Miten nainen käyttäytyy, jos on ihastunut

Anonyymi-ap

mutta ei halua sitä paljastaa miehelle? Sitä ei kai voi saada mitenkään selville, vai voiko.

80

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuoksuu ihan kiimalle ja mies aistii sen.

      • Anonyymi

        Ei vielä silloin kun kyse on vain ihastuksesta


    • Anonyymi

      Riippuu siitä miten mies lähestyy. Onko aidosti kiinnostunut vai haluaako vain pelata.

      • Anonyymi

        No mites jos on aidosti kiinnostunut ja lähestyy, mistä sitten huomaa?


      • Anonyymi

        Miehenä vastaan, että en lähesty naista, jos hänestä ei saa selvää, että onko ihastunut. Pitää olla siis selvät merkit, että asia etenisi.

        Ei se ole mikään yksisuuntainen katu, vaan naisenkin pitää osoittaa kiinnostustaan miestä kohtaan, eikä vain suu mutrussa passiivisena odotella jotain valmista. Muussa tapauksessa en edes ajattelekaan mitään lähestymistä. Tarpeeksi monesti olen jo itseni nolannut.

        Jos nainen mieluummin salamyhkäisenä piilottaa kaikki kiinnostuksen merkit, niin siinä tapauksessa nainen itse tehköön sen aloitteen sitten, kun kokee tilanteen sopivaksi.

        Nyt joku varmaankin tulee tähän vinkumaan, että joku muu sitten tulee ja vie sen naisen.
        Ehkä sitten niin. Mutta toisaalta voisi myös ajatella, että jos toinen on kerran niin vietävissä, niin ehkä semmoinen hupakko joutaa sitten mennäkin.
        Mutta onko se nainen sitten loppupeleissä kuitenkaan aidosti onnellinen siihen tilanteeseen? Häneltähän jäi sitten kuitenkin saamatta se mies, jonka hän oikeasti olisi halunnut ja sai vain jonkun korvikkeen tilalle.

        Ja tämä kaikki vain siksi, ettei nainen itse ollut valmis laittamaan tikkuakaan ristiin sen eteen, että olisi sille oikeasti haluamalleen miehelle tarvittaessa vaikka rautalangasta vääntäen tehnyt riittävän selväksi sen, että kyllä muuten todellakin kiinnostat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä vastaan, että en lähesty naista, jos hänestä ei saa selvää, että onko ihastunut. Pitää olla siis selvät merkit, että asia etenisi.

        Ei se ole mikään yksisuuntainen katu, vaan naisenkin pitää osoittaa kiinnostustaan miestä kohtaan, eikä vain suu mutrussa passiivisena odotella jotain valmista. Muussa tapauksessa en edes ajattelekaan mitään lähestymistä. Tarpeeksi monesti olen jo itseni nolannut.

        Jos nainen mieluummin salamyhkäisenä piilottaa kaikki kiinnostuksen merkit, niin siinä tapauksessa nainen itse tehköön sen aloitteen sitten, kun kokee tilanteen sopivaksi.

        Nyt joku varmaankin tulee tähän vinkumaan, että joku muu sitten tulee ja vie sen naisen.
        Ehkä sitten niin. Mutta toisaalta voisi myös ajatella, että jos toinen on kerran niin vietävissä, niin ehkä semmoinen hupakko joutaa sitten mennäkin.
        Mutta onko se nainen sitten loppupeleissä kuitenkaan aidosti onnellinen siihen tilanteeseen? Häneltähän jäi sitten kuitenkin saamatta se mies, jonka hän oikeasti olisi halunnut ja sai vain jonkun korvikkeen tilalle.

        Ja tämä kaikki vain siksi, ettei nainen itse ollut valmis laittamaan tikkuakaan ristiin sen eteen, että olisi sille oikeasti haluamalleen miehelle tarvittaessa vaikka rautalangasta vääntäen tehnyt riittävän selväksi sen, että kyllä muuten todellakin kiinnostat.

        Itse ajattelen melkolailla samalla tavalla ja olen mies. Tuijotteluita on tullut niin paljon ja niihin on tullut reagoituakin nuorempana ja pakkeja on myös tullut sen johdosta kun ilmeisesti väärin ymmärtänyt. Nykyään ei tuijottelusta tule oikeastaan minkäänlaista fiilistä, että nyt pitää lähteä tutustumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites jos on aidosti kiinnostunut ja lähestyy, mistä sitten huomaa?

        Ehkä enempikin tavasta lähestyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen melkolailla samalla tavalla ja olen mies. Tuijotteluita on tullut niin paljon ja niihin on tullut reagoituakin nuorempana ja pakkeja on myös tullut sen johdosta kun ilmeisesti väärin ymmärtänyt. Nykyään ei tuijottelusta tule oikeastaan minkäänlaista fiilistä, että nyt pitää lähteä tutustumaan.

        Olet valehtelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä vastaan, että en lähesty naista, jos hänestä ei saa selvää, että onko ihastunut. Pitää olla siis selvät merkit, että asia etenisi.

        Ei se ole mikään yksisuuntainen katu, vaan naisenkin pitää osoittaa kiinnostustaan miestä kohtaan, eikä vain suu mutrussa passiivisena odotella jotain valmista. Muussa tapauksessa en edes ajattelekaan mitään lähestymistä. Tarpeeksi monesti olen jo itseni nolannut.

        Jos nainen mieluummin salamyhkäisenä piilottaa kaikki kiinnostuksen merkit, niin siinä tapauksessa nainen itse tehköön sen aloitteen sitten, kun kokee tilanteen sopivaksi.

        Nyt joku varmaankin tulee tähän vinkumaan, että joku muu sitten tulee ja vie sen naisen.
        Ehkä sitten niin. Mutta toisaalta voisi myös ajatella, että jos toinen on kerran niin vietävissä, niin ehkä semmoinen hupakko joutaa sitten mennäkin.
        Mutta onko se nainen sitten loppupeleissä kuitenkaan aidosti onnellinen siihen tilanteeseen? Häneltähän jäi sitten kuitenkin saamatta se mies, jonka hän oikeasti olisi halunnut ja sai vain jonkun korvikkeen tilalle.

        Ja tämä kaikki vain siksi, ettei nainen itse ollut valmis laittamaan tikkuakaan ristiin sen eteen, että olisi sille oikeasti haluamalleen miehelle tarvittaessa vaikka rautalangasta vääntäen tehnyt riittävän selväksi sen, että kyllä muuten todellakin kiinnostat.

        Tuokin on tottamonellwkin meistä miehistä tuo asia tosiaan pitää rautalangasta vääntää voi johtua ujoudesta liian monta pettymystä jo takana tai voi tuntua vai siltäkin ettei koe itse itseään riittäväksi kyseiselle naiselle siihenkin on monta moninaista syytä naisilla se monasti saattaa johtua torjutuksi tulemisen pelosta mutta onko pelko sitten taas hyvä syy rajoittaa itse itseään Eipä se toki ole hyvä syy tuo mun tunne riittämättömyydeskään mutta ehkä kuitenkin parempi kuin se pelko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valehtelija

        Äitis valehteli kun sinua teki. Ei tuijotuksista ota selvää Erkkikään, että mikä se niitten tarkoitus on. Useasti ne tuntuvat vain olevan että ihastellaan komeaa/kaunista miestä/naista, tai sitten ihmetellään erikoista ulkonäköä.

        Tämän takia en jaksa enää tuijotuksista innostua. Naiset kyllä joita on kiinnostanut oikeasti, niin ovat hakeutuneet seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitis valehteli kun sinua teki. Ei tuijotuksista ota selvää Erkkikään, että mikä se niitten tarkoitus on. Useasti ne tuntuvat vain olevan että ihastellaan komeaa/kaunista miestä/naista, tai sitten ihmetellään erikoista ulkonäköä.

        Tämän takia en jaksa enää tuijotuksista innostua. Naiset kyllä joita on kiinnostanut oikeasti, niin ovat hakeutuneet seuraan.

        Kyllä älykäs ihminen tietää. Mua ei tällainen kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä vastaan, että en lähesty naista, jos hänestä ei saa selvää, että onko ihastunut. Pitää olla siis selvät merkit, että asia etenisi.

        Ei se ole mikään yksisuuntainen katu, vaan naisenkin pitää osoittaa kiinnostustaan miestä kohtaan, eikä vain suu mutrussa passiivisena odotella jotain valmista. Muussa tapauksessa en edes ajattelekaan mitään lähestymistä. Tarpeeksi monesti olen jo itseni nolannut.

        Jos nainen mieluummin salamyhkäisenä piilottaa kaikki kiinnostuksen merkit, niin siinä tapauksessa nainen itse tehköön sen aloitteen sitten, kun kokee tilanteen sopivaksi.

        Nyt joku varmaankin tulee tähän vinkumaan, että joku muu sitten tulee ja vie sen naisen.
        Ehkä sitten niin. Mutta toisaalta voisi myös ajatella, että jos toinen on kerran niin vietävissä, niin ehkä semmoinen hupakko joutaa sitten mennäkin.
        Mutta onko se nainen sitten loppupeleissä kuitenkaan aidosti onnellinen siihen tilanteeseen? Häneltähän jäi sitten kuitenkin saamatta se mies, jonka hän oikeasti olisi halunnut ja sai vain jonkun korvikkeen tilalle.

        Ja tämä kaikki vain siksi, ettei nainen itse ollut valmis laittamaan tikkuakaan ristiin sen eteen, että olisi sille oikeasti haluamalleen miehelle tarvittaessa vaikka rautalangasta vääntäen tehnyt riittävän selväksi sen, että kyllä muuten todellakin kiinnostat.

        Onpas itsevarma mies. Jos se nainen ei tikkua pistänyt ristiin, niin hän ei sinua halunnut. Eihän se toinen mikään korvike ole, jos on hänet valinnut sinun sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitis valehteli kun sinua teki. Ei tuijotuksista ota selvää Erkkikään, että mikä se niitten tarkoitus on. Useasti ne tuntuvat vain olevan että ihastellaan komeaa/kaunista miestä/naista, tai sitten ihmetellään erikoista ulkonäköä.

        Tämän takia en jaksa enää tuijotuksista innostua. Naiset kyllä joita on kiinnostanut oikeasti, niin ovat hakeutuneet seuraan.

        Tuijotus ei ole tae ihastumisesta tai mistään muustakaa, naiset testaa tollei että olisiko vientiä enää. Vielä ku lisätään vähän flirttiä ja muuta silmäpeliä, nii niist yhteistuloksista naiset tekee johtopäätökset, että kelpaako reitevä ja persevä enää edes säälistä sänkyy. -MörköMake-


    • Anonyymi

      Nainen käyttäytyy vain avunsaaneena, toisin on tyttöjen kyselyin, huoltajan alaisia, en ole tietoinen tilastoista, toisin kakkaa kahvipaketissa, jos hoksaisin.
      Kunnon kirppukahvit, suodatinvesihän on sata asteista, että silkkaa saviliejua?
      KYTÄT!!!!!!
      https://m.youtube.com/watch?v=bPD6YiBFG1Q
      KYTTÄ!
      T.jouluja

      • Anonyymi

        Onko sulla jo paniikki tuo ny oli tuo teksti si taas jotain aivan ihme soperrusta osasin lukea kyllä mu kirjoituksella haettu viesti jäi hukkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla jo paniikki tuo ny oli tuo teksti si taas jotain aivan ihme soperrusta osasin lukea kyllä mu kirjoituksella haettu viesti jäi hukkaan

        Tämä kryptisyys ja varovaisuus sanomansa hölinään piilotettuna herättää kyllä erinäisiä kysymyksiä kaikkeen muuhun lievästi sanottuna avoimuuteen verrattuna. Tämä tuskin aukenee niin kovin monelle, että mitä mies hakee tällä. Tai sinä tämän käärön aukaisijana. Liekö molemmilla fantasiamaailmat, sillä tiedostava ihminen ei luultavasti härkkisi


    • Anonyymi

      Jos nainen ei halua sitä miehelle paljastaa, niin et sä sitten sitä mistään nää.

      • Anonyymi

        Sanonta on kuitenkin se, että rakkaus on kuin nuha, sitä ei voi peitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonta on kuitenkin se, että rakkaus on kuin nuha, sitä ei voi peitellä.

        Kyllä sen pystyy helposti peittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen pystyy helposti peittämään.

        Sitten ei ole kunnolla rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei ole kunnolla rakastunut.

        Todellakin olen, sinä et vain ole koskaan halunnut piilottaa sitä. Ei sitä ole vaikea peittää, jos sitä ei todella halua toiselle näyttää. Se on sitten eri juttu, jos asian haluaa näytää tai sillä ei ole väliä näkyykö se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonta on kuitenkin se, että rakkaus on kuin nuha, sitä ei voi peitellä.

        Nuha lähtee kuulemma nussimalla joko mä en osaa nussia tai si en ole vai saanu tarpeeksi kun ei mulla ole ainakaan kertaakaan lähteny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonta on kuitenkin se, että rakkaus on kuin nuha, sitä ei voi peitellä.

        Tosta en ihan varmasti muista olenko kuullut tuosta koskaan tuosta rakkaudesta mu omaan mieleen tulis tämmöinen rakkaus on kuin kristalli pallo jos et osaa pitää sitä hellästi kädelläsi vaan pudotat sen ja se menee rikki ei sitä voi enää liimalla korjata koska se oli jo alkujaankin liian haurasta korjattavaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen pystyy helposti peittämään.

        Tunteet voi kätkeä mutta en itse usko ettäkö niitä voisi täysin peittää jos tunteita toista kohtaan on koskaan edes ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet voi kätkeä mutta en itse usko ettäkö niitä voisi täysin peittää jos tunteita toista kohtaan on koskaan edes ollut

        Kyllä ne voi. Eikä se ole edes vaikeaa. En tietenkään sano kaikkien siihen kykenevän, yksilöstä kiinni. Toiset peittävät helposti, toiset pakenevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta en ihan varmasti muista olenko kuullut tuosta koskaan tuosta rakkaudesta mu omaan mieleen tulis tämmöinen rakkaus on kuin kristalli pallo jos et osaa pitää sitä hellästi kädelläsi vaan pudotat sen ja se menee rikki ei sitä voi enää liimalla korjata koska se oli jo alkujaankin liian haurasta korjattavaksi

        🫢😘🥰


    • Anonyymi

      Ehkäpä kuitenkin voi nähdä vaikka salaisia vilkaisuja, hakeutuu lähelle, katsoo silmiin tai välttelee katsetta. Itsehän muutun suht hiljaiseksi, välttelen katsetta.

      • Anonyymi

        Aika ikävää tommonen kun ihastuneena vältellään. Toisaalta olen nähnyt monenlaisia ihastuneita naisia. Useampi on tullut aina tekemään tikusta asiaa, hymyilleet ja tuijottaneet silmiin sellasella koiranpentu ilmeellä.

        Jotkut sitten vain tuijottelevat kauempaa ja menevät aivan jäihin kun koitat jutella.

        Yks kassaneiti muuttuu aina iloiseksi kun näkee minut, näin hänet eilen palvelemassa jotain vanhusta niin ei näyttänyt niin pirteältä. 4 kertaa ollut sama kassa neiti myyjänä kun olen tullut jonoon ja sen näki samantien että hän piristy ja alkoi hymyilemään enemmän :D

        Mutta tällä hetkellä olen kiinnostunut itse todella ujosta naisesta, mutta kun siitä ei voi tietää onko sillä kiinnostusta minua kohtaan. Katselee kyllä, mutta sitten hakeutuu pois tilasta missä ollaan oltu ja ei puhu juuri mitään kenellekkään, ainakaan minun kuullen.


      • Anonyymi

        Nuo on varmaankin niitä yleisimpiä juttuja, miitkä paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on varmaankin niitä yleisimpiä juttuja, miitkä paljastaa.

        No joo, ainahan niistäkään ei voi olla varma kylläkään. On tullut myös vastaan yks myyjä joka alkoi punastelemaan ja sekoilemaan sanoissa ja pudotti vaihtorahoja kun olin jonossa. Se oli melkolailla aika selvä merkki se, että taisi olla ihastunut.


      • Anonyymi

        Et kummallakaan millään kerralla kun olen sun kanssa keskustellut ekalla keralla kun juteltiin yritit saada mut katsomaan sua suoraan silmiin sen saatan kokea itse alkuun hieman kiusalliseksi mu si taas kun hieman rentoudun ja koen oloni turvalliseksi pystyn helpostikin katsomaan toista silmiin mu siinä kohti toinen saattaa kokea sen jo kiusalliseksi sitäkin joskus itse olen mietiskely kuinka helppo nainen olisi saada katseella kostumaan tai mikä siitä itselle teki vielä mielenkiintoisempaa pystyisikö naisen saamaan valuvan märäksi pelkästään katseella en toki tiedä onko tämä mitenkään mahdollista ilman sitä fyysistä kontaktia ja si taas itse kiusasin omaa ajatustani niin että olisi kiva saada nainen tulemaan saamaan orgasmi ihan tyystin koskematta tähän tai ilman intensiivistä tuijottamista niin kun siinä tantra seksissä kai tehdään pidetään toisia kädestä käsistä kiinni ja tuijotetaan toisia silmiin haetaan jonkin sortin yhteyttä näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää tommonen kun ihastuneena vältellään. Toisaalta olen nähnyt monenlaisia ihastuneita naisia. Useampi on tullut aina tekemään tikusta asiaa, hymyilleet ja tuijottaneet silmiin sellasella koiranpentu ilmeellä.

        Jotkut sitten vain tuijottelevat kauempaa ja menevät aivan jäihin kun koitat jutella.

        Yks kassaneiti muuttuu aina iloiseksi kun näkee minut, näin hänet eilen palvelemassa jotain vanhusta niin ei näyttänyt niin pirteältä. 4 kertaa ollut sama kassa neiti myyjänä kun olen tullut jonoon ja sen näki samantien että hän piristy ja alkoi hymyilemään enemmän :D

        Mutta tällä hetkellä olen kiinnostunut itse todella ujosta naisesta, mutta kun siitä ei voi tietää onko sillä kiinnostusta minua kohtaan. Katselee kyllä, mutta sitten hakeutuu pois tilasta missä ollaan oltu ja ei puhu juuri mitään kenellekkään, ainakaan minun kuullen.

        Kumpaako su itseä kiinnostaa lähestyä ja missä mielessä ja olet avoimen rehellinen sille hänelle kumpaa lähestyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, ainahan niistäkään ei voi olla varma kylläkään. On tullut myös vastaan yks myyjä joka alkoi punastelemaan ja sekoilemaan sanoissa ja pudotti vaihtorahoja kun olin jonossa. Se oli melkolailla aika selvä merkki se, että taisi olla ihastunut.

        Mitä luultavammin tai sitten meni vain hämilleen sun ulkonäöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kummallakaan millään kerralla kun olen sun kanssa keskustellut ekalla keralla kun juteltiin yritit saada mut katsomaan sua suoraan silmiin sen saatan kokea itse alkuun hieman kiusalliseksi mu si taas kun hieman rentoudun ja koen oloni turvalliseksi pystyn helpostikin katsomaan toista silmiin mu siinä kohti toinen saattaa kokea sen jo kiusalliseksi sitäkin joskus itse olen mietiskely kuinka helppo nainen olisi saada katseella kostumaan tai mikä siitä itselle teki vielä mielenkiintoisempaa pystyisikö naisen saamaan valuvan märäksi pelkästään katseella en toki tiedä onko tämä mitenkään mahdollista ilman sitä fyysistä kontaktia ja si taas itse kiusasin omaa ajatustani niin että olisi kiva saada nainen tulemaan saamaan orgasmi ihan tyystin koskematta tähän tai ilman intensiivistä tuijottamista niin kun siinä tantra seksissä kai tehdään pidetään toisia kädestä käsistä kiinni ja tuijotetaan toisia silmiin haetaan jonkin sortin yhteyttä näin

        Tee meille kaikille palvelus ja opettele käyttämään pisteitä ja pilkkuja. Tuollainen yksi pitkä tekstiseinä on aivan kauheaa luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaako su itseä kiinnostaa lähestyä ja missä mielessä ja olet avoimen rehellinen sille hänelle kumpaa lähestyt

        Ujo nainen kiinnostais, mutta kun en oikein tiedä miten siihen sais kontaktia ja jossain missä törmätään juttelemaan meno tuntuu vähän luonnottomalta, varsinkin kun ujo ei oo jutellut minulle mitään :D

        Ja mitä kassaneitiin taas tulee, niin olen vähän sitä mieltä että en taida uskaltaa ottaa riskiä häiritä häntä töissä, jospa olenkin vain lukenut aivan väärin sen käytöstä ja häpäisisin itseni ja hänet siinä samalla jos jotain yrittäisin. Uskaltais enää ikinä mennä samaan kauppaan.


    • Anonyymi

      Riippuu niin naisesta. Ei ole mitään yhtä tapaa mikä pätisi kaikkiin yksilöihin.

      Ainahan mieskin voi asiaa kysyä, se että saako vastausta on sitten sekin kiinni siitä tahtooko nainen kertoa vai olla hiljaa. Luulen, että paljon menee ihastumisia ohitse niin, ettei toinen saa ikinä tietää siitä. Että toinen valitsee olla koskaan kertomatta.

      Jasu

      • Anonyymi

        Silloi siinä on melko paljon haasteita kun välimatkaa on paljon ja ei tiedä sillai mitä toinen haluaa ja kun itse en ainakaan sillai halua olla häiriöksi toisen elämälle elämässä ja kun itse en sillai koe että vaikka olisin kiinnostunu toisesta ettäkö voisin sillai sotkeutua toisen elämään kun tiedä siitä juurikaan mitään kun mä olen sillai si taas tottunut niihin että ne on monasti vain ohimeneviä tunteita si taas itse tiedä kun on joitain ohimeneviä kohtaamisia vuosienkin takaa mitä muistaa että mikä niistä on itselle tehny sellaisia ettei niitä ole unohtanut täysin joistain jopa muistaa niitä pieniäkin yksityiskohtia ei niinkään siitä ulkonäöstä kun se ei ole sillai kun se mikä herättää huomion mäen itse sillai koe sitä rakkaudeksi jos ihastuu siihen miltä toinen rakastaa kuinka voi rakastaa pelkkää pintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloi siinä on melko paljon haasteita kun välimatkaa on paljon ja ei tiedä sillai mitä toinen haluaa ja kun itse en ainakaan sillai halua olla häiriöksi toisen elämälle elämässä ja kun itse en sillai koe että vaikka olisin kiinnostunu toisesta ettäkö voisin sillai sotkeutua toisen elämään kun tiedä siitä juurikaan mitään kun mä olen sillai si taas tottunut niihin että ne on monasti vain ohimeneviä tunteita si taas itse tiedä kun on joitain ohimeneviä kohtaamisia vuosienkin takaa mitä muistaa että mikä niistä on itselle tehny sellaisia ettei niitä ole unohtanut täysin joistain jopa muistaa niitä pieniäkin yksityiskohtia ei niinkään siitä ulkonäöstä kun se ei ole sillai kun se mikä herättää huomion mäen itse sillai koe sitä rakkaudeksi jos ihastuu siihen miltä toinen rakastaa kuinka voi rakastaa pelkkää pintaa

        Toinen näyttää ei rakastaa


    • Anonyymi

      Mahdollinen punastuminen ja yskiminen jotain säästä; että poutaa pitää.

      • Anonyymi

        Tupakkaako olet pummaamassa tulisi itselle ensimmäisenä mieleen tuosta ite olen joskus töissä sanon kun on yskittää et lisää tupakkaa keuhkot alkaa toipuun


    • Anonyymi

      Itse kerroin suoraan sille miehelle 😊

      • Anonyymi

        Etkö pelkää, että saat pakit?


      • Anonyymi

        Mulle ei ole ainakaan kukaan koskaan sanonu kertonu suoraan edes mitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pelkää, että saat pakit?

        En mä sitä pelkää sellasta sattuu se mikä tuossa voi olla se mikä toista loukkaa on se tapa kuinka tuo asia ilmoitetaan Eipä sekään kai sen ihmeempää ole


    • Anonyymi

      Nooh ihan mielenkiinnosta .etkö olekin se 36 v ?

      • Anonyymi

        En


    • Anonyymi

      Nuorena tein tosi rohkeasti ihan selkeän aloitteen ilman yhtään minkäänlaista tulkinnanvaraa. Olin sen verran Justiina silloin :) Tästä on aikaa vuosia ja olen lievästi taantunut.

      • Anonyymi

        Eräs Justiina on sanonu suoraan et pillu kastuu kun pussattiin tuolloin toki seurustelin mutta kyseinen nainen kysyi silloiselta tyttöystävältäni luvan jonka tältä sai itse vielä varmistin että hän varmasti tämän kysymyksen kuuli hänen itse antama lupa kaverilleen ja siitä huolimatta se olin saatana minä joka siitä sai kuulla seuraavan vitun puol vuotta ja lopputulos taisi olla että mun vikahan se si hänen mielestään oli kuinka tällaisessa tilanteessa tulisi sitten toimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs Justiina on sanonu suoraan et pillu kastuu kun pussattiin tuolloin toki seurustelin mutta kyseinen nainen kysyi silloiselta tyttöystävältäni luvan jonka tältä sai itse vielä varmistin että hän varmasti tämän kysymyksen kuuli hänen itse antama lupa kaverilleen ja siitä huolimatta se olin saatana minä joka siitä sai kuulla seuraavan vitun puol vuotta ja lopputulos taisi olla että mun vikahan se si hänen mielestään oli kuinka tällaisessa tilanteessa tulisi sitten toimia

        Ei pussata kuin omaa tyttöystävää, tietenki .


    • Anonyymi

      Ei tee varmaan mitään,eikä näytä että olis kiinnostunut,kun odottaa että kiinnostunut mies tekee aloitteen

      • Anonyymi

        voi käyttäytyä siis ihan normaalisti miestä kohtaan,jos mies on kiinnostunut,se salaperäisyys juuri saa miehen kiinnostuneeksi että mitähän tuo meinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi käyttäytyä siis ihan normaalisti miestä kohtaan,jos mies on kiinnostunut,se salaperäisyys juuri saa miehen kiinnostuneeksi että mitähän tuo meinaa

        Ei ole ihan niinkään. Miehenä sanoisin, että jos nainen ei tarpeeksi selvästi osoita kiinnostustaan, niin homma saa jäädä sikseen. Ajattelen silloin, että ehkä se nainen ei sitten kuitenkaan ollut tarpeeksi kiinnostunut, enkä uhraa siihen sen enempää ajatuksia.

        Kirjoitin tuohon ketjun alkupuolelle vastauksen, jonka kellonaika on 23:26:00. En ala koko vastaustani tähän uudestaan laittamaan. Sieltä ylempää voi käydä lukemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi käyttäytyä siis ihan normaalisti miestä kohtaan,jos mies on kiinnostunut,se salaperäisyys juuri saa miehen kiinnostuneeksi että mitähän tuo meinaa

        Mul on jo sen verran ikää kuitee et ei sillai kiinnosta se kiertely ja kaartelu ja sitä ollaan ei olla leikkiä en todellakaan enään tähän ikään ala veivaan se on kerran koettu ja se ei tee elämästä mitään muuta kui yhtä helvettiä päivästä toiseen kun saa miettiä että onko tänään taas se päivä kun ei olla yhdessä jot toinen voi juosta munan perässä kiitos mutta ei kiitos on yksinkertaisin vastaus tällaiselle Eipä pitäisi ainakaan voida ymmärtää väärin


    • Anonyymi

      Naiset ovat tosi ovelia ja osaavat peitellä ihan kaiken täydellisen hyvin. Kuuluu naisen ominaispiirteisiin

      • Anonyymi

        Nainen pystyy normi parisuhteessa halutessaan sen vieraissa käynnin salata suoraan ilman että on pienintäkään pelkoa siitä että jää tästä kiinni ja sen verran voi miehille vihjata että mies jää aina vieraissa käynnistä kiinni useimmat naiset tietävät itse miten helposti mies siitä jää kiinni ja miksi ja se osa joka ei tiedä pitäisikö miettiä omaa käytöstä


    • Anonyymi

      Ensimmäinen pohdinta, että miksi se nainen haluaa asian mieheltä salata? Jos nainen haluaa sen salalta niin anna naisen olla rauhassa, äläkä pohdi asia. Nainen ei jostain syystä voi/halua asiasta numeroa, eikä aio sen mahdollisen ihastumisen vuokis mitään tehdä. Toivoo, että tunne menee ohitse.

      • Anonyymi

        se miksi nainen haluaa salata,voi johtua myös siitä,että joskus on tehnyt aloitteen tai mennyt ensin miehelle näyttämään tunteensa ja mies on pelästynyt,niin varoo sitten tällä kerralla,ettei heti paljasta kiinnostustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se miksi nainen haluaa salata,voi johtua myös siitä,että joskus on tehnyt aloitteen tai mennyt ensin miehelle näyttämään tunteensa ja mies on pelästynyt,niin varoo sitten tällä kerralla,ettei heti paljasta kiinnostustaan

        Vaihtoehtoja on oikeastaan tasan kaksi. Joko nainen ei tule asialle koskaan mitään tekemään, vaikka mies tekisi aloitteenkin, sillä nainen ei niitä tunteita halua. Tai sitten nainen pyrkii selvittämään miehen tunteita. Oli kumpi oli, niin jos nainen oikeasti haluaa tunteensa salata ei niitä kykene mitsään näkemään.


      • Anonyymi

        En tiedä omalla kohdallani meneekö se koskaan ohi mulle on jokusen kerran sanottu että olen niin valloittava persoona että mua on mahdoton unohtaa yhdeltä mieheltä si kysyin ku se näin mulle sano et viisikko kertoa et miksi näin vastaus oli en mä tiiä sä vaan oot kukin tulkitkon si miten haluaa mu kysymys mun osalta mielestäni en ole siihen vielä tänäkään päivänä saanut vastausta


    • Anonyymi

      En tiedä. En koskaan ole ollut ihastunut.

      • Anonyymi

        Oletko aivan varma kuinka kuvailisit miltä se susta mahdollisesti voisi tuntua kun olet ihastunut


    • Anonyymi

      Tapana on sanoa suoraan!

    • Anonyymi

      Ihminen, joka on ihastunut ja tosissaan pyrkii peittämään sen, on joko täysin normaali (yksilöstä kiinni kykeeneekö tuohon) tai välttelee seuraa (jos tietää, ettei kykene olemaan normaali). Nämä siis jos ihan aidosti ja tosissaan ei halua asiaa näyttää.

      • Anonyymi

        Mistä kirjasta sä noita kopioit oletko kenties insinööri tämä p:n j tais olla insinööri jos on Helsingistä inssinä kuopioon joutunut tuleen kyseen alaistaisin itse kyseisen inssin ammattitaidon meinaan jos ei Helsingin kokoisessa kaupungissa onnistu etsimälläkään löytämään työnantajaa jolle inssi pääsee kohtuu palkalla töihin ei voi kovin osaava olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kirjasta sä noita kopioit oletko kenties insinööri tämä p:n j tais olla insinööri jos on Helsingistä inssinä kuopioon joutunut tuleen kyseen alaistaisin itse kyseisen inssin ammattitaidon meinaan jos ei Helsingin kokoisessa kaupungissa onnistu etsimälläkään löytämään työnantajaa jolle inssi pääsee kohtuu palkalla töihin ei voi kovin osaava olla

        Mistä lähtien inssit ovat lukeneet yhtään mitään ihmisten tunteista?


    • Anonyymi

      Minä pakenen paikalta jos oon oikein lujaa ihastunut ja vaistoan ettei juttu jatku siiheen suuntaan mitä itse haaveilen .  
      Tälläkin hetkellä on just se tilanne et tykkään yhest miehestä …. mut en voi pistää mitää tunnetta kehiin joten pakenen …
      Hantä en koskaan itselleni saa….luotan et aika parantaa haavat ja tuo luokeseni vielä joskus sen jonka kanssa sovin yhteen täysin eikä ongelmia tulee….
      Jota saan prkl rakstaakki eikä mua vaan käytetä….
      En tiedä mihin nää yksipuoliset haaveet ja tunteet taas pistäisin……..
      Oon onneton.
      Kyllä unohdan vielä on vaan pakko . Se tyyppi menkoon muualle …,,

      • Anonyymi

        Tuut tänne miu viereen ni mä voin ainakin silittää siu sen aikaa että sulla on taas hyvä olla ni ei tarvi noi kiukkusena kohdata ihmisiä ni saattaisi vaikka kohdata sen hänet joka tekee onnelliseksi


    • Anonyymi

      Sen huomaa yllättävänkin selvästi naisesta jos on itse vähänkään kiinnostunu kyseisestä naisestamul on kaksi naista sillai haminasta tiedä tosin vaikka kyseessä olisi yksi ja sama nainen kun ekalla kun juttelin hänen kanssaan pari kolme tuntia kun oltiin tupakalla silloin hän kiinnostui kovin ja toisella kerralla hän itse esittäytyi ja silloin ei taas ollu kyse enään edes pelkästä kiinnostuksesta vaan pikemminkin kiimasta varma en itse ole onko sama nainen mu ulkoisesti oli kovastikin saman näköinen väliä siitä kun olin ekan kerran nähny ja si kun tokan kerran näin oli kulunut reilu viisitoista vuotta eikä hän ollut muuttunut juurikaan itse taas olen tuossa ajassa muuttunut jo paljonkin olin silloi enempi sellaitti pikkupojan näköinen vaikka päältä parikymppinen olinkin jo silloin

    • Anonyymi

      Voi olla näitä kutistajia, niitä alkaa olla yhä enemmäm tuolla ulkona. Näiden arvot unelmat, tarpeet ja identiteettinsä ovat jatkuvassa epämiellyttävässä kaaoksessa. Keksivät mieluummin tekosyitä, lykkäävät myöhemmäksi ja jättävät paniikin takia ratkaisun aina huomiselle. Ettei pirukaan ota selvää mitä tahtovat. Kaikki polut ei vaan ole tarkoitettu kuljettaviksi.

    • Anonyymi

      Oletko miettinyt kysymistä? :)

    • Anonyymi

      Idioottimaisesti. Enkä muuten kommentoi tähän tasan yhtään enempää

      • Anonyymi

        En tunnista tuollaista. Puhutko itsestäsi?


    • Anonyymi

      Jotkut naiset alkavat suorastaan visertää puhuessaan ja kiehnaavat ihastuksen lähellä. Toiset menee täysin lukkoon ja juoksevat karkuun. Ja sitten me loput ollaan jotain siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Tuo ensimmäinen tapaus nyt ei ainakaan yritä olla paljastamatta ihastustaan.


    • Anonyymi

      Voi käyttäytyä ihan miten tahansa osasta ei huomaa yhtään mitään eikä tee asialle välttämättä yhtään mitään odottaa että otat täysin sokkona riskin tai jotain taikakeijua joka saa sinut huomaamaan. Mitkään loogiset asiat ei monestikaan päde naisen kanssa. Vaikka olisi yhteystiedot niin siltikään ei käytä niitä. Ehkä haaveilee ja luulottelee täällä palstalla.

      • Anonyymi

        Miksi oletus on, että nainen haluaisi miehen tekevän jotain? Nainen voi yhtä hyvin nimenomaan haluta antaa asian olla. Ei naisella välttämättä ole mitään halua, että kukaan tekisi asialle yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletus on, että nainen haluaisi miehen tekevän jotain? Nainen voi yhtä hyvin nimenomaan haluta antaa asian olla. Ei naisella välttämättä ole mitään halua, että kukaan tekisi asialle yhtään mitään.

        Toivottavasti sun kaltaiset ihmiset saa opetuksen.


    • Anonyymi

      Nostetaas aloitusta ja esitetään kysymys mahdollisille kassaneideille, eli kuinka teitä kannattaisi lähestyä jos huomaa jotain kiinnostuksen poikasta ja olette töissä?

      Vai kannattaako jättää sikseen ja toivoa että törmätään vapaa-ajalla, vai koittaakko ettiä jostain deitti appin parista?

    • Anonyymi

      Aloituksen nosto vaan.

    • Anonyymi

      Jotain merkkejä olet ilmeisesti huomannut, kun epäilet, että on ihastunut, mutta peittelee sitä. Mitä merkkejä olet huomanut? Kerro, niin me analysoidaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe