Ja siinä sä olit

Anonyymi-ap

Sydän löi pari lisälyöntiä, askel horjahti ja aivoissa sumeni - tietoisuus kapeni, olit sä, sä ja vain sä.

Ei voinut olla ajattelematta, mitä sä ajattelit. Ei voinut olla miettimättä, mitä sä mietit. Ei voinut kuin katsoa silmiin syvälle. Ja säkin katsoit, suoraan sieluun saakka.

41

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitit kauniisti. Oon kokenut nuo samat tunteet.

      • Anonyymi

        Tämä on ihanasti kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Oletko valmis?

      • Anonyymi

        Se suunnittelee miten nöyryyttää vielä vähän enemmän tätä hänen kohdettaan. Tarpeeksi ei ole saanut vieläkään.


      • Anonyymi

        Olen valmis tekemään matkan sydämeesi, mutta en yksin. Sinun pitää olla mukana sillä matkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis tekemään matkan sydämeesi, mutta en yksin. Sinun pitää olla mukana sillä matkalla.

        Ootko sää niin kun toiminnan tyyppi? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se suunnittelee miten nöyryyttää vielä vähän enemmän tätä hänen kohdettaan. Tarpeeksi ei ole saanut vieläkään.

        Mikähän sinua oikein vaivaa? Kun lakkaat kuvittelemasta olemattomia, niin sillä siitä tuskasta kai pääsee luulis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis tekemään matkan sydämeesi, mutta en yksin. Sinun pitää olla mukana sillä matkalla.

        Olenhan minä, näytän tietä💋❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis tekemään matkan sydämeesi, mutta en yksin. Sinun pitää olla mukana sillä matkalla.

        Ei sun tarvi kui ottaa yhteyttä välimatka on sen verran pitkä kuitee en ihan ilmoittamatta suosittele sitä matkaa ajan omalla-autolla tai junallakaan Kouvolasta pääsee muistaakseni junalla suoraan kuopioon eikä ole juurikaan sen kalliimpaa kui henkilöautolla ja varmemmin turvallista näillä keleillä ilmoilla silloi si taas ilmoittaminen siksikin et osaa tulla vastaan ni ei sillai sokkona tartti eri/uudessa kaupungissa liikkua kun tunne tai tiedä ketään


    • Anonyymi

      Jos ajattelisi h**rana, sydän sais lyödä normaaliin tahtiin, ei ois harha-askeleita ja ajatus selkeä.

      Sydämen portti sulkeutuu kaikissa yhteyksissä niiltä, jotka alentuu nimittelemään muita. Ei koskaan ole mitään missään sellaiselle ihmiselle, varjoista voimansa saaville.

      • Anonyymi

        En ajattele naista huorana kun se titteli pitää käsittääkseni ansaita? Mieskin voi olla huora tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele naista huorana kun se titteli pitää käsittääkseni ansaita? Mieskin voi olla huora tavallaan.

        Alkuperäinen h**rakommentti poistettiin. Joskus aikoja sitten oli joku, joka tuolla nimellä kutsui. Kauniit ajatukset kohtasivat usein vihan. Mustasukkaisuus nimittelyineen on sellainen "red flag", ettei voi olla miettimättä sen saman ihmisen olevan siinä. Jää tämä nyt tähän, parempi kun ei enää ole mitään.

        Katse oli musta, kun sieluun katsoi eikä se katse koskaan tavoita sielussa olevaa valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen h**rakommentti poistettiin. Joskus aikoja sitten oli joku, joka tuolla nimellä kutsui. Kauniit ajatukset kohtasivat usein vihan. Mustasukkaisuus nimittelyineen on sellainen "red flag", ettei voi olla miettimättä sen saman ihmisen olevan siinä. Jää tämä nyt tähän, parempi kun ei enää ole mitään.

        Katse oli musta, kun sieluun katsoi eikä se katse koskaan tavoita sielussa olevaa valoa.

        Turhanpäiväistä jorinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhanpäiväistä jorinaa.

        Tunnistit itsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistit itsesi?

        Taisit sinä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit sinä tunnistaa.

        Sittenhän molemmat on tunnistaneet.

        Älä enää koskaan tuu 5 m lähemmäksi mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhanpäiväistä jorinaa.

        Mahtavat mutkavarpaat kieppuvat kiihkeästi.


      • Anonyymi

        Varjoisa on hyvä työskennellä ei ainakaan sokaistu liiasta valosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele naista huorana kun se titteli pitää käsittääkseni ansaita? Mieskin voi olla huora tavallaan.

        Niitäkin löytynee sieltä seksitreffit sivustolta ja varmaan osa miehistä käyttää siellä niitä naisten kuvia että edes joku ottaa yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavat mutkavarpaat kieppuvat kiihkeästi.

        Eipä ole tullu varpaita tuijotettua paremmin naisesta näkee kasvoista nauttiiko hän vaiko eikö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullu varpaita tuijotettua paremmin naisesta näkee kasvoista nauttiiko hän vaiko eikö

        Tämähän meni mielenkiintoiseksi.

        Olin ajattelematon, kun tein aloituksen.

        Saan usein joltakin ihmiseltä täällä ryöpytyksen, mikä palauttaa realiteetteihin - on kuin nauloja naputeltaisi oikean elämän ihmissuhdearkkuun ajatusten kohteeni tiimoilta. En missään tilanteessa uskaltaisi lähteä siihen henkilöön tutustumaan, en kestä sitä negatiivisuutta.


    • Anonyymi

      Missä mä olin, nähtiinkö me sporassa? Vai dösässä? Tänään vai eilen?

      • Anonyymi

        Sivusta: miten ihmiset voi olla näin yksinkertaisia etteivät tiedä missä ovat olleet vasn.kysyvät sitä muilta? Vai oliko niin kännissä ettei muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: miten ihmiset voi olla näin yksinkertaisia etteivät tiedä missä ovat olleet vasn.kysyvät sitä muilta? Vai oliko niin kännissä ettei muista.

        No mutta pääasia, ettei nyssessä tai ratikassa kuitenkaan😂 Kovin on voimakas reaktio sinulla näihin sporamiehen kommentteihin ja oikein alkoholispekulaatiot tulee kaupan päälle. Ikään kuin mikä tahansa kommentti aiheuttaisi ns hylkimisreaktion. Mites muuten itsellesi kuppi maistuu?


      • Anonyymi

        Ehkä olette sporassa nähneet hesas kun on usei ne dösät enämpi tai vähempi kui Puula päähän lyöty toimiiko se hämeentiekö se ny oli mistä tehtiin pääasiassa jalankulkuun ja julkiselle liikenteelle tarkoitettu väylä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta pääasia, ettei nyssessä tai ratikassa kuitenkaan😂 Kovin on voimakas reaktio sinulla näihin sporamiehen kommentteihin ja oikein alkoholispekulaatiot tulee kaupan päälle. Ikään kuin mikä tahansa kommentti aiheuttaisi ns hylkimisreaktion. Mites muuten itsellesi kuppi maistuu?

        Kupillinen kaffet melko usseiki sä taidat ol tampestereen suunnilta


    • Anonyymi

      Johtuikohan tuo horjahdus kuitenkin alkoholista?

      • Anonyymi

        Saatto olla vaikea sanoa kun ei ollu paikan päällä itte en aikanaan päässy Helsingissä yhteen baariin saatana edes sisään kun olin pari kaljaa juonut ja väh horjahdin kun en oven rikasta saanu kiinni ni sano juu ei tänään mä kysyin et oletko ihan tosissas mä ole junnu kun kaks kaljaa ja si nurkan taakse seuraavaan baariin si se oli sinänsä huono kun silloinen tattis oli kaverinsa kanssa siellä enkä olisi heidän iltaansa halunnut häiritä


    • Anonyymi

      Tänään tapahtui tämä onnettoman onnellinen tapahtumasarja?

    • Anonyymi

      En huomannut tuollaista

    • Anonyymi

      Älä unta sä nää, minä olin Kahtomassa asunnossani Salattuja Elämiä MTV3: llä.

    • Anonyymi

      Voi voi harmi kun pääsin näkemään sinut mies.

      • Anonyymi

        Mihin aikaan mä olen tuohon aikaan ollu ainakin kotonani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan mä olen tuohon aikaan ollu ainakin kotonani

        Viime viikolla näin yhdessä paikassa pikaisesti. Siinä se.


    • Anonyymi

      Ketähän olisin katsonut oikeasti syvälle silmiin naista siis se saataisi olla Laura olisiko ollu noin 5-10:n minuutin hetki sää kahtoit sillai intopinkiänä mä ehkä enempi sillai vienolla lapsen uteliaisuudella mietin mitäkö kaunista noiden silmien takaa voisi löytyä mu samalla keskustelin kanssasi tai pääasiassa kai enempikin puhuin sulle käytiin läpitte sitä mun sen hetkistä tilannetta ja kuinka ko sillä hetkellä autoit auttaisit mua

    • Anonyymi

      Milloin tämä tapahtui?

    • Anonyymi

      Noinhan se menee 😄

    • Anonyymi

      Kuulostaa sairaskohtaukselta. Kannattaa varmaan hakeutua lääkäriin asap.

    • Anonyymi

      Milloin ja missä tämä kohtaaminen tapahtui?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe