Sähkön hinnasta

Anonyymi-ap

"Vaasan Sähkö kertoo tiedotteessaan, että yleissähkö-mittaustavalla Perussähkö-tuotteen uusi hinta on joulukuun alusta maaliskuun loppuun 19,87 senttiä. Hinnassa on otettu huomioon tuolloin 10 prosenttiin laskenut arvonlisävero. Marraskuun hinta on 22,40 senttiä kilowattitunnilta ja siinä on vielä 24 prosentin arvonlisävero.

VAASAN SÄHKÖN toimitusjohtaja Stefan Damlin kertoo tiedotteessa, että yhtiö on läpi syksyn työstänyt hinta-asiaa tavoitteenaan laskea hintaa heti, kun se on mahdollista.

– Hinnanmuutos oli merkittävä päätös, hän sanoo.

Hän perustelee päätöstä asiakkaiden tilanteella.

– Asiakkaiden huoli on ollut mielessämme joka päivä. Tavoitteenamme on ollut löytää ratkaisu koko talveksi. "

Ja mitä teki" meidän" Lumme?
Laittoi tiedotteen, että hinta kaksinkertaistuu. Uusi hinta joulukuun alusta liki 45c/kilowattitunnilta.

30

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut!
      Sillä enemmistölle Lumme nosti 1.11.2022 hinnan 44. 9senttiä/kWh

    • Anonyymi

      Ei se ole meidän Lumme vaam koko Suomen Lumme.

      • Anonyymi

        Oli tosiaan meidän Lumme. Mutta ei ole ENÄÄ!,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosiaan meidän Lumme. Mutta ei ole ENÄÄ!,

        Ja nyt on saatavilla paljon tuotakin edullisempaa hintaa sähkölle ilman määräaikaa. Kun kerran käytätte nettiä, katsokaapa samalla sähkön hintoja myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt on saatavilla paljon tuotakin edullisempaa hintaa sähkölle ilman määräaikaa. Kun kerran käytätte nettiä, katsokaapa samalla sähkön hintoja myös.

        Ja tarkennuksena :. Muiltakin toimijoilta kuin tältä kalliilta Lumpeelta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt on saatavilla paljon tuotakin edullisempaa hintaa sähkölle ilman määräaikaa. Kun kerran käytätte nettiä, katsokaapa samalla sähkön hintoja myös.

        Yhtiön vaihtaminen lyhytnäköisesti halvempaan yhtiöön on verrattavissa ilmaisten ämpäreiden jonoihin.


        Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtiön vaihtaminen lyhytnäköisesti halvempaan yhtiöön on verrattavissa ilmaisten ämpäreiden jonoihin.


        Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.

        Tee vaan tossi miten haluut, valveutuneemmat ei tuollista touhua enää jatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtiön vaihtaminen lyhytnäköisesti halvempaan yhtiöön on verrattavissa ilmaisten ämpäreiden jonoihin.


        Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.

        Ootko laittanut jonkun hälyn päälle, kun joku laittaa viestiä ketjuun. Pari minsaa, ja lumpeelta elantoasa saava kuppari ilmestyy ketjuun nillittämän lumpeen kalliiden hintojen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtiön vaihtaminen lyhytnäköisesti halvempaan yhtiöön on verrattavissa ilmaisten ämpäreiden jonoihin.


        Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.

        en vaiha kun kaksi asiaa sukat ja sinappi. sähkön toimittajaa en koskaan maksakoon vaikka euron kilo vatti tunnilta. oon lumpeen vakio asiakas ja ylpee sellane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en vaiha kun kaksi asiaa sukat ja sinappi. sähkön toimittajaa en koskaan maksakoon vaikka euron kilo vatti tunnilta. oon lumpeen vakio asiakas ja ylpee sellane

        ai nii ja laskut maksaa sosku että repikää siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai nii ja laskut maksaa sosku että repikää siitä

        Reppamalla elämänhallinta hukassa, kun oikein ylpeilee siitä miten sossu maksaa laskut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppamalla elämänhallinta hukassa, kun oikein ylpeilee siitä miten sossu maksaa laskut..

        joo pidetään yhdessä lummetta pystyssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo pidetään yhdessä lummetta pystyssä

        en mä, fortumilta tulee pörssii ilman kk, maksua,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppamalla elämänhallinta hukassa, kun oikein ylpeilee siitä miten sossu maksaa laskut..

        uunissa broilerit liedellä kiehuu riisit, saunakin on ollu päällä jo pari tuntii.kohts varmaan meen heittelee muutaman löylyn. No,sähkön hinnasta ei tarvii meikäläisen murehtia.


