Mitä tehdä kun näkee haamun
Joka ilta kun laitan valon pois näkyy sama saatanan metri Make seisomassa pari metriä sängyltä pois päin en ole varma onko harhanäkö vai mikä lie
Siis joku metrin pituinen ei mikään semmonen mikä on suoraan kauhu leffasta joku semmoinen normaali valkoinen haamu en tiedä mikä auttaa olen yrittänyt nukkua valot päällä mutta ei siitä tule mitään varsinkaan näillä sähkö hinnoilla ja sitten himmeällä valolla se näkyy taas ei auta mikään
Mitä pitäisi tehdä?
Joku haamu
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Rentoudu ja ymmärrä ettei haamuja ole
- Anonyymi
Jos kyse on todella pararnormaalista henkimaailman ilmiöstä, niin niihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota, eikä reagoida mitenkään, niin ne yleensä kuulemma katoavat itsestään aika nopsaan. Voi myös sanoa että mene pois. Se riittää.
- Anonyymi
Vaikka olisi mielikuvituksen tuote. Oman itse takia Hanki Risti sinne makuu huoneeseesi.Kuin risti etiseen ulko ovesi yläkarmiin eteisen välioven yläpuolelle ..Suojele sinua pahalta. Ristissä on voimaa vaikka et uskovainen olisi.Voit ristin itse tehdä kahdesta kepistä,risti kuin risti.
- Anonyymi
metrimake ihan kun tuntisin en vaa muista mistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145