Viet aivokapasiteettia ihan päivisin

Anonyymi-ap

Varastat uneni öisin...millon tämä loppuu?

80

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama homma erään naisen kanssa. Koko ajan pyörinyt ajatuksissa jo niin pitkään ja nykyään vielä unissakin.

      • Anonyymi

        Siitä pääsee vaan sillä, että tutustuu paremmin siihen naiseen. Vaikka helpommin sanottu kuin tehty. Itse samassa tilanteessa yhden miehen kanssa. Ja uskallus puuttuu.


      • Anonyymi

        Mies teet samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä pääsee vaan sillä, että tutustuu paremmin siihen naiseen. Vaikka helpommin sanottu kuin tehty. Itse samassa tilanteessa yhden miehen kanssa. Ja uskallus puuttuu.

        Keräät rohkeutta ja otat mieheen yhteyttä tuskimpa hän ainakaan pahastuu jos kysyt kuinka ois jos tutustutaan lähemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräät rohkeutta ja otat mieheen yhteyttä tuskimpa hän ainakaan pahastuu jos kysyt kuinka ois jos tutustutaan lähemmin

        Saattais se pahastua. Hänen siviilisääty on hieman pimennossa ja omanikaan ei niin puhtoinen ole.


      • Anonyymi

        Kuinka pitkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattais se pahastua. Hänen siviilisääty on hieman pimennossa ja omanikaan ei niin puhtoinen ole.

        Helpoiten hän siviilisäätynsä selvinnee kysymällä ja sinun puhtoinen siviilisääty si taas oletko onnellinen jos haaveilet mietit toista usein tai jopa päivittäin vaikka olet sen ihmisen kanssa jonka kanssa olet suhteessa


    • Anonyymi

      Heti kun haluat sen loppuvan.

    • Anonyymi

      Oletko 99?

      • Anonyymi

        Olegille soivan ikäinen!


      • Anonyymi

        79 eli siis 43 vuotias


    • Anonyymi

      Joopa niin jos olisi oikein ympäristöystävllinen auto suihkumoottorilla, sellainen että jos syö ruokaa joka pierettää paljon sitten sen pierun molekyylien avulla kulkee eteenpäin

      • Anonyymi

        Kaasua se on se pienikin kutsutaan kai pumpulla biokaasuksi jot eikö sitä jo laiteta tankkiin


    • Anonyymi

      Olen unohtanut kaiken, itsenikin kokonaan. Lähden etsimään itseäni ja tuon sen sulle lahjaksi ehkä ainiaaksi, ei ole oikein lähteä mutta on seurattava tähteä.

      • Anonyymi

        Moottoritie on kuuma 🔥🔥🔥


      • Anonyymi

        Me voidaan etsiä sua yhdessä jos se vain on sulle helpompaa ja ehkä jopa mielekkäämpää ja mun puolesta voit tulla ihan koska vain itse näet parhaaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottoritie on kuuma 🔥🔥🔥

        Tällä kelillä tuskin tie on kuuma mu kuljetta si taas on asia erikseen hän saattaa ollakin kun et vai turhaan kiirehdi jot pääset ehjänä ja elossa perille asti jos tiedät osoitteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kelillä tuskin tie on kuuma mu kuljetta si taas on asia erikseen hän saattaa ollakin kun et vai turhaan kiirehdi jot pääset ehjänä ja elossa perille asti jos tiedät osoitteen

        Enpä kyllä tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kyllä tiedä...

        Kenen osoitteen haluaisit tietää ja miksi ni katotaan keksitäänkö tapa sun saada se selville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen osoitteen haluaisit tietää ja miksi ni katotaan keksitäänkö tapa sun saada se selville

        Jollekin haluaisit sen siis kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kelillä tuskin tie on kuuma mu kuljetta si taas on asia erikseen hän saattaa ollakin kun et vai turhaan kiirehdi jot pääset ehjänä ja elossa perille asti jos tiedät osoitteen

        Moottoritie helvettiin on ainakin aina kuuma😉


    • Anonyymi

      Se oli vain se yksi kohtaaminen jonka jälkeen kadotettiin toisemme. Miksi en toiminut silloin. En tiedä. Ehkä en uskonut sitä todeksi, koska se tuntui liian hyvältä.

      • Anonyymi

        Etkö pysty palamaan?


      • Anonyymi

        Se oli yksi ohikiitävä hetki. Viipyvä ja kaipaava katse, toinen ja käänsin vielä päätäni, että näkisin sut vielä kolmannenkin kerran ennen poistumistasi liiketilasta. Katsoit myös taaksesi. Nähtiin ensimmäistä kertaa, tässä elämässä.

        Tunsin sinut katseestasi. Olet rakas. En minäkään uskonut sitä todeksi. Tein virheen, kun en lähtenyt perääsi, ottanut sinua syliini ja suudellut sillä intohimolla, jonka tunsin sillä hetkellä. Kaipaus jäi suuri.

        Käyn edelleen usein samassa liiketilassa asioimassa. Siksi, että saisin korjattua virheeni. Rakas.


      • Anonyymi

        Tai ehkä vain jännittää liiaksi kuvailet kohtaamista hetkeä tilannetta hieman tarkemmin mutta ei liian tarkoin yksityiskohdin ni hän jota kaipaat muistaa myöskin sen hetken josko vaikka jäit hänen mieleensä syystä tai toisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli yksi ohikiitävä hetki. Viipyvä ja kaipaava katse, toinen ja käänsin vielä päätäni, että näkisin sut vielä kolmannenkin kerran ennen poistumistasi liiketilasta. Katsoit myös taaksesi. Nähtiin ensimmäistä kertaa, tässä elämässä.

        Tunsin sinut katseestasi. Olet rakas. En minäkään uskonut sitä todeksi. Tein virheen, kun en lähtenyt perääsi, ottanut sinua syliini ja suudellut sillä intohimolla, jonka tunsin sillä hetkellä. Kaipaus jäi suuri.

        Käyn edelleen usein samassa liiketilassa asioimassa. Siksi, että saisin korjattua virheeni. Rakas.

        Yksi unohtumaton hetki sillai joku vuosi taakse sitten oli koto kaupungissani kun vihdoin aloin eron jälkeen selvittelemään asioitani kun sain eräältä suloisen kauniilta neidolta apua väliaikaisen majoituksen kanssa ja samalla hän opetti minulle tuon omapostin käytön se kiiman tuoksu joka hänestä tuoksui en ole sellaistasitä ennen koskaan saanut kokea enkä vielä toistaiseksi ainakaan sen jälkeen sitä voisi ehkä enemmänkin kutsua intohimoksi kenties mua kohtaan tiedä josko hän ehkä ajatteli jota kuta toista mu si taas itse kun saanu sillai kohteliaan siveellisen kotikasvatuksen ni kehdannu ehdottaa hänelle edes tutustumista kun en tiennyt hänestä muuta kuinettä hän on oli virkailija joka mua auttoi sillä hetkellä muutoin olin ehkä jopa liiankin kiinnostunut hänestä


    • Anonyymi

      Sama juttu! Näin muuten unta hänestä🤤🧑

      • Anonyymi

        Sillai ole hänestä unta nähnyt haaveillut muistellut sitä hetkeä aina toisinaan


    • Anonyymi

      Ne sun silmät, en unohda niitä ikinä..

      • Anonyymi

        Naisen vai miehen? Minkä väriset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen vai miehen? Minkä väriset?

        Miehen, siniset


    • Anonyymi

      Höpön pöpön. Tuuli suhisee puiden latvustoissa ja juurilaho on alkanu edetä. Liekö kaasuputken halkeemisen jälkimaininkeja, vai onko muuta ehdotusta?
      Joskus olis aihetta pohtia tällaista, jos mitään on tehtävissä..
      https://youtu.be/IiHc0H48jJI

      • Anonyymi

        Kenelle suunnattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle suunnattu

        Mahdollisesti samalle kun 99,99% täällä, eli neiti/rouva/herra ei kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle suunnattu

        Kun vai höpötellään ajan kuluksi ja muuten vai lämpimiksi tiedä vaikka joillain jopa heräisi kiinnostus toisiaan kohtaan


    • Anonyymi

      Olen löytänyt lääkkeen tähän. Olen tehnyt paljon ylitöitä, joten ei päivisin kerkeä miettimään. Nyt olen ylitöistä niin väsynyt etten edes näe unia. Ainoastaan nämä pienet hetket ennen nukkumaanmenoa pyörii mielessä. Burnout seuraavaksi...

      • Anonyymi

        Mahdollisesti itseään ei pitäisi liiaksi rääkätä välillä olisi hyvä hengähtää hetki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti itseään ei pitäisi liiaksi rääkätä välillä olisi hyvä hengähtää hetki

        En tiedä kumpi on pahempaa. Olet henkisesti loppu mielikuvien ylläpitoon vai se että on fyysisesti loppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kumpi on pahempaa. Olet henkisesti loppu mielikuvien ylläpitoon vai se että on fyysisesti loppu?

        Minusta haaveilu on ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta haaveilu on ihanaa.

        Ja haaveissaan voi rakastella vaikka jokaisen vastaantulijan kanssa jos siltä tuntuu yksi tapa pitää oma mieleni virkeänä sen osa-alueen osalta joku nainen joskus sanoi mulle senkin että ei sillä niin väliä mitä ajattelee vaan kuinka ajatustensa pohjalta toimii


    • Anonyymi

      Sama ongelma. En kestä huonoja välejä hänen kanssaan, mutta oon sentään iloinen nähdessäni hänet iloisena.

      • Anonyymi

        Näette päivittäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näette päivittäin?

        Ei nyt sentään. Tuttu striimaaja vaan on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään. Tuttu striimaaja vaan on hän.

        Okei, pelimaailmaa. Olet varmaan aika nuori?


    • Anonyymi

      Mulla ei kyllä unohdu vaikka tekisin kuinka paljon töitä. Se kohtaaminen oli niin taianomaista.

      • Anonyymi

        Millainen kohtaaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen kohtaaminen?

        Todella ihana


      • Anonyymi

        Niin hän se oli ja oli on sulla muutoinkin kaunis vartalo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ihana

        Hän tuli juttelemaan mulle ja menin ihan hämilleen kun jalat lähti heti alta. En oikein tiennyt mitä sanoa kun hän tuijotti mua niin syvälle silmiin. Koskaan en ollut tuntenut mitään vastaavaa, joten en uskonut että se voisi olla edes totta. Ja sitten kadotin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuli juttelemaan mulle ja menin ihan hämilleen kun jalat lähti heti alta. En oikein tiennyt mitä sanoa kun hän tuijotti mua niin syvälle silmiin. Koskaan en ollut tuntenut mitään vastaavaa, joten en uskonut että se voisi olla edes totta. Ja sitten kadotin hänet.

        Mitä juttelitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä juttelitte?

        Hän tuli ”iskemään”, ei ehditty kauheesti jutella. Sanoi kauniita asioita.


    • Anonyymi

      Jaha ja kenestähän jälleen on kyse?

      • Anonyymi

        Joku kaipaa jota kuta onko sillä niin väliä kuka ja ketä


      • Anonyymi

        Miehestä minä puhuisin alvariinsa


    • Anonyymi

      Taitaa jäädä mysteeriksi

      • Anonyymi

        Meille muille ehkä mutta josko vaikka toisiaan kaipaavat kohtaisi toisensa


    • Anonyymi

      Mistäkö tuollaiseen kysymykseen voisi kukaan vastausta tietää

    • Anonyymi

      Varmaan monelle käynyt samalla tavalla

      • Anonyymi

        Amf sen tekee


    • Anonyymi

      se loppuu kyllä kun lakkaat hakeutumasta seuraan, ja kohta jo epäilet oliko mitään koskaan ollutkaan välillänne

      • Anonyymi

        En näe häntä fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe häntä fyysisesti.

        Näin hänet vain kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet vain kerran.

        Miehen, millainen tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen, millainen tilanne?

        Törmättiin sattumalta samaan paikkaan.


    • Anonyymi

      Silloin kun päätät lopulta päästä asian yli, eikä muulloin.

    • Anonyymi

      Jos joku on jäänyt hyvin vahvasti mieleen niin ei se unohdu, vaikka elämä meniskin muuten eteenpäin.

    • Anonyymi

      Huomenta. Pidemmän päälle ei ole hyvä olla nukummatta, sinun pitää nukkua univelat kiinni.

      • Anonyymi

        Nukutaan ja nähdään ihania unia.


      • Anonyymi

        Kyllä olen nukkunut nyt, olen ollut sairaana. Mutta huomenna taas arkeen, jää haaveilukin vähemmälle, kun ei ehdi..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sopii näin unta ootellessakin , ihanat jouset❤🎶. Hyvää yötä🤗


    • Anonyymi

      Vampyyrin tunnustukset.
      Hyvää tietää uhrin valituksen

    • Anonyymi

      Olis helppoa kun järki voittais tunteet. Mutta kun se on toisinpäin.

      • Anonyymi

        Tää aika vahvasti kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää aika vahvasti kyllä

        Sama täällä, mutta järki jäänyt jo kauan sitten ...

        Ihan sivusta


    • Anonyymi

      Tänään meillä on ikävöimisen merkkipäivä.

      • Anonyymi

        Olikin eilen. Sitä se unettomuus teettää.
        - sama-


    • Anonyymi

      💓💓💓👍

    • Anonyymi

      Eräs kassa sanoi että et ole käynyt pitkään aikaan mitä kaunis tänään sanot

    • Anonyymi

      Voiko tuntea niin suurta intohimoa jo ensi näkemältä..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe