Olen aika varma

Anonyymi-ap

että rakastan sinua elämäni loppuun asti etkä tunne samoin. Elän tämän tunteen kanssa kunnes kuolen. Olet ihana mies. Hyvää joulua! Tästä sivusta

126

1517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tekee rakkaudella, jota ei voi antaa toiselle oikeasti, eikä saada takaisin mitään? Roskiin vaan. ja kaukaa sivusta.

• Anonyymi

En minä tätä valinnut enkä tilannut. Luuletko ettei olisi helpompi ilman tätä. Ei rakkaus toimi niin että heitetään vaan roskiin kun siltä tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä tätä valinnut enkä tilannut. Luuletko ettei olisi helpompi ilman tätä. Ei rakkaus toimi niin että heitetään vaan roskiin kun siltä tuntuu.

Ai. No kyllä tiedän mistä puhut. Vuoden olen tätä potenut. Vaan kun pitää jossain vaiheessa itselle takoa päähän, että sitä toista ei kiinosta.

• Anonyymi

No miltäkö se tuntuu kun ei kukaan edes välitä kun ei osaa rakastaa ketään muuta kuin itseään mahtaa melkolailla yksinäistä elämä olla voisin kuvitella joko uskallat omaa peilikuvaasi kahtoa

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ai. No kyllä tiedän mistä puhut. Vuoden olen tätä potenut. Vaan kun pitää jossain vaiheessa itselle takoa päähän, että sitä toista ei kiinosta.

Ai sä koet sen rakkaudeksi kun joku sulle hyvää hyvyyttään antaa rahaa vanhemmat sitäkin joskus on lapsilleen tehny että ovat hetken poissa jaloista että voisi ne pikaiset edes silloin tällöin ottaa

• Anonyymi

Mistä tiedät, ettei tunne juuri samoin,?

• Anonyymi

En tiedäkään. En voi tietää kun en kysy.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedäkään. En voi tietää kun en kysy.

Kannattaa kysyä. Sillä siitä pääset. Taikka sitten soi hääkellot.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi et tee itsekin niinkuin neuvot muita? Kysy siltä niin ei tartte täällä päsmäröidä. Luulen kuitenkin että olisit täällä päsmäröimässsä vaikkei sulla olisi oikeasti ketään kaivattua olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tee itsekin niinkuin neuvot muita? Kysy siltä niin ei tartte täällä päsmäröidä. Luulen kuitenkin että olisit täällä päsmäröimässsä vaikkei sulla olisi oikeasti ketään kaivattua olemassa.

Tää siis sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kaivatulleni kertonut ihastumisestani ja olen laittanut viestiä. Siitä tiedän että häntä ei kiinnosta, vaikka täällä annettiin muuta ymmärtää.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minä olen kaivatulleni kertonut ihastumisestani ja olen laittanut viestiä. Siitä tiedän että häntä ei kiinnosta, vaikka täällä annettiin muuta ymmärtää.

Hyvä, että olet kertonut avoimesti ajatuksistasi. Se on ikävintä kun joku katoaa mitään sanomatta. Mielestäni pitäisi pystyä lopettamaan suhde keskustelemalla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sun tarttis järjestää sille ne tiedot kuinka hän ottaa yhteyttä kun järjestit hänelle ne ongelmatkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kai sillä se nuoruuden minä kaivata kun oli vielä niin komea kaunis että kelpasi edes jollekulle naiselle

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että olet kertonut avoimesti ajatuksistasi. Se on ikävintä kun joku katoaa mitään sanomatta. Mielestäni pitäisi pystyä lopettamaan suhde keskustelemalla.

Ei ollut mitään suhdetta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

J.s.i si vastannu sulle takas voi suutuiko hän sulle jostain vaiko sinä hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäpä mä sille voin jos toinen on kyvytön keskustelemaan

• Anonyymi kirjoitti:

Sun tarttis järjestää sille ne tiedot kuinka hän ottaa yhteyttä kun järjestit hänelle ne ongelmatkin

Minä mitään ongelmia ole kenellekään järjestänyt. Neidolla on ihan oma kiva pikku elämä. Minä en siihen kuuluu.

• Anonyymi kirjoitti:

J.s.i si vastannu sulle takas voi suutuiko hän sulle jostain vaiko sinä hänelle

Hän ei vastannut ikinä suoraan minulle vaan laittoi jonkun tyypin valittamaan minulle siitä että yritin yhteyttä ottaa ja käski painua kuuseen. Sitten laittoi estot päälle. Viesti ymmärretty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäpä mä sille voin jos toinen on kyvytön keskustelemaan

No älä nyt soitat naiselle ja selvität vaadi

Nainen sivusta

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minä mitään ongelmia ole kenellekään järjestänyt. Neidolla on ihan oma kiva pikku elämä. Minä en siihen kuuluu.

Haluatko kuulua? Ehkä odottaa sinulta sitä yhteyttä jota ylpeytesi anna periksi mutta anna teille mahdollisuus!

• Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kuulua? Ehkä odottaa sinulta sitä yhteyttä jota ylpeytesi anna periksi mutta anna teille mahdollisuus!

Hän ottaisi/olisi jo ottanut yhteyttä minuun jos haluaisi minun olevan elämässään. Lupasin olla lähestymättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää siis sivusta.

Tässä ei ole aloittaja juttelemassa. En ole kukaan noista!

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hän ottaisi/olisi jo ottanut yhteyttä minuun jos haluaisi minun olevan elämässään. Lupasin olla lähestymättä.

Ei olisi. Ei normaali elämä ole mitään kysymistä ja vastaamista "alakko oleen? Joo alan tai en ala". Oletko 10 vuotias henkisesti?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi. Ei normaali elämä ole mitään kysymistä ja vastaamista "alakko oleen? Joo alan tai en ala". Oletko 10 vuotias henkisesti?

No miten se sitten tapahtuu? Kerro kun en oikeasti tiedä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No miten se sitten tapahtuu? Kerro kun en oikeasti tiedä.

Ei ainakaan kysymällä. Se tapahtuu luonnollisesti jos on tapahtuakseen. Niinkuin reaali elämässä. Ihmissuhteiden muodostumista on vaikea pukea sanoiksi. Se vaan tapahtuu. Rakkautta sinulle. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan kysymällä. Se tapahtuu luonnollisesti jos on tapahtuakseen. Niinkuin reaali elämässä. Ihmissuhteiden muodostumista on vaikea pukea sanoiksi. Se vaan tapahtuu. Rakkautta sinulle. :)

No, minulle ei tapahdu. Voin kuolla pois.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No, minulle ei tapahdu. Voin kuolla pois.

Niin mutta rakkautta sinulle. Keitä kahvit ja syö joku pulla. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta rakkautta sinulle. Keitä kahvit ja syö joku pulla. :)

Kiitos. Keitän kahvin nyt... 🙂

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Taidan miekin juoda kupposen kahvia. Kahvin ystävämies.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

😊☕🍰

• Anonyymi kirjoitti:

😊☕🍰

Kiva 😊☕🧁

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kiva 😊☕🧁

Hyvä ketju, tällasia enemmän.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Täällä? Ei kai tämä nyt kerro mitään jos jonkun oudon ihmisen kanssa juttelee ja luulottelee. Suora viesti on kertonut miten asiat on. Jätä haaveilu ja tee jotain muuta. Ihania naisia on paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä? Ei kai tämä nyt kerro mitään jos jonkun oudon ihmisen kanssa juttelee ja luulottelee. Suora viesti on kertonut miten asiat on. Jätä haaveilu ja tee jotain muuta. Ihania naisia on paljon.

Tarkoitin oikeassa elämässä vuosi sitten.

• Anonyymi

Kuole vain,,,

• Anonyymi

En vielä mutta joku päivä kai jokainen. Tai en oo kaikista palstahahmoista ihan varma :)

• Anonyymi

Kieltämättä paradoksaalisen nurinkurista toivoa omaa kuolemaansa mutta varmasti ihan toteuttamiskelpoinen ajatustenjatkumo tuolle psykoottiselle hillumiselle vois sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä paradoksaalisen nurinkurista toivoa omaa kuolemaansa mutta varmasti ihan toteuttamiskelpoinen ajatustenjatkumo tuolle psykoottiselle hillumiselle vois sanoa

vttu miten tervettä touhua teillä molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole multipersoona vaikka monikossa houruaminen tuntuu olevan palstantapa, se lienee ominaista vain näille antisosiaalisille inceleille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä molemmilla? Eiköhän tuo ollut joku ulkopuolinen kuten tämä pisteillä vihjailija toistuvan vihasanomansa kanssa. Ei tässä mitään naismieskuviota ole edelleenkään. Aloitus on miehen itsekehuprovo edelleen. Mitä oikein saat tästä värittelystä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole multipersoona vaikka monikossa houruaminen tuntuu olevan palstantapa, se lienee ominaista vain näille antisosiaalisille inceleille

Sinä ja tuo toisen kuolemaa toivova. Täys kaistapäitä molemmat. Vttuako sinä täällä kiusaat normaalisti tuntevia ihmisiä. Vtuun siitä häirikkö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä luulisi tosiaan, että jos kirjoittelee päivittäin tällaista eri rivien väliin ja väittää jotain ihan muuta päätyy itse lopulliseen ratkaisuun jossain vaiheessa kun kaikilta väitteiltä putoaa loppukin pohja jopa eteläpirkanmaalla

• Anonyymi kirjoitti:

Mikähän itse olet kun palstalla asut ja kaikkia täällä arvostelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä luulisi tosiaan, että jos kirjoittelee päivittäin tällaista eri rivien väliin ja väittää jotain ihan muuta päätyy itse lopulliseen ratkaisuun jossain vaiheessa kun kaikilta väitteiltä putoaa loppukin pohja jopa eteläpirkanmaalla

Se älähtää johon kolahtaa ja nyt taisi tipahtaa kaikelta pseudopsykoottisuudelta se kuuluisa pohja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä molemmilla? Eiköhän tuo ollut joku ulkopuolinen kuten tämä pisteillä vihjailija toistuvan vihasanomansa kanssa. Ei tässä mitään naismieskuviota ole edelleenkään. Aloitus on miehen itsekehuprovo edelleen. Mitä oikein saat tästä värittelystä? Sivusta

Aloitus on naisen ja te kiusaajat joudatte hoitoon. Eikö vttu oikeasti elämässä ole muuta kuin tunteellisten aloitusten kimppuun käyminen. Säälittää tuollaiset ihmiset. Enkä ole aikoihin tälle palstalle mitään kirjoittanut. Siksikin teidän sairaus tuntuu pahalle tänään. Vttu muut elää ja tekee muuta ja harvoin kun tänne eksyy niin kukas täällä jauhaa samaa jo sadatta vuotta. Ala nyt ajatella miten kohtelet muita ihmisiä. Eikö tuollaisia voisi jo sulkea jonnekin?

Uskomattomia tapauksia sinä ja palstakaverisi. Ei tiedä itkiskö vai nauraisiko. Sinusta tulee mieleen se virpi butt. Yhtä paha ja sairas kiusaaja olet.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei nyt oikein osunut mielikuvitusmiekkailijalla tuokaan ihan maaliin mutta Pirkanmaalle kannattaa tulla käymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä vielä ilman nimiä. se poistetaan
        Aloitus on naisen ja te kiusaajat joudatte hoitoon. Eikö vttu oikeasti elämässä ole muuta kuin tunteellisten aloitusten kimppuun käyminen. Säälittää tuollaiset ihmiset. Enkä ole aikoihin tälle palstalle mitään kirjoittanut. Siksikin teidän sairaus tuntuu pahalle tänään. Vttu muut elää ja tekee muuta ja harvoin kun tänne eksyy niin kukas täällä jauhaa samaa jo sadatta vuotta. Ala nyt ajatella miten kohtelet muita ihmisiä. Eikö tuollaisia voisi jo sulkea jonnekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vielä mutta joku päivä kai jokainen. Tai en oo kaikista palstahahmoista ihan varma :)

Kuvitteletko mies palstahahmosi todellisiksi henkilöiksi joiden ns elämällä voit pelata jotain valtapelejä vai mikä tämä anti tarkemmin ottaen on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt oikein osunut mielikuvitusmiekkailijalla tuokaan ihan maaliin mutta Pirkanmaalle kannattaa tulla käymään

Menkää pois. Täysin turhat ihmiset täysin turhine kommenteineen. Eikö kannattaisi jo alkaa keskittyä omiin asioihin ja jättää muut rauhaan. Harvoin toivon kenenkään kuolemaa, mutta kyllä rauhoittuisi nämä palstat kun muutama pakkomieIteinen huIIu kuolis jo pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko mies palstahahmosi todellisiksi henkilöiksi joiden ns elämällä voit pelata jotain valtapelejä vai mikä tämä anti tarkemmin ottaen on?

Olen nainen enkä asu täällä toisin kuin sinä. Viittasin niillä palstahahmoilla sinuun pässinaama!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuole pois virpi B = mieheksiväittäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen enkä asu täällä toisin kuin sinä. Viittasin niillä palstahahmoilla sinuun pässinaama!

Et kyllä viitannut, vaan heti kun selvästi tuo ” joku” ulkopuolinen väkivaltapelle vastasi hykertelysi huomion saamisesta oli ihan silmiin pistävää ja aloit sanonko mikä sojossa suunnitella seuraavaa palstarakennelmaa ihan transsissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tai koetko olevasi Pirkanmaalla monellakin rajalla portinvartijana? Aika hölmöä sanoa, ettei osunut ja sen jälkeen ikäänkuin sijoittaa itsensä sinne. No jos joku ”vakaa” sinulle vielä liputtaa, niin se on ehkä sinun onnesi se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se älähtää johon kolahtaa ja nyt taisi tipahtaa kaikelta pseudopsykoottisuudelta se kuuluisa pohja

Missä mielessä koet, että kolahtaa- tarkoitatko että pitäisi olla hermostunut jonkun anonyymin höntin epäsuorista uhkauksista vääriä puita haukkumalla netissä vai mihin viittaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomattomia tapauksia sinä ja palstakaverisi. Ei tiedä itkiskö vai nauraisiko. Sinusta tulee mieleen se virpi butt. Yhtä paha ja sairas kiusaaja olet.

No joo, ilman muuta raivokas inttäminen juuri on se seikka mikä lisää uskottavuuttasi naisena. Sysisynkille ihmisille ehkä, normaalijärkisille ei niinkään, vaan joku oikolukutaito lie löytynee jokaiselta vaikka olisikin hieman vähemmän älykäs yksilö. Siihen yhdistettynä ilkeys, niin rumaa jälkeä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, yksi kirjoittaa täyttä sontaa ja muut taputtaa selkään vieressä. Siinä tulee poikaparalle paineita niskaan, että nyt meidän aivo kehon päässä laittaa parastaan samalla kun ne henkiset appelsiinit putoilee kainaloista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, ilman muuta raivokas inttäminen juuri on se seikka mikä lisää uskottavuuttasi naisena. Sysisynkille ihmisille ehkä, normaalijärkisille ei niinkään, vaan joku oikolukutaito lie löytynee jokaiselta vaikka olisikin hieman vähemmän älykäs yksilö. Siihen yhdistettynä ilkeys, niin rumaa jälkeä on.

Siinähän oli 3 kirjoittajaa ainakin ja sinä luulit kaikkia samaksi. Vttu kun oot oikeasti niin tyhmä että en voi uskoa tätä. Täysin seonnut jostain keskustelupalstasta. Onko sulla mitään hoitoa oikeasti, Poistun nyt. Yksikään palstahuIIu ei ole aikani arvoinen. Heippa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa pseudopsykoottisuus- saatoitko kuitenkin puhua psykologiasta? Kai sinäkin olet paripsykologian kurssia käynyt kun on riittänyt rahkeet runoilla hevonkukkua kaikenmaailman selittävistä tekijöistä ynnä muusta mikä nyt jostain syystä liittyy mahdollimman kiinteästi palstatodellisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa pseudopsykoottisuus- saatoitko kuitenkin puhua psykologiasta? Kai sinäkin olet paripsykologian kurssia käynyt kun on riittänyt rahkeet runoilla hevonkukkua kaikenmaailman selittävistä tekijöistä ynnä muusta mikä nyt jostain syystä liittyy mahdollimman kiinteästi palstatodellisuuteen.

Yhdistettynä irl:n moneen kertaan kumottuihin ”tapahtumiin”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö inssi ny vittu osaa muuta kun sieltä sanakirjasta ehtiä niitä hienoja sanoja sullakin on yksi nainen keneltä sun pitää madellen pyytää anteeksi puheitasi hänen selän takanaan koska et kehdannut niitä hänelle itselleen myöntää hänen niitä sinulta kysyessä sitä en si tiedä kuinka monelle muulle naiselle olet sen anteeksipyynnön velkaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sielläkin tekisin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykäsen masakin osasi käyttää paksua värikynää kertoessaan omasta elämästään seiskalle aikanaan

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tylsistynyt pitkästynyt vittuuntunu riippuu vähä kellonajasta ja päivästä mitä milloinkin ja viime kerrasta alkaa jo sen verran oleen aikaa että alkaa jo liiaksikin ehkä himottaa tehdä muutakin kun maata vai vierekkäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai jonkun vai kai pitäisi tehdä hänestä heistä ilmoitus viranomaisille että tietävät mistä he kyseiset henkilöt löytäisivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää pois. Täysin turhat ihmiset täysin turhine kommenteineen. Eikö kannattaisi jo alkaa keskittyä omiin asioihin ja jättää muut rauhaan. Harvoin toivon kenenkään kuolemaa, mutta kyllä rauhoittuisi nämä palstat kun muutama pakkomieIteinen huIIu kuolis jo pois.

Toisinaan menee joo tunteisiin kun tuntuu ettei niillen men mikään jakeluun kun on ongelmia joko ymmärryksessä tai lukutaidossa ja tällai kun ei oikein pysty ottaan niskasta kiinni ja vääntään solmuunkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuole pois virpi B = mieheksiväittäjä

Virpi butt kai jo mehtykin tais jomman kumman iltapäivä lehden kannessa olla tiedä ole lukenu niistä lehdistä kun noita otsikoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyllä viitannut, vaan heti kun selvästi tuo ” joku” ulkopuolinen väkivaltapelle vastasi hykertelysi huomion saamisesta oli ihan silmiin pistävää ja aloit sanonko mikä sojossa suunnitella seuraavaa palstarakennelmaa ihan transsissa.

On se pystyssä kui partiopoika käskystä jos vai jaksaa ihte sitä hyväillä näi samalla kirjotellessa ja milloin ketäkin kohtaamaansa naista miettien täälä sä olet ihan sujuvasti näitä omia rakennelmiasi tehny aina välistä sun kiusaksi kommentoinut sinne jotakin mu tiesikkö että korttitalo sortuu jos siitä poistaa yhdenkin alimman kortin ellei niitä ole liimannut jollain yhteen edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, yksi kirjoittaa täyttä sontaa ja muut taputtaa selkään vieressä. Siinä tulee poikaparalle paineita niskaan, että nyt meidän aivo kehon päässä laittaa parastaan samalla kun ne henkiset appelsiinit putoilee kainaloista

Niin kummassako päässä niiden aivojen pitikään olla hieman on jo itselle vähän epäselvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän oli 3 kirjoittajaa ainakin ja sinä luulit kaikkia samaksi. Vttu kun oot oikeasti niin tyhmä että en voi uskoa tätä. Täysin seonnut jostain keskustelupalstasta. Onko sulla mitään hoitoa oikeasti, Poistun nyt. Yksikään palstahuIIu ei ole aikani arvoinen. Heippa vaan.

