Psykiatria on saatanasta. Puhutaan ihan vakavasti

Anonyymi-ap

Mileisairaaloissa lobotomisoidaan terveita ja sairaita ihmisia. Mahdollisesti myos muualla. Vankiloissa, hoitokodeissa, lastenpsykiatrian puolella, hammaslaakareissa (?).

Lisaa psykiatriasta.
http://www.wayneramsay.com/evil.htm
En tieda miten taman selittaa mutta jos nyt sanon, etta psykiatrit valehtelevat ihmisille, niin te lukijat ajattelette, etta "Ai sen takia sina pidat sita pahuutena mutta onhan se joskus oikein valehdella jos silla saavuttaa hyvia tuloksia". Ja ajattelette, etta katkeruuksissani keksin omasta paastani tallaisia juttuja. Mut siis ei. En vittu tieda mita ihmislle sanoa kun kaikki ymmarretaan vaarin. Mita teille pitaa sanoa, etta murtaudutte nyt heti lahimpaan mielisairaalaan ja pelastatte sielta potilaat ja kysytte heilta mita vittua taalla tapahtuu?

Vaihoehtona on myos soittaa patologeille tai ihan kenelle tahansa.

Nyt kerrotaan sellaista juttua myos, etta Wikileaks tiesi naista suunnitelmista jo vuonna 2006 mutta luulivat voivansa julkaista dokumentit. Eivat sitten voineetkaan. En tieda pitaako paikkansa mutta ihan kaikkiin ei kannata luottaa.

13

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos aikoo alalle, niin vähän huolettaa sähköhoito, joka voi tulevaisuudessa paljastua puoskaroinniksi.

• Anonyymi

Jos aikoo alalle, niin kannattaa hakea tietoa jostain ajankohtaisemmasta kuin kuuskytluvun kauhu elokuvat. Täällä on saähkohoidon jo ajat sitten korvattu magneetilla.

• Anonyymi

Jos aikoo alalle niin pitää muistaa että siitä ei makseta tarpeeksi siihen nähden mitä skeidaa siellä saa naamalleen.

• Anonyymi

Eräs 20 vuotias neito oli psykiatrisessa hoidossa. Kuulemma jokaisella lääkärillä oli erilainen näkemys.

• Anonyymi

tyypillistä :D mania muuttuu sekunnissa masennukseksi, masennus muuttuu päivässä sekamuotoiseksi jatkoksi. paras oli kun eka olin toisen sairaanhoitopiirin päivystyksessä ja tovin siellä osastolla olin maanisessa vaiheessa ja sitten oman alueen sairaalaan siirryttyä koko kaksisuuntainen oltiin jo poistettu. ne sekopääpsykiatrit vaan heittelee nimiä ja diagnooseja miten sattuu. psykopatiaan ja narsismiin kun kuuluu, että leimataan muut sairaaksi ja ollaan itse niin "psyykkisesti" tasapainoisia :D

Kerran hain psykpolin keikkalääkäriltä lausuntoa ammatilliseen kuntoutukseen kun olin menossa rakennusalan koulutukseen ja se ei kattonut yhtään mun tekstejä sanoi vaan tyyliin jeesjees oot remissiossa vaikka olin puolittain kuoleman partaalla masennuksen takia. halusin vaan jonnekin kouluun, jotta pääsen siitä sekopäisestä psykiatriakultista eroon..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tyypillistä :D mania muuttuu sekunnissa masennukseksi, masennus muuttuu päivässä sekamuotoiseksi jatkoksi. paras oli kun eka olin toisen sairaanhoitopiirin päivystyksessä ja tovin siellä osastolla olin maanisessa vaiheessa ja sitten oman alueen sairaalaan siirryttyä koko kaksisuuntainen oltiin jo poistettu. ne sekopääpsykiatrit vaan heittelee nimiä ja diagnooseja miten sattuu. psykopatiaan ja narsismiin kun kuuluu, että leimataan muut sairaaksi ja ollaan itse niin "psyykkisesti" tasapainoisia :D

Kerran hain psykpolin keikkalääkäriltä lausuntoa ammatilliseen kuntoutukseen kun olin menossa rakennusalan koulutukseen ja se ei kattonut yhtään mun tekstejä sanoi vaan tyyliin jeesjees oot remissiossa vaikka olin puolittain kuoleman partaalla masennuksen takia. halusin vaan jonnekin kouluun, jotta pääsen siitä sekopäisestä psykiatriakultista eroon..

Diagnooseja tuli haalittua takavuosina aika putkeen.
        Alkuun lääkittiin paniikkihäiriötä rauhoittavilla. Niiden kanssa alkoa, sekakäyttöä, alkoi lyödä psykooseja päälle.
        Siinä vaiheessa psykoosilääkkeet, jotka lamasivat suunnilleen vuodepotilaaksi, jota väitettiin masennukseksi.
        Siitä syystä masennuslääkkeitä, jotka aiheutti maniaa, jota sitten myös lääkittiin.

Monen vuoden ajan oli käytössä monen eri lääkeyhdistelmän cocktailit, hyvä kuitenkin, että hengissä siitä selvisin.
        Jälkeenpäin ajatellen, olihan se aika järkyttävää aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diagnooseja tuli haalittua takavuosina aika putkeen.
        Alkuun lääkittiin paniikkihäiriötä rauhoittavilla. Niiden kanssa alkoa, sekakäyttöä, alkoi lyödä psykooseja päälle.
        Siinä vaiheessa psykoosilääkkeet, jotka lamasivat suunnilleen vuodepotilaaksi, jota väitettiin masennukseksi.
        Siitä syystä masennuslääkkeitä, jotka aiheutti maniaa, jota sitten myös lääkittiin.

Monen vuoden ajan oli käytössä monen eri lääkeyhdistelmän cocktailit, hyvä kuitenkin, että hengissä siitä selvisin.
        Jälkeenpäin ajatellen, olihan se aika järkyttävää aikaa.

Just tämä ja h#vetti ihan kaistapäät välillä puikoissa, onneksi ei tullu alkoholimyrkytystä. Kaverille kyllä tuli serotoniinisyndrooma, mutta kukaan ei tietystikään ole siitä vastuussa.

• Anonyymi

Luitteko aloitusviestin???? Bobotomoita??Nogotomioita??Dodotomioita??'

Mika sana siina teidan mielesta on?

• Anonyymi

Aloittaja on sairas mielestään. On ilmeisesti ollut aloitusta kirjoittaessa psykoosissa ja saattaa olla vieläkin. Sana jota yritti huonolla yleissivistyksellä kirjoittaa on lobotoida, lobotoidaan mutta virheet tekstissä paljastaa psykoosin

• Anonyymi

Olet itse vakavassa sekamuotoisessa kaksisuuntaisen mielialahäiriön vaiheessa kielioppivirheiden perusteella. "Sana jota yritti huonolla yleissivisyksellä kirjoittaa.." Kuuluu sanoa täydellisen mieliterveen ihmisen täydellisellä tavalla: "Sana, jota hän yritti kirjoittaa huonolla yleissivistyksellä jne."

Ei se sivistyssanojen oikeaoppinen taivuttaminen, puhekielinen kirjoitustyyli netissä tai ääkkösten puuttuminen teksteistä, syynä ilmeisesti englantilainen ei suomalainen näppäimistö, ihan vielä riitä diagnoosin, ei edes sinulta, kuka ikinä oletkaan.

Jokainen psykiatri ja sairaanhoitaja sekä muutama psykologi ja sosiaalityöntekijä voitaisiin potilastekstien ja lausuntojen kirjoitus- sekä kielioppivirheiden perusteella sinun logiikkasi mukaan vähintään määrätä tarkkailuun, jollei jopa pakkohoitoon :D

• Anonyymi

Kuullostaa että kirjoittaja voisi ottaa yhteyttä omaan hoitokontaktiin harhaluulojen vaikeutumisen osalta

• Anonyymi

Ja osa ihmisistä ei ymmärrä, että jos menet esimerkiksi kuntouttavaan työtoimintaan ja joku on lukenut näitä kirjoituksia, niin toisten kuittailut saattavat johtaa katastroofiin. Masennus/ahdistusootilas tällä historialla joutuu todistamaan psykiatrille, että kyse ei ole harhoista. Miten todistat, kun ei ole todisteita, kun äänittääkään ei viitsi ja vihjailut ovat hieno varaisia. Toivon, että tämäkin huomioitaisiin, sillä ilman muita psykoottisia oireita se tarkoittaa ahdistuneelle potilaalle korkeaa annosta neuroleptiä. Seurauksena tästä leuka menee sijoiltaan, kiinteää ruokaa on hankala syödä, kun kurkku spasmaa ja nielty ruoka nousee takaisin suuhun. Sivuoireena tulee kymmenen kiloa kuukaudessa pelkästään jonkun huonon vitsin vuoksi. Tämä tarina on tosi.

• Anonyymi

Mekkoa sakeaa settiä.... Hulluja puhuu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      459
      2103
    2. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      122
      1489
    3. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      443
      1451
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      94
      1189
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      248
      1074
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      65
      961
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      85
      872
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      23
      832
    Aihe