Yhdysvallathan kunnostautui Iranin ydinfyysikön ja Kenraakin katalalla surmalla ja nekin oli Sauli Niinistön mieleen !?
Kirkommekin vain Poroshenkon aloittamaa sotaa puoltaa,omalla propakandallaan, tisivätkö nyt Venjän tuhoamia laitoksia olleen Venjän rakentamia ja rahoittamiakin !?
Sauli Idoli Yhdysvallat laajensi sotaa tuhotyksi Kaasuputki räjäytyksillään Tanskan luvalla !?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko kuolleet ihmisetkin Putinin siittämiä
- Anonyymi
Sanna Marin vain kiittää ja lisää aseoimituksiaan Ukrainaan ja pyyhkinyt pois Poroshenkon aloittaman sodan Zelenski jatkoineen ja vaalipetturina !?
Marin ei vieläkään ole pyytänyt anteeksi Venetzuelan Presidentiltä Saulin kanssa halventavista lausunnoista valheineen !? - Anonyymi
Sauli Niinistö ei ole hallituksessa, sinulla on vanha kirja lainassa Pietarin kirjastosta.
- Anonyymi
Tanskan pitkäaikainen kateusviha vihdoin palkittiin Nato terrorismimaana ja eihän sitä orastavat Suomi ja Ruotsi kaukana ole, Norja on ostettu jo aikoja sitten muutti jopa historiansa !?
- Anonyymi
Ota pilleri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918