Moi moi näkyillään kun pitkästyt yksinäisyyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: turha tuhlata ruutia noihin muutamiin samaa asiaa vuodesta toiseen jauhaviin. Jollei nyt omaa turhautumistaan halua lieventää. Nauratti tuo pässinaama, jota en ollut ennen kuullut. Tsemppiä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä paha kuin o. T ja e. T ovat jatkuvasti palstalla kiusaamassa toisia oikeita naisia ja miehiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kummassako päässä niiden aivojen pitikään olla hieman on jo itselle vähän epäselvää

Tämä on erittäin hyvä kysymys kyllä jos ja kun väitetyt asiat oikeiden aiheiden puuttuessa liittyy hyvin kiinteästi navan alapuolisiin incelfantasioihin joita katkerat elämästä vieraantuneet poikamiehet tai ikävät turhautuneet menneen päivämäärän kantturat pyörittelee keskenään. Tai ehkä sillä on jopa jokin korkeampi tavoite viedä uskottavuus joiltain oikeilta aiheilta, itse en tosin usko noin korkeisiin tavoitteisiin.

• Anonyymi

Nythän on marraskuu.

• Anonyymi

Nyt on marraskuu.

• Anonyymi

En minä kyllä jaksa noita palstavakkareita näin tunteellisessa tilassa. Harvoin täällä tulee käytyä mutta yks lehma on aina päivystämässä miesnaisharhoineen. Varmaan eläkeläinen kun aina täällä. En lue tätä palstaa varmaan enää. Mutta aloitus on totta ja naiselta miehelle ihanalle. Hyvää jatkoa muille paitsi noille sairaimmille. Heille en toivo mitään hyvää. ap

• Anonyymi

Välillä tämä henkilö jonka virheellisesti koostat vain yhdeksi henkilöksi joka näistä asioista kirjoittaa on mielestäsi mies. Olet liian omahyväinen mies jos kuvittelet, ettei muilla olisi mahdollisuus todeta näitä samoja tosiasioita ja uhriutumisesi on banaalia.

• Anonyymi

Kirjoituksesi perusteella olet joku heistä tai si sulla vaan on helvetin monta eri persoonaa tai persoonallisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä tämä henkilö jonka virheellisesti koostat vain yhdeksi henkilöksi joka näistä asioista kirjoittaa on mielestäsi mies. Olet liian omahyväinen mies jos kuvittelet, ettei muilla olisi mahdollisuus todeta näitä samoja tosiasioita ja uhriutumisesi on banaalia.

Aloitus on naiselta. Olet oikeasti täysin sekaisin Ota yhteyttä terveydenhuoltoon. Täällä sua ei voi kukaan auttaa.

• Anonyymi

Sanoo kaikista mielenhäiriöisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksesi perusteella olet joku heistä tai si sulla vaan on helvetin monta eri persoonaa tai persoonallisuutta

Kyllä se on yleisesti tiedossa, kenellä nää nais/mies persoonat on, joten voitko olla hiljaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on yleisesti tiedossa, kenellä nää nais/mies persoonat on, joten voitko olla hiljaa!

Kyllä se on yleisesti tiedossa, että miehellä nämä multipersoonat on ja väärää tietoa itku kurkussa levittävät tunnistaa raivokkaasta rähinöinnistä kun taas asiasta oikeasti tietäviä lähinnä naurattaa muiden typeryys sekä hänen typeryys myös. Voimahalaus😉

• Anonyymi

” Harvoin täällä tulee käytyä mutta yks lehma on aina päivystämässä miesnaisharhoineen. ” Ihanko sinua varten on päivystämässä miespuolinen vai joitain muita varten? Aina sinä lupaat poistua ja uhkailet kuin sillä olisi jotain merkitystä. Nii ehkä sillä onkin sinun jutuista eläville höhlille.

• Anonyymi

Hyvää joulua tuosta ihanasta tiedä omalla kohdallani saatanan hankala jos ei muhun tutustu ja vittujakaan välitä jos toinen kokee tarvetta mulle valehdella edes minkään sortin pikkuasiassa

• Anonyymi

Samoin mies jos valehtelee se o redflag!

• Anonyymi

Mikähän sua vaivaa? En ole hänelle tietääkseni koskaan mitään valehdellut.

• Anonyymi

Tiedätkö mikä mua suututtaa? Tuo kommenttisi jos olisit hän. Sulle ei ole valehdeltu vaan päinvastoin venytään mahdottomiin vain sun takiasi. VAIN SUN! Jos olet hän niin todella tyhmää ja itsekästä tekstiä kun et tiedä etkä kysy syytä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin mies jos valehtelee se o redflag!

Ei kannata tapailla näitä pelle hurmanneja, joille elämässä pääasia on suuri yleisö ja fanilauma. Siellä kuoren alla on tyhjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata tapailla näitä pelle hurmanneja, joille elämässä pääasia on suuri yleisö ja fanilauma. Siellä kuoren alla on tyhjää.

Onko sinulla mitään syytä uskoa, että kukaan tapailee jotain jäppistä joka kirjoittelee itselleen julkisisissa kirjekerhoissaan? Siihen tuo sekavasti selostus mielestäni viittaa. Korjaa jos olen väärässä. Ihmisten suhteellisuudentaju tuntuu olevan hukassa kun pitää muka puhua järkeä jollekin oletetulle naiselle, vaikka itse pitäisi kyetä miettimään realistisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla mitään syytä uskoa, että kukaan tapailee jotain jäppistä joka kirjoittelee itselleen julkisisissa kirjekerhoissaan? Siihen tuo sekavasti selostus mielestäni viittaa. Korjaa jos olen väärässä. Ihmisten suhteellisuudentaju tuntuu olevan hukassa kun pitää muka puhua järkeä jollekin oletetulle naiselle, vaikka itse pitäisi kyetä miettimään realistisesti.

Niin tietenkin voi olla niin, että jos etsii aina uuden toisiinsa nähden identtisen provoketjun tai siis feikkidialogin jossa länkyttää sydämellisesti ja lämpimästi tuota samaa, niin ehkä se siitä vallitsevaksi todellisuudeksi muuttuu

• Anonyymi

Tältäkö se luovuttaminen tuntuu😪

• Anonyymi

Minullehan ei asia kuulu, mutta toisen ihmisen rakastaminen pyyteettä ei ole keltään pois. Aikansa menee, että pää tajuaa ettei yhteistä elämää tunteista huolimatta tule. Ihan samassa tilanteessa ollut, voin kertoa että tunteet ovat samat kuin 8 v. sitten, järkeä vaan tullut päähän vuosien varrella. En siis odota mitään rakastamaltani mieheltä, meillä on kummallakin omat elämät eikä olla kohdattu vuosiin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Erikoinen video ja erittäin huono äänenlaatu. Mutta kiitos kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen video ja erittäin huono äänenlaatu. Mutta kiitos kai.

En availe noita linkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En availe noita linkkejä.

No eiköhän se mulle ole osoitettukin kun mulle vastasi. Ei jutuubissa mitään pelättävää ole.

• Anonyymi

Samoin. Olet ihana nainen ja rakastan sinua vieläkin ihan mielettömän paljon, niinkuin myös ajattelen niitä hyviä hetkiä. Vaikka viikot kuluu niin toivon, että vielä edes kerran kohdattaisiin ilman häiriötekijöitä ja rauhassa. Olisi hirveesti asiaa ja haluaisin näyttää sen myös kosketuksella. Siitä tulisi parhaan päälle parasta ikinä! Toivon että uskaltaisit myös lähestyä jos sinusta vähäänkään siltä tuntuu, että haluat jotain? Halauksia sinulle!

• Anonyymi

Jos olisit jota kaipaan tai onhan tuo itsessään ihana viesti samaistuttavia piirteitä mutta odotan jos mies haluaisi ottaa sen yhteyden meille uudestaan…❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit jota kaipaan tai onhan tuo itsessään ihana viesti samaistuttavia piirteitä mutta odotan jos mies haluaisi ottaa sen yhteyden meille uudestaan…❤️

Tämä ei ole aloittajan kommentti. Unohtuiko kertoa se?

• Anonyymi

Kiitos mutta en tunnista tuosta "meitä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole aloittajan kommentti. Unohtuiko kertoa se?

14:52 ei ole ap vaan sivullinen nainen joka vastasi14:36 viestiin

• Anonyymi

Evvk!

• Anonyymi

Missä viimeksi kohtasitte - sivusta n

• Anonyymi

No jo.

• Anonyymi

Lyhyestä virsi kaunis?

• Anonyymi

Kosautit homman jo alussa.

• Anonyymi

??????

• Anonyymi

Ei minusta ole mielistelijäksi ja vaihtopenkillä odottelijaksi. Ja kyllähän sieltä selkeästi tuli läpi se, ettei jatkoon. Tekosyitä. Olen ihan mielelläni ilkeä, hullu läski, jos se säästää omia tunteitani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minusta ole mielistelijäksi ja vaihtopenkillä odottelijaksi. Ja kyllähän sieltä selkeästi tuli läpi se, ettei jatkoon. Tekosyitä. Olen ihan mielelläni ilkeä, hullu läski, jos se säästää omia tunteitani.

Tämä ei ole aloittaja. Mulla ei ole mitään ongelmaa istua vaihtopenkillä ja odottaa häntä. Puhun rakkaudesta, en teinien parinvaihtobileistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole aloittaja. Mulla ei ole mitään ongelmaa istua vaihtopenkillä ja odottaa häntä. Puhun rakkaudesta, en teinien parinvaihtobileistä.

Istu sinä aloittaja vaihtopenkillä. Voi toista rakastaa ja muistaa silti elää.

• Anonyymi

Siinähän kuolet! Ihan sama, mitä ajattelet. Ei jouluja tai mitään muutakaan...

T: aivan edestä päin näköäsi!

• Anonyymi

Mitä tuo nimimerkki tarkoittaa? Ootko kännissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo nimimerkki tarkoittaa? Ootko kännissä?

Onko sinulla kaikki hyvin siellä kun yöt menee häärätessä ”tiedät kyllä kuka”- miehen kirjoitelmien ympärillä. Meinasitko pitkäänkin etsiä näistä jotain värikynääsi sopivia sävyjä tai tulkita näiden tekstinpätkien olevan henkilökohtaisesti sinulle osoitettuja?

• Anonyymi

Pals ta rin ssi n päivätoimintajakso alkaa tälle päivälle?

• Anonyymi

Kyllä hän kerkiää monet hyvät joulut näin hyvissä ajoin itselleen kirjoittelemaan. Erikoisen pätkittäisiä nämä hänen lauseet ja varauksettomat teatraaliset ihaillut itseään kohtaan.

• Anonyymi

Millä identiteetillä tänään kir ja i l e ma an se

• Anonyymi

Olisiko vaikka palstaprinssintsemppaaja eli tämä aloittajamiehen uusin tukihahmo itselleen

• Anonyymi

Niin se on minullakin kun samoin tunnen😪

• Anonyymi

Mä en rakasta enää. Yhtään.
      Eikä tunnu missään

• Anonyymi

"meitä" ei ole ollut lainkaan olemassa. tiedoksi.

• Anonyymi

Tämä on tiedossa - sivusta

• Anonyymi

Dustin tekovitut, kuvakaapparit, stalkkauslaitteet, kaiuttimet ja kamerat (koko huone), myös hämärä- ja pimeänäkyvyys ym ym ym

• Anonyymi

Muistatko silloin kerran siellä Siwan kassalla? Annoin sulle vitosen. Sä mulle kuitin. Hymyilin. Sanoin, näkemiin.

• Anonyymi

Kiitos. Runkkasin äsken joten en ole kiinnostunut kovin paljoa naisista seuraavaan pariin tuntiin.

• Anonyymi

Mene vessaan taas runqvist mulqvist.
      Onhan jo aika.
      Itse saat seisomaan.

• Anonyymi

Mutta missä se Mies on?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe