Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Onko muita

Haluaisin nuolla pillua ja juoda sieltä valuvat nesteet! Onko tai löytyykö toisia kohtalokavereita? Entä löytyisikö tällainen nainen? Haluaisin herätä aamuisin kun nainen työntää pillun suuhun! Naisen ikä ei merkitse mitään!! Vain nuolemisen on tärkeää! Tietenkin myös naisen täytyisi nauttia tästä. Olenko jotenkin outo?
211185
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Se on herkkuu..

Äänestä

Parasta ikinä! Nainen tulee kiimassa päälle, asettaa pillun suulle nuoltavaksi. Kieli pilluun hellästi kielellä lipomaan ja huulilla imemään, pillun nesteet valuu suuhun. Aah miten hyvää.

1Äänestä

Et todellakaan ole ainut. Täällä on mies Satakunnasta joka rakastaan naisen nuolemista. mitä märempi, sen parempi. Squirttaus on aivan sairaan kiihottavaa

Äänestä
  • Eli tykkäät kusesta? 😳

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Eli tykkäät kusesta? 😳

Tieteellisten tutkimusten mukaan ejakulaatio nesteellä ja virtsalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Vaikka virtsaputkea pitkin tuleekin.

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Tieteellisten tutkimusten mukaan ejakulaatio nesteellä ja virtsalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Vaikka virtsaputkea pitkin tuleekin.

Ainakin se on kiihottavaa joka kerralla, aina tekee yhtä hyvää !

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Eli tykkäät kusesta? 😳

Se muuttuu kuseksi vasta sitten kun itse pissaat!

Äänestä

Luin kerran lääketieteellisen oppikirjan sivuilta kohdan "Vaginan eritteet" ("Vaginal discharge"). Siinä oli muutamia tarkkoja kuviakin.

Sen jälkeen ei ole tehnyt pätkääkään mieli työntää nenääni siihen vehkeeseen päinkään. Joku järki pitää olla hommissa.

Äänestä
  • No mitä siä sanottiin? Onko jotenkin vaarallista kun noin sanot??

Äänestä

Täällä bingo!

Tykkään nuolla pillua ja juoda nesteet, sit tykkään kun mua nuollaan.

Evelina

1Äänestä

Tää on mun fantasia. Haluisin istua miehen naamalle, orkuttaa siinä ja mies nuolisi ja nielisi kiltisti kaikki nesteet, myös runsaat squirttinesteeni. Haluaisin myös pissata miehen suuhun niin, että mies nielisi kaiken. Sitten panemisen jälkeen istuisin naamalle uudelleen ja mies putsaisi pimpan, nuolisi ja nielisi minun nesteideni lisäksi omat lastinsa. Ja sama pyllylle (se tosin putsattu huolella ennen leikkejä). Mutta fantasiaksihan tuo jää, ei kukaan mies ole oikeasti sellaisesta kiinnostunut

2Äänestä
  • been there, done that

Äänestä

• Olisin kiinnostunut. M 56

Äänestä

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Olisin kiinnostunut. M 56

Oho! Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa? En nimittäin ole koskaan päässyt toteuttamaan noista mitään. T. N38

2Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Oho! Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa? En nimittäin ole koskaan päässyt toteuttamaan noista mitään. T. N38

on meitä. Toki aika vähän asiasta innostuneita naisiakin on. t. m59

Äänestä

• Hyvinki kiinnostavaa. :-)

Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Olen Hyvinkäällä, valmis liikkuu 150 km suuntaansa. Terv. M 56 v

Äänestä

Minä minä minä haluaisin että nuolisit kauan! Saisit pillua oikein kunnolla. Täällä itä-suomessa pohjois-karjalassa ei ole sellaista miestä!!

1Äänestä
  • Ei ole vai?

Äänestä

Et ole outo.

Äänestä

Et ollenkaan outo. Itse olen ollut aina pillunnuolija ja jo lapsesta asti olen toivonut että joku nainen kusisi suuhuni. En ole vieläkään saanut fantasiaani täytettyä. Se olisikin elämäni orgasmi...lämpimät kuset pillusta nam 😋

Äänestä

Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Haluaisin nuolla pillua ja juoda sieltä valuvat nesteet! Onko tai löytyykö toisia kohtalokavereita? Entä löytyisikö tällainen nainen? Haluaisin herätä aamuisin kun nainen työntää pillun suuhun! Naisen ikä ei merkitse mitään!! Vain nuolemisen on tärkeää! Tietenkin myös naisen täytyisi nauttia tästä. Olenko jotenkin outo?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu