Mitähän tekis, ei oo mittää tekemistä.
Kuopion aktiviteetit?
15
218
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Julkulan hoidokki keksinyt itselleen uuden mantran ja hokee nyt sitten vuoden päivät.
- Anonyymi
En syöpynyt laita projektiot kansioon.
- Anonyymi
Mää sängylle ja ruppee ihtes viereen köllöttämmää:D:D
- Anonyymi
Minä makkoon aena mahan vieressä.
- Anonyymi
Voes kaet sitä jootessaan paremman tekemisen puutteessä rueta vaekka töetä tekemään ku pitkästyy muuten.
- Anonyymi
Kylläpä paijan selekämys kastui heti hiestä kun mainihit tuo työ-sanan, elä helkkarissa ennee säekyttele, kylymän hien pukkas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä paijan selekämys kastui heti hiestä kun mainihit tuo työ-sanan, elä helkkarissa ennee säekyttele, kylymän hien pukkas.
Mittee työ siinä hikkoeletta...
- Anonyymi
Mitähän tekis, ei oo mittää tekemistä täällä Niuvanniemessä.
- Anonyymi
Ka kävele vaekka ympyrröö siinä pyörreessä pehmytseenäsessä kopissas:D:D:D Muista vaehttoo suunttoo aena välillä jottet pyörtyvä kupsaha:D:D:D Myötäpäevvää...vastapäevvää...myötäpäevvää...vastapäevvää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ka kävele vaekka ympyrröö siinä pyörreessä pehmytseenäsessä kopissas:D:D:D Muista vaehttoo suunttoo aena välillä jottet pyörtyvä kupsaha:D:D:D Myötäpäevvää...vastapäevvää...myötäpäevvää...vastapäevvää...
Mahtaakko pehmyt seenä kestee hurjjiin käsittelyssä, reppiivät pehmusteet riekaleiks hurjuuksissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaakko pehmyt seenä kestee hurjjiin käsittelyssä, reppiivät pehmusteet riekaleiks hurjuuksissaan
Sevverran hulluja niissä pyöreissä kopeissa että männöövät nurkkaan piiloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sevverran hulluja niissä pyöreissä kopeissa että männöövät nurkkaan piiloon.
Onnee vuan etinnälle jotta mistee se nurkka löötyy pyöreessä huoneessa xD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241