Paljonko penispumppu on isontanut kaluasi

Anonyymi-ap

Itselläni pituutta 1.7cm ympärysmittaa 2.2cm

12

1659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yli 27vuotta pumppausta aika säännöllisesti, usein monta kertaa päivässä.
      Pituutta 2-3cm
      Ympärysmittaa 5-6cm, nykyään vähintään17cm ympärys jos lopetan.
      14.5-15cm ympärysmittaan meni aikaa noin 6-7vuotta. Kyllä penistä voi kasvattaa mutta se vaatii sitoutumista moneksi vuodeksi ja vaatii paljon työtä ja aikaa.
      Ja pumppu on paljon parempi ympärysmitan kasvattamisen kuin pituuden kasvattamiseen. Pituus kasvaa mitä kasvaa mutta sen jälkeen se loppuu ja voi jatkaa ympärysmitan kasvattamista.

• Anonyymi

ja lisätään vielä että suuret alipaineet voi venyttää enemmän pumpin sylinterissä mutta sitä kovemmin pumppu painaa myös nivusiin ja PC lihakseen ja voi muutenkin olla haitallista. Pieni paine mielluumin pidempään kuin suuri paine lyhyen aikaa.

• Anonyymi

Aika reilu 10v lisäys pit n puolisenttiä ymp n1.5cm

• Anonyymi

Hölömölä höh 🤣😅

• Anonyymi

8 tuumaa. Molempiin suuntiin. Oon nyt 45v pumppaillu joka päivä. Moni pitää idioottina mutta ite en.

• Anonyymi

Käyttö n.10v Pituus lisääntynyt n1cm Paksuus eli ympäryysmitts 2.3cm. Omasta mielestäni paksuus lisääntyi hyvin.

• Anonyymi

Pitäs olla pumppuhuoneita eri puolilla Suomea jossa vois käydä pumpattavana ja palliin välineitä

• Anonyymi

Minulla ei sairauden takia enää seissyt ollenkaan, ryppyinen veltto rassu. Ei edes runkkaamaan pystynyt. Tilanne vakiintunut lääkityksellä ja aloin kokeilla pumpulla peniksen elvytystä, ja heräsihän se pikkuveli vielä henkiin. Nyt ei tarvitse miettiä seisokkia runkatessa, yleensä riittää hyvin. Tositoimiin ei ole vielä takaisin päästy, mutta kumisella penis-kivesrenkaalla on suonia pullistava seisokki ja luulisin pystyväni taas tuottamaan naisille kunnolla nautintoa. Mitat palanneet entiseen ja sekin riittää 17 / 4.5 cm

• Anonyymi

Mulla oman penispumpun kanssa ongelma kun todella kivulias ottaa pumppaaminen jälkeen pois.
      Olisko kenelläkään tiedossa mistä löytyisi isompia pumppuja?

• Anonyymi

Taitaa se kumireunus purra kovemmin varteen kiinni. Laita liukkaria reilusti että luistaa varrella ja varmista että saat alipaineen pois putkesta ennen poistamista. Mulla pumpun imunpoistonappia kovemmin painaessa ei päästäkää alipainetta, oikea kohta on puolivälissä.

• Anonyymi

Käyttöä suunillen kymmenen vuotta. Pituutta lisää n.1 cm mutta ympärysmittaa eli paksuutta 2,5cm, aikamukavasti tyytyväinen.

• Anonyymi

Paksuutta omastamielestäni hyvin ympärysmittta erektiossa 16cm ja ympärysmitta löysänä myös 16cm

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2786
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1441
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1335
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1200
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1098
    10. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    Aihe