Onko muita

Anonyymi-ap

Haluaisin nuolla pillua ja juoda sieltä valuvat nesteet! Onko tai löytyykö toisia kohtalokavereita? Entä löytyisikö tällainen nainen? Haluaisin herätä aamuisin kun nainen työntää pillun suuhun! Naisen ikä ei merkitse mitään!! Vain nuolemisen on tärkeää! Tietenkin myös naisen täytyisi nauttia tästä. Olenko jotenkin outo?

22

902

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on herkkuu..

    • Anonyymi

      Parasta ikinä! Nainen tulee kiimassa päälle, asettaa pillun suulle nuoltavaksi. Kieli pilluun hellästi kielellä lipomaan ja huulilla imemään, pillun nesteet valuu suuhun. Aah miten hyvää.

    • Et todellakaan ole ainut. Täällä on mies Satakunnasta joka rakastaan naisen nuolemista. mitä märempi, sen parempi. Squirttaus on aivan sairaan kiihottavaa

      • Anonyymi

        Eli tykkäät kusesta? 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tykkäät kusesta? 😳

        Tieteellisten tutkimusten mukaan ejakulaatio nesteellä ja virtsalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Vaikka virtsaputkea pitkin tuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieteellisten tutkimusten mukaan ejakulaatio nesteellä ja virtsalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Vaikka virtsaputkea pitkin tuleekin.

        Ainakin se on kiihottavaa joka kerralla, aina tekee yhtä hyvää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tykkäät kusesta? 😳

        Se muuttuu kuseksi vasta sitten kun itse pissaat!


    • Anonyymi

      Luin kerran lääketieteellisen oppikirjan sivuilta kohdan "Vaginan eritteet" ("Vaginal discharge"). Siinä oli muutamia tarkkoja kuviakin.

      Sen jälkeen ei ole tehnyt pätkääkään mieli työntää nenääni siihen vehkeeseen päinkään. Joku järki pitää olla hommissa.

      • Anonyymi

        No mitä siä sanottiin? Onko jotenkin vaarallista kun noin sanot??


    • Anonyymi

      Täällä bingo!

      Tykkään nuolla pillua ja juoda nesteet, sit tykkään kun mua nuollaan.

      Evelina

    • Anonyymi

      Tää on mun fantasia. Haluisin istua miehen naamalle, orkuttaa siinä ja mies nuolisi ja nielisi kiltisti kaikki nesteet, myös runsaat squirttinesteeni. Haluaisin myös pissata miehen suuhun niin, että mies nielisi kaiken. Sitten panemisen jälkeen istuisin naamalle uudelleen ja mies putsaisi pimpan, nuolisi ja nielisi minun nesteideni lisäksi omat lastinsa. Ja sama pyllylle (se tosin putsattu huolella ennen leikkejä). Mutta fantasiaksihan tuo jää, ei kukaan mies ole oikeasti sellaisesta kiinnostunut

      • Anonyymi

        been there, done that


      • Anonyymi

        Olisin kiinnostunut. M 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut. M 56

        Oho! Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa? En nimittäin ole koskaan päässyt toteuttamaan noista mitään. T. N38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa? En nimittäin ole koskaan päässyt toteuttamaan noista mitään. T. N38

        on meitä. Toki aika vähän asiasta innostuneita naisiakin on. t. m59


      • Hyvinki kiinnostavaa. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa? En nimittäin ole koskaan päässyt toteuttamaan noista mitään. T. N38

        Olen Hyvinkäällä, valmis liikkuu 150 km suuntaansa. Terv. M 56 v


    • Anonyymi

      Minä minä minä haluaisin että nuolisit kauan! Saisit pillua oikein kunnolla. Täällä itä-suomessa pohjois-karjalassa ei ole sellaista miestä!!

    • Et ole outo.

    • Anonyymi

      Et ollenkaan outo. Itse olen ollut aina pillunnuolija ja jo lapsesta asti olen toivonut että joku nainen kusisi suuhuni. En ole vieläkään saanut fantasiaani täytettyä. Se olisikin elämäni orgasmi...lämpimät kuset pillusta nam 😋

    Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2940
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2243
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2171
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2084
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1382
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1133
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe