Kertooko juttujen muistaminen ihastumisesta

Anonyymi-ap

Onko henkilö ihastunut jos hän muistaa toisen kertomia asioita ja juttuja, ihan pieniä ja vähäpätöisiäkin? Olen tavannut naisen, joka muistaa ihan vähäisimmätkin sanomiseni vielä kuukausien päästäkin. On monesti yllättänyt minut tällä.

22

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei välttämättä. Itselläkin on aika hyvä muisti ja muistan juttuja ja sanomisia jopa vuosia myöhemmin. Kaverit ihmetelleet monesti kuinka voin muistaa tommosia vieläkin.

    • Anonyymi

      Minullakin on vain hyvä muisti. Muistutan usein muita asioista helpommin.

    • Anonyymi

      Mutta toisaalta, kyllä itselle läheisen ja tärkeän ihmisen sanomiset muistaa tarkemmin. Voi olla ihastumista ilmassa.

    • Anonyymi

      Minä muistan jos välitän miehestä ❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      On ihastunut. Silloin painaa mieleen kaikki mitä toinen kertoo.

    • Anonyymi

      Ei todella kerro.

    • Anonyymi

      Ei ihastunut muista sanomisia. Ihastunut miettii ihan jotain muuta jos on keskusteluyhteydessä.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä. Esimerkiksi itselläni nyt vain on hyvä muisti varsinkin ykstyiskohtien ja keskustelujen suhteen ja toisaalta joillain ihmisillä ei ole, vaikka kuinka tykkäisivät.

    • Anonyymi

      Ei. Kertoo siitä että ihmisellä on erittäin hyvä muisti. Voi lisäksi olla tarkkaavainen ja hyvä kuuntelemaan. Todennäköisesti muistaa kaikkien muiden sanomat myös.

    • Anonyymi

      Kertoo. Itse ainakin painan mieleeni kaikki pienemmätkin asiat jos ihminen kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Miten hän toimii muiden kanssa? Itse muistan paljon asioita ihmisistä mutta jos ihastun muistan ihan kaiken ja yritän olla paljastamatta tätä yksityiskohtaa.

      • Anonyymi

        Mites sun muisti sillon yhtäkkiä paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sun muisti sillon yhtäkkiä paranee.

        Ihminen on tärkeä joten mitä hän sanoo on tärkeää minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on tärkeä joten mitä hän sanoo on tärkeää minulle.

        Mulle kaikki mitä täällä tapahtuu on tärkeää. Muistan kaiken. En silti usko että muisti on millään tavalla valikoiva tunneperusteella. Olisi kyllä mielenkiintoista päästä muiden ihmisten mieleen vierailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kaikki mitä täällä tapahtuu on tärkeää. Muistan kaiken. En silti usko että muisti on millään tavalla valikoiva tunneperusteella. Olisi kyllä mielenkiintoista päästä muiden ihmisten mieleen vierailemaan.

        En mäkään usko, että muisti olisi valikoiva tunneperusteella, mutta tarkkaavaisuus voi monilla ihmisillä ollakin. Eihän asioita yleensä voi muistaa, jollei niihin kiinnitä lainkaan huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään usko, että muisti olisi valikoiva tunneperusteella, mutta tarkkaavaisuus voi monilla ihmisillä ollakin. Eihän asioita yleensä voi muistaa, jollei niihin kiinnitä lainkaan huomiota.

        Miten sä et voi olla kiinnittämättä huomiota kaikkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä et voi olla kiinnittämättä huomiota kaikkeen

        En minä voikaan, mutta tunnen paljon ihmisiä, jotka voivat. Mä ite olen tarkkaavainen huomaamaan ja kuulemaan paljon ykstyiskohtia ja mulla on ihan liiankin hyvä muisti niiden suhteen. Joskus täytyy ihan himmata ja olla kertomatta kaikkea mitä muistaa. Vaan siis joo, osa ihmisistä ei muista normaalisti oikeestaan juuri lainkaan yksityiskohtia ja siinä tilanteessa on ollut jotain tosi erikoislaatuista, jos sellanen tyyppi muistaa jotain. Silti niillä vaikka nyt keskustelujen yksityiskohtia (tai koko keskustelua ylipäänsä) muistamattomilla saattaa olla ihan tolkuttoman hyvä muisti vaikka jonkun kirjojen nippelitietojen kanssa, eli ite muistissa ei ole mitään ongelmaa.


    • Anonyymi

      Kyllä se siitä kertoo. 😂

    • Anonyymi

      Ainakin minä muistan sen yhden miehen kaikki puheet ja kertomansa asiat. Se johtuu siitä että rakastin häntä. Edelleenkin muistan ja kaipaan.

    • Anonyymi

      Aika selkeä merkki, ja pätee ainakin omalla kohdalla 100%.

      En sit tiedä onko vastavuoroisesti se, jos toinen ei muista kerrottuja asioita, että ei ole ihastunut.

    • Anonyymi

      En menisi luottamaan noin epävarmaan merkkiin. Eri juttu jos tunnet sen ihmisen ja hän ei yleensä muiden juttuja. Silloin voi hyvin olla merkki, että olet erikoistapaus.

      Itse esimerkiksi muistan oikeastaan kaikkien jutut, jos se itse juttu on ollut jotenkin mielenkiintoinen. Minun kaltaiseni kanssa muistaminen ei siis kerro yhtään mistään.

      • Anonyymi

        Samaa mietin. oleellista on se, millainen sen ihmisen muisti yleensä muuten on. Mä olen ite muutaman kerran joutunut tilanteeseen, jossa mun hyvä muistini on tulkittu ihastumisen merkiksi, vaikka kyse tosiaan on vain mun hyvästä muististani.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe