Psykiatria on saatanasta. Puhutaan ihan vakavasti

Anonyymi-ap

Mileisairaaloissa lobotomisoidaan terveita ja sairaita ihmisia. Mahdollisesti myos muualla. Vankiloissa, hoitokodeissa, lastenpsykiatrian puolella, hammaslaakareissa (?).


Lisaa psykiatriasta.
http://www.wayneramsay.com/evil.htm
En tieda miten taman selittaa mutta jos nyt sanon, etta psykiatrit valehtelevat ihmisille, niin te lukijat ajattelette, etta "Ai sen takia sina pidat sita pahuutena mutta onhan se joskus oikein valehdella jos silla saavuttaa hyvia tuloksia". Ja ajattelette, etta katkeruuksissani keksin omasta paastani tallaisia juttuja. Mut siis ei. En vittu tieda mita ihmislle sanoa kun kaikki ymmarretaan vaarin. Mita teille pitaa sanoa, etta murtaudutte nyt heti lahimpaan mielisairaalaan ja pelastatte sielta potilaat ja kysytte heilta mita vittua taalla tapahtuu?

Vaihoehtona on myos soittaa patologeille tai ihan kenelle tahansa.

Nyt kerrotaan sellaista juttua myos, etta Wikileaks tiesi naista suunnitelmista jo vuonna 2006 mutta luulivat voivansa julkaista dokumentit. Eivat sitten voineetkaan. En tieda pitaako paikkansa mutta ihan kaikkiin ei kannata luottaa.

73

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos aikoo alalle, niin vähän huolettaa sähköhoito, joka voi tulevaisuudessa paljastua puoskaroinniksi.

      • Anonyymi

        Jos aikoo alalle, niin kannattaa hakea tietoa jostain ajankohtaisemmasta kuin kuuskytluvun kauhu elokuvat. Täällä on saähkohoidon jo ajat sitten korvattu magneetilla.


      • Anonyymi

        Jos aikoo alalle niin pitää muistaa että siitä ei makseta tarpeeksi siihen nähden mitä skeidaa siellä saa naamalleen.


      • Anonyymi

        Ovathan psykiatrian lääkkeetkin puoskarointia, varsinkin neuroleptit. Joskus tulevaisuudessa niitä saatetaan kauhistella ihmisoikeusrikoksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan psykiatrian lääkkeetkin puoskarointia, varsinkin neuroleptit. Joskus tulevaisuudessa niitä saatetaan kauhistella ihmisoikeusrikoksina.

        Ihmeellistä jaaritusta psykiatreista ja lääkkeistä.
        Ihme sinänsä että muissa maissa ihmiset saavat avun lääkkeitä sairauksiensa .
        Ja ovat usein hyvin kiitollisia että saivat lääkkeet jotka auttavat heitä palaamaan normaaliin elämään.
        Olisko suurin vika suomalaisen ennakkoluuloisia asenteista hoitoon ja hoito muotoihin.
        Olen nähnyt niin monen ihmisen saavan avun sairauteensa siksi ihmetyttää tämä jaarittelu netissä
        Vertaillaan omaa tilaansa toisten kanssa ja luullaan että lääke vaikuttaa kaikkiin ihan samalla tavalla, sitä se ei tee.
        Ennakkoluuloisten kaarti, ei tule koskaan tulemaan terveeksi , vaikka saisi millaista hoitoa
        Sillä heillä on ainoastaan ajatus päässä että taas heitä kusetetaan. Ja kun kuvittelevat että heitä jotenkin kaltoin kohdellaan niin ei sellaiseen ihmiseen pure mikään hoito.Juuri se on mielenterveydellinen sairaus heillä . Luulot joissa ei ole mitään faktaa olemassakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä jaaritusta psykiatreista ja lääkkeistä.
        Ihme sinänsä että muissa maissa ihmiset saavat avun lääkkeitä sairauksiensa .
        Ja ovat usein hyvin kiitollisia että saivat lääkkeet jotka auttavat heitä palaamaan normaaliin elämään.
        Olisko suurin vika suomalaisen ennakkoluuloisia asenteista hoitoon ja hoito muotoihin.
        Olen nähnyt niin monen ihmisen saavan avun sairauteensa siksi ihmetyttää tämä jaarittelu netissä
        Vertaillaan omaa tilaansa toisten kanssa ja luullaan että lääke vaikuttaa kaikkiin ihan samalla tavalla, sitä se ei tee.
        Ennakkoluuloisten kaarti, ei tule koskaan tulemaan terveeksi , vaikka saisi millaista hoitoa
        Sillä heillä on ainoastaan ajatus päässä että taas heitä kusetetaan. Ja kun kuvittelevat että heitä jotenkin kaltoin kohdellaan niin ei sellaiseen ihmiseen pure mikään hoito.Juuri se on mielenterveydellinen sairaus heillä . Luulot joissa ei ole mitään faktaa olemassakaan

        Missä hiton muissa maissa :D
        Ihan yhtälailla sielläkin on psykiatrian satuttamia ihmisiä.
        Olen keskustellut vaikka missä maissa asuvien lääkehaittoja potevien kanssa.

        Jos eläinkin syö jotain pilaantunutta niin tuskin syö toisten samaa. Tai joku ihminen tekee fyysistä väkivaltaa sitä kohtaan niin se voi suhtautua varauksellisemmin ihmisiin. Siinä on kyse ihan samasta ilmiöstä. Et luota enää paikkaan missä sinua satutettiin.

        Se on ihan normaali ilmiö jossa itseään pyrkii suojelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä jaaritusta psykiatreista ja lääkkeistä.
        Ihme sinänsä että muissa maissa ihmiset saavat avun lääkkeitä sairauksiensa .
        Ja ovat usein hyvin kiitollisia että saivat lääkkeet jotka auttavat heitä palaamaan normaaliin elämään.
        Olisko suurin vika suomalaisen ennakkoluuloisia asenteista hoitoon ja hoito muotoihin.
        Olen nähnyt niin monen ihmisen saavan avun sairauteensa siksi ihmetyttää tämä jaarittelu netissä
        Vertaillaan omaa tilaansa toisten kanssa ja luullaan että lääke vaikuttaa kaikkiin ihan samalla tavalla, sitä se ei tee.
        Ennakkoluuloisten kaarti, ei tule koskaan tulemaan terveeksi , vaikka saisi millaista hoitoa
        Sillä heillä on ainoastaan ajatus päässä että taas heitä kusetetaan. Ja kun kuvittelevat että heitä jotenkin kaltoin kohdellaan niin ei sellaiseen ihmiseen pure mikään hoito.Juuri se on mielenterveydellinen sairaus heillä . Luulot joissa ei ole mitään faktaa olemassakaan

        Eipä nyt yleistetä.
        Kyllä se täällä Suomessakin on niin, että suurin osa on hoitoonsa ja lääkkeisiinsä tyytyväisiä, aina on heitä, jotka valittavat, jos ei muuten niin valittamisen ilosta.
        Positiivisesti suhtautuvat ihmiset eivät kummemmin näille palstoille kirjoittele, tuskin edes lukevat, ainakaan kovin monet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nyt yleistetä.
        Kyllä se täällä Suomessakin on niin, että suurin osa on hoitoonsa ja lääkkeisiinsä tyytyväisiä, aina on heitä, jotka valittavat, jos ei muuten niin valittamisen ilosta.
        Positiivisesti suhtautuvat ihmiset eivät kummemmin näille palstoille kirjoittele, tuskin edes lukevat, ainakaan kovin monet.

        Kelan tilastot kertoo eri kieltä.Suurinosa joutuu eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hiton muissa maissa :D
        Ihan yhtälailla sielläkin on psykiatrian satuttamia ihmisiä.
        Olen keskustellut vaikka missä maissa asuvien lääkehaittoja potevien kanssa.

        Jos eläinkin syö jotain pilaantunutta niin tuskin syö toisten samaa. Tai joku ihminen tekee fyysistä väkivaltaa sitä kohtaan niin se voi suhtautua varauksellisemmin ihmisiin. Siinä on kyse ihan samasta ilmiöstä. Et luota enää paikkaan missä sinua satutettiin.

        Se on ihan normaali ilmiö jossa itseään pyrkii suojelemaan.

        Kaikki haitat eivät ole mitenkään lääke haittoja, vaan se itse sairaus .
        Minä olen myös keskustellut muiden maiden ihmisten ja työntekijöiden kanssa,
        Ja tiedän miten ihmiset ovat päässeet lääkkeiden kautta taas tavalliseen elämään kiinni.
        Suurin vika on aina etti potilas ole henkisesti vastaanottavainen johonkin hoitomuotoon
        Ja siten pilaa mahdollisuutensa. Kuten esim SSRI lääkkeet, kaikkitietävät että lääkkeen aloituksessa saattaa voida vieläkin huonommin mutta se menee ohi ja sen jälkeen alkaa pikku hiljaa voimaan paremmin.
        Mutta niin moni lopetti kolmen päivän päästä huutaen sivuvaikutuksista joten miten autat sellaista joka ei ymmärrä miten lääke toimii vaan kirjaa kaiken sivuvaikutuksiksi. Näitäkin potilaita tulee tämän tästä . Mutta ne jotka ymmärtävät ,ja haluavat tulla terveiksi kestävät sen alku ajan huonon olon. Niin että kun ihminen ymmärtää mitä lääkäri ehdottaa niin silloin on jo sekin tie terveyteen. Mutta kun suomalaista aina kusetetaan joka asiassa niin ei sellaista voi edes auttaa pelko ja ennakkoluulot ovat suutarin syy siihen että mt potilaat eivät tule terveeksi koskaan . Haukutaa psykiatriaa ja mitätöidään, vaikka siihen ammattiin ei moni edes yllä, pitkän koulutuksen vuoksi. Ensin koulutus lääkäriksi, sen jälkeen erikoistuminen alalle ottaa siinä viisi vuotta, joten ei ketään kouluteta siksi ettei ”tiedetä mitään” kuten suomipoika sen ilmaisee. Lääketieteen metodit vaan ei ehkä mene kaikille jakeluun, ja siitä huuto


      • Anonyymi

        Kuitenkin se sähkö hoito on niin monelle ollut avauksi, juttelin kerran erään potilaan kanssa joka sanoi että sähköhoito on ainut mikä häneen auttaa silloin kun skitsofrenia iskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nyt yleistetä.
        Kyllä se täällä Suomessakin on niin, että suurin osa on hoitoonsa ja lääkkeisiinsä tyytyväisiä, aina on heitä, jotka valittavat, jos ei muuten niin valittamisen ilosta.
        Positiivisesti suhtautuvat ihmiset eivät kummemmin näille palstoille kirjoittele, tuskin edes lukevat, ainakaan kovin monet.

        Olet oikeassa ja miksipä he kirjoittaisivatkaan koska voivat hyvin. Sairautensa kanssa. Olen tietoinen että tänne kirjoittelevat ainoastaan ihmiset joilla on kovat ennakkoluulot mitä tulee psykiatriseen hoitoon , ja ärsyttää siksi että voivat peloitella jotain joka voi huonosti, kaikilla kauhu kertomuksilla mitä muka kaikki muu on aiheuttanut, mutta ei heidän sairautensa,
        ja eräät menevät jopa niin pitkälle että he ovat terveenä ihmisenä pakotettuja sairaalahoitoon . Mikä ei stemmaa terveitä ei sairaalaan laiteta , kun sinne on vaikea päästä niidenkin jotka itse haluaisivat parantua ja tiedostavat sairautensa .
        Joku herkkä ihminen voi kuvitella että kaikki nämä mielikuvitus jutut ovat tosia ja ei uskalla edes ajatella että hakisi hoitoa ongelmiinsa. että nämä kauhujuttuja kertovat eivät siinäkään asiassa ota huomioon kanssa ihmisiä ainoastaan minä minä jaaritusta


    • Anonyymi

      Eräs 20 vuotias neito oli psykiatrisessa hoidossa. Kuulemma jokaisella lääkärillä oli erilainen näkemys.

      • Anonyymi

        tyypillistä :D mania muuttuu sekunnissa masennukseksi, masennus muuttuu päivässä sekamuotoiseksi jatkoksi. paras oli kun eka olin toisen sairaanhoitopiirin päivystyksessä ja tovin siellä osastolla olin maanisessa vaiheessa ja sitten oman alueen sairaalaan siirryttyä koko kaksisuuntainen oltiin jo poistettu. ne sekopääpsykiatrit vaan heittelee nimiä ja diagnooseja miten sattuu. psykopatiaan ja narsismiin kun kuuluu, että leimataan muut sairaaksi ja ollaan itse niin "psyykkisesti" tasapainoisia :D

        Kerran hain psykpolin keikkalääkäriltä lausuntoa ammatilliseen kuntoutukseen kun olin menossa rakennusalan koulutukseen ja se ei kattonut yhtään mun tekstejä sanoi vaan tyyliin jeesjees oot remissiossa vaikka olin puolittain kuoleman partaalla masennuksen takia. halusin vaan jonnekin kouluun, jotta pääsen siitä sekopäisestä psykiatriakultista eroon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyypillistä :D mania muuttuu sekunnissa masennukseksi, masennus muuttuu päivässä sekamuotoiseksi jatkoksi. paras oli kun eka olin toisen sairaanhoitopiirin päivystyksessä ja tovin siellä osastolla olin maanisessa vaiheessa ja sitten oman alueen sairaalaan siirryttyä koko kaksisuuntainen oltiin jo poistettu. ne sekopääpsykiatrit vaan heittelee nimiä ja diagnooseja miten sattuu. psykopatiaan ja narsismiin kun kuuluu, että leimataan muut sairaaksi ja ollaan itse niin "psyykkisesti" tasapainoisia :D

        Kerran hain psykpolin keikkalääkäriltä lausuntoa ammatilliseen kuntoutukseen kun olin menossa rakennusalan koulutukseen ja se ei kattonut yhtään mun tekstejä sanoi vaan tyyliin jeesjees oot remissiossa vaikka olin puolittain kuoleman partaalla masennuksen takia. halusin vaan jonnekin kouluun, jotta pääsen siitä sekopäisestä psykiatriakultista eroon..

        Diagnooseja tuli haalittua takavuosina aika putkeen.
        Alkuun lääkittiin paniikkihäiriötä rauhoittavilla. Niiden kanssa alkoa, sekakäyttöä, alkoi lyödä psykooseja päälle.
        Siinä vaiheessa psykoosilääkkeet, jotka lamasivat suunnilleen vuodepotilaaksi, jota väitettiin masennukseksi.
        Siitä syystä masennuslääkkeitä, jotka aiheutti maniaa, jota sitten myös lääkittiin.

        Monen vuoden ajan oli käytössä monen eri lääkeyhdistelmän cocktailit, hyvä kuitenkin, että hengissä siitä selvisin.
        Jälkeenpäin ajatellen, olihan se aika järkyttävää aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnooseja tuli haalittua takavuosina aika putkeen.
        Alkuun lääkittiin paniikkihäiriötä rauhoittavilla. Niiden kanssa alkoa, sekakäyttöä, alkoi lyödä psykooseja päälle.
        Siinä vaiheessa psykoosilääkkeet, jotka lamasivat suunnilleen vuodepotilaaksi, jota väitettiin masennukseksi.
        Siitä syystä masennuslääkkeitä, jotka aiheutti maniaa, jota sitten myös lääkittiin.

        Monen vuoden ajan oli käytössä monen eri lääkeyhdistelmän cocktailit, hyvä kuitenkin, että hengissä siitä selvisin.
        Jälkeenpäin ajatellen, olihan se aika järkyttävää aikaa.

        Just tämä ja h#vetti ihan kaistapäät välillä puikoissa, onneksi ei tullu alkoholimyrkytystä. Kaverille kyllä tuli serotoniinisyndrooma, mutta kukaan ei tietystikään ole siitä vastuussa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tottakai heillä on eri näkemys. Psykiatria ei ole tiedettä, eivätkä psykiatrit ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. He eivät näe aivoihin, eivätkä tiedä, miltä ihmisestä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai heillä on eri näkemys. Psykiatria ei ole tiedettä, eivätkä psykiatrit ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. He eivät näe aivoihin, eivätkä tiedä, miltä ihmisestä tuntuu.

        Juuri niin. Psykiatria ei ole tiedettä.

        Useimmat - jos eivät kaikki - psykiatrit ovat eugenisteja eli pseudotieteilijöitä sekä ihmis- ja perusoikeuksien rikkojia:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Psykiatria ei ole tiedettä.

        Useimmat - jos eivät kaikki - psykiatrit ovat eugenisteja eli pseudotieteilijöitä sekä ihmis- ja perusoikeuksien rikkojia:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka

        Nykypsykiatria on kuin markkinatalous. Maailman paskin systeemi, poislukien kaikki muut mitä on jo kokeiltu.


      • Anonyymi

        Tai neito ehkä ei ymmärtänyt miten sanomaa annettiin.
        Hoito tapoja on monia m siis ei ainostaan yksi ainut.
        Joten se joka todella haluaa terveeksi ei mene lääkäriin ennakkoluulojensa kanssa vaan uskoo ja luottaa siihen että hän saa avun,
        Mutta kun mennään kaiken mailman ennakkoluulojen kanssa kertomaan tilanteestaan niin on parempi kun ei mene ollenkaan. Sillä ihminen jota muka aina kusetetaan joka asiassa ei tule saamaan minkäänlaista apua, koska ennakkoluulot estävät sen avun saannin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai heillä on eri näkemys. Psykiatria ei ole tiedettä, eivätkä psykiatrit ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. He eivät näe aivoihin, eivätkä tiedä, miltä ihmisestä tuntuu.

        On siinäkin eräänlainen selitys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinäkin eräänlainen selitys

        Eräänlainen selitys,Mutta täyttä totta.


      • Anonyymi

        Tai näki joka lääkärin erilaisena Ja keksaisi että heillä muka oli eri näkemys


      • Anonyymi

        Myös jokaisella hammaslääkärillä on erilainen näkemys, mutta jostain syystä, se ei tunnu haittaavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai heillä on eri näkemys. Psykiatria ei ole tiedettä, eivätkä psykiatrit ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. He eivät näe aivoihin, eivätkä tiedä, miltä ihmisestä tuntuu.

        Kuka on sanonut etteivät olisi ihan tavallisia ihmisiä . Totta kai ovat. Mutta psykiatria on tiedettä jota on vuosikausia tutkittu ja kirjattu satojen potilaiden olotilaa ja miten ovat päässeet terveeksi, se jos joku on tiedettä kun ollaan saatu aikaan lääkkeitä jotka auttavat.äjoku käyttää mt lääkkeitä ja juo saman aikaisesti viinaa, ja sitten syyttelee lääkkeitä ja paykiatriaa , jokainen normaali ihminen tietää etti alkoholia käytetä saman aikaisesti kun syödään lääkkeitä , mutta kun siltikään kaikki eivät sitä näytä ymmärtävän .
        Koska eivät ymmärrä mitään hoidostaan. Minun työkaveri sairastui masennukseen eronsa jälkeen sai sairaskohtauksen töissä , pääsi hoitoon ja sai lääkkeet ja terveytensä takaisin
        Joten koska hän ymmärsi miten lääkkeitä käytetään niin niiden vaikutusvaiheet niin masennuksestaan pääsi eroon.Samoin sähköhoito joillekin se on hyvä metodi ja auttaa pienessä ajassa, mutta ei tietenkään kaikille.
        Joten turha syytellä psykiatriaa siitä että in sairas m ja ymmärtänyt väärin koko hoidon .
        Sitten vielä sekin, ketään ei viedä pakkohoitoon ilman painavaa syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tämä ja h#vetti ihan kaistapäät välillä puikoissa, onneksi ei tullu alkoholimyrkytystä. Kaverille kyllä tuli serotoniinisyndrooma, mutta kukaan ei tietystikään ole siitä vastuussa.

        Kai sen verran sait infoa ettei viinanjuoda koskaan minkään lääkekuurin aikana
        Lääkkeet ja alkoholi eivät koskaan sovi yhteen . Kun on itse nähnyt nuoeårena ihmisen kuolevan alkoholi myrkytykseen niin voin sanoa että se ei ole mitään kaunista katsottavaa.
        Siis eräät luulevat että juuri heitä ei koske ne varoitukset, mutta totuus on että ne koskee kaikkia ihmisiä joilla on lääkekuuri , oli mihin sairauteen hyvänsä niin alkoholia ei silloin nautita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Psykiatria ei ole tiedettä.

        Useimmat - jos eivät kaikki - psykiatrit ovat eugenisteja eli pseudotieteilijöitä sekä ihmis- ja perusoikeuksien rikkojia:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka

        No niin siinä taas yksi jolla on ongelmia terveyden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai näki joka lääkärin erilaisena Ja keksaisi että heillä muka oli eri näkemys

        Se on vain karvas totuus, että lääkäritkin ovat erilaisia. Samat koulut kyllä käyneet, joo, mutta heilläkin on omat näkemyksensä ja tapansa hoitaa potilaita.
        Lääkäritkin ovat " vain " ihmisiä, ja me ihmiset olemme erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen verran sait infoa ettei viinanjuoda koskaan minkään lääkekuurin aikana
        Lääkkeet ja alkoholi eivät koskaan sovi yhteen . Kun on itse nähnyt nuoeårena ihmisen kuolevan alkoholi myrkytykseen niin voin sanoa että se ei ole mitään kaunista katsottavaa.
        Siis eräät luulevat että juuri heitä ei koske ne varoitukset, mutta totuus on että ne koskee kaikkia ihmisiä joilla on lääkekuuri , oli mihin sairauteen hyvänsä niin alkoholia ei silloin nautita

        Kyllähän järkevä ihminen tuon ymmärtää, ettei lääkkeet ja viina sovi yhteen.
        Joskus vain on niin, kun menee se oma elämä ylösalaisin, voi tulla tilanne, ettei kauheasti viitsi välittää, miten menee, mitä tapahtuu.
        Mielenterveysongelmat ovat juuri se syy, miksi ihmisellä saattaa mennä huonommin, välittäminen omasta itsestä voi kadota, usein tosin ohimenevästi.


    • Anonyymi

      Luitteko aloitusviestin???? Bobotomoita??Nogotomioita??Dodotomioita??'

      Mika sana siina teidan mielesta on?

    • Anonyymi

      Aloittaja on sairas mielestään. On ilmeisesti ollut aloitusta kirjoittaessa psykoosissa ja saattaa olla vieläkin. Sana jota yritti huonolla yleissivistyksellä kirjoittaa on lobotoida, lobotoidaan mutta virheet tekstissä paljastaa psykoosin

      • Anonyymi

        Olet itse vakavassa sekamuotoisessa kaksisuuntaisen mielialahäiriön vaiheessa kielioppivirheiden perusteella. "Sana jota yritti huonolla yleissivisyksellä kirjoittaa.." Kuuluu sanoa täydellisen mieliterveen ihmisen täydellisellä tavalla: "Sana, jota hän yritti kirjoittaa huonolla yleissivistyksellä jne."

        Ei se sivistyssanojen oikeaoppinen taivuttaminen, puhekielinen kirjoitustyyli netissä tai ääkkösten puuttuminen teksteistä, syynä ilmeisesti englantilainen ei suomalainen näppäimistö, ihan vielä riitä diagnoosin, ei edes sinulta, kuka ikinä oletkaan.

        Jokainen psykiatri ja sairaanhoitaja sekä muutama psykologi ja sosiaalityöntekijä voitaisiin potilastekstien ja lausuntojen kirjoitus- sekä kielioppivirheiden perusteella sinun logiikkasi mukaan vähintään määrätä tarkkailuun, jollei jopa pakkohoitoon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse vakavassa sekamuotoisessa kaksisuuntaisen mielialahäiriön vaiheessa kielioppivirheiden perusteella. "Sana jota yritti huonolla yleissivisyksellä kirjoittaa.." Kuuluu sanoa täydellisen mieliterveen ihmisen täydellisellä tavalla: "Sana, jota hän yritti kirjoittaa huonolla yleissivistyksellä jne."

        Ei se sivistyssanojen oikeaoppinen taivuttaminen, puhekielinen kirjoitustyyli netissä tai ääkkösten puuttuminen teksteistä, syynä ilmeisesti englantilainen ei suomalainen näppäimistö, ihan vielä riitä diagnoosin, ei edes sinulta, kuka ikinä oletkaan.

        Jokainen psykiatri ja sairaanhoitaja sekä muutama psykologi ja sosiaalityöntekijä voitaisiin potilastekstien ja lausuntojen kirjoitus- sekä kielioppivirheiden perusteella sinun logiikkasi mukaan vähintään määrätä tarkkailuun, jollei jopa pakkohoitoon :D

        Tuollaisia ihmisiä riittää pilvin pimein, jotka eivät tajua mistään mitään.


    • Anonyymi

      Kuullostaa että kirjoittaja voisi ottaa yhteyttä omaan hoitokontaktiin harhaluulojen vaikeutumisen osalta

      • Anonyymi

        Ja osa ihmisistä ei ymmärrä, että jos menet esimerkiksi kuntouttavaan työtoimintaan ja joku on lukenut näitä kirjoituksia, niin toisten kuittailut saattavat johtaa katastroofiin. Masennus/ahdistusootilas tällä historialla joutuu todistamaan psykiatrille, että kyse ei ole harhoista. Miten todistat, kun ei ole todisteita, kun äänittääkään ei viitsi ja vihjailut ovat hieno varaisia. Toivon, että tämäkin huomioitaisiin, sillä ilman muita psykoottisia oireita se tarkoittaa ahdistuneelle potilaalle korkeaa annosta neuroleptiä. Seurauksena tästä leuka menee sijoiltaan, kiinteää ruokaa on hankala syödä, kun kurkku spasmaa ja nielty ruoka nousee takaisin suuhun. Sivuoireena tulee kymmenen kiloa kuukaudessa pelkästään jonkun huonon vitsin vuoksi. Tämä tarina on tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osa ihmisistä ei ymmärrä, että jos menet esimerkiksi kuntouttavaan työtoimintaan ja joku on lukenut näitä kirjoituksia, niin toisten kuittailut saattavat johtaa katastroofiin. Masennus/ahdistusootilas tällä historialla joutuu todistamaan psykiatrille, että kyse ei ole harhoista. Miten todistat, kun ei ole todisteita, kun äänittääkään ei viitsi ja vihjailut ovat hieno varaisia. Toivon, että tämäkin huomioitaisiin, sillä ilman muita psykoottisia oireita se tarkoittaa ahdistuneelle potilaalle korkeaa annosta neuroleptiä. Seurauksena tästä leuka menee sijoiltaan, kiinteää ruokaa on hankala syödä, kun kurkku spasmaa ja nielty ruoka nousee takaisin suuhun. Sivuoireena tulee kymmenen kiloa kuukaudessa pelkästään jonkun huonon vitsin vuoksi. Tämä tarina on tosi.

        Järkyttävä tilanne, mutta totta. Kun on ollut psykiatrian pyöriteltävä, kaikki uskottavuus on mennyt. Psykiatrit eivät usko mitään, vaan olet ikuisesti hullu ja harhaluuloinen. Olen joutunut samanlaiseen tilanteeseen. Psykiatrit ja hoitajat olivat suorastaan naurettavia. Todelliset tapahtumat ja kokemukset ovst heidän mielestään remissiossa olevan sairauden puhkeamista. Mitään ei uskota. Kyllä siinä uskottavuus psykiatreihinkin on mennyt. Sitä epäilee psykiatrien älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävä tilanne, mutta totta. Kun on ollut psykiatrian pyöriteltävä, kaikki uskottavuus on mennyt. Psykiatrit eivät usko mitään, vaan olet ikuisesti hullu ja harhaluuloinen. Olen joutunut samanlaiseen tilanteeseen. Psykiatrit ja hoitajat olivat suorastaan naurettavia. Todelliset tapahtumat ja kokemukset ovst heidän mielestään remissiossa olevan sairauden puhkeamista. Mitään ei uskota. Kyllä siinä uskottavuus psykiatreihinkin on mennyt. Sitä epäilee psykiatrien älyä.

        Kyllä psykiatria on sentään auttanut niin monta ihmistä paranemaan , uuteen terveempään elämään.
        Se joka ei apua saa on ennakkoluuloinen ihminen jolla joka on visusti kiinni ennakkoluuloisesti maailmassaan .
        Ihmeellisten teorioidensa kanssa takkuava ihminen, ei tule terveeksi, sillä hoidossa on suuri merkitys potilaan ja lääkärin yhteistyö. Siis kukaan lääkäri ei paranna koetaan jos ei potilas ole itse parannettavissa ennakkoliåuuline ajatuksineen .
        Lääkärit antavat työkalut paranemiseen , ja jos ei joku niitä ymmärrä niin jatkaa kuplassaan elämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä psykiatria on sentään auttanut niin monta ihmistä paranemaan , uuteen terveempään elämään.
        Se joka ei apua saa on ennakkoluuloinen ihminen jolla joka on visusti kiinni ennakkoluuloisesti maailmassaan .
        Ihmeellisten teorioidensa kanssa takkuava ihminen, ei tule terveeksi, sillä hoidossa on suuri merkitys potilaan ja lääkärin yhteistyö. Siis kukaan lääkäri ei paranna koetaan jos ei potilas ole itse parannettavissa ennakkoliåuuline ajatuksineen .
        Lääkärit antavat työkalut paranemiseen , ja jos ei joku niitä ymmärrä niin jatkaa kuplassaan elämistä

        Tuota samaa paskaa täälä mantraat vuodesta toiseen eikä kukaan täälä edes usko tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa paskaa täälä mantraat vuodesta toiseen eikä kukaan täälä edes usko tuohon.

        Ehkä siihen kannattaa suhtauatua enemmän sellaisena viestinä todellisuudesta. Siellä se sitten odottelee teitä, kun päätätte lähteä täältä teidän omasta pienestä kuplasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä psykiatria on sentään auttanut niin monta ihmistä paranemaan , uuteen terveempään elämään.
        Se joka ei apua saa on ennakkoluuloinen ihminen jolla joka on visusti kiinni ennakkoluuloisesti maailmassaan .
        Ihmeellisten teorioidensa kanssa takkuava ihminen, ei tule terveeksi, sillä hoidossa on suuri merkitys potilaan ja lääkärin yhteistyö. Siis kukaan lääkäri ei paranna koetaan jos ei potilas ole itse parannettavissa ennakkoliåuuline ajatuksineen .
        Lääkärit antavat työkalut paranemiseen , ja jos ei joku niitä ymmärrä niin jatkaa kuplassaan elämistä

        Miksi kelan tilastot ei tue tätä asiaa ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siihen kannattaa suhtauatua enemmän sellaisena viestinä todellisuudesta. Siellä se sitten odottelee teitä, kun päätätte lähteä täältä teidän omasta pienestä kuplasta.

        Mistä pienestä kuplasta höpötät?
        Kelan eläköitymis tilastot kertoo karua kieltä siitä miten mielenterveys ongelmat vie jatkuvasti yhä enempi porukkaa elääkkeele.Ei psykiatrinen hoito mitään paranna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä psykiatria on sentään auttanut niin monta ihmistä paranemaan , uuteen terveempään elämään.
        Se joka ei apua saa on ennakkoluuloinen ihminen jolla joka on visusti kiinni ennakkoluuloisesti maailmassaan .
        Ihmeellisten teorioidensa kanssa takkuava ihminen, ei tule terveeksi, sillä hoidossa on suuri merkitys potilaan ja lääkärin yhteistyö. Siis kukaan lääkäri ei paranna koetaan jos ei potilas ole itse parannettavissa ennakkoliåuuline ajatuksineen .
        Lääkärit antavat työkalut paranemiseen , ja jos ei joku niitä ymmärrä niin jatkaa kuplassaan elämistä

        Lääkärit ovat somattisensairauden lääkäreitä,Mutta psykiatrit ovat puoskareita ei lääkäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä psykiatria on sentään auttanut niin monta ihmistä paranemaan , uuteen terveempään elämään.
        Se joka ei apua saa on ennakkoluuloinen ihminen jolla joka on visusti kiinni ennakkoluuloisesti maailmassaan .
        Ihmeellisten teorioidensa kanssa takkuava ihminen, ei tule terveeksi, sillä hoidossa on suuri merkitys potilaan ja lääkärin yhteistyö. Siis kukaan lääkäri ei paranna koetaan jos ei potilas ole itse parannettavissa ennakkoliåuuline ajatuksineen .
        Lääkärit antavat työkalut paranemiseen , ja jos ei joku niitä ymmärrä niin jatkaa kuplassaan elämistä

        Valitettavasti tässäkin dokumentissa jo aika alussa sanotaan että potilaat evät parane.

        https://www.youtube.com/watch?v=btBuaOOB0VI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osa ihmisistä ei ymmärrä, että jos menet esimerkiksi kuntouttavaan työtoimintaan ja joku on lukenut näitä kirjoituksia, niin toisten kuittailut saattavat johtaa katastroofiin. Masennus/ahdistusootilas tällä historialla joutuu todistamaan psykiatrille, että kyse ei ole harhoista. Miten todistat, kun ei ole todisteita, kun äänittääkään ei viitsi ja vihjailut ovat hieno varaisia. Toivon, että tämäkin huomioitaisiin, sillä ilman muita psykoottisia oireita se tarkoittaa ahdistuneelle potilaalle korkeaa annosta neuroleptiä. Seurauksena tästä leuka menee sijoiltaan, kiinteää ruokaa on hankala syödä, kun kurkku spasmaa ja nielty ruoka nousee takaisin suuhun. Sivuoireena tulee kymmenen kiloa kuukaudessa pelkästään jonkun huonon vitsin vuoksi. Tämä tarina on tosi.

        kuntouttavaan työhön ei ikinä kannatta mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tässäkin dokumentissa jo aika alussa sanotaan että potilaat evät parane.

        https://www.youtube.com/watch?v=btBuaOOB0VI

        Kannattaa muistaa että kaikki ne neljännesmiljoona miepäpalveluiden käyttäjää ei ole mitään suomi24 kroonikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa paskaa täälä mantraat vuodesta toiseen eikä kukaan täälä edes usko tuohon.

        Vuodesta toiseen ????
        En kuule ole ollut näillä palstoilla kauaa edes , joten miten sairas olet kun liioittelet senkin että vuodesta toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit ovat somattisensairauden lääkäreitä,Mutta psykiatrit ovat puoskareita ei lääkäreitä.

        Kyllä psykiatrit yleensä suorittavat lääkäri tutkinnot ja sen jälkeen erikoistuvat psykiatrian tietoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muistaa että kaikki ne neljännesmiljoona miepäpalveluiden käyttäjää ei ole mitään suomi24 kroonikkoja.

        Ihan totta, tänne ajautuu ainoastaan se ennakkoluuloisten potilaiden kaarti, jotka eivät tule koskaan terveeksi edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta toiseen ????
        En kuule ole ollut näillä palstoilla kauaa edes , joten miten sairas olet kun liioittelet senkin että vuodesta toiseen

        Älä välitä kaikista kommenteista, on helpompaa.


    • Anonyymi

      Mekkoa sakeaa settiä.... Hulluja puhuu

    • Anonyymi

      Korvan kautta päästään käsiksi koko hermostoon kun kalibroidaan ihmisen oma taajuus joka on n.40mzh. Sen takia radiotaajuudet alkavat nykyään 86mzh. Eli ajatusten lukukeskus ja 2 miljoonan tyvitumakkeen kautta koko hermosto on käytössä.
      Sen takia ihmisen korvaa ei muka ole kyetty tutkimaan kunnolla. Vaikkakin apinan korva on tutkittu. Tähän ja pään magneettitasojen muuttamiseen perustuu Havannan syndrooma ja gangstalkking. Mikä menee näiltä laillisilta huumekauppiailta, eli psykiatreilta aivan yli hilseen. Umpi tyhmiä lääketehtaiden orjia ne ovat

      • Anonyymi

        Juupasten juu.


    • Anonyymi

      Kokoomuksen Jyrki Katainenhan allekirjoitti nämä laitteiden käytöt 2006 v. Bildenberg kokouksen jälkeen Suomen puolustusvoimien käyttöön sodan aikana vihollista kohtaan. Silti niitä täällä käyttää Leena Lardot in mies Robin Lardot. Ilman KRP avustusta.

    • Anonyymi

      Psykiatrit on erikoista ammattikuntaa, kun lukee näitä psyk.sivuja. Nyt näyttää olevan kova rahan puute tämänlaisten potilaiden hoidossa, niitä pomppii kaupungilla milloin missäkin ovat ns. avohoidossa. Ovat heitteillä. Tämä kuuluisa psykiatri Ullanlinnan surman tehnyt mies surmasi vaimonsa, mutta naapurit huomasivat, että tämä mies toimittaa jotain raskaasta roskasäkkiä auton peräkonttiin. Jäi kiinni. Täältä voi lukea miten jäi kiinni, oikeudessä peittää kasvonsa hupparilla tai vihkolla. On sen verran arka asia.

    • Anonyymi

      Se tuntui kuin olisi käynyt jonkun aivovaurion tai lobotomian kun psykiatri pääsi vähän lääkitsemään antipsykooteilla. Kehosta tuli tunnoton, tai sitten oli pakonomaista liikkumisentarvetta kuin raajoja olisi kutissut syvältä sisältä. Olo oli kokoajan tuskainen. Samaan aikaan voimattoman väsynyt ja sumuinen mutta samaan aikaan levoton sisältä. Se oli tietenkin psykiatrian mielestä sairaus. Kummasti sairaus helpotti kun lääkkeistäkin pääsi eroon. Toipumisaika psykiatrian mömmöistä oli pitkä, tunsin kuin hermostoni käänsi ajansaatossa tuhoa mitä puoskarit hermostolle tekivät. Koukuttivat hermoston joka päivä olemaan noiden aineiden alaisuudessa ja kun purkaa niitä niin nekin seuranneet oireet on vain sairautta vaikka ne on paljon pahempaa mitä on eläissään kokenut.

      Psykiatria on todentotta saatanasta.

      • Anonyymi

        Ja kuulemma antipsykootit hoitaa masennusta. Niinpä niin. Se on vähän sama kuin kipeää kättä hoidettaisiin katkaisemalla hermo. Dopamiininsalpaus tuhoaa kaiken ilon elämästä.
        Vieläkään ei tunnu normaalilta kehossa vuosien lääkintäputken jälkeen.
        Tulen todennäköisesti lopun elämääni kantamaan arpia ja vammoja psykiatriasta kun piti vielä aivojenkin kehittyä aikuisuuteen psykiatrian rohtoja vetäessä.

        Fuck you psychiatry!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuulemma antipsykootit hoitaa masennusta. Niinpä niin. Se on vähän sama kuin kipeää kättä hoidettaisiin katkaisemalla hermo. Dopamiininsalpaus tuhoaa kaiken ilon elämästä.
        Vieläkään ei tunnu normaalilta kehossa vuosien lääkintäputken jälkeen.
        Tulen todennäköisesti lopun elämääni kantamaan arpia ja vammoja psykiatriasta kun piti vielä aivojenkin kehittyä aikuisuuteen psykiatrian rohtoja vetäessä.

        Fuck you psychiatry!

        Minullakaan ei kehossa tunnu normaalilta, ei enää koskaan.
        Mutta psykiatrian ansiosta sentään pääni olen saanut parempaan kuntoon.
        Arvet ja vammat ovat jääneet, mutta onneksi on paljon muutakin, ihan hyvää.
        Päänkään ei ole mikään pakko toimia kuin jollain nerolla tai muuten yliviisaalla, pääasia, että pärjää, paremmin kuin aikanaan neurolepti- ym. lääkepöllyssä.

        Asiaan vaikuttaa myös se, miten siihen itse suhtautuu, etenkin jälkeenpäin, kun isot ongelmat ovat jo jääneet taakse. Voi yrittää päästä helpommalla, tai sitten tehdä kaiken itselleen todella vaikeaksi, noin niin kuin henkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei kehossa tunnu normaalilta, ei enää koskaan.
        Mutta psykiatrian ansiosta sentään pääni olen saanut parempaan kuntoon.
        Arvet ja vammat ovat jääneet, mutta onneksi on paljon muutakin, ihan hyvää.
        Päänkään ei ole mikään pakko toimia kuin jollain nerolla tai muuten yliviisaalla, pääasia, että pärjää, paremmin kuin aikanaan neurolepti- ym. lääkepöllyssä.

        Asiaan vaikuttaa myös se, miten siihen itse suhtautuu, etenkin jälkeenpäin, kun isot ongelmat ovat jo jääneet taakse. Voi yrittää päästä helpommalla, tai sitten tehdä kaiken itselleen todella vaikeaksi, noin niin kuin henkisesti.

        Mä ainakin toivon, että pääsen tästä omasta syyllisyyden tunteesta yli. Olisi mukava, jos joku muu tietäisi tai auttaisi asioissa, niin ei tarvitsisi yksin tässä miettiä. On nämä käytännöt nyt niin ihmeellisiä, että ei voi olla mahdollista, ettei niille mitään voida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin toivon, että pääsen tästä omasta syyllisyyden tunteesta yli. Olisi mukava, jos joku muu tietäisi tai auttaisi asioissa, niin ei tarvitsisi yksin tässä miettiä. On nämä käytännöt nyt niin ihmeellisiä, että ei voi olla mahdollista, ettei niille mitään voida.

        Tee parannus synneistä niin pääset eroon syyllisyyden tunteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin toivon, että pääsen tästä omasta syyllisyyden tunteesta yli. Olisi mukava, jos joku muu tietäisi tai auttaisi asioissa, niin ei tarvitsisi yksin tässä miettiä. On nämä käytännöt nyt niin ihmeellisiä, että ei voi olla mahdollista, ettei niille mitään voida.

        Mistä tunnet syyllisyyttä ? Siis syyllistätkö itseäsi jostain ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee parannus synneistä niin pääset eroon syyllisyyden tunteesta.

        Joko sieltä taas uskovakin heräsi , minkä parannuksen hänen pitäisi tehdä , sana synti on muinaisjäännös uskonnon historiasta sillä ei ole mitään tekemistä nyky maailmassa. Se jolla on syyllisyyden tunnoista kärsivä voisi ehkä ajatella että elämää on katsottava eteen päin, eikä miettiä niin kivasti mennyttä . Toisaalta sekin että on tenåhnyt väärin koetaan pahana kielenä mutta mitään mennyttä ei tarvitse ajatella ne asiast jotkamobat tapahtuneet eivät muuhiåun muuksi on vaan hyväksyttävä että nyt on nyt ja joka päivä on uusi ja katsoa tulevaisuuteen .


    • Anonyymi

      Älkää ikinä menkö yksin lääkärin pakeille !

      • Anonyymi

        Olin aikanaan lääkärin pakeilla joskus saattaja mukanani, ja myöhemmin olen ollut itse saattajana muutaman kerran.
        Yksi asia kiinnitti huomion näissä saattaja mukana kerroissa.
        Turhan usein lääkäri kohdistaa puheensa ja selityksensä sille saattajalle, ei itse potilaalle. Ihan kuin potilas olisi jotenkin vähä-älyinen tai jotain.
        Tästä syystä haluan ainakin itse mennä vastaanotolle yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aikanaan lääkärin pakeilla joskus saattaja mukanani, ja myöhemmin olen ollut itse saattajana muutaman kerran.
        Yksi asia kiinnitti huomion näissä saattaja mukana kerroissa.
        Turhan usein lääkäri kohdistaa puheensa ja selityksensä sille saattajalle, ei itse potilaalle. Ihan kuin potilas olisi jotenkin vähä-älyinen tai jotain.
        Tästä syystä haluan ainakin itse mennä vastaanotolle yksin.

        Voi myös pitää nauhuria mukana. Jälkikäteen voi käyttää valituksissa sitä apuna.


      • Anonyymi

        Ihan oikein, on aina hyvä kun on ystävä tai omainen mukana sillä usein sairas ihminen ei kuuntelee muuta kun sen mitä haluaa kuulla, silloin on hyvä kun on joku toinenkin mukana ettei sairas elä ennakkoluulojensa kanssa .minulla oli ystävätär mukana vatsaröngtenissä juuri siksi etä ajattelin että koska olin peloissani vatsani toiminnan vuoksi niin voi olla etten huomioi tarkasti mitä lääkäri sanoo., ja olin oikeassa, ystäväni korjasi monta pikku seikkaa jotka minä olin ymmärtänyt ihan toisella tavalla, ja kun luin kannasta journaalini niin näin että ystävä oli oikeassa. .niin että kun on neljä korvaa kuuntelemassa kaheden korvan sijasta nii; tulee helpommaksi ymmärtääkin mitä in sanottu .
        Joten aika lopettaa luulot että jotakin muka huijataan , siis miksi edes huomattaisiin , sitä en ymmärrä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös pitää nauhuria mukana. Jälkikäteen voi käyttää valituksissa sitä apuna.

        Ailloin on sanottava lääkärille että nauhoittaa käynnin


    • Anonyymi

      hammaslääkärit on niitä pahimpia. pelkkää rahastusta ja kusetusta koko touhu

      • Anonyymi

        No niin taas se sana kusetus tuli esille. Näinhän se aina menee suomipoikaa aina kusetetaan joka asiassa koska hönessä ei koskaan ole mitään vikaa. Ämiksi menet hammaslääkäriin ollenkaan , kun sinua siellä kusetetaan niin kovasti
        Tajuatko että hammaslääkäri on ainoastaan yksi osa hoitosysteemissä jonka on tarpeen tullessa kyettävä todistamaan kaiken mailmaan epäilyt . Siksi lääkärikin kirjoittaa ylös kaiken mitä näkee jonkun suussa.äei siis ole niin että hän voisi mitenkään kusettanut sinua, menet vaan toiselle hammaslääkärille niin saat kuulla samat asiat .


      • Anonyymi

        täysin tarpeettomia puoskareita. hyvin pärjää ilmankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täysin tarpeettomia puoskareita. hyvin pärjää ilmankin

        " Hyvin pärjää ilmankin.."
        Siis meinaatko, että hyvin pärjää ilman hammaslääkäreitä ?
        Onko se joskus myöhemmin kiva yrittää pärjätä ilman hampaita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Hyvin pärjää ilmankin.."
        Siis meinaatko, että hyvin pärjää ilman hammaslääkäreitä ?
        Onko se joskus myöhemmin kiva yrittää pärjätä ilman hampaita ?

        pitää hampaat kunnossa, niin ei tarvi mennä puoskarin tuoliin


    • Anonyymi

      Mikäs sitten on syy että on mielisairaalassa, siis minun mielestäni se on sairaus jota usein ei edes potilas tiedosta , mutta ympäristö sitäkin enemmän.
      Ei Psykiatrit mitään valehtele , se on aina sairaan vakisanonta koska hönellä ei ole itsetietoisuutta siitä että hön on sairas sen näkee vaan ympäristö kummallisesta käyttäytymisestä

      • Anonyymi

        Kummallinen käyttäytyminen = aivosairaus psykiatriassa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe