanhus joka spämmää ja leuhkii materialla ja jollain piripää hokkereilla 😖


      • Anonyymi

        Kunta on tullut varsin tunnetuksi rakkauden pitäjänä. Asialla tekijät ja näkijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄 niin turha vanhus joka spämmää ja leuhkii materialla ja jollain piripää hokkereilla 😖

        Aloittajan viestistä on rivin välistä luettavista, että itsellä spämmerillä menee huonosti ja joutuu laulamaan tyhjille riveille vaikka koittaa vanhus spämmätä täällä keikkojaan. Löisi jo pillit pussiin! Ainut patsas minkä aikoinaan saat on se halvin hautakivi. On nääs kunnon taiteilijoitakin olemassa m-harjulla, joille patsas varattu.


    • Anonyymi

      Kake on King nro 1 .Kaljupää munanheiluttaja Evvk.
      Terveisin Toimiston Tytöt

    • Anonyymi

      Kannatan, Kakelle pitäisi antaa kylällä kunnianosoitus, ja näkyvä. Kunnon festivaali vielä tuon tien, -aukion, tai patsaan julkistamistilaisuudessa kesän parhaaseen aikaan. Kakae esiintyisi pari kertaa, sitten vaikka pari cover bandia tai samankaltaista musiikkia, ja kovaa menoa keskustassa. Rallisprint kaken toisen harrastuksen tyyliin. Teillä on tällainen valtti, hitto vie kannattaisi käyttää! Meitä nuorempiakin kake-faneja on tosi paljon täällä lähikunnissa. Toi oikeasti toimisi, ei minään ylisiistinä tapahtumana, mutta energiaa toisi kylään.

    • Anonyymi

      Mä mä vaan haluan nähdä pyroshown ja sä sä vaan haluat mainostaa tylsiä lavatanssejasi, tuntuu että olis jo seniori tekohampaat suussa toinen jalka haudassa, jos tää on hauskanpitoo niin nyt jumalauta! Anna mä meen ostaa liput pyroshowhun jo valmiiks, mua ei kiinnosta lavatanssit vaan pyroshow jumalallinen, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke joo anna mä meen varaa lippuja pyroshowhun, tiedän että oon hullu mut heitän stringit laval mul on parikybää tilil ja laitan ne uuteen filmiin palaa jumalauta ihmisen tulee saada olla vapaa, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke

      • Anonyymi

        Tee samat asiat - se anta kyvyn arvioida.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe