Miksi suomalaiset on

Anonyymi-ap

Niin huonoja puhumaan tunteista? En usko, että esimerkiksi Ruotsissa on ruotsi24 ikävä-palsta.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sweden24.se on olemassa, ku Ruotsissa ei ymmärretä samoin Suomea kuin Suomessa Ruotsia. Pysy totuudessa 👈 😉 älä lähde valheiden tielle 👀

    • Anonyymi

      Niin sitä samaa mietin usein itsekkin, se on joku kulttuurillinen asia. Häpeä tms..
      itse olen avoin ja tunnen oloni hyvin vieraaksi. Mistä lie geeneistä kaukaa hypännyt kosk kukaan perheessäni ei juurikaan ole

      • Anonyymi

        Se luo jopa henkistä pahoinvointia kun ei puhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se luo jopa henkistä pahoinvointia kun ei puhuta.

        Totta


    • Anonyymi

      Olen miettinyt samaa. Itse olen avoin ja kerron omasta elämästäni ystäville hyvät ja huonot puolet. Toisilla on joku suojamuuri päällä koko ajan ja sellaisiin ihmisiin on hankala tutustua. Itse arvostan eniten sellaista aitoutta. Onneksi on paljon hyviä ystäviä.

      • Itselläni tuo sama. Toisinaan minun kanssa ihmiset laskevat niitä suojamuurejaan ja avautuvat minull. Minulla on jokin rauhoittava vaikutus jokaiseen, kenen kanssa olen tekemisissä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Itselläni tuo sama. Toisinaan minun kanssa ihmiset laskevat niitä suojamuurejaan ja avautuvat minull. Minulla on jokin rauhoittava vaikutus jokaiseen, kenen kanssa olen tekemisissä.

        Kaivat salaisuudet ja käytät niitä kun avautuja sitä vähiten sinulta odottaa. Hieno mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaivat salaisuudet ja käytät niitä kun avautuja sitä vähiten sinulta odottaa. Hieno mies.

        Kaiken voi toki ymmärtää väärin kuten sinä juuri ilkeyksissäsi nyt teit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivat salaisuudet ja käytät niitä kun avautuja sitä vähiten sinulta odottaa. Hieno mies.

        Ajattelin itse juuri tuota samaa.


    • Anonyymi

      Ihmiset on erilaisia. Toiset on avoimempia kuin toiset. Itse tykkään puhua muustakin kuin säästä tai politiikasta. Pääasia että jokainen löytää lähelleen omanlaiset ihmiset.

    • Anonyymi

      Suomessa jotenkin on menttaliteetti, että kaikki tunteet pitää pitää piilossa ja yksityisinä. Kellä onni on... Kai se kateus on niin perivitsaus, ettei kellään saa olla mitään hienoa fiilistä, muuten pitää rätkyttää.

      Tässä maassa on muutenkin vaikea uskoa ihmisien olevan onnellisia. Ihmisten käytös on niin junttieinaria.

      Jasu

    • Anonyymi

      Höpö toi on suomalaista huonoa itsetuntoa kun itseä haukutaan. Mulla on kokemusta muu maalaisista (suhteissa) ja ei se ole aina tunteista helppo puhua. Riippuu ihmisestä ei kansallisuudesta. Ja on niillä ihmissuhdepalstoja muuallakin luuletko oikeasti etei oo?

    • Anonyymi

      No se on kun Ruotsissa seinilläkin on silmät, niin kukaan itseään arvostava ruotsalainen ei ikimaailmassa kehtaisi tälläistä sivua avata🤣

    • Anonyymi

      Ruotsalaiset ovat maailman mittakaavassa itseasiassa hyvinkin introverttejä ja ujoja. Jos ruotsalaisilta kysytään, niin he katsovat itsensä varautuneiksi, hiljaisiksi, rauhallisiksi ja ujoiksi. Juttu on on vaan se, että suomalaisiin verrattuna he ovat hieman avoimempia ja iloisempia. Suomalaiset ovat äärimmäinen tapaus introverttiydessä. Ne ruotsalaiset, jotka eivät suomalaisista tiedä paljoa, hämmentyvät kuullessaan, että suomalaisten mielestä he ovat sosiaalisia ja avoimia. Nämä kaikki siis yleisestettynä, tottakai niin sosiaalisia kuin sulkeutuneitakin yksilöitä löytyy kaikista maista, mutta ympäröivä kulttuuri vaikuttaa käyttäytymistapoihin.

    • Anonyymi

      Ikävä on aika saatanallinen ase.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe