Raisiossa lisätään valvontaa kokeilumielessä ensivuoden tammikuun loppuun. Saadaanko sillä häiriköt kuriin jää nähtäväksi.
VÄKIVALTAINEN RAISIO
10
318
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä näin
- Anonyymi
Kannatetaan. Ei anneta keskustan ghettoutua!
- Anonyymi
Fasismia. persut hurraa
- Anonyymi
Ensi kesäksi tulee myös lisää valvontaa keskustaan, jos nyt alkava kokeilu tuo tulosta. ALOITE LÄHTI PERSUILTA..
- Anonyymi
OLEN POISTANUT KAKSI VIESTIÄ,KOSKA KANNATAN SANANVAPAUTTA..
- Anonyymi
Alkaa kaikki kaupungit olla väkivaltaisia kun on niin paljon maahamuuttajia
- Anonyymi
Ovatko maahanmuuttajat väkivaltaisia? Eivätkö he juuri ole tulleet väkivaltaa pakoon..
- Anonyymi
näin he väittää,mutta jatkavat sitä kuitenkin.
- Anonyymi
Jere ei tullut firman pikkujouluista yöksi kotiin, vaikka piti.
– Aamulla hän pahoitteli, että oli niin pahat taksijonot, että hän jäi ystävänsä Kimmon luokse yöksi, Jansku kertoo.
Hänellä ei ollut syytä epäillä miestään, sattuihan näitä. Parin häitä oli tanssittu vain neljä kuukautta aiemmin elokuussa. - Anonyymi
litkikää kaljaa lisää paskahousut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835