Eipä ollunna Hota-pulveria. Läksin sitte kotia.
Kävin tänään apteekissa
21
233
Vastaukset
- Anonyymi
Eli olet toinen jalka haudassa oleva huru-ukko. Eihän nuoriso tiedä hotapulverista mitään.
Hota-pulveri oli tamperelaisen lääketehtaan Starin valmistama särkylääke, joka oli suosittu aina 1960-luvulle asti.
Nyt se selvisi kuka dementikko tänne kirjoittelee.- Anonyymi
Voe voeee. Täätyy tunnustoo että vikipetiasta nuo tiijot lunttasin ja loput keksin ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe voeee. Täätyy tunnustoo että vikipetiasta nuo tiijot lunttasin ja loput keksin ite.
..lissee tietoo. Kyllä minä muistan kun isä-ukko kuato suuhusa rapulassa hotapuluveria, elettiin -50 luvulla. Minä olin silloen kymmenvuotias poejannappula.
Et taija itekkää olla mikkää perssilimätön poejanloppi kun eehän tänne kukkaa nuorj kirjoittele.
- Anonyymi
Pervitiinin seuraava versio.
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa.
- Anonyymi
JMitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Mitenniin ei ollu päätä tai häntää? Ihminen kävi jossain toimittamassa asiaa ja meni sitten kotiin. Ihan normaalia toimintaa. Arjen pikku askareita.
- Anonyymi
Ei myöskään ollut Tyrnävän apteekissakaan Hota-pulveria myynnissä, tosin apteekkari tarjosi vaihtoehdoksi Hokmannin-tippoja, joita en kuitenkaan ostanut!
- Anonyymi
Kuopiosta voi löytyä hevosen kengän hokkeja, kävisikö ne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta voi löytyä hevosen kengän hokkeja, kävisikö ne?
Ota Hota, ei pakota! Lausutaan: ota hota eipa kota.
- Anonyymi
Aloittajan kannattais tilata SubuTex Willeri koska kirjastoon
ei tule. - Anonyymi
Voi tätä päivää, ei järjen häivää.
- Anonyymi
Eikö Niuvanniemessä ole lääkkeet talon puolesta?
- Anonyymi
Luulis sinun tietävän...
- Anonyymi
Näköjään munuaisille ollunna vuarallinen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hota-pulveri
Ihan kun olisin joskus ihan pienenä kuullu vanahempiin kuljaellessaan puhuvan jottaen Hota -puluverista, vuan ikinä en oo nähny tuommosta pakettia kun tuossa wiki -artikkelissa. Lie ollunna vanahempiin lapsuuvessa 50-60-luvulla ylleisesti tunnettu liäke.- Anonyymi
Lapsuudesta muistan 1950 luvun lopulla että kuumepulveri oli punaista ja kirpakkaa jota lapsillekkin annettiin. Muistelen että se ei ollut värikkäässä pussissa vaan valkoisessa. Lieneekö se ollut Hotapulveria?
- Anonyymi
Jotain on prisman apteekissa. Paperi pussissa särkylääke hyllyllä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530