    • Anonyymi

      Täh

    • Anonyymi

      Itellä on Vaasan Sähkön määräaikainen, reilu 8c/kWh. Laitoin juuri saunan lämpiämään. Illalla sitten toisen kerran 19-20 aikaan.

      • Anonyymi

        Samaa meinasin itsekin tehdä. Pörssisähkö kun maksaa 2€/kwh, kannattaa ottaa 8sent/kwh sopparilla kaikki ilo irti ja käyttää sähköä perkuleesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa meinasin itsekin tehdä. Pörssisähkö kun maksaa 2€/kwh, kannattaa ottaa 8sent/kwh sopparilla kaikki ilo irti ja käyttää sähköä perkuleesti.

        Ompas sulla kallista... Mulla oli joulukuu alle 6c ja marraskuu alle 4c/kWh...
        Tää päivä vähän kirpaisee mut vuositasolla jää silti reilusti alle 8c


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas sulla kallista... Mulla oli joulukuu alle 6c ja marraskuu alle 4c/kWh...
        Tää päivä vähän kirpaisee mut vuositasolla jää silti reilusti alle 8c

        Kela se sun sähköt maksaa, joten eikö se ole aivan sama paljon kwh hinta on?


    • Anonyymi

      Juuri tulin saunasta, illalla sitten uudestaan.

      Nimim. 6,99snt/kwh

      • Anonyymi

        Pidä sauna päällä koko päivän. Mitä enemmän kulutat sähköä, sitä enemmän hyödyt halvasta sopimuksesta.


      • Anonyymi

        Kivat sulle. Itellä 8.44 snt/kWh +- kulutusvaikutus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivat sulle. Itellä 8.44 snt/kWh - kulutusvaikutus

        Samahan se on sulla, paljon maksaa. Kun Kela maksaa sen laskun puolestasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahan se on sulla, paljon maksaa. Kun Kela maksaa sen laskun puolestasi..

        Eeeeeip ei maksa...,,,, koko elämän oltu töissä ja kertynyt mukavasti eläkettäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeeeip ei maksa...,,,, koko elämän oltu töissä ja kertynyt mukavasti eläkettäkin

        Tuota ennen oli toki se 5,89 snt/kWh 24kk määräaik., mutta se taitaa olla nyt lopullisesti jälkeenjäänyttä elämää...,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeeeip ei maksa...,,,, koko elämän oltu töissä ja kertynyt mukavasti eläkettäkin

        Ai osaat sentään itse maksaa laskut. Rahat niihin saat kuitenkin Kelalta.


    • Anonyymi

      Kela maksaa laskut. Ei tarvitse miettiä sähkönkulutusta.

      • Anonyymi

        Lumme määräaika en 12snt/kwh illalla sauna päälle👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumme määräaika en 12snt/kwh illalla sauna päälle👍

        Seuraa laskujasi! Huomenna se voi olla jo 18 snt / kWH 😂


    • Anonyymi

      Molemmat kun on vapailla niin meillä on suursiivous menossa. Petarit ja peitot on pihalla. Pyykinpesukone vetää neljättä kierrosta. Ennen sapuskaa sain imuroitua ja nyt on sitten astianpesukone päällä. Auton pistin aamupäivällä lämpiämään, lohko 550W + sisätilan lämppäri 1800W, jos tuossa siivouksen jälkeen kävisi kaupassa. Jotain uuniruokaa ajateltiin. Illalla sitten saunaan, ja pitääkin saunoa oikein pitemmän kaavan mukaan.

      - 8,29snt/kWh

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe