"Vaasan Sähkö kertoo tiedotteessaan, että yleissähkö-mittaustavalla Perussähkö-tuotteen uusi hinta on joulukuun alusta maaliskuun loppuun 19,87 senttiä. Hinnassa on otettu huomioon tuolloin 10 prosenttiin laskenut arvonlisävero. Marraskuun hinta on 22,40 senttiä kilowattitunnilta ja siinä on vielä 24 prosentin arvonlisävero.
VAASAN SÄHKÖN toimitusjohtaja Stefan Damlin kertoo tiedotteessa, että yhtiö on läpi syksyn työstänyt hinta-asiaa tavoitteenaan laskea hintaa heti, kun se on mahdollista.
– Hinnanmuutos oli merkittävä päätös, hän sanoo.
Hän perustelee päätöstä asiakkaiden tilanteella.
– Asiakkaiden huoli on ollut mielessämme joka päivä. Tavoitteenamme on ollut löytää ratkaisu koko talveksi. "
Ja mitä teki" meidän" Lumme?
Laittoi tiedotteen, että hinta kaksinkertaistuu. Uusi hinta joulukuun alusta liki 45c/kilowattitunnilta.
Sähkön hinnasta
30
341
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut!
Sillä enemmistölle Lumme nosti 1.11.2022 hinnan 44. 9senttiä/kWh - Anonyymi
Ei se ole meidän Lumme vaam koko Suomen Lumme.
- Anonyymi
Oli tosiaan meidän Lumme. Mutta ei ole ENÄÄ!,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tosiaan meidän Lumme. Mutta ei ole ENÄÄ!,
Ja nyt on saatavilla paljon tuotakin edullisempaa hintaa sähkölle ilman määräaikaa. Kun kerran käytätte nettiä, katsokaapa samalla sähkön hintoja myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt on saatavilla paljon tuotakin edullisempaa hintaa sähkölle ilman määräaikaa. Kun kerran käytätte nettiä, katsokaapa samalla sähkön hintoja myös.
Ja tarkennuksena :. Muiltakin toimijoilta kuin tältä kalliilta Lumpeelta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiön vaihtaminen lyhytnäköisesti halvempaan yhtiöön on verrattavissa ilmaisten ämpäreiden jonoihin.
Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiön vaihtaminen lyhytnäköisesti halvempaan yhtiöön on verrattavissa ilmaisten ämpäreiden jonoihin.
Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.Tee vaan tossi miten haluut, valveutuneemmat ei tuollista touhua enää jatka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.Ootko laittanut jonkun hälyn päälle, kun joku laittaa viestiä ketjuun. Pari minsaa, ja lumpeelta elantoasa saava kuppari ilmestyy ketjuun nillittämän lumpeen kalliiden hintojen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyn Lumme energian asiakkaana, kuten olen aina ollut.en vaiha kun kaksi asiaa sukat ja sinappi. sähkön toimittajaa en koskaan maksakoon vaikka euron kilo vatti tunnilta. oon lumpeen vakio asiakas ja ylpee sellane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en vaiha kun kaksi asiaa sukat ja sinappi. sähkön toimittajaa en koskaan maksakoon vaikka euron kilo vatti tunnilta. oon lumpeen vakio asiakas ja ylpee sellane
ai nii ja laskut maksaa sosku että repikää siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai nii ja laskut maksaa sosku että repikää siitä
Reppamalla elämänhallinta hukassa, kun oikein ylpeilee siitä miten sossu maksaa laskut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppamalla elämänhallinta hukassa, kun oikein ylpeilee siitä miten sossu maksaa laskut..
joo pidetään yhdessä lummetta pystyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo pidetään yhdessä lummetta pystyssä
en mä, fortumilta tulee pörssii ilman kk, maksua,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uunissa broilerit liedellä kiehuu riisit, saunakin on ollu päällä jo pari tuntii.kohts varmaan meen heittelee muutaman löylyn. No,sähkön hinnasta ei tarvii meikäläisen murehtia.
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Itellä on Vaasan Sähkön määräaikainen, reilu 8c/kWh. Laitoin juuri saunan lämpiämään. Illalla sitten toisen kerran 19-20 aikaan.
- Anonyymi
Samaa meinasin itsekin tehdä. Pörssisähkö kun maksaa 2€/kwh, kannattaa ottaa 8sent/kwh sopparilla kaikki ilo irti ja käyttää sähköä perkuleesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa meinasin itsekin tehdä. Pörssisähkö kun maksaa 2€/kwh, kannattaa ottaa 8sent/kwh sopparilla kaikki ilo irti ja käyttää sähköä perkuleesti.
Ompas sulla kallista... Mulla oli joulukuu alle 6c ja marraskuu alle 4c/kWh...
Tää päivä vähän kirpaisee mut vuositasolla jää silti reilusti alle 8c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas sulla kallista... Mulla oli joulukuu alle 6c ja marraskuu alle 4c/kWh...
Tää päivä vähän kirpaisee mut vuositasolla jää silti reilusti alle 8cKela se sun sähköt maksaa, joten eikö se ole aivan sama paljon kwh hinta on?
- Anonyymi
Juuri tulin saunasta, illalla sitten uudestaan.
Nimim. 6,99snt/kwh- Anonyymi
Pidä sauna päällä koko päivän. Mitä enemmän kulutat sähköä, sitä enemmän hyödyt halvasta sopimuksesta.
- Anonyymi
Kivat sulle. Itellä 8.44 snt/kWh +- kulutusvaikutus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat sulle. Itellä 8.44 snt/kWh - kulutusvaikutus
Samahan se on sulla, paljon maksaa. Kun Kela maksaa sen laskun puolestasi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samahan se on sulla, paljon maksaa. Kun Kela maksaa sen laskun puolestasi..
Eeeeeip ei maksa...,,,, koko elämän oltu töissä ja kertynyt mukavasti eläkettäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeeeip ei maksa...,,,, koko elämän oltu töissä ja kertynyt mukavasti eläkettäkin
Tuota ennen oli toki se 5,89 snt/kWh 24kk määräaik., mutta se taitaa olla nyt lopullisesti jälkeenjäänyttä elämää...,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai osaat sentään itse maksaa laskut. Rahat niihin saat kuitenkin Kelalta.
- Anonyymi
Kela maksaa laskut. Ei tarvitse miettiä sähkönkulutusta.
- Anonyymi
Lumme määräaika en 12snt/kwh illalla sauna päälle👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumme määräaika en 12snt/kwh illalla sauna päälle👍
Seuraa laskujasi! Huomenna se voi olla jo 18 snt / kWH 😂
- Anonyymi
Molemmat kun on vapailla niin meillä on suursiivous menossa. Petarit ja peitot on pihalla. Pyykinpesukone vetää neljättä kierrosta. Ennen sapuskaa sain imuroitua ja nyt on sitten astianpesukone päällä. Auton pistin aamupäivällä lämpiämään, lohko 550W + sisätilan lämppäri 1800W, jos tuossa siivouksen jälkeen kävisi kaupassa. Jotain uuniruokaa ajateltiin. Illalla sitten saunaan, ja pitääkin saunoa oikein pitemmän kaavan mukaan.
- 8,29snt/kWh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000