Yksinäiset jouluruokaa syömään.
Joulu on taas...
Yksinäisten jouluruokailu lähestyy, oletko valmis?
Ilmoittautuminen 2.12.2022 mennessä. Info uudessa Ylä Kainuu lehdessä. Emen.
Joulutonttu
Yksinäiset jouluruokaa syömään
36
853
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi yksinäisiä ei ole olemassakaan ,se on vain jonkun keksimä juttu että voi sanoa on vaikeaa
- Anonyymi
Kommari hilijaa. Ei tarvitse olla muuta syytä, riittää että on yksinäinen.
Yksinäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommari hilijaa. Ei tarvitse olla muuta syytä, riittää että on yksinäinen.
YksinäinenItse olet kommari. Barma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet kommari. Barma tieto.
Pentele, mä olen myös Bersu.
Yksinäinen - Anonyymi
Niin on. Ihminen, joka ei osaa olla yksin, ei nauti muidenkaan seurasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet kommari. Barma tieto.
Burmasta pyhä birma.
- Anonyymi
Ne tosi yksinäiset eivät tule sinne.
- Anonyymi
Nehän pitää hakea sinne, paukapää.
Yksinäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän pitää hakea sinne, paukapää.
YksinäinenItse olet paukapää.
- Anonyymi
Ei enää yksin. Tule kanssani rehveille huomenna Ämmämtorin reunalle kello 20.05. Mennään yhessä syömään...sitten myöhemmin. Mulla on sininen pipo.
Saat olla mies, tai nainen
BI seksuaali- Anonyymi
Miehän tuun.
yksi yksinäinen
PS. Tuuthan siekii
PSS. punanen pipo - Anonyymi
Mä tulen. Mul on kukkaishuivi.
Bi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehän tuun.
yksi yksinäinen
PS. Tuuthan siekii
PSS. punanen pipoMulla on punainen nokka!
- Anonyymi
Tämähän alakaa näyttämään hyvältä.
Nimi vain pittää muuttaa kaksinaisten jouluruuaksi.
Joulutonttu - Anonyymi
Eukon lähetin hiisin mäkkeen jo jouluja sitten salarakkauvensa kanssa. Rauhallisempii jouluja nähty vuosiin, sen jälkeen.
- Anonyymi
Yksinäiset joutas hävittää.
- Anonyymi
Kaikki laumasielut joutaisi myös hävittää. Eevät osaa tehdä itsenäistä päätöksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki laumasielut joutaisi myös hävittää. Eevät osaa tehdä itsenäistä päätöksiä
Yksinäisten itsenänäisillä päätöksillä ei oo mitään tehoa, toisin kuin laumasielujen.
- Anonyymi
Kyllä erä-Jarmo mielellään järjestää yksinäisten tappokisat. Parhaat pisteet saa se joka pääsee tappamaan yksinäisen kesken yöunien. Ja jos usuttaa vihaisen koiran kimppuun, saa kunniamaininnan ja Jarmon firmasta ilmaisen käynnin karhujen ruokinnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä erä-Jarmo mielellään järjestää yksinäisten tappokisat. Parhaat pisteet saa se joka pääsee tappamaan yksinäisen kesken yöunien. Ja jos usuttaa vihaisen koiran kimppuun, saa kunniamaininnan ja Jarmon firmasta ilmaisen käynnin karhujen ruokinnalle.
Valoa ja iloa toisi tämä Jarmon järjestämä kisa pimeään talveen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valoa ja iloa toisi tämä Jarmon järjestämä kisa pimeään talveen!
Eikö se kisa jo ollut?
- Anonyymi
Kyllä joutaisi. Mutta mihin nurkistaan laittaa. Kun ovat nurkat, niitä tuupaten täynnä?
- Anonyymi
Korpit ja ketut hoitelevat.
- Anonyymi
Rikospolliisii Aarnio hoilaa. "Maa on niin kaunis, kirkas luojan taivas". Hyvissäpä näpeissä taitavat olla asioitten tonkimiset rikosasioissa?
- Anonyymi
Aarnio ei ollut rikospoliisi.
- Anonyymi
..Rikos..? yhteyden ymmärrän , autojoppari kun kuulemma...mutta mistä se sana "poliisi" siihen.?
- Anonyymi
Kynban eliitti taas rohmusi ilmaset puurot!
- Anonyymi
Ja elämä on ihmisen parasta aikaa!🍲🍖🍗🔪
- Anonyymi
Rahikset siellä seisoo taas jonossa!!
- Anonyymi
Tämä yksi raharikas marjanvälittäjäkin siellä hytisi eukkosa ja tyttäresä kansa jonottamassa, voi taivahan vallat jotta pittää ihimisen olla ahne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yksi raharikas marjanvälittäjäkin siellä hytisi eukkosa ja tyttäresä kansa jonottamassa, voi taivahan vallat jotta pittää ihimisen olla ahne!
Sama sakki joka vuosi lokkina puuroastian kimpussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama sakki joka vuosi lokkina puuroastian kimpussa.
Hävetä saisivat jos osaisivat!
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Sinne yksinäisten jouluun voisi tehdä ohjelma numeroksi vaikka napakympin, varmaan jotkut osallistuisi.
- Anonyymi
Siunaa Jeesus ruokamme, amen.
syöjä- Anonyymi
Syöhän sinä kuntaveron muka maksaja yhteiskunnan elätti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875