Tulisikohan joku neitokainen pieneksi ja suuremmaksikin avuksi.

Anonyymi-ap

Kun tuo laudanpitäminen ja naulaaminen oli niin konstikasta.

26

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hankalaahan se ja monta kertaa todettu. Kukapa sitä yksinäisen lautaa pitää, ukkomiehiähän ne emännät kapakassa päissään piirittää. Sitten kohmelopäissään kaikki oli toisen vika, vaikka itse oli se aktiivinen osapuoli. Koppelot on koppeloita soitimessakin ja varsinkin siellä.

• Anonyymi

Koppelot ja pökkelöt yhteen sopii mutta antakaa muiden elää kuten haluavat

• Anonyymi

Minä tykkään auttaa ihmisiä, joista pidän. Ehdottomasti tulisin, jos olisimme ne oikeat. Näinkö tällaiseen aloitukseen kuuluu vastata?

• Anonyymi

Vielä nimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä nimi

Etunimi

• Anonyymi

Siinähän se rakentelussa selviää jos on oikea. Monesti se aviopareillakin tappeluksi menee tämä rakentelu.

• Anonyymi

Kyllä meillä ainakin erään kanssa konstit on kaikkeen. Yhteiset projektit on ihan easy peasy.

• Anonyymi

👷🏻‍♂️👀👀👀

• Anonyymi

Niin ja konstit jos loppuu otetaan keinot vielä avuksi.

• Anonyymi

Ihan niin konstikasta

• Anonyymi

Mitä se on siellä rakentelemassa?

• Anonyymi

Täällä tänäänkin on pitkä päivä tehty kaikkea tarpeellista ja tarpeetontakin varmaan. Hyvä mieli on kuitenkin aina jos saa jotakin aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tänäänkin on pitkä päivä tehty kaikkea tarpeellista ja tarpeetontakin varmaan. Hyvä mieli on kuitenkin aina jos saa jotakin aikaiseksi.

Tämmöisiä työteliäitä ja puuhamiehiä nämä maaseudun vanhatpojat. Varmaankin osaavat nauttia arkisesta elämästä, kun semmoisen valinneet. Perikunta se sitten nautiskelee heidän rahoistaan.

• Anonyymi

Taas ihme juttu mitä ei normaalit ihmiset tarvitse, mutta minulle sopiva.

• Anonyymi

Ehkä minä auttaa voisin, kun kerrot mitä ja miten pitää tehdä. Yksin en uskalla mennä sotkemaan suunnitelmiasi.

• Anonyymi

Tarkoititko työ vai rahankäyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoititko työ vai rahankäyttöä.

Uskoisin kyllä, että hän osaa työnsä tehdä ja on rahankäyttö hallussa, ihan ilman avustustakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin kyllä, että hän osaa työnsä tehdä ja on rahankäyttö hallussa, ihan ilman avustustakin.

Huumoria heitin ja ainahan se kaveri työhommissa helpottaa, vaikka yksinkin pärjää. Pikkuisen jo kiroilinkin kun lautaa pitelin ja naulata koitin. Ei sitä kaksi kättä riitä siinä ja mietiskelin, jotta pitäisi se äitimuorilla jo miniä hommata.

• Anonyymi

Kyllähän jotkut naiset osaa remontoida vaikka kokonaisen talon, kuten lehdessä oli 22 v sähköasentajanainen teki hirsitalolle.

• Anonyymi

No niin. Joo, joo. Tämä on nähty.

• Anonyymi

Kerron salaisuuden. Joka kerta kun hän tulee sinne, tunnen kuinka sydämesi hakkaa. Koko "aidan" teon tunsin sen lämmön ja kihelmöinnin, energian, joka sinussa virtasi. Niin hyvä teletappini, sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään. Ei tarvitse selittää, ei todistella yhtään mitään. Minä tiedän.

• Anonyymi

Hyvä analyysi ja taitaa olla pettämätön. Olen paljastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä analyysi ja taitaa olla pettämätön. Olen paljastunut.

Näin. Ei tarvitse todistella mitään.

• Anonyymi

Missä päin olet ahertamassa?

• Anonyymi

Tämä taisi olla se kuuluisa viimeinen naula.

• Anonyymi

Tulen mielelläni. Koska voin tulla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe