Olen nyt 29 v. mies ja minua on mietityttänyt vuosia tapaus nuoruudestani. Menetin poikuuteni 14 vuotiaana omalle serkulleni, joka oli tuolloin jo aikuinen 26 vuotias nainen.
Hän teki viettelyn aivan harkitusti ja ilmeisesti suunnitellusti, kun olimme kahdestaan minun kotonani ja vanhempani ei olleet kotona. Motiivikseen serkkuni sanoi että minä olin "niin söpö suloinen viaton pojunen",
Olin tosi innoissani ja innolla mukana heti, ja panin innokkaasti serkkuani joka oli (ja on yhä) todella kaunis muodokas nainen. Pakottamista ja mitään vastentahtoista ei siis tapahtunut MUTTA... minähän olin syyntakeeton kakara, ja hän aikuinen ja vastuullinen 26 v.
Voisiko serkkutyttöäni syyttää jälkikäteen alaikäiseen sekaantumisesta? Naimme vielä toistamiseen kun olin 15 vuotias ja hän jo 27. Nämä tekomme tapahtuivat vuosina 2007 ja 2008.
Nykyisin serkkuni on 41 v ja avoliitossa. Hän on ammatiltaan sossu ja työskentelee lastensuojelussa, tietääkseni teini-ikäisten nuorten parissa.
Siksikin asia vaivaa mieltäni nyt vuosien jälkeenkin.
[email protected].
Serkkutyttö vietteli minut seksiin ollessani 14 v. Tekikö rikoksen?
12
945
Vastaukset
Mainitsen vielä, että kukaan ei siis tiedä tästä tapahtumasta. Minä en ole kertonut kellekään eikä serkkunikaan varmasti ole. Kyseessä siis kahdenkeskinen salaisuutemme.
Jos se ei ollut törkeä niin on vanhetunut. Tuo nykyinen ammatti toisaalta panee miettimään.
-
kun taas lapsen seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhenee kymmenessä vuodessa, ja lapsen törkeän seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhenee kahdessakymmenessä vuodessa.- Anonyymi
Helvettiäkö tuollaista mietit? Jätkä pääsi PANEE!!!!
- Anonyymi
Onko tarina edes totta? Mitään näyttöä?
Ainahan voi soveltaa ettei tutut tunnista.
Totta tai tarua. Asiaan kannattaa suhtautua vakavasti.
- Anonyymi
Antaaks se vieläkin persettä sulle?
- Anonyymi
Ruiskitko pallit tyhjiksi spermasta?
Hänen pilluunsa?😆 - Anonyymi
Miksi pohdit syytteen mahdollisuutta vasta nyt, etkä aiemmin?
Syytteen läpimeno noin pitkän ajan jälkeen on hyvin epätodennäköistä, ellei löydy rikosteknistä todistusaineistoa tai uskottavaa todistajaa. Jos on vain sana sanaa vastaan ja aikaa kulunut liki 20 vuotta, tuskin syyte menee läpi. Vain n. 30% viranomaisten tietoon tulkeista alaikäisiin kohdistuneista seksuaalirikoksista johtaa tuomioon, koska usein on mahdotonta saada varmuutta siitä, että teko on ylipäätään tapahtunut. - Anonyymi
Jos joku kaunis serkku olisi minulle thnyt yhtä kauniin teon ollessani tuossa iässä, en miettisi noin tyhmiä vaan olisin ikuisesti kiitollinen.
- Anonyymi
Samaa mietin.
Miksi ylipäätään nostaa syyte jostakin, mitä ei kokenut epämieluisaksi? Eivät ne poliisin kuulustelut mitään mukavia ole asianomistajankaan asemassa, kun joutuu tekemään selkoa varsin intiimeistä yksityiskohdista.
- Anonyymi
Miksi siitä syyte pitäisi nostaa? Minä olisin ollut silloin ja vielä nytkin kiitollinen tuollaiselle serkkutytölle! En ymmärrä ajatuksen juoksuasi!
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121742Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1411182- 47908
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html114856Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52804
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56751